Sada je Pon ruj 16, 2019 8:13 am




Odgovori  [ 12 post(ov)a ] 
W203, C220 CDI - gubi snagu pri ubrzavanju, EGR, MAF? 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
Dragi forumaši,

na mom limenom ljubimcu javlja se neobičan problem s kojim se, nadam se, možda netko u prošlosti susreo te mi može dati oko njega savjet. Naime, radi se o W203 redizajn modelu iz 2005. sa 110kw motorom, automatskim 5G mjenjačem te okruglih 300k kilometara na satu. Redovito je održavan i servisiran. Po kupnji sam odmah promijenio sve filtere i ulje.

Problem je što povremeno prilikom dodavanja gasa a zatim i punom „kickdownu“ automobil kao da izgubi snagu i ne „vuče“ a zatim ubrzava kao peglica. :banghead: Nakon gašenja i paljenja motora vrati se u normalu i tako sve do idućeg puta. Ova greška se javlja uglavnom kad želim pretjecati te je zbog toga vrlo nezgodna, frustrirajuća a potencijalno i opasna. :(

Prošle godine sam promijenio remenicu alternatora i nakon toga se sporni problem nije pojavio skoro godinu dana te sam mislio da ga je to riješilo.

Bio sam kod majstora te mi je nakon spajanja na dijagnostiku rekao da mi je EGR u nekom stanju „polovične greške“ (što god to značilo) te da ga probam propuhati u nižim brzinama na višim okretajima, što sam i učinio no opet me jučer na otvorenoj cesti snašla ista stvar. Možda je to jer u zadnjih šest mjeseci više vozim na kratke relacije po gradu a prije sam imao svakodnevne međugradske vožnje. :nezna:

Gledao sam kako skinuti i očistiti EGR, no ukoliko je to netko radio, zanima me, mora li se nakon čišćenja napraviti i softverski reset jer nije stari mehanički? Drugo što me zanima je njegovo uklanjanje ili blokiranje – preporučujete li taj zahvat? Kako s tim na tehničkom, ima li problema na eko testu?

Čitajući strane forume vidio sam da se uz moj problem često spominje i riknuti ili prljavi MAF senzor, je li ga netko možda čistio sam?

Zahvaljujem na svim savjetima i odgovorima.
Lijep pozdrav! :bye:


Ned tra 07, 2019 10:45 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 12:05 pm
Postovi: 6
Ime: Antonio
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes 190
Konkretno, nisan upoznat s tim motorom, al princip je uvik isti, u pravilu... Rjesenje za "neispravan" egr nije uvijek ciscenje, nekada je to i zamjena..... Dali se lampica motora pali kada auto izgubi snagu? To bi mogao biti safe mode u kojem auto tesko moze postic veliku brzinu. Primcip je da kada ecu naredi otvaranje egr ventila da otpad ulazi u usis ravno iz ispuha, da se smanji kolicina cistog zraka preko filtera zraka, a to smanjenje cistog zraka osjeca maf senzor.....ako se to ne dogodi ili zbog egr ili zbog zaprljanog (neisprqvnog)maf, ecu javlja gresku i baci auto u safe mode, blokira pritisak turbine i auto je slabije nego obicni atm dizel..... Znaci sve te stvari mogu uzrokovat "zagusivanje". Nadan se da san od pomoci, kolike tolike.... Ja bih pokusa kada auto izgubi snagu stao, bez gasenja, iskopcao maf senzor, ako bi se ponasa isto, do mafa je, ako ne, isto bi proba s egr ventilon.


Ned tra 07, 2019 12:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
antonio30 napisao:
Konkretno, nisan upoznat s tim motorom, al princip je uvik isti, u pravilu... Rjesenje za "neispravan" egr nije uvijek ciscenje, nekada je to i zamjena..... Dali se lampica motora pali kada auto izgubi snagu?

Ne pali lampicu motora niti javlja grešku. Samo se dogodi gubitak snage i prebacivanje u stanje slabog ubrzanja. Vjerojatno je to taj safe mode. :|

antonio30 napisao:
Nadan se da san od pomoci, kolike tolike.... Ja bih pokusa kada auto izgubi snagu stao, bez gasenja, iskopcao maf senzor, ako bi se ponasa isto, do mafa je, ako ne, isto bi proba s egr ventilon.

Mogao bih probati, samo ne znam hoće li mu to zablesati elektroniku ako u sred rada po njemu budem čačkao. :bonks: Hvala na odgovoru. :bye:


Ned tra 07, 2019 1:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prisutan
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 182
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W203 C 220CDI
Imam taj tip motora i prošao sam te probleme koje ti imaš. Stvar ti je u EGR-u, da je MAF u pitanju onda bi imao grešku na kilometar satu. Nebi bilo loše da se spoji na bilo kakavu dijagnostiku gdje bude sigurno odmah pokazao problem jer su to bazične greške.
Čiščenje MAF-a je vrlo jednostvano i svima preporučam, skineš ga dole i ispereš sa posebnim sprejom koji je strogo za to namjenjen a on dođe oko 70kn i vrijedi svake kune jer nakon toga motor ima još točnije parametre potrebne za njegov rad.
Čiščenje EGR-a moraš svakako obavit- živi užas ga je izvadit, čisti se i dio usisa gdje ispušni plinovi ulaze u sam usis. Budeš vidio poboljšanje nakon tog zahvata ali nažalost to nije dugog vijeka jer je problem u samom aktuatoru tj, u elektronskom sklopu EGR-a koji na tim kilometrima odlazi.
Jedan trik kako se vadi za sve one koji su ga satima vadili van: nek se motor zagrije, pošpricajte ga sprejom za hlađenje i lupkanjem, cimanjem je za čas vani. Prilikom njegvog vračanja cilindar premazat bakrenom masti na tanko da se drugi put lako izvadi :wink:
Novi ti je 2soma kn i to je najbezbolnije zamijenit i zaboravit na taj problem, polovni ne dolaze u obzir jer budeš dva puta platio! softversko riješenje problema da se on jednostavno isključi dođe od cca soma kuna na dalje. Prije svega toga obavi dijagnostiku, sad ugrubo znaš kolko šta košta ako je problem u tim dvjema stvarima :beer:
Ako te još kaj zanima pitaj :beer:


Ned tra 07, 2019 7:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 12:05 pm
Postovi: 6
Ime: Antonio
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes 190
To bi moga biti egr ventil, mozes to i sam ocistit, ako ima kablova koje moras odpajat s njega, prije toga skini minus klemu s akumulatora i radi ( auto naravno ugaseno) pa probaj ocistit ali ces vrlo vjerovatno morat uzet novi..... Zatvaranje ventila na tom modelu, mislin da je tezi problem, neznan kako su i jesu li izvedena neka softverska rjesenja za fizicko zatvaranje egr ventila.


Ned tra 07, 2019 8:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
Hvala svima na savjetima i odgovorima. Evo mali update, dao sam si truda i danas samostalno očistio EGR.

Slika SlikaSlika Slika

Dobro je što nije bio previše prljav a loše što bi mogla biti u pitanju elektronika... majstor je već rekao da je na dijagnostici bio u nekom stanju očitanja polovične greške.

Ovo s MAF-om ću isto probati pa vidjeti kako će se ponašati nakon čišćenja. Prvi korak sam napravio danas s EGR-om pa ćemo vidjeti kako će disati. Nakon paljenja već sam osjetio po zvuku da je bolje a i turbina se odmah zavrti nakon dodavanja gasa. Ukoliko problem ustraje znam da mi ne gine investicija no, kao i svi, ipak rado bih je izbjegao... :wink:


Ned tra 07, 2019 8:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prisutan
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 182
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W203 C 220CDI
Prema slikama EGR nije bio jako zaprljan, a čim je tako ajmo reči relativno čist i baca grešku očekuj da ga moraš uskoro mijenjat. Ovisi naravno koliko se puno voziš. Elektronika unutra je dobila jer je čađa ušla pod plastičnu kapicu i došla u elektromotor, to sam ti tu na slici zaokružio sa krugom. Potrebno je skinut tu plastičnu kapicu i očistit taj dio od gareži, a to možeš i dok je EGR na motoru. Dok skineš tu se vidi taj dio sistema koji se nažalost s vremenom podere i osovina dobije lufta.
Slika
Bilo bi potrebno i ovaj dio usisne grane očistit, ovako je izgledalo kod mene prije čiščenja:
Slika


Čet tra 11, 2019 10:30 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
Ovih dana sam vozikao po gradu na kratke relacije bez većih brzina i nije bilo problema a danas sam napravio jedno pedeset kilometara u dva smjera sa stankom između od jedno sat vremena. U oba puta me nakon desetak minuta vožnje bacio u safe mode i ubrzavanje otišlo k vragu. Probao sam čak odspojiti EGR pa MAF dok je motor radio ali ga to nije vratilo u normalu. Ponašao se jednako. Tek nakon gašenja i paljenja motora (kad je sve već bilo spojeno) se vratio u normalan način rada.

Tomek02 napisao:
Potrebno je skinut tu plastičnu kapicu i očistit taj dio od gareži, a to možeš i dok je EGR na motoru. Dok skineš tu se vidi taj dio sistema koji se nažalost s vremenom podere i osovina dobije lufta.


Skinut ću i taj dio. Nisam skužio pri skidanju da i to može dolje. Ako to ne upali pitaj boga što ga muči. Pretpostavljam da je elektronika jer u suprotnom ne bi došao k sebi nakon gašenja i paljenja.

Tomek02 napisao:
Bilo bi potrebno i ovaj dio usisne grane očistit, ovako je izgledalo kod mene prije čiščenja...


Jesi je sam skidao? Gledao sam pa mi izgleda prilično zeznuto skinuti samo taj dio.

-- Sub tra 13, 2019 1:46 pm --

Mislim da sam otkrio u čemu je problem. Skinuo sam plastiku kao što je Tomek02 napisao i ispod čitavo čudo čađe. Vjerojatno ima lufta u osovini.

Slika Slika Slika


Pet tra 12, 2019 9:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
Nakon nekog vremena vožnje problem se pojavio opet. Baca me u safe mod, nema snage itd. Prilikom čišćenja odlučio sam probati očistiti i dio prije usisne grane. Nažalost nisam ga mogao skinuti. Dio gdje je opruga kao da je upekao pa sam sve vratio natrag. Nakon paljenja auto je počeo cupkati i motor štucati kao da se guši. Iz drugog puta normalno startao.

Međutim, tu problemima nije bio kraj. Sada pri nekih 2000 okretaja auto trza i trokita (što prije nije bio slučaj). Nakon brže vožnje i viših okretaja upalio mi je lampicu motora. Kupio sam zatim potpuno novi egr, stavio i otišao kod majstora na parametriranje i brisanje greške. Nažalost priča s trokiranjem nije nestala. Rekao je da se negdje čuje pirenje zraka sa strane kad dodam gas pa moram opet u utorak kod njega. Također, osim trokiranja, nakon brže vožnje opet me baca u safe mod. Gdje sam, tu sam... :banghead: Ako netko zna nešto više, evo lista grešaka...

Slika


Sub tra 20, 2019 8:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
Evo zadnji update. Na kraju je trzanje bilo zbog puknutog crijeva intercoolera. Pri rasravljanju usisne sam ga micanjem možda načeo ali je garant bilo dotrajalo pa ga je to samo dokrajčio. Ostatak zezanja sa safe modom i gubitka snage je bio EGR ventil. Sad mali opet opet prede ko mačak i vuče kako treba. Valjda će nekom ove informacije poslužiti ako mu se dogodi nešto slično. Hvala svima na savjetima. :bye:


Pet tra 26, 2019 9:42 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 08, 2018 4:45 pm
Postovi: 143
Lokacija: Island Rab - Croatia
Ime: Dražen
Godište: 1973
Moj auto: Mercedes C Class (w203), 220 CDI, T model Classic
IMam taj isti motor, ali mehanički mjenjač . EGR sam blokirao softwerski kad sam radio remap. To je sitnica za odraditi i nema nikakvih problema na tehničkom jer to se ne gleda čak ni sada po novom, i ne utječe na eko test, bez obzira što neki pričali.

U svakom slučaju na tim starim autima je puno bolje neutralizirati EGR nego se mrcvariti s njim.


Sub svi 04, 2019 1:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 06, 2019 9:57 pm
Postovi: 11
Ime: Dean
Godište: 1987
Moj auto: W203 C220CDI
Kupio sam već Pierburgov EGR ventil. Mislio sam Wahler ali našao sam relativno povoljno (oko 250Eura) potpuno novi dio iz Njemačke. Stigao je za dva dana. Za isti takav su me u Tokiću tražili 2850kn! Imajući ove informacije odradio bih možda i ja remap i uklonio ga ali se tada nisam usudio.


Sub svi 18, 2019 10:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 12 post(ov)a ] 

Tko je online

Tomek02 pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr