Sada je Pon kol 20, 2018 5:52 am




Odgovori  [ 45 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3  Sljedeće
Mercedes w211 220cdi/dpf potrosnja ulja! 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 17, 2011 9:08 pm
Postovi: 116
Ime: Max
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 220 CDI 2006
Evo jedno pitanje! Primjetio sam da mi se nakon zadnjeg servisa povecala potrosnja ulja! Auto je kod mene 3 godine i kupio sam ga sa 82000 tkm. Sad je auto 131500tkm. Prva dva servisa (uje je mjenjano otprilike nakon 18000tkm) nije bilo potrebe za nadoljevanjem ulja a doduse nisam ni obraca paznju! Nakon zadnjeg servisa 118500tkm i moje provjere na displayu nakon 7000 tkm pojavola se poruka za dopunu jedne litre. Stanje je bilo 5.3l ocitavanje preko displeja jer moj nema sipku.
Nadolivena je litra i sad nakon 6000tkm ponovo mi daje podatek 5.3 l fali litra do maksimuma. Ovaj put sam dodao 2dl i nakon voznje i mjerenje pokazuje 5.8/5.9l i nivo ulja je ok.
Inace prije sam auto vozio svakodnevno 70% gradske voznje i vozio ga na nizim okretajima pa sam poceo imat probleme sa dpf filterom ili senzorima B19/7 vor kat i B19/8 vor dpf jer bi dpf dolazio do 51% popunjenosti! Nakon regeneracije (star diagnostikom) udio pepela bi dosao na 1%. Otprilike zadnji 15000tkm w211 vozim 90% samo na duze ture jer imam W124 za svakodnevnicu! Brzina voznje na auto putu je izmedu 130-160hmh. Ulje je Mobil 1 5-30w esp 229.51 Auto ne pokazuje nikakve znakove nepravilnosti, harmonicno radi,nema dima. Potrosnja goriva je od 7,5-8,5l prosjek.
Dali je ovo normalna potrosnja ulja? Da li moze potrosnja ulja biti uvjetovana cestim regeneracijama dpf-a, mozda visok udio nakupljenog pepela? Kolika je uopce tocnost ocitavanja ulja u litrama preko displaya (naime nekada ocitavanja osciliraju jedan dan bude 5,8 a drugi 5,5 a auto nije bilo na nekoj duzoj turi - 20min nakon gasenja.
Eto ako ko moze sta rec hvala!!!!
Pozdrav


Čet pro 18, 2014 1:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 29, 2014 12:25 pm
Postovi: 3
Ime: Slavoljub
Godište: 1961
Moj auto: w169, A 180 cdi
Mislim da je ova i ovolika potrošnja ulja sasvim normalna za pređenu kilometražu i stil vožnje koji navodite (130-160 km/h). U uputstvu mog A 180 CDI, 2005, 1992 ccm stoji da je normalna potrošnja čak do 0.6 l na 1000 km, u ekstremnim uslovima vožnje (vožnja pri visokom broju obrtaja). Vožnja sa 150-160 km/h će svakako uzrokovati veću potrošnju ulja od vožnje istim vozilom pri brzinama od 120-130 km/h. Možda treba razmišljati o korišćenju kvalitetnog ulja viskozne gradacije 5w40 obzirom na klimatsko područje (nedostaqtak prave zime i topla leta). U zimskim uslovima gradacija je ista (5 winter) dok je u letnjim uslovima i pri zagrejanom motoru gradacija veća (SAE 40), tako da će to zasigurno rezultovati smanjenjem potrošnje. Pri odabiru mora se povesti računa o ispunjenju standarda A3/B4-C3 i MB 229.51 (Castrol, Eneos). Takođe treba pratiti da li je potrošnja ista odmah nakon zamene ulja i neposredno pred zamenu, jer se potrošnja pred zamenu ulja povećava zbog degradacije ulja. U tom slučaju treba skratiti interval zamene. U svakom slučaju, ni ova potrošnja nije za zabrinjavanje.
A sada ja Vama jedno pitanje. Vidim da regeneraciju radite uz pomoć dijagnostike. Da li pre toga dolazi do aktivacije neke signalizacije na instrument tabli i kako primetiti da auto sam radi regeneraciju filtera jer sam čitao da postoji i ta funkcija koja se aktivira pre nego DPF dođe u kritičnu fazu da se mora regenerisati u servisu, a obavlja se vožnjom pod većim brojem obrtaja (negde preko 2.000, negde preko 3.ooo rpm) brzinom većom od 60 km/h neprekidno 20-30 minuta. I još jedna stvar, koliko često radite regeneraciju filtera.


Pet pro 19, 2014 10:59 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 17, 2011 9:08 pm
Postovi: 116
Ime: Max
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 220 CDI 2006
Sta se tice dpf filtera kad sam ga vozio onako svakodnevno, tu na kavu,tamo po kruh,dicu u skolu itd stalno pali gasi stani kreni.
Par puta mi se palila lampica, check motor i tad bi se javljale ove greske i popunjenost filtera. 2 ili 3 puta smo to ponistavali i na auto put a dva puta smo radili regeneraciju preko diagnostike. Jedan put su mi ovi senzori b/19/ prije kata i dpf javljali gresku iako je dpf bio na 18% popunjenosti. Tako da smo samo ponistili gresku.
Zanimalo me ako motor cesce radi regeneracije zbog eventualnog slabijeg protoka zbog permanentno manjeg protoka plinova, jer navodno odreden dio tog pepela se vremenom talozi unutar dpf filtera i nemoze se izbaciti regeneracijom
i po logici trazi mozda cesce intervencije samog sistema koji pokusava to spalit i oslobodit filter. Mpzda u uvjetima cescih regeneracija i opterecenja motora dolazi do vece potrosnje ulja nego kod auta koji ima noviji dpf.
S obzirom na kilometrazu ovaj auto je vecinu proveo u gradu pa bi zasicenost filtera mogla bit veca nego kod auta koji je cesce na auto cesti. E sad nakon regeneracije je filter ima samo 1% pepela po diagnostici al nisam siguran jel to sve tako jer ovi senzori nekad prijavljuju greske a dpf nije pun.
U manualu stoji 0,8l ulja na 1000km al mislim da bi to bilo previse i to nije slucaj kod mene. Cita sam da recimo ako ima ova sipka za mjerenje ulja razlika izmedu max i min bi bila 2l. Tako ako u 220cdi stane 6,5l ulja, 5,5l bi tribalo bit tocno izmedu max i min na sipki. Sta je ustvari ok!
Prije nisam nikad mjerio stanje ulja i prva dva servisna intervala auto nije nikad sam trazija nadopunu.
Prije godinu dana sam negdi na you tube-u vidija da ima funkcija s kojom se moze mjerit tocna kolicina ulja u motoru u litrama i decima priko displeya,
pa tako igrajuci se s ovom funkciom, ovo sa potrosnjom upalo mi je ovo sve u oci. Zato sam htio podjelit ovo sa forumasima!
Mozda je sve ovo ok a mozda je uvjetovano svim ovim cinbenicima gori. Javite se misljenjem, mozda ima vise nas sa ovim dilemama pozdrav!!!


Zadnja izmjena: Max2007; Pet pro 19, 2014 1:11 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Pet pro 19, 2014 12:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 11, 2011 4:16 pm
Postovi: 1326
Lokacija: Split
Ime: Tomislav
Godište: 1988
Moj auto: VW Polo 9N3 TDI
Ono što možeš na sljedećem servisu je uliti 0w40 ulje i onda pratiti potrošnju, dok sam imao w203 200 CDI, došao je sa Shell 5w30 u njemu, u ovlaštenom su mi ulili Castrol edge 0w30 a nakon toga Castrol edge 0w40 jer 70% kilometraže radim po gradu... Moj nije imao dpf filter al nakon 5-6 dana grada kad bi ga stisnuo izbacio bi oblak dima jer jednostavno zaguši se po gradu... Kad dpf obavlja regeneraciju broj okretaja motora u leru poraste iznad 1000 i motor promjeni zvuk (neznam kako bi to opisao) ali jasno vidiš da se nešto dešava, dok obavlja regeneraciju nipošto gasiti motor, bilo bi idealno otići ga na otvorenu cestu malo propuhati na 3000-4000 okretaja u 3 ili 4 stupnju... :wink:


Pet pro 19, 2014 1:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 08, 2009 7:23 pm
Postovi: 578
Lokacija: Koprivnica
Ime: Nino
Godište: 1981
Moj auto: MBW211 280cdi, Polo9n3, Peugeot206+, Sportage AWD 2.0
Ovo nije normalna potrošnja ulja, probati sa drugom gradacijom, ako se ne promijeni potrošnja, bojim se da ne gine veći servis, dpf, ne bi smio imat utjecaj na potrošnju ulja, možda ne bi bilo loše preventivno provjeriti kod nekoga, da ne miješa ulje sa vodom, te kakva je kompresija motora, uglavnom negdi ga kuri, a trebalo bi ustvrditi gdje..


Sri pro 24, 2014 11:25 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2837
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
1lit na 7000tkm nije uopće puno,svi više manje znaju na kojim tlakovima rade dizeli a pogotovo kad se radi o novijim generacijama CDI makinja koji mogu parirati bilo kojem benzincu danas.......Na potrošnju ulja utječe dosta i stil vožnje,iako u dosta slučajeva utječe i potrošenost motora.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri pro 24, 2014 1:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 17, 2011 9:08 pm
Postovi: 116
Ime: Max
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 220 CDI 2006
Bog! Šta se tiče potrošnje ulja sad cu malo pratit situaciju pa ce vrime pokazat koliko i šta se točno događa! Koliko sam upučen ulje bi moga trošit zbog neispravnosti turba ili istrošenosti ili problema u motoru, klip-cilindar! E sad ima li još koji put do potrošnje ulja zbog kakvih uljnih para koje zbog nekog razloga završavaju u usisu pa cilindru ili nekog drugog defekta. Primjetio sam ulje na bloku motora sa desne strane (ako stojiš ispred auta) ispod usisne grane, ali samo kao uljni talog, nema curenja ili kapljanja i primjetio sam ulje oko čepa za doljevanje ulja i onog djela do (njemački Olabschieder) cini mi da na hrvatskom to dođe ka neki separator uljnih para ili tako nešto! Može li ulje zbog neispravnosti tu doč do usisa? Može li zbog toga trošit ulje??

Motor radi mirno, nema nikakvih smetnji. Troši normalno, prosjek zadnjih 50000TKM 7-9l, zavisno kako se vozi - uvik isto! Pali na prvi zub! Ne dimi! nema ulja u antifrizu! Nema nikakvih čudnih zvukova u motoru osim šta malo više kucka kod hladnog starta, kad se ugrije radi ka violina! Svi parametri rada motora, u tolerancama gledali skupa ja i meštar (moj prijatelj) na DAS-u!

Prije par dana opet zasvjetlila lampica "check engine", opet ista (več 5,6 puta zadnjih 25000TKM) greška Vor kat B19/7 i vor DPF B19/9 auf plausililitet mit andere temp sensoren prufen! Tako nešto! Stanje DPFa 6% Aschen gehalt (napunjenost pepela ok), Beladungszustand 48% ( cini mi se da je 250% toleranca) što je ustvari ok! Zamjenili smo Differenzdrucksenzor (senzor razlike pritiska ) na DPF je mi meštar kaže da on zna davat falše vrijednosti još je čovik reka da ga probamo i ako se u 2 tjedna pokaže da u njemu nije problem vračamo moj stari! Ok ovo nema ništa sa potrošnjom ulja eto čisto da napomenem, možda neko ima sličnih stvari pa da podilimo iskustva!!
Eto pa se javite! Pozdrav!!

Sritan Božić svima koji ga slave!!!!


Sri pro 24, 2014 7:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2837
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma po meni je nemoguće da jedan neuništivi 220CDI na 140tkm ima potrošene prstenove i košuljice itd.......
Ovo mi ne ide u glavu dali si provjerio kilometražu u ovlaštenom sevisu???????
Još jednom za Dizele nije neobično da potroše ulja na 10-15tkm,a za dimljenje moj 220 također ima DPF nema šanse da auto zadimi na auspuh,auspuh je čist kao suza-kakvi benzinac...

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri pro 24, 2014 8:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 25, 2011 3:52 pm
Postovi: 237
Lokacija: Zagreb
Ime: marko
Godište: 1967
Tvoj problem je najvjerojatnije u nekvalitetnom ulju motora. Promijeni ulje u motoru i to napravi sam ili kupi ulje pa gledaj kad ti ga mijenja. To će ti 99% riješit i paljenje lampice motora. Probaj sa Shellom specifikacije 229.51 original pakiranje. Pozz i Sretan Božić.


Sri pro 24, 2014 9:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2837
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Mobil ti je ulje preporučeno od strane mercedesa.......

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri pro 24, 2014 10:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 17, 2011 9:08 pm
Postovi: 116
Ime: Max
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 220 CDI 2006
Bog! Kilometraza je uredu provjeravali smo na das-u a serviser mi je prijatelj tako da je i sa uljem sve ok!
Mobil 1 esp 5-30 229.51! Sta kaze beks od mercedesa preporuceno!
Prominit cu ulje na 15000km ovi put pogledat, pregledat sve malo detaljnije odoli odgori pa cu vidit.


Sri pro 24, 2014 10:51 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 25, 2011 3:52 pm
Postovi: 237
Lokacija: Zagreb
Ime: marko
Godište: 1967
Max2007 napisao:
Bog! Kilometraza je uredu provjeravali smo na das-u a serviser mi je prijatelj tako da je i sa uljem sve ok!
Mobil 1 esp 5-30 229.51! Sta kaze beks od mercedesa preporuceno!
Prominit cu ulje na 15000km ovi put pogledat, pregledat sve malo detaljnije odoli odgori pa cu vidit.


Nisam ti bezveze pisao to za ulje.


Čet pro 25, 2014 1:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 16, 2010 2:26 pm
Postovi: 502
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Goran
Godište: 1978
Moj auto: E250 diesel
markinjo napisao:
Max2007 napisao:
Bog! Kilometraza je uredu provjeravali smo na das-u a serviser mi je prijatelj tako da je i sa uljem sve ok!
Mobil 1 esp 5-30 229.51! Sta kaze beks od mercedesa preporuceno!
Prominit cu ulje na 15000km ovi put pogledat, pregledat sve malo detaljnije odoli odgori pa cu vidit.


Nisam ti bezveze pisao to za ulje.


A ti si kompetentniji po pitanju izbora ulja od njemackih inzinjera koji preporucuju mobil!?


Čet pro 25, 2014 1:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2837
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Evo meni je ovlašteni u Splitu ljevao mobil ,i to je to,a u w124 već godinama livan Mobil,nema dimljenja,taloga,potrošnje itd...
Dakle za Mercedesa definitivno Mobil. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Čet pro 25, 2014 1:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 17, 2011 9:08 pm
Postovi: 116
Ime: Max
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 220 CDI 2006
Ovi moj je na ovom mobilu od kad je kod mene a i prije je bio na mobilu cinimi se samo jedan servis je bio na titan -fuchs. Nije mi se cinilo da je ista trosio.
Bilo bi najbolje da je problem u ulju. Niko sritniji od mene ha ha. Vidit cu kako se budu stvari razvijale, javit cu!


Čet pro 25, 2014 4:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 45 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr