Sada je Uto srp 16, 2019 6:10 am




Odgovori  [ 24 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
w202 turbo punjač 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 24, 2010 9:58 pm
Postovi: 71
Lokacija: Šibenik
Ime: Marko
Godište: 0
Moj auto: mercedes benz c 220 cdi w202 classic
Dobar dan znam da sam više dosadan sa svojim pitanjima ali moram vas nešto pitati posjedujem 220cdi w202 98.g. Zanima me kada ubrzavam javlja mi se turbo rupa oko otprilike 1700-1800 okr/min nakon toga silovito ubrzava do otprilike 3200-3500 okr/min a iznad toga počme lagano opadanje snage i bacanje crnog dima na auspuh čistio sam egr intercooler i malo je bolje ali opet to..... auto je zmaj ali me to smeta....
znam da se turbopunjač zove garett ali ne znam puni naziv i da li taj turbo posjeduje krilca promjenjive geometrije jer samo na njemu vidim wastegate ventil i to je sve.....
Pa me zanima vaše mišljenje jer mi se čini ako posjeduje ta krilca da nerade na niskim okretajima ili..... ne znam
Hvala :bye:

_________________
furyiii


Čet svi 26, 2011 6:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 27, 2008 2:13 pm
Postovi: 3530
Lokacija: Rijeka
Ime: Mario
Godište: 1986
Moj auto: W202 200 CDI
Normalna stvar da krece ubrzavat tek od 1800 okretaja do cca 3200-3500, i da poslje toga vise nema "snage."
Nista cudno. Cak je i jako dobro ako vec od 1800 okretaja krece cupat...

Svaki turbo motor ima turbo rupu, osim auto sa biturbom... imaju i oni, samo ces je puno teze osjetit...


Čet svi 26, 2011 7:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
mario je sve objasnio.... a turbo punjač ti se nemora zvat "garett", to je samo jedan od proizvođača turbina i mislim da turbina na tvom autu nema variabilnu geometriju, to imaju noviji modeli.....


Čet svi 26, 2011 10:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 24, 2010 9:58 pm
Postovi: 71
Lokacija: Šibenik
Ime: Marko
Godište: 0
Moj auto: mercedes benz c 220 cdi w202 classic
Hvala vam.......... sada sve razumijem a zove se baš garett neznam točno model ali znam da je garett i ima samo wastegate ventil vidljiv radi ljepo ispravan je kada u praznom hodu dodam pun gas wastegate ventil se otvara znači da je u funkciji i nedopušta da se granični pritisak poveća.......
A sve sam vas to pitao jer sam probao dosta drugih automobila i nekako s nižih okretaja počinje turbina obavljati svoj posao na drugim automobilima....... Primjeti sam da je kod mene najača na otprilike 2400 okr/min kada je ustvari i najveći okretni moment...... Ito sam pitao u veti varijabilnih krilaca jer mi je jedan mehaničar rekao da ih ima i da bi trebalo ih očistiti tj. servisirati turbo punjač da su se ostali u poziciji za niske okretaje.... :beer:

_________________
furyiii


Čet svi 26, 2011 11:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
ništa ti nemoraš čistit ako ti auto "vuče" sa 1800 okretaja, to je odlično i sasvim normalno...


Pet svi 27, 2011 4:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 24, 2010 9:58 pm
Postovi: 71
Lokacija: Šibenik
Ime: Marko
Godište: 0
Moj auto: mercedes benz c 220 cdi w202 classic
Evo malo sam gledao turbina mi se ovako zove GARRETT GT2052S koliko sam vidio ova turbina posjeduje samo wastegate ventil nema varijabilnu geometriju punjača......
Pa ga neću dirati nema potrebe hehe..........

_________________
furyiii


Sub svi 28, 2011 12:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ruj 30, 2010 10:10 pm
Postovi: 32
Lokacija: Vukovar
Ime: Darko
Prezime: Ivić
Godište: 0
Moj auto: 190e 2.0 k-jet
Ako hoces malo žešću vožnju onda boost kontroler i sat pritiska turba i da vidis tjeras ga na 1 bar ez problema i ikakvih posljedica..

_________________
http://www.google.com/search?q=ak+otok& ... CCUQqwQwAQ


Sub svi 28, 2011 8:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 24, 2010 9:58 pm
Postovi: 71
Lokacija: Šibenik
Ime: Marko
Godište: 0
Moj auto: mercedes benz c 220 cdi w202 classic
nisam te razumio boost kontroler hm.......... kako možeš li mi malo to bolje objasniti ili dati neki link za to da vidim kako to ugraditi ili već što......... hvala

_________________
furyiii


Ned svi 29, 2011 12:17 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
kakav boost controler i slične gluposti, nije to neki mali nadrkani autić za utrke, ako nisi zadovoljan kako ide C220, uradi remap iliti "čip" i dobit ćeš nekih 20-25 ks, što se dosta osjeti...


Ned svi 29, 2011 12:39 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 24, 2010 9:58 pm
Postovi: 71
Lokacija: Šibenik
Ime: Marko
Godište: 0
Moj auto: mercedes benz c 220 cdi w202 classic
znam za remap ali nije mi jasan ovaj boost što to radi haha stvarno nije ovo trkaći autić a auto ide super

_________________
furyiii


Ned svi 29, 2011 1:04 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ruj 30, 2010 10:10 pm
Postovi: 32
Lokacija: Vukovar
Ime: Darko
Prezime: Ivić
Godište: 0
Moj auto: 190e 2.0 k-jet
300E napisao:
kakav boost controler i slične gluposti, nije to neki mali nadrkani autić za utrke, ako nisi zadovoljan kako ide C220, uradi remap iliti "čip" i dobit ćeš nekih 20-25 ks, što se dosta osjeti...


E taj nas mentalitet e sad kad bi ti reko da vec imas boost controler na svom autu (ako je turbo motor benzinski ili dizel nebitno) onda bi bilo da je je*** ale :pucaodsmijeha:
Jel si remapirao svog mercedesa i kako ?????

milepetrov napisao:
nisam te razumio boost kontroler hm.......... kako možeš li mi malo to bolje objasniti ili dati neki link za to da vidim kako to ugraditi ili već što......... hvala

Stavim ti link samo sam se zeznuo posto je kod tebe elektronika ti imas boost kontroler al elektronski znaci samo remapom dizeš pritisak i dobijas gorivo u drukcijim rezimama rada.Znaci 0 bodova za sve ostale opcije.
http://www.google.hr/url?sa=t&source=we ... 7w&cad=rja
Evo malo vise o ovome.

_________________
http://www.google.com/search?q=ak+otok& ... CCUQqwQwAQ


Ned svi 29, 2011 6:25 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
kao što sam i napisao,a ti si dare potvrdio, jedino što je potrebno CDI motoru da dobije snagu je remap..... a ovo u vezi boost controlera se odnosilo na sat od pritiska turbine što si rekao da ugradi pa sam zato napisao da to nije neki mali gradski nadrkani autić pa da stavlja sat od pritiska u C220....


Ned svi 29, 2011 7:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ruj 30, 2010 10:10 pm
Postovi: 32
Lokacija: Vukovar
Ime: Darko
Prezime: Ivić
Godište: 0
Moj auto: 190e 2.0 k-jet
300E napisao:
kao što sam i napisao,a ti si dare potvrdio, jedino što je potrebno CDI motoru da dobije snagu je remap..... a ovo u vezi boost controlera se odnosilo na sat od pritiska turbine što si rekao da ugradi pa sam zato napisao da to nije neki mali gradski nadrkani autić pa da stavlja sat od pritiska u C220....


Ok slazem se sto se tice satića nije neka potreba ako neradis nesto ozbiljno,al ovo za sangu nije bitan samo remap ima tu masa drugih stvari koje se daju napraviti.Al nema veze sad bi otisli u o.t bez veze heeh :banghead:

_________________
http://www.google.com/search?q=ak+otok& ... CCUQqwQwAQ


Ned svi 29, 2011 10:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 24, 2010 9:58 pm
Postovi: 71
Lokacija: Šibenik
Ime: Marko
Godište: 0
Moj auto: mercedes benz c 220 cdi w202 classic
točno tako slažem se da je potreban remap..... a koliko bih otprilike ks i Nm dobio sa remapom ako bih to želio napraviti upustiti se u to..... Samim time trebao bih i neke druge stvari mjenjati koliko sam upućen :rotfl:

_________________
furyiii


Ned svi 29, 2011 11:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
samim remapom netreba ništa više mjenjat što se tiče djelova, a ozbiljniji tuning se radi stavljanjem veće turbine, većih dizna, bregastih s većim kutom otvaranja ventila, drugi usis, drugi ispuh itd itd.... uglavnom nepotrebno i neisplativo radit na 220CDI-u, a evo ti cijena chiptuninga i koliko dobiješ.... ima i boljih chip-ova npr.Carlsson, Brabus al su puno skuplji....

http://www.smchiptuning.com/2930/merced ... di-2.2-125


Pon svi 30, 2011 2:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 24 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Google Search Engine pregledava forum i 0 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr