Sada je Ned kol 25, 2019 10:23 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 40 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3
W209 CLK270 CDI by riba1992 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1027
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
riba1992 napisao:
Nisam još, ali budem... Navodno neki otpornik na osvjetljenju ekrana, kad on bude pri kraju dešava se ovo što se dešava sve dok osvjetljenje skroz ne crkne...

ok pratim hvala

_________________
nas dva mercedes i ja


Pon sij 28, 2019 11:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 06, 2010 10:12 am
Postovi: 302
Lokacija: Zagreb
Ime: Berislav
Prezime: Topol
Godište: 1991
Moj auto: 1990. s124 om603
1994. w631 om616
1988. w201 m103
1972. w114 m110.981
Ribek, meni je tak lepo procitati to kaj ti napises, a tak ruzno gledati ove slike, ne zbog kvalitete vec zbog sadrzaja. :nezna: Nije do tebe, do mene je. :lol:
Daj ti radje koju sliku zaboravljenog druga, sigurno negdje cami cekajuci.


Uto sij 29, 2019 10:31 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Bero, prijatelj, znam da ovo nije tvoj đir i drago mi je da ti je barem pročitati ono kaj pišem lepo... :wink: :beer:
Kaj se tiče zaboravljenog druga, zaboravljen nije, ali da čami i čeka, bome da... U svakom slučaju nekaj od njega bude, propal ne bude, to budi siguran. Bit će i u toj temi update kroz određen period. Nema nekih novosti, ali budem napravil update čisto da pokrijem period od zadnjeg update-a do danas. :|

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub vel 02, 2019 2:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Bok škvadro, bok igrači, bok navijači i ostali majko***ači... :mrgreen: :bye:
Evo mene opet da s vama podijelim aktualnosti... :bonks:

Još na pregledu kod kupnje auta mi je mehaničar pokazal oko čega bi se trebalo pozabaviti tj. kaj nije onak kak bi trebalo biti. Upravo oko tih stvari sam se odlučil najprije angažirati... 8)
Kupljeno je sljedeće: prednja ramena donja SWAG, prednja ramena gornja SWAG, spone prednjeg stabilizatora SWAG, gumice prednjeg stabilizatora SWAG, spone stražnjeg stabilizatora SWAG, gumice stražnjeg stabilizatora SWAG, nosači motora Lemforder, nosač getribe SWAG, rolica remena fiksna SKF i rolica remena na napinjaču Optimal...
Evo i slike, isprika na kvaliteti slike i zmazanoći gepeka... :roll:
Slika

Osim toga, kupljene su i neke sitnice u ovlaštenome: dihtung senzora temperature, dihtunzi crijeva goriva, spužvasta podloška crijeva goriva i termostat hladnjaka getribe...
Slika

Nakon promjene dijelova ovjesa, većina zvukova na rupama i neravninama je nestala, a osjećaj u vožnji je baš nekak udobniji, uvjerljiviji i sigurniji :!: :snf: Novi nosači motora i getribe su me oduševili, prilikom prvog paljenja auta kod mehaničara sam se baš šokiral! :shock: Nisam mogal vjerovat koliko je motor tiši i uglađeniji u apsolutno svim režimima, baš ogromna promjena...
Mehaničar mi je napomenul da dihtung senzora temperature nije mijenjal jer je senzor u raspadnutom stanju i da ako ga i samo malo takne da se bude raspal u tisuće komadića... Kaj je bilo sljedeće? Pa nabavka novog senzora temperature, naravno... :smile:
Njega sam zamijenil sam jedno subotnje poslijepodne... Zamjena je bila dosta zaje*ana, plastični dio starog senzora se rasul dok sam otkapčao konektor, pristup senzoru je užasan, a ispod njega cijela mreža crijeva, žica, kopči i konektora u koju se može sakrit odbjegli senzor prilikom (de)montaže... :roll: Osim toga, može vas i antifriz pošpricat u oko ako je auto zagrijan i ako ne odvrnete čep na ekspanzionoj posudi... :banghead: Nakon cca. 400 psovki, 30 minuta i uz pomoć 2 para "špic-cangi", uspil sam ga zamijeniti... :bonks:
Evo ped*ra na slici, marka nije Bog zna kaj, ali kaj je-tu je... Uz njega je došal novi dihtung tak da ga zapravo nisam trebal ni uzimati u ovlaštenome... :nezna:
Slika

Od prvog dana se poklopac gepeka nije dizal sam kak bi trebal pa sam još prije pola godine kupil nove opruge u ovlaštenome...
Slika

Opruge se nisu htjele same zamijeniti pa sam se ja ulovil u koštac s njima tjedan dana nakon avanture sa senzorom temperature... :mrgreen: Kad sam raskopal tapicirunge u gepeku, skužil sam da ni opruge nisam trebal kupovat nove. Svaka opruga na jednoj strani ima prihvat sa 3 rupe i ovisno u koju rupu je zakačena, slabije je ili jače napeta. Moje opruge su bile zakačene u srednjoj rupi i kad sam ih zakačio u rupu di su najjače napete, gepek se dizal sam... Ipak sam stavil nove opruge koje je bilo dosta zakačiti u rupu di su najmanje napete... I tak ja to sve fino namontiram i zaklopim gepek, opruge vele škriiiiiip, a ja velim ne može! :lol: Spužva je original, a ovo na jednoj strani opruge je izolacija sa peterožilnog trofaznog kabela... Škripanja više nema, a opruge su ionak sakrivene iza tapicirunga...
Slika

Bilo bi glupo da usput nisam popravil i desni bočni tapicirung čije su rupe za kopče bile poderane zato kaj je netko nekad prenatrpal desnu kadicu... To kaj bočni tapicirung nije bil sfiksiran za središnju plastiku oko otvora me nebi toliko smetalo, zapravo nije se moglo nikak niti skužiti, da se onaj tapicirani poklopac desnog štopa nije stalno otvaral... :roll:
Po mjeri sam odrezal mali komad plastike na kojem sam izbušil par rupa: dvije veće i nekoliko malih...
Slika

Onda sam tu plastiku pozicioniral na tapicirung s unutrašnje strane, prenesao male rupe na tapicirung i kroz njih vezicama sfiksirao plastiku za tapicirung, a nakon toga sfiksirao bočni tapicirung za središnju plastiku kopčama koje su prošle kroz dvije velike rupe na plastici...
Slika

Vezice se s unutrašnje strane ne vide jer ih prekriva središnja plastika, a tapicirani poklopac desnog štopa se više nije niti jednom otvoril, tak da sam zadovoljan kak je to na kraju ispalo... :snf:

Nakon toga je uslijedila mala pauza od radova, samo sam se vozil i točil pa sam po prvi puta za pravo popratil potrošnju... Potrošnja mi je po "kalkulator" metodi bila 8.2 litre, a mjerenje potrošnje sam napravil na intervalu od 1600 kilometara. S obzirom u kakvim režimima vozim i da popriličan dio vremena auto radi u leru na mjestu, ja sam izrazito zadovoljan... :wink:

Onda smo proslavili dupli rođendan: godinu dana otkad je CLK na dvorištu i godinu dana otkad je 190tka u garaži...
Evo jedne slike koja bi se mogla svidit Beri... :mrgreen:
Slika

Ubrzo nakon rođendana sam se prebacil na ljetni set kotača... :wink: Budući da sam poprilično prčkao oko prednjeg ovjesa i da bi me ljetne gume trebale poslužiti još pokoju sezonu, odlučil sam napraviti špur!
Isprike na zmazanoći, ona je rezultat usr*nog vremena i prekovremenog rada nakon kojeg nemam ni volje ni vremena za pranje auta... :roll:
Slika

Špur zapravo nije bio uopće toliko loš, bio je jedino zatvoren za 1.5 stupanj, ali je svejedno sa sobom donio niz pozitivnih promjena! Prednji ionako previsok kraj je malo sjeo, osjećaj na volanu je mekši i precizniji, udarci na rupama i neravninama su praktički nestali, a zabacivanja na grbavom i mokrom asfaltu više nema... Ja zadovoljan! :snf:

Prije cca. tjedan dana sam imal manji problem sa tempomatom... Nakon kaj sam ga ugasio, na pokret ručice u bilokojem smjeru nije bilo reakcije. Prvo sam mislil da je riječ o izgorenom osiguraču, krepanom prekidaču štop svjetala ili nekakvim gremlinima, ali budući da nije izbacilo grešku, da je normalno proradil nakon kaj sam ugasil i upalil auto i da sam prije toga tempomat poprilično siloval, zaključil sam da problema u biti nema... :mrgreen:

U međuvremenu sam opet dao protupožarni aparat na godišnji pregled, a neki dan dok sam bio na poslu je počela padati tuča pa sam na brzinu improviziral garažu jer CLK pun udubina nije opcija... :smile:
Slika

Eto, to bi bilo to za sad...
Čujemo se! :bye: :beer:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto tra 09, 2019 9:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1027
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
lijepo lijepo 8)

_________________
nas dva mercedes i ja


Uto tra 09, 2019 10:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Imaš lijepe ruke.
Pravo magistarske.
:mrgreen: :beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Uto tra 09, 2019 11:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
@Bosna
Hvala druže :bye: :beer:

@camo33
Ne kužim. :bonks:
Jesu ruke čiste ko kod većine magistara ili su zmazane, a nebi trebale biti :?: Znaju biti puuuuuno gore, ko da radim u rudniku ugljena... :mrgreen:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub tra 13, 2019 3:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 02, 2013 4:48 pm
Postovi: 8
Lokacija: Lovran
Ime: Matija
Prezime: Sever
Godište: 1992
Kakav primjerak. Baš onakav kakav CLK W209 treba biti. Decentan. Čisti OEM :wink:


Sri svi 08, 2019 9:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1706
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Ribek help. https://postimg.cc/CBkvdh8x
Kako da pronađem kataloški zaokružene dijelove. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Sri svi 08, 2019 11:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
@Matijasever
Hvala! :beer: :bye:

@Mali_Svaler
Hajde u PP šalji broj šasije i malo mi preciznije pojasni što ti točno treba... :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pon svi 13, 2019 3:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 40 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr