Sada je Pet srp 03, 2020 3:28 pm




Odgovori  [ 17 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
MB W124 200 D - Paljenje i sivi dim 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Poštovanje svima!

Imam problem sa pojavom sivog dima prilikom paljenja i kod davanja punog gasa (preticanje). Prilikom svakog paljenja - hladnog starta motora, motor neravnomjerno radi nekih desetak sekundi (naročito kada je hladno), tlak ulja brzo ide na 3, ali ujedno i ispušta sivi dim u znatnim količinama. Kada se ujednači rad motora, nestaje i sivi dim.
Potrošnja mi se povećala na nekih 10 litara nafte, čini se kao da na auspuh ide nesagoreno gorivo i miris je neugodan-oštar. Da napomenem da nema potrošnje ulja uopće, a kompresija na cilindrima je optimalna. Svi filteri su promijenjeni nedavno (filteri goriva, zraka, ulja).
Ima li neko slično iskustvo i u čemu bi mogao biti uzrok ove pojave (sivi dim i povećana potrošnja)?

Hvala unaprijed!


Ned pro 30, 2012 9:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Ako ne trosi ulje i rashladnu tekucinu a u tom bi slucaju dim bio plavkast odnosno bijel nalik pari i tlakovi su optimalni kazes onda pretpostavljam da dobiva previse goriva ili premalo zraka, kakav ti je filter zraka?


Pon pro 31, 2012 5:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Filter zraka promijenjen prije 15 dana. Jedan majstor mi je rekao da je moguće da na gumicama dovodnih cijevi bosch pumpe imaju specijalne male šajbe, gdje je moguće da gorivo gubi tlak i da onda na diznama gorivo ne bude raspršeno u čestice,nego dotiče u mlazu (zbog manjeg tlaka). Koliko je to realno moguće da je uzrok u tome i kako da to utvrdim pouzdano?


Pon pro 31, 2012 9:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 06, 2011 12:43 am
Postovi: 93
Lokacija: Beograd
Ime: Morihey
Godište: 0
Moj auto: Mb 124 200d
Proveri brizgaljke nafte ....kod nekog bosch majstora moze biti da su dotrajale...neka ti ih majstor skine i kupi NOVE uloske dizni steluju se ( na mojim nosaciam dizni pise 115Bar-a) neka ti ih majtor podesi vrati an auto i videces....mislim da je to jedini problem koji je u pitanju obzirom da ti auto ne trosi ulje. Cena uloska dizni ( ja sam ih menjao letos) je oko 12Evra/komad....bio i za stelovanje majstor mi je uzeo oko 0.3evra po komadu.....sam sam ih skinuo sa auta i vratio za to ti je ako sam radis potreban kljuc (gedora) br 27 ali da bude dublji) ....svakako zameni uloske i neka ti s enasteluju obzirom da ti je auto (kao i moj isto) presao dosta KM ...osvezi ga malo nekosta nogo a mislim da ces resiti problem....



Pozdrav....i srecna nova godina :bye:


Uto sij 01, 2013 12:27 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Odlično, hvala na savjetu! Već sam se ranije raspitao za štelanje dizni i mislim da će biti najbolje da to odradim. Testiranje, zamjena uložaka i štelanje izađe 75 Eura, ali zato ima auto da prodiše.

Još jednom hvala na savjetima i bićete upoznati sa rezultatom.

Svako dobro i puno sreće u Novoj godini želim i ja vama! :beer:


Uto sij 01, 2013 11:28 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 06, 2011 12:43 am
Postovi: 93
Lokacija: Beograd
Ime: Morihey
Godište: 0
Moj auto: Mb 124 200d
Bas javi kada odradis sve sto si naveo da vidimo kakav je rezultat.....pozdrav


Pet sij 04, 2013 11:02 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Danas sam odnio dizne u Bosch servis. Od 4 dizne, 3 su brizgale gorivo u mlazu. :bonks: Samo je jedna dizna pravilno radila. Ako pogledate sliku vidjećete (i nećete vjerovati) da je jedina ispravna dizna u stvari ova najcrnja na slici

[img][IMG]http://img560.imageshack.us/img560/5687/p1080402v.jpg[/img][/img]

Nakon sto smo to ustanovili, majstor je očistio dizne i zamijenio sva 4 uloška novim ulošcima, naštelao i testirao. Kada su postavljenje natrag u motor, auto je dimio još neko vrijeme, a onda sam ga malo propuhao na otvorenoj cesti. Nakon kraće vožnje dima više nije bilo i zrak je bio čist.

Inače, motor se doslovno smirio i samo je pućkao, ali ipak je ostala jedna dizna koja i dalje zvecka, ali vjerujem da to više nije do uloška, već do same dizne.

Jedva čekam da sutra ujutro upalim auto na hladno (trebalo bi biti ispod nule). Mislim da će mi trebati neko vrijeme da saznam i je li potrošnja goriva opala. Prije zamjene uložaka trošio sam 11 l nafte na 100 km gradske vožnje.


Sub vel 02, 2013 10:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma tija san samo reć da je Bošista,nakon što sam prominija uloške ka i ti reka da će se čut još par tisuća km dok ne sjednu i tako je i bilo,sad mi auto radi mirno kao da je u njemu cdi motor.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sub vel 02, 2013 10:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Jutros da upalim auto, ugrijem grijače dok ih relej nije isključio i dam kontakt. Upali auto, a ono isto brmbrmbrmbrm....motor nemirno radi, dimi iz auspuha bože sačuvaj...Tako je radio jedno 2-3 minute i kako se grijao, sve je manje dimio, manje skakao. Kada sam odvezao dobar krug..i kada je motor dobio radnu temperaturu radio je kao singerica. Čak se nije ni ona jedna dizna od jučer čula...Ima li ko pojma o čemu se radi... :shock: da nije bosch pumpa, automatski čok...nemam pojma..ako iko zna rješenje neka mi kaže...savjeti onih koji su isto ili slično doživjeli mogu mi mnogo pomoći. Ljudi pomagajte.. :nezna:


Ned vel 03, 2013 6:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Brate vidi grijače evo ja san čoviku jutros(Nedilja je pa šta ću...) na 190 2.5D prominija grijač na drugom cilindru isti simptomi ka i u tebe,trešnja bjelkasto sivi dim prvi tridesetak sekundi,po meni nema bit šta drugo,Bosch pumpa u w124 i w201 može nadživit dva motora bez reparacije ne sekiraj se radi nje,a za grijače nemoj se isćuđavat kvaliteta nula bodova, Bosch se počeja proizvodit u Tunguziji,po meni su se pokazali najbolji Beru grijači koji su orginal Njemac . :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 03, 2013 6:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Ama prije dva mjeseca ugradio sva 4 nova grijača...računam da imam sve ok. Kada sam vadio dizne mjerio sam i kompresiju i na sva 4 cilindra sam imao po 22 bara. I sada kad sam riješio i dizne, ono isto. Doduše, grijači su spori i ujutro trebam čekati dvadesetak sekundi dok se relej grijača ne ugasi. Postoje li iole brži grijači za 124. Napominjem da se lampica grijača ugasi nakon 5 sekundi ujutro, a relej nakon 20 sekundi...je li to normalno??? Pitam se?


Ned vel 03, 2013 7:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma brate to je normalno u većine šta san ih vidija a i umene lampica gori pet sekundi a relej škljocne tj. izbaci za petnaestak sekundi,opet ti kažem vidi grijače to ti je pet minuta posla,plus pol baterija + razvodna kutija grijača izvadi džek i bodi u rupe od prvog do četvrtog cilindra,grijači su nekvalitetni.....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 03, 2013 7:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Ok, moram ih testirati...kakvo mi sve smeće kupujemo ne bi me čudilo..Jednom mi je tako zamalo zaribao motor od neispravnog (začepljenog) novog uljnog filtra. Zamalo ode motor...ali de. Hvala na savjetu i čujemo se nakon probe! :beer:


Ned vel 03, 2013 7:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 30, 2011 1:37 am
Postovi: 42
Lokacija: Sisak
Ime: Tihomir
Prezime: Relić
Godište: 0
Moj auto: mercedes w124 300d i mercedes w140 350d
pozdrav
ako nisi riješio problem probaj malo zakrenuti bosch pumpu prema glavi motora,popusti vijke koji je drže m8 za kluč 13 imaš ih 3 komada oko vakum pumpe sa prednje strane i jedan na samom kraju pumpe s tim da moraš skinuti kućište zračnog filtera.
za okretanje pumpe uzmi gedoru 8 sa dugim nastavkom i nasadi ju na vijak koji sa nalazi sa bočne strane pumpe na samom početku
inače to nije ništa čudno što ti se događa vjerovatno auto ima dosta kilometara a samim time se lanac malo istegao pa ispada iz prave faze
sretno !! ovo je riješenje za tvoj problem 1000000% imao sam puno takvih slučajeva
znači malo popusti sve vijke stavi gedoru 8 na vijak za okretanje pumpe upali auto i polako okreći pumpu prema glavi motora
slušaj motor kako radi i kad dobiješ lijep zvuk i bez drhtanja , ugasi dotegni i to je to!!!


Ned vel 03, 2013 9:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2012 4:42 pm
Postovi: 85
Ime: Marijan
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes Benz 124 200 D
Hvala za savjet...Razmotriću sve opcije i mogućnosti!

-- Mon Feb 04, 2013 5:47 pm --

Svi grijači ispitani, rade optimalno, auto i dalje na hladno pali sa klipom manje...trese i dimi... :cry:
Kad se ugrije, auto "prede"...zna li itko šta mi je dalje činiti???? Izgleda idemo polako prema bosch pumpi??

-- Wed Feb 06, 2013 8:13 pm --

Tihomire bio si na dobrom tragu. Danas mi je majstor riješio problem i auto prede kao mala maca. Problem sa dimljenjem i paljenjem je bio uzrokovan padom tlaka u sistemu visokotlačnog dovoda goriva na dizne. Na jednom od izlaza iz Bosch pumpe se gubio tlak nakon dužeg stajanja (preko noći) što bi rezultiralo da gorivo prilikom paljenja ne dolazi na sve dizne istovremeno, nego da jedan cilindar "čeka" da se postigne adekvatna kompresija u sistemu da bi dizna proradila. Majstor je zamijenio podloške (specijalne šajbe na izlazima Bosch pumpe) i kao što je Tihomir rekao, poriktao bosch pumpu prema glavi motora. Rezultat je fantazija. Auto je neprepoznatljiv. Za svako redovno paljenje sa toplim motorom, auto normalno pali nakon kratkog grada grijača (dok se ne upali lampica) a ne kao inače da čekam da se relej isključi.
Hvala svima koji su se uključili u diskusiju na ovu temu i veliki pozdrav.
Nadam se da će moje iskustvo uveliko pomoći nekome kome se ubuduće pojavi ovakav problem! :beer:


Ned vel 03, 2013 10:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 17 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr