Mercedes Forum Hrvatska
https://www.mercedesklub.net/forum/

Vađenje leptira iz usisne grane
https://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=26&t=24649
Strana 1 od 1

Autor:  harun203 [ Čet lip 09, 2016 4:12 pm ]
Naslov:  Vađenje leptira iz usisne grane

Bio sam kod majstora,auto nije imalo vuce nikako,i nije htjelo iznad 3000 obrtaja.Rekao mi je da je problem sa usisnom granom,ostavio sam auto kod njega i javio mi je da su svi leptiri izgorili,i da motoric na usisnoj ne radi,odnosno steka.Predlozio mi je da je jeftinija varijanta skinute sve leptire i da ce auto ici bez ikakvih problema,i da je to i ekonomicnije i dugorocnije rjesenje.Mene interesuje vase misljenje,jer zasto bi fabrika stavljala u auta leptire kad se moze i bez njih ? Hvala.Pozdrav

Autor:  icokt [ Čet lip 09, 2016 4:39 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Na Opelovim 1.9 CDTI motorima ljudi redovito vade te klapne nakon kvara i svi kazu da se voze bez problema dalje, neki čak kažu da se motor bolje ponaša.
Inače te klapne služe kako bi pri niskim okretajima zatvorile jedan usisni kanal prema cilindru, te tako ubrzale struju zraka kroz drugi da bi se poboljšalo vrtloženje zraka u cilindru radi boljeg izgaranja na niskim okretajima. No to bolje izgaranje uglavnom utječe samo na količinu štetnih dušikovih oksida u ispuhu, a ne na performanse. Uglavnom te klapne su tu najviše zbog ekologije.
Ono što se može dogoditi ako ih izvadiš je da će auto malo dimiti pri nižim okretajima, ali rekao bih da nije štetno za motor, te se može čak smanjiti potrošnja goriva.

Autor:  Benko [ Čet lip 09, 2016 7:09 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

To isto voli i na BMW-u otic.

Ja sam mislio da ih Mercedes nije nikada ugradivao u svoje motore ?!?

Autor:  Mali_Svaler [ Čet lip 09, 2016 7:41 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Benko napisao:
To isto voli i na BMW-u otic.

Ja sam mislio da ih Mercedes nije nikada ugradivao u svoje motore ?!?


Boljka kod w203. Ja sam zamjenio cjelu usisnu. Još uvijek imam i staru na kojoj je zaštekao jedan leptir.

Autor:  tomislav_amg [ Pon lip 13, 2016 8:18 am ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Brat izvadio u svoje w203, nema problema nikakvih.

Autor:  Cupors [ Ned stu 07, 2021 10:22 am ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?

Autor:  Mali_Svaler [ Ned stu 07, 2021 7:45 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Cupors napisao:
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Skineš onu račvu što gura lepire i to je to. Ako motorić radi, neka ostane, ioanko više nema funciju na usisnu.

Autor:  Cupors [ Ned stu 07, 2021 11:03 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Hvala na odgovoru. Negdje sam nasao da se skine i motor, pa onda javlja gresku da nema signal na motoric klapni, pa onda stavljaju neke otpornike u džek kako ne bi javljao gresku.

Autor:  Tomek02 [ Pon stu 08, 2021 7:24 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Pred 4 godine skinuo leptire na W203 220cdi i do dana današnjeg ni jednog problema. Ostavio motorić na svom mjestu da mi ne javlja grešku. Nakon zahvata auto prodisao, vuče ko blesav tako da toplo preporučam da ti se ne dogodi ko frendu gdi je komad leptiriča završio u cilindru pa je bilo amen s motorom :beer:

Autor:  sabahudin_78 [ Pet stu 12, 2021 8:17 am ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Skinuo klapne i iskopcao kabal, javlja gresku P1189-iskljucen ulazni kanal, ali nemam nikakvih problema, cak sta vise mercedes ide bolje.

Autor:  MMiha [ Sub stu 20, 2021 12:50 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Ja sam swirl na fiatu blokirao softwerski u otvoreni položaj i osjeti se manjak momenta na niskim okretajima, vuče kao atmosferac.Mnogi urade odmah i chip pa ne osijete to..Na w211 neču ništ dirat, a i nova usisna nije skupa..

Autor:  Mali_Svaler [ Pon stu 22, 2021 2:42 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

MMiha napisao:
Ja sam swirl na fiatu blokirao softwerski u otvoreni položaj i osjeti se manjak momenta na niskim okretajima, vuče kao atmosferac.Mnogi urade odmah i chip pa ne osijete to..Na w211 neču ništ dirat, a i nova usisna nije skupa..


Zamjenska usisna je sigurno 300 eura a original sigurno 500.

Autor:  Cupors [ Sub pro 04, 2021 3:17 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Cupors napisao:
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Posto sam imao problem sa leptirima, neki dan skinem usis i povadim leptire, ocistim sve....EGR, usis, sve. Nakon starta, auto leti. U momentu jednog prestizanja kamiona, zapodim ga u kick down i tada mi ponovo prebaci u safe mode, a nakon ponovnog palenja upali gresku. Na dijagnostici pokaze 2359 - pritisak nabijanja, nizak pritisak. Prije skidanja leptira pokazivalo je gresku 2513.
Zna li neko sta bi sada moglo biti? Jel moguce da je puklo crijevo od turbine do usisa ili da nije dobro sklopljeno, pa negdje vuce vazduh?

Autor:  Cupors [ Čet pro 16, 2021 10:16 pm ]
Naslov:  Re: Vađenje leptira iz usisne grane

Cupors napisao:
Cupors napisao:
Moze li mi neko reci sta se radi sa motoricem klapni kada se klapne uklone sa usisne grane? Da li se i taj motoric skine ili se ostavi da radi na prazno ili je potrebno praviti neki "bajpas"?


Posto sam imao problem sa leptirima, neki dan skinem usis i povadim leptire, ocistim sve....EGR, usis, sve. Nakon starta, auto leti. U momentu jednog prestizanja kamiona, zapodim ga u kick down i tada mi ponovo prebaci u safe mode, a nakon ponovnog palenja upali gresku. Na dijagnostici pokaze 2359 - pritisak nabijanja, nizak pritisak. Prije skidanja leptira pokazivalo je gresku 2513.
Zna li neko sta bi sada moglo biti? Jel moguce da je puklo crijevo od turbine do usisa ili da nije dobro sklopljeno, pa negdje vuce vazduh?


Obzirom da mi je stalno isao u safe mode i da nisam mogao pronaci problem, majstor veli ili je turbina ili je aktuator turbine. Krenemo od aktuatora, promijenimo ga, situacija ista...baca u safe mode bez nekog pravila. Vratimo moj aktuator i majstor veli idi trazi ko ce pregledati turbinu. Cackajuci po netu, naletim na https://youtu.be/SnZsyGILh5g i odmah ujutru odem na parking i pogledam ovo crijevo koje vodi ka senzoru pritiska i nadjem da je ono izgorjelo i da ima procijep. Promijenim ga, odem do najblize dijagnostike, izbrisem greske i GAAS....evo vec nekoliko dana auto leti...bez ikakvih problema.

Strana 1 od 1 Vrijeme na UTC + 01:00 sata [LJV]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/