Sada je Uto svi 17, 2022 4:12 pm




Odgovori  [ 19 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
W124, E 220.....problem(i) 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ožu 03, 2010 7:09 pm
Postovi: 1765
Lokacija: Čk/Im
Ime: Marko
Godište: 1982
Moj auto: W210 220CDI
W168 170CDI
znači.....zeza me zadnjih mjesec dana...
W124, E 220 benzinac, automatik. na leru radi normalno i nema nekih oscilacija u okretajima, u vožnji kod (naglog) davanja gasa se priguše okretaji i jednostavno ne lovi gas ili zatrokira i naglo ga uhvati, a getriba kao da trza i "ne zna" da li da prešalta u višu brzinu ili ostane u istoj. stanem, izgasim ga, opet upalim i ide potpuno normalno, ne trokira, ne trza , ama baš ništa. i onda tako opet nekad kad ga upalim zeza, nekad ne :nezna:
znalci, šta mislite, od čega da se počne?

:beer:

_________________
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=190&t=18185


Pon lip 07, 2010 3:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
prodaj to i kupi W211.... :mrgreen:

p.s. neznam šta bi moglo bit, možda ti je nešto negdje začepljeno....


Pon lip 07, 2010 4:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ožu 03, 2010 7:09 pm
Postovi: 1765
Lokacija: Čk/Im
Ime: Marko
Godište: 1982
Moj auto: W210 220CDI
W168 170CDI
300E napisao:
prodaj to i kupi W211.... :mrgreen:



prije bi prodao w210 :wink:

_________________
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=190&t=18185


Pon lip 07, 2010 4:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
ma to sam ti napisao jer si ti nekome u temi od W211 što mu nevalja mjenjač napisao nešto tipa "prodaj to i kupi W124"..... :beer:


Pon lip 07, 2010 6:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6248
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Rojs,
Sensor na bregastoj osovini defekt.Za svaki slucaj prvo dijagnoza.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon lip 07, 2010 8:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ožu 03, 2010 7:09 pm
Postovi: 1765
Lokacija: Čk/Im
Ime: Marko
Godište: 1982
Moj auto: W210 220CDI
W168 170CDI
bio na dijagnostici maloprije.......klapna
sutra otvorit pa vidit šta je :nezna:

_________________
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=190&t=18185


Pon lip 07, 2010 9:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ožu 03, 2010 7:09 pm
Postovi: 1765
Lokacija: Čk/Im
Ime: Marko
Godište: 1982
Moj auto: W210 220CDI
W168 170CDI
evo samo za kraj da kažem da se mijenjala i klapna i sve radi ok
:beer:

_________________
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=190&t=18185


Pon kol 02, 2010 8:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 03, 2007 8:36 pm
Postovi: 503
Lokacija: Žrnovnica(ST)
Ime: Ivica
Godište: 1977
Moj auto: W202 C180
Ja imam W124 220E s ručnim mjenjačem.
90 % mojih problema bilo je vezano za klapnu usisa ili za neki
relej.
Mjenjao sam klapnu 2 puta u 3 godine.Polovne po 250E.
To im je valjda mana.
Ja još imam i plin - direktno ubrizgavanje, pa sad koliko on utječe na problem klapne... :beer:


Pon kol 02, 2010 10:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 27, 2009 4:10 pm
Postovi: 45
Lokacija: Zupanja
Ime: Vlado
Prezime: Đurković
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w124 220E
I ja imam 220E i probleme s ler gasom (klapnom). Sad sam privremeno pomaknuo lim da ne pritiska senzor od klapne kad je u leru i auto mi radi na cca. 1100 okretaja, čim bi taj senzor klapne bio pritisnut okretaji padnu na 700 i auto trokira (okretaji idu od 400-1000).

Inace i kablovi (kabelbaum) mi su jako losi i isprhli pa cu srediti kablove a ako to ne pomogne morat cu uzeti Drosselklappe.

Zna li tko gdje se moze nabavit polovna klapna?


Pozdrav


Vlado


Uto ruj 21, 2010 2:02 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6248
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Vlado,
Drosselklapa kao i kablovi su prilicno skupi.Najbolje prvo promjeni kablove.

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=W124+dr ... m270.l1313

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=W124+MO ... m270.l1313

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto ruj 21, 2010 2:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ožu 03, 2010 7:09 pm
Postovi: 1765
Lokacija: Čk/Im
Ime: Marko
Godište: 1982
Moj auto: W210 220CDI
W168 170CDI
Vladoo84 napisao:
Zna li tko gdje se moze nabavit polovna klapna?


pokušaj ovdje http://www.auto112.eu/pregled.php?Naziv=AUTOOTPAD%20GRANDY
tu sam ja nabavio

ivica_medo napisao:
Ja imam W124 220E s ručnim mjenjačem.
90 % mojih problema bilo je vezano za klapnu usisa ili za neki
relej.
Mjenjao sam klapnu 2 puta u 3 godine.Polovne po 250E.
To im je valjda mana.
Ja još imam i plin - direktno ubrizgavanje, pa sad koliko on utječe na problem klapne... :beer:


u mene automatik, ima 275tkm, ovo prvi put da se mijenjala klapna....stari vozi taj auto i ne želi da čuje o plinu i plinskim instalacijama

_________________
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=190&t=18185


Uto ruj 21, 2010 3:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 27, 2009 4:10 pm
Postovi: 45
Lokacija: Zupanja
Ime: Vlado
Prezime: Đurković
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w124 220E
Kablove cu sam pokusat sredit kad budem imao malo vise vremena:

Evo i tutorial kako se to radi s kompletnim opisom
http://archiv.mb124.de/archiv/Stecker%C ... berbastler

A Drosselklape sam cistio nedavno i primjetio da ne zatvara skroz, s jedne strane leptira ima prostora/zazora. Neznam je li ovo normalno?


Uto ruj 21, 2010 4:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 03, 2007 8:36 pm
Postovi: 503
Lokacija: Žrnovnica(ST)
Ime: Ivica
Godište: 1977
Moj auto: W202 C180
Obzirom na odnos cijene klapne i ušteđenog na plinu, samo je jedan izbor - plin.
Nitko ne garantira da se ne bi desilo i bez plina.
Obzirom koliko kilometara prijeđem godišnje plin mi je jedini izbor... ili uopće ne vozit.

Jedno je sigurno: ispravana instalacija struje i klapna garantiraju dobru vožnju :beer:


Pon ruj 27, 2010 10:36 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 27, 2009 4:10 pm
Postovi: 45
Lokacija: Zupanja
Ime: Vlado
Prezime: Đurković
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w124 220E
Budemo vidjeli, sutra vozim auto elektricaru da sredi kablove.

Za klapnu mi je rekao covjek koji drzi trgovinu mercedes dijelova da klapnu samo ocistim i sve OK. Ali da klapnu otvorim i ocistim i osovinicu koja ulazi unutra u aluminijsko kuciste posto tu navodno zapeče.


Pon ruj 27, 2010 11:16 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 27, 2009 4:10 pm
Postovi: 45
Lokacija: Zupanja
Ime: Vlado
Prezime: Đurković
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w124 220E
na autu pregledani kablovi (kompletan kabelbaum) stavljena ponovo izolacija tamo gdje je bila isprhla ali nista nije pomoglo. Mozda je cak i gore.

Auto jos uvijek na leru radi nemirno, cak sada nekad uspije i crknut koliko obrtaji variraju. Inace auto ide OK, na vecim okretajim vuce normalno i sve radi normalno. Neznam vise sto da radim, danas sam citao na njemackim forumim da moze biti nemiran motor i zbog falsch zraka (venitil pokraj abs-a) pumpa goriva da je oslabila, Glavni relej, LMM, Lambda sonda, kablovi ili Droselklapna. KAblovi su koliko toliko pregledani i popravljeni ne vjerujem da je do njih, Lambda sonda relej i LMM su novi (manje od godinu dana). Kako znati je li do klapne?

Primjetio sam da se osovinica od klapne na leru zakrece i da mozda klapna previse zatvori dotok zraka. Kada se nekad motor smiri na leru da radi normalno ta osovinica od klapne se ne zakrece. Ovo se moze vidjeti izvana kod gas sajle (mogu staviti slike)

Također sam probao maknuti senzor na klapni koji pritisce polugica kada se pusti gas do kraja (taj senzor vjerovatno pali motorice u klapni). Nakon micanja senzora auto na leru radi na cca 1200 okretaja ali nema trzanja.

Ima li tko kave ideje? Rado bi našao polovnu klapnu pa probao staviti da vidim je li do nje
Da li se na servisu moze pomocu kompjutera provjerit ispravnost klapne?


Čet ruj 30, 2010 1:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 19 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr