Sada je Uto srp 17, 2018 11:15 pm




Odgovori  [ 15 post(ov)a ] 
AAM (SAM) Modul za W163 
Autor Poruka
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Ima li netko iskustva sa servisiranjem ili promjenom istoga, te gdje i za koliko?

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Sub ožu 10, 2018 3:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5774
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Koji problem imas sa SAM modulom kod W163 i koji je broj modula ?

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub ožu 10, 2018 3:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Pa kako reče dijagnostika kod Gašparića, najvjerojatniji krivac za moje probleme na autu sada je upravo taj modul. Čuo sam prije svakakvih savjeta, i hvala Bogu nisam se zaletavao ništa kupiti unaprijed, htio sam prvo čuti što oni vele. Iako je taj servis u principu dobar, i oni su u zadnje vrijeme promijenili neke poslovne politike, preferiraju "praviti se grbav" ako ti sam ne specificiraš točno što želiš, onda odrade minimum, ili niti toliko... no o njima nekom drugom prilikom, iako za satnicu od 360 kuna ruke po jednom majstoru očekuješ mrvicu više... dobro, barem nisu naplatili izmišljeno vrijeme, 20 minuta dijagnostike je bilo 99 kuna... živce i vrijeme ne računam, naruče me u 10, dođem na red u 11.40...

Znači, počelo se sa pohabanim kućištem oba ključa, od kojih jedan je imao praznu bateriju, drugi je "fercerao". Odem u CCO Jankomir u Zagrebu u poznati servis ključeva u podrumu, čovjek mi promijeni jednu košuljicu ključeva, premjesti elektroniku, stavi novu bateriju i uzme 250 kuna za to. Usput sam promijenio bateriju i u drugom ključu, 50 kuna sa promjenom.

To je tako šljakalo bez beda nekoliko dana, kada odjednom daljinski malo lovi, malo ne. I svaki puta mi se činilo da lovi sve manje i manje, nije problem u dometu (ionako nikada daljinski ne koristim na udaljenostima većima od nekoliko metara od auta), nego što neće otvoriti preko daljinskog, ali hoće zatvoriti... pa sam dva dana mozgao što i kako, jer sam se doveo u fazu da moram auto zaključan daljinskim otvarati ključem, što pak rezultira aktivacijom alarma. Pa je to bilo gadno osobito rano ujutro kada palim na posao, jer u 05.30 moj alarm u vrlo mirnom okruženju sigurno je dobro čujan cijeloj ulici, pa je moja brzina bila ključna (brzina otvaranja vrata i pogađanja brave ključem da se alarm isključi), a i ista radnja na parkingu nekog shopping-centra ostavlja dojam kao da kradem auto, pa makar i moj....

Na kraju, sve "gecrkt", ne šljaka baja više ni za "auf-", ni za "zu" - schliesen. Nema što, one klipiće u vratima sve pozabijati unutra, neka su samo moja vrata otvorena. Nije problem tako zatvoriti vrata, no fora je što i dalje, kada gurnem ključ i otključavam svoja vrata, otvori SVA vrata, no kada na isti način zaključava - zaključa samo moja, ostala i opet moram zaključati ili iznutra unaprijed ili obilaziti vrata po vrata i svakima spustiti klipić i onda zatvoriti vrata.

Vratim se ja nakon par dana natrag u CCO u Jankomiru, velim čovjeku kaj je, on veli da dođem sa autom dolje u podzemni dio garaže pored njegove radnje i da bude sve provjerio... to je htio napraviti još dok sam bio prvi puta, ali sam tada bio sa Audijem i samo sa ključevima od Merca, pa nije imao mogućnost provjere, no samo je uperio ključ u nekakav svoj uređaj i pitao "je li ML tu"? Ja rekoh da nije, a mislim si da kako on zna da je riječ o ML-u, ja to nisam spomenuo ni riječju, na ključu ne piše, ali ajde - zato majstori postoje da znaju više od nas što i kako... tako sam se sada pojavio sa autom, on uzme ključeve, opet ih testira u svojim "spravicama" i veli da su oba ključa ispravna, da daju signal, i da - po njemu - nema greške u njima, no ulazio je u auto, probavao neke stvari oko brave, zamatao ključ sa kodom da vidi sve i onda rekao da je - glede ključeva - sve u redu, no da je greška negdje unutar auta, u elektronici...

Jasno, za tu elektroniku mi je preporučio "Denija iz Zdenčine" (Benc-elektronik servis, Braće Radić 54, 10452 Donja Zdenčina, 098 791 139, 099 222 9369, 01 6289 069), za kojega sam znao već prije jer mi ga je preporučivao na najteže "zadatke" (baš programiranja modula i elektronike u autima) i moj stari frend, inače vrhunski autoelektričar, samo sada u mirovini...

Drugi sindrom kojeg ja nisam povezivao od prvog dana toga je bio što mi ne radi pokazivač goriva u tanku... kada sam kupovao auto i bio na probnoj vožnji, pogled na upaljenu rezervu mi je bio da u sebi mislim "lik prodaje auto pa mu se neda još i natankati benzina, a možda nije ni trebao jer ide na plin, sa 10 litri benge - ako se inače vozi na plin - može opstati i dva mjeseca..."... umjesto da sam pitao, možda bi se čovjek i izlajao u čemu je greška i da to nije prazan tank, nego da ne pokazuje količinu benzina, da je nešto u kvaru... da tome ipak nije tako nevino "treba samo natakjnkati" doznao sam kod prvog slijedećeg tankanja, kada sam ga nalio do čepa, no i nakon tih skoro 70a-k litara kazaljka je imala isti "imidž" - bila na granici rezerve, lampica je uglavnom gorjela, tu i tamo se rijetko ugasila, kao da se na samoj granici količine goriva malo zaljulja pa se ugasi, no većinu vremena gori rezerva... a takva slika u očima je deprimirajuća uvijek, sve te sram nekog povesti sa sobom... :mrgreen:

Probao sam klimu, onda radi, radio radi, podizači stakala rade, kao i sva ostala elektro-instrumentarija, od ventilacija pa nadalje. Zašto to spominjem - pa zato jer sam čitajući strane forume našao da je sve to tipični skup simptoma crknutog AAM (SAM) modula, oko kojeg također postoje razna tumačenja (ili sam ja to malo krivo shvatio), ali...

Uobičajeno je da, po tim forumima i ljudima koji iscrpno opisuju svoje probleme i simptome, poremećeni ili krepani AAM modul (kojeg inače kontrolira osigurač broj 44, koji je kod mene u redu), otkaže i funkcioniranje mase ostalih (skoro svih) električnih uređaja u autu, jer isti objedinjuje funkcije i upravlja radom tih uređaja, u biti skoro svime osim motora i ovjesa sa pogonskom grupom.

Sada znači - moj nije očito crknuo do kraja, jer mi puno toga radi, u biti radi sve osim centralne brave sa daljinskim i tog pokazivača količine goriva, pa mi u Gašpariću vele da trebam ići (njihova je praksa slati klijente sa tim problemima privatnicima koji sa njima imaju neki deal glede preporuka, što li već...) u servis SELP, Travanjska ulica 23 u Sesvetama, 095 5206 333, da su oni ti koji mogu preprogramirati taj modul bez zamjene i da sve bude kao prije...)...

Meni su testirali DAS-modul (Drive Authorisation System - modul koji verificira ključ sa chipom prije paljenja i dozvoljava paljenje motora - iako je očito da to radi...), to mi naplatili 99 kuna, rekli da se daljinski odašiljači ne mogu sinkronizirati i da bi zato trebalo pokušati popraviti AAM modul.

Logika veli da je moj AAM modul malo "skrenuo", tj. da ga treba preprogramirati, no da je inače ispravan, što je blaža verzija od toga da crkne, da pregori komplet pa onda nabavljaj sve novo (cijene su jako različite, novi AAM modul je u Poljskoj preko njihove neke Allegro trgovine cca 700 zlota novi (cca 1150 kuna), a imaju i rabljene ispravne za 600-700 kuna. Kod nas likovi na Njušci traže 400 eura, eto ti smisla za biznis... :roll:

======================

E sad, nakon ove priče (tko je preživio i nije zaspao), da se vratim Zvonimiru - ja ne znam koji je broj mojeg SAM modula, Gašparić to nije napisao na nalazu dijagnostike, a ja ne znam gdje bih to mogao vidjeti pa da ti velim... inače, moj je isporučen 09. travnja 2001. godine po narudžbi iz Hrvatske i u Hrvatsku, znači da još spada u onu prvu liniju prije redizanja koji je bio nekoliko mjeseci kasnije te 2001. godine... a to možeš vidjeti i iz VIN-broja WDC1631541A268939.

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Sub ožu 10, 2018 4:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5774
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
U podacima nema nigdje da imas SAM modul,nego SPAM, AAM MSG.Evo ti njegova mala sema i napisi mi pod kojim brojem se nalazi kako bi mogao znati koji je njegov identifikacioni broj.

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub ožu 10, 2018 5:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Zvonimir napisao:
U podacima nema nigdje da imas SAM modul,nego SPAM, AAM MSG.Evo ti njegova mala sema i napisi mi pod kojim brojem se nalazi kako bi mogao znati koji je njegov identifikacioni broj.


Ja sam napisao SAM, jer sam skužio da ta dva pojma AAM i SAM, poistovjećuju vani na forumima, pa je bilo "kud svi, tud i mali Mujica..."... iako je meni Gašparić napisao decidirano AAM modul.

E sad - problem... od svih tih stvari i mjesta, što ja moram naći, kako izgleda, kako ga prepoznati, kod mene je sve pod velikim lijepim poklopcem... OK; maknem onaj desni poklopac kada dignem haubu, i gdje je sada - na sredini ili tamo negdje desno (duža strelica)? Što mora pisati na njemu da ga mogu prepoznati, ne vjerujem da piše AAM...

Je li to - to? Čini mi se po toj slici da ih ima više vrsta, oblika i modela, pa sada... valjda ću naći, samo da me malo sunca sutra posluži...

Slika

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Sub ožu 10, 2018 11:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5774
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Taj broj postoji,ali ga u WIS-u nemogu da nadjem.Ukoliko je taj steuergerät defektan,stoji da se podaci nemogu kopirati niti prekopirati.Za popraviti moze samo firma Siemens t.j. proizvodjac.
Najbolje bi bilo da se auto prikljuci na dijagnozu kako bi se greska pojavila i izbacila broj ????.Bez broja je nemoguce ustanoviti gdje lezi problem.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned ožu 11, 2018 9:51 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Htio sam maloprije pogledati što je sve ispod onog desnog poklopca, skinuo sam bez problema prednji dio gdje su osigurači, no za zadnje trebam nekakve zvjezdaste imbuse, gdje ih sada naći...

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Ned ožu 11, 2018 1:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5774
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Nemoj se nista muciti dok se putem dijagnoze neustanovi njegova greska.Dijagnoza nije skupa .Na monitoru stoji koja je greska,odnosno code fehler i to je dovoljno.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned ožu 11, 2018 1:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Pa bio sam na dijagnostici kod Gašparića i na papiru mi lijepo piše da je pogreška u AAM modulu, no ne piše nikakav serijski broj ijednog dijela.

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Ned ožu 11, 2018 2:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5774
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
8cilindara napisao:
Pa bio sam na dijagnostici kod Gašparića i na papiru mi lijepo piše da je pogreška u AAM modulu, no ne piše nikakav serijski broj ijednog dijela.



Ja neznam koji dijagnoze aparat on ima,ali on mora pokazati broj greske.Semu koju sam ti poslao na jednom modulu su dva broja 47,i 54.Taj modul je takozvani ETS modul i ESP Steuergerät.
Pod brojem 50 je MSG Steuergerät
Na ovoj semi pod brojem 77 nalazi se AAM2 modul koji ima broj artikla 1635455232 Taj broj je za modele od 2000 god.pa nadalje.

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned ožu 11, 2018 5:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Pa kao veliki zastupnik Mercedesa za HRvatsku, ima sve dijagnostike koje ima i svaki drugi ovlašteni Mercedes servis bilo gdje, i kompletnu Star-dijagnostiku, lijepo laptop spaja istodobno na tri mjesta i pere sve što treba... jasno da je njemu pokazalo sve te brojeve, no on nije te brojeve meni napisao na papir...

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Ned ožu 11, 2018 9:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5774
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Ja sam danas malo citao o problenima za W163 i svi se zale na te module koji se nemogu ponovo memorisati pa cak ni meredes servis nije u stanju da otkloni taj problem.Jednostavno naruci se novi modul i to samo za tvoj auto jer svi moduli koji se nalaze u tvom autu moraju biti kompatibel sa novim Steuergerätom.Naravno postoje firme koje su u stanju da modul ponovo dovedu u njegovo prijasnje stanje ili da ga poprave i te su firme autorizirane od strane Siemensa.Ja bi ipak da sam na tvom mjestu otisao direktno u pravi mercedesov servis a ne kod Gasparica.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned ožu 11, 2018 10:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Pa Gašparić je pravi Mercedes servis.

Iako ću otići kod jednog od dvoje navedenih servisa u prijašnjem king-size postu.

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Pon ožu 12, 2018 12:08 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3708
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Ma to bu Deni rešil garant! :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pon ožu 12, 2018 8:09 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 647
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Nisam baš dobro zagledao jer nisam imao naočale uz sebe, vidim da je ona kutija sa osiguračima za podnožje veće kutije zašarafljena sa nekakvim zvjezdastim imbusima, to su neki normalni imbusi po broju krakova ili neka specijalizirana priča??

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Ned ožu 18, 2018 2:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 15 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr