Sada je Uto sij 19, 2021 12:38 am




Odgovori  [ 34 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3  Sljedeće
Promjena lanca distribucije na CDI 3.0 v6 i 2.2 I4 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
Sta je istina da se na (320Cdi, 350Cdi )3.0 V6, lanac distrubucije potrosi vec nakon 250 000km,a na 2.2 I4 motor odlazi vec nakon 150 000km??

Tako kaze čovjek u videu, jel tocno da taj 2.2 motor nije bas nešto dobar?


https://youtu.be/mg9Fy0RlOMk


Pet stu 27, 2020 9:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3968
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Za OM642 (3.0 V6) neznam (znam za neke druge učestalije probleme na tim motorima), na OM651 (2.2 I4) odlazi poprilično rano, ali bez nekog pravila vezano uz točnu kilometražu. Ima slučajeva sa sj*banim lancima na 60 tisuća km, nekima su riknuli na 160 tisuća, a nekima tek nakon 200 tisuća kilometara. Kako god, da, OM651 ima problema sa razvodom. Problem lanca je zapravo posljedica, a uzrok je hidraulični natezač lanca. OM651 nije besprijekoran motor, ali nije niti loš. Zapravo, ima toliko drugih motora (što Mercedesovih, što od drugih proizvođačaa) koji su kudikamo gori od Mercedesovog OM651. Znam da nije lijepo voziti OM651 i imati u podsvjesti da bi se mogao svakog časa rasuti, ali u velikoj većini slučajeva možeš uočiti simptome problema sa razvodom prije nego dođe do toga da lanac pukne ili preskoči, a motor se rastepe... :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto pro 01, 2020 11:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
riba1992 napisao:
Za OM642 (3.0 V6) neznam (znam za neke druge učestalije probleme na tim motorima), na OM651 (2.2 I4) odlazi poprilično rano, ali bez nekog pravila vezano uz točnu kilometražu. Ima slučajeva sa sj*banim lancima na 60 tisuća km, nekima su riknuli na 160 tisuća, a nekima tek nakon 200 tisuća kilometara. Kako god, da, OM651 ima problema sa razvodom. Problem lanca je zapravo posljedica, a uzrok je hidraulični natezač lanca. OM651 nije besprijekoran motor, ali nije niti loš. Zapravo, ima toliko drugih motora (što Mercedesovih, što od drugih proizvođačaa) koji su kudikamo gori od Mercedesovog OM651. Znam da nije lijepo voziti OM651 i imati u podsvjesti da bi se mogao svakog časa rasuti, ali u velikoj većini slučajeva možeš uočiti simptome problema sa razvodom prije nego dođe do toga da lanac pukne ili preskoči, a motor se rastepe... :bye:



Naprosto nevjerovatno da se sa danasnjom tehnologijom tako nesto moze desit!Ne razumjem dali namjerno rade ku*** od motora radi zarade na popravcima , opet sa druge strane to im remeti imiđ a i ono sta otidje u garantnom roku sami moraju platiti..hm


Dali ti auti mozda imaju start-stop sistem,pa svako startanje dodatno jebe natezac tj lanac?


Uto pro 01, 2020 11:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3968
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Pa neznam zašto se čudiš jer apsolutno svaki aspekt današnje proizvodnje ide u tom smjeru, iako je tehnologija u apsolutno svim poljima dotaknula svoj vrh. Stvar je u tome da se to u garantnom roku ne događa, pa je prvi vlasnik, kojeg održavanje ionako ne zanima, zadovoljan. S druge strane, kvarovi se događaju kasnije pa osim dobrog imidža, kroz određen period dolazi i zarada na prodaji skupih dijelova. Rast popularnosti Mercedesa kao brenda vozila, sve bolji prodajni rezultati i ekonomski rast kompletne kompanije ti je najbolji dokaz tome... :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto pro 01, 2020 11:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon pro 24, 2007 3:29 pm
Postovi: 93
Lokacija: Kaštela
Ime: M
Godište: 2008
Moj auto: w210 E280 4matic LPG landi renzo - prodan
W211 E220 CDI
OM651 je imao izmjene negdje od 2012 te od tada nebi trebalo biti problema sa lancem.

Npr. Modeli W212 redizajn koji imaju OM651 znaci od 2012godine nebi trebali imati problema.

Taj motor se ugradivao i u ML W166 250cdi i u CLS 250cdi od 2012 tako da valjda su ga sredili da ne puca.


Sub pro 05, 2020 10:55 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
4maticST napisao:
OM651 je imao izmjene negdje od 2012 te od tada nebi trebalo biti problema sa lancem.

Npr. Modeli W212 redizajn koji imaju OM651 znaci od 2012godine nebi trebali imati problema.

Taj motor se ugradivao i u ML W166 250cdi i u CLS 250cdi od 2012 tako da valjda su ga sredili da ne puca.

Hvala ti na odgovoru..

Dali mozda znas koja je stvarna potrosnja OM651 CLS 250CDI?


Sub pro 05, 2020 8:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3968
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
4maticST napisao:
OM651 je imao izmjene negdje od 2012 te od tada nebi trebalo biti problema sa lancem.

Izmjena je bilo, ali napretka nije. Osobno znam za jednu W205 sa OM651 koji se sasuo na 65 tisuća kilometara... A W205 je izbačena 2014. godine...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub pro 05, 2020 10:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
riba1992 napisao:
4maticST napisao:
OM651 je imao izmjene negdje od 2012 te od tada nebi trebalo biti problema sa lancem.

Izmjena je bilo, ali napretka nije. Osobno znam za jednu W205 sa OM651 koji se sasuo na 65 tisuća kilometara... A W205 je izbačena 2014. godine...


Pa sta je lanac puko/preskocio i razjebo ventile i klipove bez ikakvog upozorenja ranije?
Kako to da covjek nije cuo rostanje lanca kad pali motor na hladno svako jutro ?
Zanimljivo da u mercedes ovlastenim servisima nemaju pojma o tome,kao prvi put cujemo za to!

Dali i novi OM654 ima tih problema?


Sub pro 05, 2020 10:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3968
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Čovjek je rentao W205 i raspao mu se na autocesti nedaleko od Zagreba, a meni je priču prenio mehaničar koji je tu istu W205 popravljao nakon havarije... Lanac je puknuo, ali neznam kakva je na kraju ukupna šteta bila jer je auto složen i vozi dalje!
U Mercedesu se inače prave kilavi za puno toga, a i to što je čovjek zaposlen u Mercedesu apsolutno ne mora značiti da ga posao i kvarovi zanimaju ili da je entuzijast kad su Mercedesi u pitanju. Dam se kladiti da ovdje na Forumu ima dosta članova koji znaju više o Mercedesu, modelima Mercedesa i tipičnim kvarovima od random zaposlenika u zastupništvu Mercedesa. Osim toga, kolika je uopće šansa da ste razgovarali direktno sa nekim iz samog servisa tko je složio jedan ili više takvih slučajeva? Da ne spominjem to što se auti servisiraju kod ovlaštenog servisera tj. distributera najčešće do isteka garancije, a do tad se takvi kvarovi najvjerojatnije neće desiti... :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub pro 05, 2020 10:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
riba1992 napisao:
Čovjek je rentao W205 i raspao mu se na autocesti nedaleko od Zagreba, a meni je priču prenio mehaničar koji je tu istu W205 popravljao nakon havarije... Lanac je puknuo, ali neznam kakva je na kraju ukupna šteta bila jer je auto složen i vozi dalje!
U Mercedesu se inače prave kilavi za puno toga, a i to što je čovjek zaposlen u Mercedesu apsolutno ne mora značiti da ga posao i kvarovi zanimaju ili da je entuzijast kad su Mercedesi u pitanju. Dam se kladiti da ovdje na Forumu ima dosta članova koji znaju više o Mercedesu, modelima Mercedesa i tipičnim kvarovima od random zaposlenika u zastupništvu Mercedesa. Osim toga, kolika je uopće šansa da ste razgovarali direktno sa nekim iz samog servisa tko je složio jedan ili više takvih slučajeva? Da ne spominjem to što se auti servisiraju kod ovlaštenog servisera tj. distributera najčešće do isteka garancije, a do tad se takvi kvarovi najvjerojatnije neće desiti... :wink:



Ostaje pitanje dali uzeti OM651 i ustediti na gorivu plus prije ili kasnije platiti zamjenu kompletnog razvoda ili uzeti 3.0 V6 CDI pa bit donekle na miru?koji bi bio tvoj savjet?(ukoliko i na V6 treba mjenjat lanac onda je bolje uzet OM651...)

Znas mozda koliko kosta zamjena lanca na OM651?

https://www.youtube.com/watch?v=BOunb3hMR6c&ab_channel=JakubFischer


Sub pro 05, 2020 10:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3968
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Iskreno, savjeta nemam jer sam i sam u istoj dvojbi vezano uz budući auto. Do prije pola godine bih bez razmišljanja rekao OM642, međutim, onda sam saznao da ni on nije bezgrešan. Nisam čuo za probleme s razvodom na njemu, međutim ima dosta drugih mušica, pogotovo u novijim izvedbama, što je suprotno svakoj logici, ali eto... :roll:
Neznam koliko košta zamjena lanca na OM651, ali sam poprilično siguran da motor ne treba vaditi... Znam samo da radione i mehaničari često zbog loše reputacije OM651 imaju sreću naplatiti ruke za neki posao više od uobičajenog. Ista priča je sa A i B klasama (W169/W245) gdje se naplaćuje veća svota novca zato jer za svaku sitnicu motor "mora van", a zapravo jedino kada motor treba otpustiti sa nosača motora (čak ne vaditi) je kada se mijenja set kvačila. Čuo sam od jednog mehaničara, koji se inače voli jako hvaliti pa zato nisam siguran u istinitost ove priče, da on lanac mijenja na način da prekine stari lanac, na njega nadoveže novi lanac, ručno pomalo okreće motor i kad lanac napravi puni krug, stari lanac baci van, a novoga spoji i to je to... E sad... :nezna:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub pro 05, 2020 11:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
riba1992 napisao:
Iskreno, savjeta nemam jer sam i sam u istoj dvojbi vezano uz budući auto. Do prije pola godine bih bez razmišljanja rekao OM642, međutim, onda sam saznao da ni on nije bezgrešan. Nisam čuo za probleme s razvodom na njemu, međutim ima dosta drugih mušica, pogotovo u novijim izvedbama, što je suprotno svakoj logici, ali eto... :roll:
Neznam koliko košta zamjena lanca na OM651, ali sam poprilično siguran da motor ne treba vaditi... Znam samo da radione i mehaničari često zbog loše reputacije OM651 imaju sreću naplatiti ruke za neki posao više od uobičajenog. Ista priča je sa A i B klasama (W169/W245) gdje se naplaćuje veća svota novca zato jer za svaku sitnicu motor "mora van", a zapravo jedino kada motor treba otpustiti sa nosača motora (čak ne vaditi) je kada se mijenja set kvačila. Čuo sam od jednog mehaničara, koji se inače voli jako hvaliti pa zato nisam siguran u istinitost ove priče, da on lanac mijenja na način da prekine stari lanac, na njega nadoveže novi lanac, ručno pomalo okreće motor i kad lanac napravi puni krug, stari lanac baci van, a novoga spoji i to je to... E sad... :nezna:


u mojem video na gornjem postu motor ide van,cijena u komentarima pise 1100€..

mozda novi redni sestak i novi redni 4 (om654) ima vise srece,u svako slucaju to je meni nezamislivo,tragedija da se tako nesto uopce moze desit.trebali bi vlasnici mercedesa napravit peticijiu da prestanu ljude ciljano jeb**...

ako tako produzis lanac,nije moguce promjeniti zubcanike,ukoliko su i oni osteceni..plus taj spoj vise nije ko tvornicki ako je zapertlan,tj ako nema spojnice

za koje kvarove si cuo za om642?


Sub pro 05, 2020 11:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3968
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Neznam kaj bi ti više rekao vezano za OM651... :roll: :nezna:

Kaj se OM654 i OM656 tiče, za sad ih samo hvale! Ali, još su relativno friški i nisu se stigli u potpunosti dokazati, ako mene pitaš... Budemo vidjeli kakvi budu za 5 godina i sa 200+ tisuća kilometara. :wink:

Da, tad ne mijenjaš zupčanike, no njih nije uvijek potrebno mijenjati... Pričam o preventivnoj promjeni, naravno. Kad dođe do havarije, onda sigurno treba. Neznam kakva je situacija sa samim napinjačem lanca koji je zapravo glavni uzrok cijele priče vezane uz zakazivanje lanca. Za spojeve neznam, ali znam da za određene motore novi lanac dođe otvoren, znači spajaš ga u zatvoren krug nakon montaže...

Osim mase uobičajenih kvarova na Mercedesovim dizelima iz tog perioda koji kače i OM642 (npr. klapne u usisnoj, "crna smrt" injektora), od specifičnih i ozbiljnijih kvarova sam čuo za propuštanje brtve hladnjaka ulja koja je full nepristupačna i u nekim slučajevima može uzrokovati zakazivanje motora. Osim toga, veliki kvar za koji sam čuo u zadnje vrijeme je pucanje radilice i to je u biti kvar zbog kojeg mi je siguran plan o kupnji 350CDI-a u budućnosti postao full labilan, ako već nije propao... :roll:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub pro 05, 2020 11:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
riba1992 napisao:
Neznam kaj bi ti više rekao vezano za OM651... :roll: :nezna:

Osim toga, veliki kvar za koji sam čuo u zadnje vrijeme je pucanje radilice i to je u biti kvar zbog kojeg mi je siguran plan o kupnji 350CDI-a u budućnosti postao full labilan, ako već nije propao... :roll:



Opaa pucanje radilice,ma nista strasno!!! jos malo pa ce blokovi pocet pucat na pola ko cjepanice! strasno di ovo ide..

generalno meni se puno vise svidja koncept redni 6 nego V6 ,iz vise razloga...

-- Ned pro 06, 2020 9:21 am --

riba1992 napisao:
Neznam kaj bi ti više rekao vezano za OM651... :roll: :nezna:


Ako se pomirim sa time da ce prije ili kasnije trebati mjenjati razvod i za to platiti bar 1000€,i ako se uzme motor nakon 2012 sa novim injektorima sa povratom cjevi,onda OM651 i nije tako los motor,pogotvo ako auto od dvije tone vozis sa samo cirka 5L/100km...

Kad sam probao jedan W218 350CDI, moj osjecaj da je ubrzanje jako tromo,ljeno, mozda previse ocekujem jer sam naviknut na lakse i zivahniije aute slozene za trke,ali opet iman filing da bi 265HP trebalo bolje vuc.
Npr golf 2.0 GTD(200HP) iman osjecaj da bolje ubrzava od 350CDI..

Sa strane ubrzanja 204HP je onda dosta malo za auto od 2 tone,ali opet ne kupujes auto radi ubrzanja..Nadam se da je om651 dovoljno " dobar" za normalno preticanje na cesti..

Sta ti kazes na tako "mali" motor na tako tezak auto,jesi probo vozit kojeg?


Ned pro 06, 2020 12:28 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon pro 24, 2007 3:29 pm
Postovi: 93
Lokacija: Kaštela
Ime: M
Godište: 2008
Moj auto: w210 E280 4matic LPG landi renzo - prodan
W211 E220 CDI
I mene interesira kako se ponasa 250cdi u ML w166, po recenzijama sa njemackih portala ima dovoljno snage i malu potrosnju


Ned pro 06, 2020 11:06 am
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 34 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr