Sada je Sri sij 26, 2022 1:31 am




Odgovori  [ 14 post(ov)a ] 
Vađenje leptira iz usisne grane 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 25, 2016 9:04 pm
Postovi: 28
Lokacija: Sarajevo
Ime: harun
Prezime: imamovic
Godište: 1996
Moj auto: Mercedes c class w203
Bio sam kod majstora,auto nije imalo vuce nikako,i nije htjelo iznad 3000 obrtaja.Rekao mi je da je problem sa usisnom granom,ostavio sam auto kod njega i javio mi je da su svi leptiri izgorili,i da motoric na usisnoj ne radi,odnosno steka.Predlozio mi je da je jeftinija varijanta skinute sve leptire i da ce auto ici bez ikakvih problema,i da je to i ekonomicnije i dugorocnije rjesenje.Mene interesuje vase misljenje,jer zasto bi fabrika stavljala u auta leptire kad se moze i bez njih ? Hvala.Pozdrav


Čet lip 09, 2016 4:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 07, 2012 5:15 pm
Postovi: 167
Lokacija: Kutina\Zagreb
Ime: Ivan
Godište: 1993
Moj auto: S204, 220 CDI
Volvo V40, 1.9D
Na Opelovim 1.9 CDTI motorima ljudi redovito vade te klapne nakon kvara i svi kazu da se voze bez problema dalje, neki čak kažu da se motor bolje ponaša.
Inače te klapne služe kako bi pri niskim okretajima zatvorile jedan usisni kanal prema cilindru, te tako ubrzale struju zraka kroz drugi da bi se poboljšalo vrtloženje zraka u cilindru radi boljeg izgaranja na niskim okretajima. No to bolje izgaranje uglavnom utječe samo na količinu štetnih dušikovih oksida u ispuhu, a ne na performanse. Uglavnom te klapne su tu najviše zbog ekologije.
Ono što se može dogoditi ako ih izvadiš je da će auto malo dimiti pri nižim okretajima, ali rekao bih da nije štetno za motor, te se može čak smanjiti potrošnja goriva.


Čet lip 09, 2016 4:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 07, 2010 10:39 pm
Postovi: 1193
Lokacija: Zagreb
Ime: Matej
Godište: 2010
Moj auto: :
W169 200 CDI Avantgarde
W639 Vito - putni
W204 220 CDI Avantgarde
To isto voli i na BMW-u otic.

Ja sam mislio da ih Mercedes nije nikada ugradivao u svoje motore ?!?


Čet lip 09, 2016 7:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1817
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Benko napisao:
To isto voli i na BMW-u otic.

Ja sam mislio da ih Mercedes nije nikada ugradivao u svoje motore ?!?


Boljka kod w203. Ja sam zamjenio cjelu usisnu. Još uvijek imam i staru na kojoj je zaštekao jedan leptir.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Čet lip 09, 2016 7:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ruj 04, 2008 10:57 pm
Postovi: 431
Lokacija: Mostar
Ime: Tomislav
Godište: 1992
Moj auto: W211 270 CDI Avantgarde
Brat izvadio u svoje w203, nema problema nikakvih.


Pon lip 13, 2016 8:18 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 07, 2021 10:08 am
Postovi: 6
Ime: Ranko
Godište: 1983
Moj auto: Posjedujem mercedes w203 C220, 2003. godiste, karavan.
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Ned stu 07, 2021 10:22 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1817
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Cupors napisao:
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Skineš onu račvu što gura lepire i to je to. Ako motorić radi, neka ostane, ioanko više nema funciju na usisnu.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Ned stu 07, 2021 7:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 07, 2021 10:08 am
Postovi: 6
Ime: Ranko
Godište: 1983
Moj auto: Posjedujem mercedes w203 C220, 2003. godiste, karavan.
Hvala na odgovoru. Negdje sam nasao da se skine i motor, pa onda javlja gresku da nema signal na motoric klapni, pa onda stavljaju neke otpornike u džek kako ne bi javljao gresku.


Ned stu 07, 2021 11:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 270
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI, W169 A180CDI
W203 C220CDI
Pred 4 godine skinuo leptire na W203 220cdi i do dana današnjeg ni jednog problema. Ostavio motorić na svom mjestu da mi ne javlja grešku. Nakon zahvata auto prodisao, vuče ko blesav tako da toplo preporučam da ti se ne dogodi ko frendu gdi je komad leptiriča završio u cilindru pa je bilo amen s motorom :beer:


Pon stu 08, 2021 7:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 19, 2016 12:37 pm
Postovi: 28
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sabahudin
Godište: 1978
Moj auto: Mercedes w203
CDI 200
Skinuo klapne i iskopcao kabal, javlja gresku P1189-iskljucen ulazni kanal, ali nemam nikakvih problema, cak sta vise mercedes ide bolje.


Pet stu 12, 2021 8:17 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 20, 2021 8:40 am
Postovi: 44
Ime: Mihael
Godište: 1987
Moj auto: W211 220cdi manual redesign
Ja sam swirl na fiatu blokirao softwerski u otvoreni položaj i osjeti se manjak momenta na niskim okretajima, vuče kao atmosferac.Mnogi urade odmah i chip pa ne osijete to..Na w211 neču ništ dirat, a i nova usisna nije skupa..


Sub stu 20, 2021 12:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1817
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
MMiha napisao:
Ja sam swirl na fiatu blokirao softwerski u otvoreni položaj i osjeti se manjak momenta na niskim okretajima, vuče kao atmosferac.Mnogi urade odmah i chip pa ne osijete to..Na w211 neču ništ dirat, a i nova usisna nije skupa..


Zamjenska usisna je sigurno 300 eura a original sigurno 500.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pon stu 22, 2021 2:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 07, 2021 10:08 am
Postovi: 6
Ime: Ranko
Godište: 1983
Moj auto: Posjedujem mercedes w203 C220, 2003. godiste, karavan.
Cupors napisao:
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Posto sam imao problem sa leptirima, neki dan skinem usis i povadim leptire, ocistim sve....EGR, usis, sve. Nakon starta, auto leti. U momentu jednog prestizanja kamiona, zapodim ga u kick down i tada mi ponovo prebaci u safe mode, a nakon ponovnog palenja upali gresku. Na dijagnostici pokaze 2359 - pritisak nabijanja, nizak pritisak. Prije skidanja leptira pokazivalo je gresku 2513.
Zna li neko sta bi sada moglo biti? Jel moguce da je puklo crijevo od turbine do usisa ili da nije dobro sklopljeno, pa negdje vuce vazduh?


Sub pro 04, 2021 3:17 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 07, 2021 10:08 am
Postovi: 6
Ime: Ranko
Godište: 1983
Moj auto: Posjedujem mercedes w203 C220, 2003. godiste, karavan.
Cupors napisao:
Cupors napisao:
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Posto sam imao problem sa leptirima, neki dan skinem usis i povadim leptire, ocistim sve....EGR, usis, sve. Nakon starta, auto leti. U momentu jednog prestizanja kamiona, zapodim ga u kick down i tada mi ponovo prebaci u safe mode, a nakon ponovnog palenja upali gresku. Na dijagnostici pokaze 2359 - pritisak nabijanja, nizak pritisak. Prije skidanja leptira pokazivalo je gresku 2513.
Zna li neko sta bi sada moglo biti? Jel moguce da je puklo crijevo od turbine do usisa ili da nije dobro sklopljeno, pa negdje vuce vazduh?


Obzirom da mi je stalno isao u safe mode i da nisam mogao pronaci problem, majstor veli ili je turbina ili je aktuator turbine. Krenemo od aktuatora, promijenimo ga, situacija ista...baca u safe mode bez nekog pravila. Vratimo moj aktuator i majstor veli idi trazi ko ce pregledati turbinu. Cackajuci po netu, naletim na https://youtu.be/SnZsyGILh5g i odmah ujutru odem na parking i pogledam ovo crijevo koje vodi ka senzoru pritiska i nadjem da je ono izgorjelo i da ima procijep. Promijenim ga, odem do najblize dijagnostike, izbrisem greske i GAAS....evo vec nekoliko dana auto leti...bez ikakvih problema.


Čet pro 16, 2021 10:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 14 post(ov)a ] 

Tko je online

Google Search Engine pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr