Sada je Pon svi 25, 2020 10:41 pm




Odgovori  [ 30 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
Mercedes e w 211 automatik mjenjac i saltanje par pitanja 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 16, 2016 11:21 pm
Postovi: 19
Ime: goran
Godište: 1976
Naime od nedavno sam ponosni vlasnik w211 cdi e 200 2007 godiste

iako sam se ranije sretao sa automaticima uglavnom je to bilo provozaj par krugova i nista vise ali odkako sam vlasnik navikavam se tj nije mi trebalo puno

medjutim imam par nedoumica i nikako da svarim

Mercedes ima i saltanje u desno i lijevo 4 brzine tj moze da bude kao manuelac ali bez kvacila
medjutim ima samo 4 brzine?????? kako


drugo bojim se da mahinalno posto jos uvjek po navici drzim mjenjac da slucajno pri vecoj brzini pomaknem u lijevo
sta ako mi ubaci u prvu a ja vozim 120 kmh
ode motor???


kada odaberem recimo 3 cu brzinu ja i dalje vidim da on salta sam prva druga pa treca to je izgleda samo ogranicenje da on ide do trece i ne salta vise ili?


c ili sport mod
koja je preporuka kad vise trosi i sl


Uto sij 03, 2017 9:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 11, 2010 11:26 am
Postovi: 1240
Ime: Valentin
Godište: 1994
1. Nema samo četiri brzine, kad ga prebaciš u manuelni mod šaltaš od 1 na desno, ide 2, pa 3, pa 4, i onda kad odeš još jednom u desno ubaci u 5 i vrati auto u automatski mod.

2. Ne može ti ubacit u prvu ako voziš 120. Uvijek ti na minus šalta u brzinu nižu od trenutne, znači ako si na 120 vjerojatno je u 5oj pa ti prebaci u 4u, ili eventualno 4 u 3.

3. Ako ti na ekranu piše jedna brzina u manualnom modu, on će šaltati zaključno s tom brzinom, neće ići preko nje. Znači da, ako je 3 na ekranu on će šaltati 1 2 3, ali neće 4 i 5.

4. C/S je vuklo mnoge nedoumice na forumu koje ni dan danas nisu jasno razriješene, ali s obzirom da sam vozio w204 200CDI 2008 godina sa istim tim motorom i mjenjačem iz iskustva govorim da je C comfort i normalan način rada to jest šaltanja brzina, a S sport i da u njemu drži duže brzine, to jest mjenja tek na većem broju okretaja. Što znači da više i troši.


Uto sij 03, 2017 10:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon lis 10, 2016 7:31 pm
Postovi: 149
Ime: Marin
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes E 220 cdi (w211), 2008god, automatic i Mercedes E290 TD (w210), 1996god, automatic
Upravo tako kako ti je VTxCRO odgovorio :) Savršeno opisano i točno od riječi do riječi :D
Jedino se pripremi na izmjenu wandlera u automatiku svakih 200 tisuca km :D


Uto sij 03, 2017 10:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 16, 2016 11:21 pm
Postovi: 19
Ime: goran
Godište: 1976
sta je wandler?


Uto sij 03, 2017 11:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 08, 2009 7:23 pm
Postovi: 579
Lokacija: Koprivnica
Ime: Nino
Godište: 1981
Moj auto: MBW211 280cdi, Polo9n3, Peugeot206+, Sportage AWD 2.0
Wandler, ne odlazi ako se uredno mijenja ulje u getribi svakih cca 60-70 tisuća, odlazio je i odlazi kod vlasnika koji misle da se ulje u automatici nikada ne mijenja.. Ne treba ljude plašiti sa time na temelju oprečnih iskustava..


Sri sij 04, 2017 5:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon lis 10, 2016 7:31 pm
Postovi: 149
Ime: Marin
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes E 220 cdi (w211), 2008god, automatic i Mercedes E290 TD (w210), 1996god, automatic
Wandler ti je bubanj u automatskom mjenjaču. Kad auto počne trzat hladan, vibrirat itd onda znaci da je poceo zezat. Izmjena wandlera u servisu stoji oko tisuću eura (repariran stari wandler) Kod moje E klase je mjenjano ulje i filter svakih 60 tisuća u ovlaštenom mercedes servisu, svaki put bio pored dok su dečki radili, ali ipak sad na 250 tisuca moram ga mjenjat. Sve ovlaštene servise koje sam zvao rekli su da u 99% slucajeva do 300 000 ode, a na oko 250 000 je klasika. Poznanik ima S klasu sa 550 tisuca i mjenjao ga je na 250 i 500 tisuca, frend e klasu i na 270 tisuca mu je riknuo, tako da mislim da ce tesko izdrzat duze od tog. S tim da se ja vozim stvarno penzionerski i maksimalno pazim da je sve na vrijeme servisirano, al opet moram mjenjat :/ :/ :/


Sri sij 04, 2017 11:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Niti ja još nisam čuo da je wandler kod E klase preživio preko 300.000 km. I kod mene je mijenjan na oko 240.000.

Iako, nije više tako skupo doći do wandlera. Reparirani se može na ebay-u naći i za 400€, a u Bosni kažu i za 200€.


Sri sij 04, 2017 11:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri pro 24, 2014 6:48 pm
Postovi: 153
Ime: Karlo
Godište: 1992
Moj auto: Mercedes W211 270 Avantgarde,C124 230CE Sportline
Jbg,uzmite u obzir da imate manuelni mjenjac pa set kvacila mjenjat svaki 100tkm
plivajuci zamajac...danas je po meni ispatnije imat automatika nego manuelnog sa ovim novim plivajucim zamajcima,kostaju oko 5000kn set ako se nevaram..
Tracer imas potpis :beer:


Čet sij 05, 2017 2:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2011 7:01 pm
Postovi: 305
Lokacija: Siroki Brijeg
Ime: Filip
Godište: 1987
Moj auto: W123 240 D Bivši
-W168 a190 Bivši
trenutno bez mercedesa
BenzV8 napisao:
Jbg,uzmite u obzir da imate manuelni mjenjac pa set kvacila mjenjat svaki 100tkm
plivajuci zamajac...danas je po meni ispatnije imat automatika nego manuelnog sa ovim novim plivajucim zamajcima,kostaju oko 5000kn set ako se nevaram..
Tracer imas potpis :beer:


set kvacila svakih 100.000km??

Imao pasata 1.9tdi set kvacila na 420.000km.
Bmw 530d 340.000km nikad promijenut. c200 cdi w204 oko 280.000 takodjer bez problema.


Čet sij 05, 2017 3:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3849
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
filipbas napisao:
set kvacila svakih 100.000km??

Slažem se, drži minimalno 250 tisuća na Mercedesu, možda sam i malo rekao... A druga stvar je da zamjena zamašnjaka nije nužna kod promjene seta kvačila...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet sij 05, 2017 3:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon pro 24, 2007 3:29 pm
Postovi: 91
Lokacija: Kaštela
Ime: M
Godište: 2008
Moj auto: w210 E280 4matic LPG landi renzo - prodan
W211 E220 CDI
W210 E280 4matic napravija 400.000km bez promjene wandlera. To je ista getriba 722.6xx
Ulje i filteri u getribi mijenjano svakih 60.000km


Pet sij 06, 2017 5:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Nisam vozio svoj w211 oko 3 dana pa sam ga danas namjerno upalio i napravio nekih 50ak km da se malo zagrije. I naravno, kako je bio dosta hladan odmah u početku problemi s vožnjom..

Taman negdje kada auto prebaci iz prve u drugu ja držim konstantan gas i pokušavam auto držati na nekih cca 50 km/h. Međutim, auto tada skače s brojem okretaja od 1000->1250->1000->1250 itd. sam od sebe sve dok ne pustim gas ili dok ne stisnem jače gas... Ovo se događa tek nekih prvih 200-300m puta, a dalje je ok, pa pretpostavljam da je riječ o getribi tj. da se ulje u njoj nije dovoljno zagrijalo? Jer, djeluje mi kao da je getriba neodlučna da li da prebaci u višu ili nižu...

Inače, ulje u getribi je mijenjano prije ~38.000 km, kada je i wandler zamijenjen.


Sub sij 07, 2017 1:26 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
Ako ti se to desava u 4. i 5. brzini, problem je vjerojatno u spuli konvertera(guglaj PWM solenoid 722.6)


Sub sij 07, 2017 3:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Događa se samo na nižim brzinama tj. u sporijoj vožnji. Ali OK, čitam da je kod dosta ljudi tako pa se neću živcirati i tražiti dodatni trošak gdje ga ne mora biti.


Sub sij 07, 2017 7:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon lis 10, 2016 7:31 pm
Postovi: 149
Ime: Marin
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes E 220 cdi (w211), 2008god, automatic i Mercedes E290 TD (w210), 1996god, automatic
To se isto događa i meni, samo sto meni to malo duze i to dok se ne ugrije na radnu temperaturu. Rekli su mi da je to wandler slab. Uglavnom, kad sam pitao poznanika sto radi u mercedesu za izmjenu wandlera reko mi je neka budem oprezan s tim. Da ima dosta njih sto reparitaju, a vecina ubacuju u wandler kineske lamelice, daju godinu dana garancije i wandler izdrzi 50 tkm pa ponovo ista stvar.


Ned sij 08, 2017 6:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 30 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Google Adsense [Bot], matoCDI, next24 pregledava forum i 4 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr