Sada je Sub pro 15, 2018 11:34 am




Odgovori  [ 52 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Mercedes E klasu W211 - iskustva problemi, najbolji modeli.. 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 24, 2016 3:37 pm
Postovi: 26
Ime: kire
Godište: 1990
Moj auto: E klasa
U narednom periodu hocu da uzimam E klasa w211. Od svih modeli do 2004 godina najvise mi odgovara (cijena, konjskih snaga) E270 CDI. No, citao sam i slusao da taj motor nije dobar, da je cesto kvarliv i rijetko ko preporucuje ovaj motor u E klasi.

Interesuje me vasa iskustva sa ovaj motor i dali da uzmem manuelni ili automatik? Ili pak preporucujete e220 cdi? Za E200 cdi nisam zainteresiran zato sto je mnogo slab.

Nadam se da ste razumljeli sta sam napisao zato sto sam iz Makedonija pa padezi tesko pogadzam :smile:


Sri vel 24, 2016 3:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 02, 2010 7:24 pm
Postovi: 949
Lokacija: Niksic
Ime: Branislav
Godište: 0
Moj auto: W211 220cdi
Imas na forumu dosta postova pisano o tome, pa procackaj i iscitaj... Sto se tice snage, zavisi kakvu voznju volis i koliko bi snage zadovoljilo tvoj gust.. 220 je mozda najoptimalnije rjesenje, potrosnja-registracija, ali bitno je da je primjerak ocuvan, tj vozen i odrzavan kako treba, a ne rasturan i neodrzavan pa na oglas, licno bih obratio paznju na oba, pa na koji god naletis da je u vrhunskom stanju... Automatik je pozeljan svakako, i u drugoj polovni 2004 je ispravljeno dosta djecijih bolesti kod W211.. Provjeriti dobro automatski mjenjac, zbog Valeo hladnjaka koji je znao unistiti mjenjac, i naravno SBC sistem (i o SBC-u imas dosta napisano, i odlicnih savjeta i preporuka)...


Sri vel 24, 2016 5:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lip 20, 2013 4:50 pm
Postovi: 165
Lokacija: Split
Ime: Zoran
Godište: 1974
Moj auto: Mercedes c270
Uzmi da je automatika,270 ti je dobar motor.


Sri vel 24, 2016 5:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon svi 20, 2013 12:19 pm
Postovi: 666
Ime: Boky
Godište: 1988
Ako misliš prelaziti mnogo kilometara njim uzmi 220 cdi. Ekonomičan je i ima snage. Naravno automatik je poželjan. No ako ne voziš puno ili imaš i drugi auto ili ti nije problem cijena registracije i potrošnja od 8-9 lit kombinirano onda 270 cdi je sasvim OK. Što se motora tiče tu se ne trebaš brinuti, dobar je i jedan i drugi.


Sri vel 24, 2016 6:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 24, 2016 3:37 pm
Postovi: 26
Ime: kire
Godište: 1990
Moj auto: E klasa
Pa volim brzu voznju. Do sad sam imao Vectra c dti 125 ks i sad hocu nesto jace. Sa 220 cdi ne bi imao neku drasticnu razliku. Zato hocu 270 cdi.

Ne prelazim mnogo kilometri, a najveci dio izvozim na otvoren put. Registraciju kod nas izmedju 220 cdi i 270 cdi je oko 20 evra sto nije potrebno ni spominjat :smile:

Interesuje me dali SBC mozi da se proveri kod mehanicara koji se bavi sa Mercedes vozila? Kako sto sam citao na forumu SBC ima oko 300 000 stiskanja na kocnicu?! Jel to tacno? Isto dali moze ovaj mehanicar da proveri dali automatskim menjac je u dobro stanje i taj valeo hladnjak dali naudio na menjac?


Sri vel 24, 2016 9:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon svi 20, 2013 12:19 pm
Postovi: 666
Ime: Boky
Godište: 1988
Da je kod bas tako u BiH ja bih vozio 270 cdi :mrgreen: Ali malo je veća razlika. 220cdi 110kw je 350 Eura a 270 cdi je oko 450 Eura.

SBC se može provjeriti i imaju ljudi koji ga povoljno resetiraju. E sad koliko onda nakon toga može opet to ne znam. Mjenjač se provjeri najbolje u vožnji. Tko poznaje mercedesove automatike zna kako ispravan treba šaltati i ponašati se. Tako da ti dobar majstor ili prijatelj mogu puno pomoći ako si tu neiskusan. Preko dijagnostike se obavezno očitaju eventualne greške i provjeri kompletno stanje auta što se kvarova tog tipa tiče. A za mehaniku je uvijek najbolji test sama vožnja...


Sri vel 24, 2016 10:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 13, 2015 4:37 pm
Postovi: 1104
Ime: Đorđe
Godište: 1989
Moj auto: W203 C200CDI; W164 ML350CDI 4M
A da uzmes e220cdi, pa chip? Ili e320 benzinca sa plinom? Imaš tu snage.


Sri vel 24, 2016 11:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 02, 2010 7:24 pm
Postovi: 949
Lokacija: Niksic
Ime: Branislav
Godište: 0
Moj auto: W211 220cdi
Kad je tako bijedna razlika u registraciji, a volis brzu voznju i pri tome najvise na otvorenom putu, najbolje je da ides na 320 cdi, redni setak, koji se inace odlicno pokazao, a i zbog opreme, veca je mogucnost za boljom opremom...


Čet vel 25, 2016 12:26 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 674
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Silvester napisao:
Pa volim brzu voznju. Do sad sam imao Vectra c dti 125 ks i sad hocu nesto jace. Sa 220 cdi ne bi imao neku drasticnu razliku. Zato hocu 270 cdi.

Ne prelazim mnogo kilometri, a najveci dio izvozim na otvoren put. Registraciju kod nas izmedju 220 cdi i 270 cdi je oko 20 evra sto nije potrebno ni spominjat :smile:

Interesuje me dali SBC mozi da se proveri kod mehanicara koji se bavi sa Mercedes vozila? Kako sto sam citao na forumu SBC ima oko 300 000 stiskanja na kocnicu?! Jel to tacno? Isto dali moze ovaj mehanicar da proveri dali automatskim menjac je u dobro stanje i taj valeo hladnjak dali naudio na menjac?

SBC možeš provjeriti i tu preko foruma :mrgreen: Negdje tu sam stavio tablicu s brojevima iz kojih se može vidjeti datum proizvodnje SBC-a pa se po tome može više-manje zaključiti da li je SBC mijenjan (bez ograničenja) ili ne. U pravilu, oni iz 2006. godine i kasnije bi trebali biti u redu. Čak i da je stariji možeš kupiti uređaj za resetiranje na ebayu za nekih 30$ i sam ga resetirati kada bude trebalo, a ako to eventualno ne upali postoji i opcija reparacije itd itd.

A što se tiče E270 stvarno ne vidim šta ljudi kenjaju bezveze. Sve neke priče rekla-kazala a auto vozi bez problema. Imam ga već 8 mjeseci i bar što se tiče motora ne mogu se ništa požaliti, a kamoli da se kvari svaki dan i sl. priče. Ima dovoljno snage za što god hoćeš, a potrošnja kod mene u prosjeku 8-8.5 lit. Jedino ako ti ne smeta veća potrošnja i malo skuplje održavanje razmisli o 320 jer do 150 kw registracija je ista.


Čet vel 25, 2016 1:25 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 08, 2009 7:23 pm
Postovi: 579
Lokacija: Koprivnica
Ime: Nino
Godište: 1981
Moj auto: MBW211 280cdi, Polo9n3, Peugeot206+, Sportage AWD 2.0
22ocdi najbolja mašina ikada u w211 i w210, razlog dovoljna snaga, mala potrošnja povoljni troškovi održavanja.. Negativnosti, izuzetno teško naći model da nije izrauban ili da nisu skidani kilometri..
Ako več gledaš 270cdi-a, onda bi ti bilo puno pametnije tražiti 320 cdi-a koji je osjetno jači i trajniji motor, a razlike održavanja i troškova nasprama 270 cdi su zanemarive, a dobiješ zver od motora i najbitnije motor koji je praktično nemoguće zaklat, što možeš i popratiti po forumima i vidjeti da su šestaci praktički nepoderivi.. Što se tiče petaka 270cdi-a ima izuzetno dobrih iskustava, a ima i loših, dalje ne bih ulazio u raspravu, po meni je taj motor ni "vrit ni mimo" uostalom daj si truda i prelistaj malo forume..


Čet vel 25, 2016 9:44 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3748
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
270CDI je odličan motor, ništa lošiji nego bilokoji drugi motor iz tog perioda. Čitajući tvoje postove, mišljenja sam da je tebi ipak potreban 320CDI... Ukoliko baš naleti jako uredan, povoljan i dobro opremljen 270CDI, uzmi njega... Ispod toga neidi, čak sam skeptičan kakav dojam će ti ostaviti i 270CDI po pitanju performansi budući da je W211 dosta teži i masivniji auto od Vectre... :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet vel 25, 2016 9:54 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 674
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Najbolje bi bilo kad bi probao sve opcije pa vidio. I meni se više svidio 320 nego moj 270 kad sam ga probao, a napravio sam tek mali krug.. I da, auto je masivan i težak pa mi se nekad čini da ga moj audi od 116 ks podere u startu iako ovaj e270 ima 177 ks, dok sa 320 je to sasvim druga priča.


Čet vel 25, 2016 10:15 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 11, 2010 11:26 am
Postovi: 1222
Ime: Valentin
Godište: 1994
Moj auto: Mercedes w210 E320 CDI
Pazi 220CDI najbolja mašina ikad..pa Nixon?! Taj motor je sve samo ne dovoljna snaga. U takvim autima 4zyl nemaju smisla, nemoj gledati ništa ispod 270, 320 je optimalan jer ti snage neće nikad falit a motori su odlični.

_________________
RIP Darko Bilandžija 27.10.2011..ostaješ uvijek s nama prijatelju.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO


Čet vel 25, 2016 7:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 08, 2009 7:23 pm
Postovi: 579
Lokacija: Koprivnica
Ime: Nino
Godište: 1981
Moj auto: MBW211 280cdi, Polo9n3, Peugeot206+, Sportage AWD 2.0
Znaš zakaj, zato jer je 220cdi nepoderiv, jer nije skupa rega, jer malo troši, jer nema povijest kvarova i mušica..

Osobno i sam imam šestaka, 280cdi, to je praktički prigušeni 320 rađen bil za talijane i ubija me kaj me je**** opletu za tehnički pregled svake godine, i voli lokat prosječno mi troši 8.5-9l, al je*** kad sam kupoval nisam mogao nać 220 cdi-a a da nije bila skidana kilometraža..


Čet vel 25, 2016 7:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri pro 16, 2015 8:51 pm
Postovi: 30
Ime: Ivan
Godište: 1987
Moj auto: E280 CDI
Nixon napisao:
Znaš zakaj, zato jer je 220cdi nepoderiv, jer nije skupa rega, jer malo troši, jer nema povijest kvarova i mušica..

Osobno i sam imam šestaka, 280cdi, to je praktički prigušeni 320 rađen bil za talijane i ubija me kaj me je**** opletu za tehnički pregled svake godine, i voli lokat prosječno mi troši 8.5-9l, al je*** kad sam kupoval nisam mogao nać 220 cdi-a a da nije bila skidana kilometraža..


Čovjek je reko da mu registracija nije neka stavka, tako da...

I ja sam ,manje-više iz istog razloga uzeo 280 CDI, ali obzirom da sam ja tražio i našao karavana, danas mi nije ni malo žao jer je ipak nešto teži auto pa mu treba malo veća konjica.

Nixone, šta znači tebi prosjek potrošnje? Koliko je tu gradske voženje u % okvirno? Meni je ova potrošnja što si ti naveo, potrošnja na autocesti (140-150 km/h), dok mi gradska vožnja neide ispod 11-12 litara. Govorim o izračunatim podatcima, ne onima sa putnog računala.

EDIT: sad sam skužio da vi pričate o rednim motorima, pa pretpostavljam da je i tvoj redni... U tom slučaju je nepotrebno uspoređivati se.


Zadnja izmjena: Sho031; Čet vel 25, 2016 9:08 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Čet vel 25, 2016 8:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 52 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr