Sada je Sub svi 25, 2019 5:37 am




Odgovori  [ 7 post(ov)a ] 
w203 C180 2.0 benzinac problemi sa radom na hladno/potrošnja 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 14, 2009 8:41 pm
Postovi: 22
Lokacija: sapna kod čaglina
Ime: mladen
Prezime: jelić
Godište: 1988
Moj auto: w 203 clasic c180(2.0) automatik
pozdrav ekipi, posjedujem w203 c 180 2.0 benzinac sa 342 000 km, moj je od 210 000 km i sada zadnju godinu dana me počeo zezat sa radom ujutro, i to ne svaki put nego češššće da a rijeđe netipa sedam puta od deset ne radi normalno.
te sam primjetio povećanu potrošnju
sad ću ovdje napisat povjest čačkanja po autu da bi imali točan uvid u situaciju
a i nadam se majstorskim odgovorima
prvo kad sam kupio auto primjetio sam da ne radi lampica check engine,
no budući da je auto super radio nisam ništa diro i potrošnja je bila super . tipa do deset litara a kad idem dalje nekud znala je prosječna bit i ispod 7 koji decilitar. kad idem na poso ujutro sam često vozio 70 na tempomat i tu se kretala oko 8 jer je malo i brdovito ma bio sam prezadovoljan,
tako napravio 40 000 km i onda kad je auto imo 250 000 ubacio sam plin u njega najjeftiniji
i lik mi je reko da šteka lambda sonda ispred kat i ništ više, uzeli mi pare auto je super radio ja atestiro...došo na atest ono nemože proć ekotest
a mj dana prije išo na regu i prošo ekotest.
znači ošla sonda, meni taj bajo na atestu ništ nije reko, auto je super radio i ja se vozio, i onda kad je stroj imo oko 270 000 ja išo na more i pržio na 170 na autoputu do mora(od sl broda) i na povratku kući nisam skužio da mi je pri većoj brzini isključio jedan cilindar (misfire grešku zapamtio) i tako sam pržio dok nije stopio kat i to sam čuo kad je grunilo, primjetio sam manji pad snage u ubrzanju i trokiranje kad sam stao na benzinsku. ugasim upalim ide, ide malo slabije i nadođe i tak je to išlo i išlo dobrih 30 000km bez da me jebalo,
i jedan dan oteram ja kod nekog tipa da mi zamjeni zadnju šajbu jer sam ju razbio nekim slučajem i krenem kuć jeb*** auto neide ko da pod ručnom vozim i kad dođe do 3500 okretaja klikti detonira i grije se
aj dobro reko proće to(idiot) i vozio sam ga do 3500 rpm jer je tu radio ok.odem kod ovih za plin i kažu promjeni bobine dva komada ja promjenim ono opet isto kad god ga nagariš on isključi cilindar.
onda sam pito sve žive za to i vas tu na forumu šta je ima i tema tu na koju mi niko nije odg jer je kvar neobičan
a ustvario je bilo baš to rasuo se prvi kat i pošto on ima dva ti sitni komadići su fino počepili drugi 95%. uzrok topljenja prvog kata je bila neispravna sonda prebogata smjesa i logično vožnja na 3 cilindra pola sata. kad sam odusto od toga da mi majstori i drugi pomažu skino sam auspuh i uzeo malu brusilicu i isjeko katalizatore van da vidim dal sam pogodio i paf, jesam, rezo sam je taj auspuh je zavaren cjeli nema rastavljive spojeve a imam co2 pa mogu to vratit sve.
tak je i bilo prvog nije uopće bilo izuzev par komadića u ćoškovima koje plamen nije zahvatio i drugi potpuno začepljen, izbio sam to sve van i zavario nazad šuplje lonce i vozio se, auto je išo ko vrag kladim se da je snaga bila sa 129 ks skočila na preko 150 konja, naganjivo sam se sa bmw e39 koji ima 200 ks ali je vozio na plin i isti smo bili u ubrzanju, tako vozio par dana da vidim prosjek potrošnje i vidim 18, da 18 litara bio to plin il benzin, ok pretpostavim prevelik protok na ispuhu pa više usisava više goriva više snage, stavim ja neki kat ovaj prvi, drugi ne, bez drugog je i danas, vozim se ono opet, pogledam sondu nevalja probam stavim neku polovnu vidim bolje je i kupim novu i tako do danas sa sondama a ona druga mi je pokazivala da neradi grijanje kompomente i bila je još orginal.
potrošnja je oko 2 litre više nego ono kad sam kupio auto mjereno u svim režimima i na sve načine.
onda poslje toga mi se počelo ovo dešavat sa radom na hladno ujutro, upališ ga on se sam gasira tipa u sekundi jednom smanji na 200 okretaja pa poveća na 1200 znači jednom u sekundii ja to primjetio i pridržim pedalu gasa da obrtaji budu na 1000 i kroz desetak sekundi to zlo prestane i auto i dalje radi normalno.
tako sam vozio eto skroz do sada jer nisam imo para da pokupujem sonde i katalizatore
a u međuvremenu su počeli šuštat ventili pa kad dobijem plaću vozim dva tri dana na benzin i to se smirilo sa tom češćom upotrebom benzina da pređem cca 300km na benzin, ispod toga nema efekta šušti i dalje i jednom mi je bio počepo zaglavljivat hidropodizač prvi do kabine, to je prestalo samo odsebe valjda se isprala nečistoća iz njeg šta ja znam.
opet tako vozio i jednom prilikom kod kolege imo je dijagnostiku ovu običnu i spojimo tek tolko da vidimo i pokaže temperatura motora 150 stupnjeva pa sam zamjenio indikator temperature stavio sam beruov. poslje toga nisa nikad se sjetio otić ubost dijagnostiku vidit jel sad pokazuje kak treba mada mi je na displeju u kabini na putnom računalu tamo pokazivao uvjek normalnu stvarnu temperaturu.
i tako sve do sad kad auto ima 342 000 inače radi super super i vuče ne troši ni kap ulja udoban ja prezadovoljan osim toga što tak radi na hladno.
i dobijem ja povišicu i rekoh e sad idu obe nove bošove sonde jer uvjeren sam bio da je sve zbog njih i povećana potrošnja i taj nemiran rad ujutro, a da napomenem ujutro auto ne trokira , ne izostaje niti jedan cilindar rade sva 4 sigurno to je sto posto samo si sam daje i oduzima gas tako naglo, i kad ga ostaviš nakon pet minuta on se smiri samo ja to nedam nego ja mu pridržim gas da se stabilizira.
i pometo ja bošove sonde platio preko 2000 kuna sonde jeb*** kad ono isti k. potrošnja ne pada, ujutro isto.
oteram kolegi majstoru on spoji na dijagnozu pokaže mu opet tu povećanu temperaturu on promjeni opet indikator ali kladim se da nije poslje spajo i gledo jel to šljaka ili ne. inače auto zna nadoć na dvatri dana i desilo se taman kod njega da je nadošo i lik je mislio da je popravio auto. platio 220 kn i aj kuć u nadi da je to to kad ono opet isto bogte mazo odoše moji novci a kvar nisam rješio.
e sad konzultirao sam se sa sto ljudi pa kažu da je problem s tim učitavanjem temperature motora, da može biti da još uvjek učitava povećanu temperaturu pa da ga to zajebava ujutro i da zato više troši, u ovlašteni servis mi nedaju jer imam plin, nežele radit takve aute, a istina kod mene su polemili sve žice nemoš ištekat plin ko na nekim sustavima jbg.
i primjetio sam još na autu ali nisam siguran dali to radi otkako sam ga kupio ili sad samo pred kraj da mi odmah kad ga upalim ujutro upali ventilator na hladnjaku i vrti sa cca pola brzine, zašto to radi neznam to mi ima logike sa lažnom temperaturom, onda kažu tipovi nevalja ti žica do centrale, ja neznam tko je diro žicu možda neko i jest prije al dok je auto kodmene nije niko sigurno diro.
nekidan sam rastavio klapnu gasa da vidim stanje senzora položaja klapne i stanje zupčanika bogte pa to je sve kao novo ko da je jučer napravljeno. to eliminirano, sonde eliminirane, katalizator imam, senzor temperature imam ispravan, i šta preostaje šta mene to točno zeza pomagajte znači radi nemirno ujutro i troši 2 litre više

_________________
ljubitelj mercedesa


Sub sij 05, 2019 11:17 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1451
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Utekaj multimetar direktno u džek na kompu pa provjeri otpor senzora rashladne.
Veliki je problem sa instalacijama na tim autima.
Meni w210 2,3 benzinac jednom uopće nije htio upaliti, a nije bilo nikakve greške.
Podrmao žice prema bobinama i od onda radi kao da ništa nije bilo.
Pogledaj malo oko žica, izolacija se struni u prašinu.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -otišao dalje
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Ned sij 06, 2019 10:33 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3794
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Navodno M111 iza ‘98. nema više problema sa instalacijom, a u W203 koji ide od 2000. na dalje nebi trebao imati tih problema... :nezna:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Ned sij 06, 2019 12:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 14, 2009 8:41 pm
Postovi: 22
Lokacija: sapna kod čaglina
Ime: mladen
Prezime: jelić
Godište: 1988
Moj auto: w 203 clasic c180(2.0) automatik
camo33 napisao:
Utekaj multimetar direktno u džek na kompu pa provjeri otpor senzora rashladne.
Veliki je problem sa instalacijama na tim autima.
Meni w210 2,3 benzinac jednom uopće nije htio upaliti, a nije bilo nikakve greške.
Podrmao žice prema bobinama i od onda radi kao da ništa nije bilo.
Pogledaj malo oko žica, izolacija se struni u prašinu.


ej bok,
hajde daj mi upute za to, imam multimetar i odprilike se znam njime koristiti, daj mi kaži gdje stoji komp i ako ti se da pomozi mi u nevolji objasni mi korak po korak kak da to napravim

_________________
ljubitelj mercedesa


Ned sij 06, 2019 5:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 13, 2018 7:22 pm
Postovi: 22
Ime: Ivan
Godište: 2000
Možda je problem u membrani karburatora....plovak,ler dizna,ali ništa bez dijagnostike. :bye:


Sub sij 12, 2019 4:39 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 162
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Membrana karburatora na w203?

_________________
Low & slow.


Uto sij 15, 2019 11:00 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ožu 14, 2009 8:41 pm
Postovi: 22
Lokacija: sapna kod čaglina
Ime: mladen
Prezime: jelić
Godište: 1988
Moj auto: w 203 clasic c180(2.0) automatik
Ja valjda ko da imam peh, il nema odgovora il neka budala dođe pa me zajebava. Još uvjek nisam riješio, dijagnostika ništ ne pokazuje

_________________
ljubitelj mercedesa


Uto sij 22, 2019 11:57 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 7 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr