Sada je Pet ruj 20, 2019 6:27 pm




Odgovori  [ 13 post(ov)a ] 
koji motor u g 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 16, 2013 1:19 pm
Postovi: 7
Ime: dene
Godište: 1973
Moj auto: mercedes g
pozdrav !moze li netko pomoci sto staviti u mercedes g kratki prije je imao 300d sa 4 stupanjskim mjenjačem ,bio je spor u brdo i dizao temperaturu.stane li neki 6ak dizel u nutra sa 5 stupanjskim mjenjacem ???


Uto kol 20, 2013 10:03 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1710
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
300 turbo dizel.
Donatora je lako naci. Ima ih u w210

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Uto kol 20, 2013 11:20 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 16, 2013 1:19 pm
Postovi: 7
Ime: dene
Godište: 1973
Moj auto: mercedes g
hvala mali sv.dali je to 5 cilindras i ima li sa 5 brzinskim mjenjacem .uzeo bi u kompletu .koje su opće cijene takvog motora u nekom solidnom stanju.pozdrav zivio


Uto kol 20, 2013 7:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Prijatelju ovaj navedeni motor je OM606 turbo redni šest cilindraš a svi turbo dizeli su bili automatici.Jedan problem kod ovoga motora je taj da Bosch pumpa ima elektronsko gašenje tako da je potrebno prebaciti pumpu sa OM603 motora koja ima vakuumski sistem gašenja,inače ovaj OM603 je bio prethodnik ovoga motora.Inače ovaj OM606 motor je valjda trebao bit ugrađivan u tenkove ili kamione stvarno je masivno napravljen ostali motori prema njemu izgledaju kao igračke,ovo su bez sumnje zadnji motori od mercedesa koji mogu prijeć milijun km bez otvaranja. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Uto kol 20, 2013 8:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 10, 2010 10:15 pm
Postovi: 2001
Lokacija: rakov potok
Ime: nikola
Prezime: goricki
Godište: 1992
Moj auto: 190d "89,
BMW 528i "96
zasto bi stavljao cijelu drugu bosch pumpu,samo mora bravu od paljenja unutra promjenit


Uto kol 20, 2013 9:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM ICQ Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon lip 04, 2012 6:51 am
Postovi: 120
Ime: Tomislav
Prezime: Lacković
Godište: 1992
Moj auto: Mercedes w201 2.2 d
+ instalacije treba od tog motora ;)


Sri kol 21, 2013 2:12 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 09, 2009 9:40 am
Postovi: 1031
Ime: Pipo
Godište: 1979
Moj auto: A124 Cabrio 240 dizel
Možeš 290TD, 250TD, ili 300TD (603 turbo) ili 300D (603). Koji god da motor uzmeš, a da nije iz G-a morati češ mjenjati karter ili ga prerađivati. Ima dosta posla ako želiš da bude sve uredno i napravljeno kako treba. Svi ovi turbaci i običan 300D (6 cilindara) imaju dovoljno snage.

Kakvog G-a imaš? Može koja slika motora, interijera i eksterijera.


Pozdrav :bye:


Sri kol 21, 2013 12:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 16, 2013 1:19 pm
Postovi: 7
Ime: dene
Godište: 1973
Moj auto: mercedes g
pozdrav svima!ma mogu staviti koju fotku ali jos sam u dilemi susjed je to rasturao i na kraju prodao motor imjenjac iz njega i sad se dvoumim sto s tim ,ako je to tolika mantra i tesko odnosno skupo za ponovno osposobit najbolje odustati.dali pase manual mjenjač 5 brzinski na taj 6cilindras turbo dizel ili koji 5 cilindras najjaci da pase unutra bez vece preinake na sasiji.zivili
.


Sri kol 21, 2013 4:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
nikyca napisao:
zasto bi stavljao cijelu drugu bosch pumpu,samo mora bravu od paljenja unutra promjenit

Prijatelju ovakav poduhvat je jedino izvediv sa Bosch pumpom od OM603 i bravom paljenja od w124.Inače su brave od paljenja od w210 dvaput kompliciranije od one u w124 rastavljao sam obe,ovo je najbolje rješenje za izbjegavanje glavobolja sa skupocjenim bravama tipa one od w210(nova brava iz Njemačke orginalna znači uložak mehanički i električni dio dođe 3500 kn-a znači obični ključ,dok ista brava od w124 komplet dođe 1700kn-a eto primjera radi). :beer:
p.s brate ovo je jedan kompliciran i skup swap w210 je auto puno elektronike krećući od samog motora,pa drugih komponenti.Ako želiš pravu stvar ubaci OM603 motor od 110KS nemaš elektronike ni ničega.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri kol 21, 2013 6:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1710
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Malo mu je 110 ks i 185 nm. Ipak je to G. Nepravilna šasija pravi otpor ko zid.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Sri kol 21, 2013 8:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 06, 2010 10:12 am
Postovi: 302
Lokacija: Zagreb
Ime: Berislav
Prezime: Topol
Godište: 1991
Moj auto: 1990. s124 om603
1994. w631 om616
1988. w201 m103
1972. w114 m110.981
Pozdrav.

Imam prijatelja koji ima g-a i pucha. Oba s (ako se ne varam) ubacenim 300d. (budem provjerio za svaki slucaj)
Ako ces trebati imam i jednog 300d om603 s 5 brzina getribom.


Sri kol 21, 2013 10:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 16, 2013 1:19 pm
Postovi: 7
Ime: dene
Godište: 1973
Moj auto: mercedes g
pozdrav!mislim beks da cu te poslusati sad vozim ladu pa prodjem s njom cijeli velebit valda ce onda i tih 110ks biti ok,sto manje i nista elektronike to bolje.zivili :beer: :beer: :beer: :beer:

-- Sri kol 21, 2013 10:39 pm --

beron ,ako dogovorim ovu sasiju javim se ,u kakvom je stanju taj motor s obzirom na zimu u velebitu treba mi unekom solidnom stanju inace na -14 sam mrtav i ja i on. pozdrav :bye: :bye: :beer: :beer:


Sri kol 21, 2013 10:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma neću ti filozofirat OM606 je životinja od motora,ali brate OM603 je majka kvalitete jednostavnosti i pouzdanosti. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri kol 21, 2013 11:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 13 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr