Sada je Sub ruj 21, 2019 1:07 pm




Odgovori  [ 23 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2
w202 220d prerada Lucas-Bosch 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 02, 2013 7:46 pm
Postovi: 987
Ime: Kristijan
Godište: 1996
Znači i potrošnja je pala? Ništa nećeš uštediti ako mu smanjiš naftu, bolje da pojačaš naftu dok ne počne čađarit na auspuh, imati ćeš full snagu kada to bude potrebno, što se tiče dugotrajnosti ne moraš se bojati, ti motori su prava stvar :wink:

Što se tiče obrtaljke, probaj uštekati kablove od pumpe nazad na auto ako je moguče i probati onda.


Čet tra 10, 2014 7:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 24, 2013 10:58 pm
Postovi: 398
Lokacija: Gracanica BiH
Ime: Stefan
Godište: 1994
Moj auto: 1985 W124
om604 napisao:
Znači i potrošnja je pala? Ništa nećeš uštediti ako mu smanjiš naftu, bolje da pojačaš naftu dok ne počne čađarit na auspuh, imati ćeš full snagu kada to bude potrebno, što se tiče dugotrajnosti ne moraš se bojati, ti motori su prava stvar :wink:

Što se tiče obrtaljke, probaj uštekati kablove od pumpe nazad na auto ako je moguče i probati onda.

ne moze ustekati kablove nazad jer su oni na staroj lucasovoj pumpi dok je kolega stavio potpuno mehanicku pumpu sa starijeg modela koji nema elektrike.


Čet tra 10, 2014 11:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 02, 2013 7:46 pm
Postovi: 987
Ime: Kristijan
Godište: 1996
merdzo124 napisao:
om604 napisao:
Znači i potrošnja je pala? Ništa nećeš uštediti ako mu smanjiš naftu, bolje da pojačaš naftu dok ne počne čađarit na auspuh, imati ćeš full snagu kada to bude potrebno, što se tiče dugotrajnosti ne moraš se bojati, ti motori su prava stvar :wink:

Što se tiče obrtaljke, probaj uštekati kablove od pumpe nazad na auto ako je moguče i probati onda.

ne moze ustekati kablove nazad jer su oni na staroj lucasovoj pumpi dok je kolega stavio potpuno mehanicku pumpu sa starijeg modela koji nema elektrike.


razumijem sve u putpunosti, nisi shvatio. znam da je druga pumpa na motoru,ali sto hocu reci je sljedece; ecu komunicira s elektronikom na lucasovoj pumpi, koje vise nema,pa sam mislio da se pumpa usteka na kablove nazad, nista drugo,


Pet tra 11, 2014 10:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet vel 20, 2009 1:08 am
Postovi: 16
Lokacija: Pozega
Ime: goran
Godište: 0
Moj auto: c 220 d
znači da stavim tu Lucas pumpu negdje pod haubu i uštekam onaj njen kabel unutra, pa da vozim s 2 pumpe ispod poklopca motora? A i dodavač gasa je skinut, pa treba i njega uštekat nek stoji onako bezveze ispod haube... sumnjam da nebi pokazivalo gresku, ništa se ne vrti, ne reagira, mislim da bi ga opet bacalo u safe mode na instr. tabli.


Sri svi 07, 2014 10:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 02, 2013 7:46 pm
Postovi: 987
Ime: Kristijan
Godište: 1996
Ja ti želim pomoči, a ti me ismijavaš,e pa dobro..


Čet svi 08, 2014 12:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 24, 2013 10:58 pm
Postovi: 398
Lokacija: Gracanica BiH
Ime: Stefan
Godište: 1994
Moj auto: 1985 W124
prijatelju sto jes' jes'. bombe bacas. :rotfl:


Čet svi 08, 2014 9:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 02, 2013 7:46 pm
Postovi: 987
Ime: Kristijan
Godište: 1996
Pa ja mislim da je dosta dugačak taj kabel od pumpe da se može provući do svog konektora bez skidanja usisne grane ili nečega i spojiti, pa ući u auto i stisnuti gas i vidjeti kako se kazaljka ponaša,
kako to ne možete shvatiti? :banghead: Najlakše se ismijavati. Molim vas, nismo djeca...


Čet svi 08, 2014 10:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet vel 20, 2009 1:08 am
Postovi: 16
Lokacija: Pozega
Ime: goran
Godište: 0
Moj auto: c 220 d
riješeno majstori, nitko se ne ismijava, sve je već isprobano. Najlakše ovako: kad ga zavrtiš do 3000 okretaja, on ga baci u safe mode, dok je turaža iznad 3000 vratiš malo ključ, kao da ćeš ga ugasit, pa natrag, kasnije sve radi normalno. Dok to radiš, čak se ni svjetla ne ugase (u slučaju da je noć jel..) samo kazaljke popadaju i dignu se..


Ned stu 02, 2014 12:28 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 23 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr