Sada je Sri svi 27, 2020 11:53 pm




Odgovori  [ 9 post(ov)a ] 
Mercedes W203 neravnomjerno radi i ne vuce preko 3000 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ožu 15, 2020 12:47 pm
Postovi: 8
Ime: Milorad
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes C270 w203
Pozdrav ljudi, imam Mercedes C270CDI w203 pa mi je auto pocelo neravnomjerno da radi na leru i ne vuce preko 2500-3000 obrtaja. To se desilo nekad pocetkom januara. Kako sam se razocarao u majstore ovde jer nemam blizu ovlasten servis problem jos nisam rijesio a i sada je ljepse vrijeme pa bi mogao da resavam to zbog potrebe za vozilom. Naime moje iskustvo sa majstorima je da se odmah uhvate dizni na vozilu i da bi tu prvo stelovali i cackali. Ja to nisam dao pa sam narucio dijagnostiku Delphi za sebe koja mi je stigla nakon 20ak dana pa sam sam uzeo da iscitam greske i vidim problem na vozilu. Dijagnostika mi popkazuje Gresku P1189- Inlet port shutoff..
Malo sam pregledo po internetu pa sam ustanovio da su to klapne na usisnoj grani ili motor koji ih pokrece. Sada me zanima da li neko zna postoji li poseban osigurac koji odredjuje rad tog motor na vozilu? Odnosno gdje je tacno povezan taj kabl tog motora za klapne?


Ned ožu 15, 2020 1:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prisutan
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1164
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
Lijep pozdrav zar baš nema " dobrog " majstora u tvom mjestu ili mercedesov servis , jer dobro je da imaš dijagnostiku ali mislim da su mercedesove dijagnostike daleko bolje. Jer čitajući forume i gledajući video na Youtube može biti sve i svašta od običnog probušenig crijeva , preko egr ventila do nekog ECU programatora ??? U kojem mjestu živiš možda neko zna nekoga ko ti može pomoći

_________________
nas dva mercedes i ja


Ned ožu 15, 2020 2:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 239
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI,
W203 C 220CDI
Vjerojatno ti otišle kalpne na usisnoj grani. Dakle grana mora van, klapne se izvade, grana se na tim mjestima predihta, motorić klapni se ostavi da ne baca grešku i vozi. :beer:


Ned ožu 15, 2020 6:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ožu 15, 2020 12:47 pm
Postovi: 8
Ime: Milorad
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes C270 w203
Na zalost nema, to mi se nekad prosle godine pocelo pojavljivati ali ne tako cesto i bio je prblem na leru dok se ne zagrije dize obrtaje i spusta. Onda sam vozio na 4 mjesta auto i rekli su mi moraju dizne da rade i da idem kod bosiste. A niti jedan mi ne daje garanciju da ce to biti to niti tacan podatak koja je dizna u pitanju. Cak sam na jednom mjestu dosao u situaciju da mi covjek preko Delphi dijagnostike kaze "Sesta dizna ti je u problemu", tada sam shvatio da oni veze nemaju, i tada sam odlucio da kupim dijagnosticki uredjaj za sebe. A posto se dugi niz godina bavim elektronikom, racunarima to mi nije problem. E kada sam kupio taj uredjaj onda sam malo to testirao, kada se greska pojavi, upalim auto pa obrisem gresku i pazi razliku, auto smanji obrtaje a kada mu dodas gas imas osjecaj da te zalijepi od snage koju dobije. E sada nije mi problem da to skinem polako, to bi radio sam posle radnog vremena, ali me zanima sledece, posto sam vidio na nekim stranim forumima da ljudi jednostavno iskljuce taj motoric, izvuku dzek a do tog motorica je tesko doci, postoji li neki osigurac gjde mu jednostavno napajanje odvojis?


Ned ožu 15, 2020 7:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 239
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI,
W203 C 220CDI
Ako iskopčaš taj motor ili izvučeš osigurač (al mislim da priča s osiguračom nije moguča) onda si na istome. Ecu mora vidjet da on radi i da je tu inače javlja grešku- zato se on ostavlja uključen na mjestu gdje je ali se zakrilca skidaju i on se doslovno vrti u prazno.


Pon ožu 16, 2020 8:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri sij 15, 2020 5:44 pm
Postovi: 8
Ime: zoran
Godište: 1954
Moj auto: E220 CDI
Tomek02 napisao:
Ako iskopčaš taj motor ili izvučeš osigurač (al mislim da priča s osiguračom nije moguča) onda si na istome. Ecu mora vidjet da on radi i da je tu inače javlja grešku- zato se on ostavlja uključen na mjestu gdje je ali se zakrilca skidaju i on se doslovno vrti u prazno.

Da li to podrazumeva izbacivanje klapni van i zatvaranje rupa u kojima se vrtela njihova osovina, ako je odgovor da, kako ce se to manifestovati kasnije u radu na hladno i kad se motor zagreje


Čet ožu 26, 2020 10:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 239
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI,
W203 C 220CDI
Da- ibacivanje klapni i zatvaranje rupa sa šarafima i crnom diht masom. Manifestira se da je motor mrvu bučniji dal hladan ili topal. Ali je odziv na gas puno bolji i kao da motor ima par konja više.


Pet ožu 27, 2020 7:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ožu 15, 2020 12:47 pm
Postovi: 8
Ime: Milorad
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes C270 w203
Da se javim, ipak sam odvezao auto da se to uradi, i kao sto sam gore vec opisao moja dijagnostika je odradila posao sto se tice problema sa vucom vozila, uz manje probleme kod obavljanja posla majstora ali iz drugog pokusaja auto je upalilo :rotfl:
Auto sada vuce odlicno, klapne su povadjene, stavljeni cepovi, jedna klapna je bila slomljena i zaglavljena.


Sub tra 04, 2020 8:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 239
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI,
W203 C 220CDI
kktigar napisao:
Da se javim, ipak sam odvezao auto da se to uradi, i kao sto sam gore vec opisao moja dijagnostika je odradila posao sto se tice problema sa vucom vozila, uz manje probleme kod obavljanja posla majstora ali iz drugog pokusaja auto je upalilo :rotfl:
Auto sada vuce odlicno, klapne su povadjene, stavljeni cepovi, jedna klapna je bila slomljena i zaglavljena.


Eto vidiš, provjereno. Sad imaš raketu :beer:


Ned tra 05, 2020 9:25 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 9 post(ov)a ] 

Tko je online

Google Adsense [Bot] pregledava forum i 4 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr