Sada je Sub sij 23, 2021 12:15 am




Odgovori  [ 12 post(ov)a ] 
OM651 problem sa lancem distribucije 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
https://www.youtube.com/watch?v=c84WcpIG9d4&ab_channel=MercManTips

Gledao sam malo ovaj video da vidim o cemu se tu zapravo radi.
Ja nisam nikad rastavljo om651 niti imao u rukama taj lanac i natezac,ali cu opisat kako ja vidim stvar..

Kao prvo,koliko god se mercedesovi inzinjeri ciljano ili ne ciljano odlucili los lanac napravit, ne vjerujem da se lanac moze toliko istegnuti cak i na 200 000km(a kamo li na 60 000km),da bi uzrokovo pucanje vodilica lanca.
Po meni uzrok problema mora biti u hidro natezacu lanca,jer jedino njegova neispravna funkcija moze uzrokovati toliki luft lanca koji ce razbiti vodilicu i dalje sta sve ide nakon toga..

koliko sam procitao komentare to se cuje samo na hladno,to je zato sta se ulje iscjedi iz natezaca(sto nebi smilo),pa motor radi prve 2,3 sec sa lagano pomaknutom fazom,kad se tlak opet nabije sve je u redu..ali svaki put tako na hladno lanac lupi po plasticnoj vodilici pogotvo jos ako motor ima start-stop sistem..


Slika

moj zakljucak: kvalitetniji spaner bi produzio vijek zamjene razvoda..


Pon pro 07, 2020 11:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1509
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Zaključak je pogrešan.
Problem je poznat.
Varijatori faze na bregastim vratilima imaju lock poziciju koja služi tome da zadrže pomak bregaste na fiksnoj vrijednosti prilikom startanja motora prije nego pritisak ulja preda upravljanje ECU.
Zbog habanja tog sklopa dolazi do klepetanja pri paljenju, a onda brzo i do havarije.
Nije problem lanac, a nije ni španer.
Španer je skup i poprilično profinjen uređaj.
I jednokratan, nažalost.
Fasciniran sam tvojom opsjednutošću lancima.
To je kvar za koji zbilja moraš imati sreće da te pogodi, mislim da je za njegovu popularnost zaslužna činjenica da onoga kome se posreći ima potrebu to obznaniti svima.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Uto pro 08, 2020 12:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
camo33 napisao:
Varijatori faze na bregastim vratilima imaju lock poziciju koja služi tome da zadrže pomak bregaste na fiksnoj vrijednosti prilikom startanja motora prije nego pritisak ulja preda upravljanje ECU.
Zbog habanja tog sklopa dolazi do klepetanja pri paljenju, a onda brzo i do havarije.


Di vidis varijator faze na bregastima,pokazi sliku?
Koliko ja vidim zubcanici idu direktno na bregastu..

-- Sri pro 09, 2020 12:50 am --

ti si nesto debelo fulao,om651 nema varijator faze na bregastoj,tako da uopce ne razumim o cemu pricas..

Slika
Slika


meni su najbolji hidronatezaci oni koji imaju mehanizam sa zubicima koji ne dopusta vracanje natezaca(popustanje lanca) cak i kad nema pritiska ulja,..kod njih nema straha da ce se ulje iz natezaca iscjediti dok auto dugo stoji i uzrokovati klempetanje lanca kod svakog hladnog starta..
Slika

-- Sri pro 09, 2020 12:52 am --

ti si nesto debelo fulao,om651 nema varijator faze na bregastoj,tako da uopce ne razumim o cemu pricas..

Slika
Slika


meni su najbolji hidronatezaci oni koji imaju mehanizam sa zubicima koji ne dopusta vracanje natezaca(popustanje lanca) cak i kad nema pritiska ulja,..kod njih nema straha da ce se ulje iz natezaca iscjediti dok auto dugo stoji i uzrokovati klempetanje lanca kod svakog hladnog starta..ovaj je od suzukija
Slika

-- Sri pro 09, 2020 12:55 am --

..

-- Sri pro 09, 2020 12:57 am --

..ne mogu uredit ovaj post? sve duplo ispalo


Uto pro 08, 2020 8:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
camo33 napisao:
To je kvar za koji zbilja moraš imati sreće da te pogodi, mislim da je za njegovu popularnost zaslužna činjenica da onoga kome se posreći ima potrebu to obznaniti svima.


Imas na stotine videa kako mjenjaju lanac ili di snimaju zvuk lupanja kod svakog hladnog starta,skoro svi om651 motori imat ce taj problem prije ili kasnije...prema tome to nije rijetkost

samo ukucaj om651 chain problem,cold start,rattle noise itd itd..
ako vlasnik cuje na vrijeme,ne treba skidat motor , zamjeni se samo lanac i spaner kroz poklopac..


Sri pro 09, 2020 8:50 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1509
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Nema šta.
Lupam bez veze unatoč tome što neznam ništa o dieselima.
Bolje kad šutim.
U pravu si.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri pro 09, 2020 9:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
camo33 napisao:
Nema šta.
Lupam bez veze unatoč tome što neznam ništa o dieselima.
Bolje kad šutim.
U pravu si.


Opet te ne razumijem,jel ovo sad ironija ili?
Pa ozbiljno to pitam,di ti vidis varijator faze na bregastoj?


reci na sta mislis ili si mozda pomjeso nesto sa nekim drugim motorom,da drugim clanovima bude jasna ova tema..


Sri pro 09, 2020 9:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1509
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Ne znam kako da budem jasniji.
Posuo sam se pepelom.
Lupam bez veze jer nisam po nijednom dizelu godinama šarafao.
Očito dizelima ne treba varijator koji je na benzincima glavni uzrok lupanja i pucanja lanca i svega oko distribucije.

Bolje je kad šutim o stvarima o kojima nemam neposredna znanja.
Žao mi je ako sam zvučao ironično.
Dozvolio sam mogućnost da si u pravu, a da ja nisam.
Kako još da pokažem da se povlačim?
Sorry.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Čet pro 10, 2020 7:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
camo33 napisao:
Ne znam kako da budem jasniji.
Posuo sam se pepelom.
Lupam bez veze jer nisam po nijednom dizelu godinama šarafao.
Očito dizelima ne treba varijator koji je na benzincima glavni uzrok lupanja i pucanja lanca i svega oko distribucije.

Bolje je kad šutim o stvarima o kojima nemam neposredna znanja.
Žao mi je ako sam zvučao ironično.
Dozvolio sam mogućnost da si u pravu, a da ja nisam.
Kako još da pokažem da se povlačim?
Sorry.


Sori krivo sam shvatio tvoj tekst,sad shvacam...


Čet pro 10, 2020 7:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
ista stvar in na om642,samo se kod njih dogadja puno rijedje..

https://www.youtube.com/watch?v=TRhtK1qff-A&ab_channel=AlexGarage


Ned pro 13, 2020 8:59 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ožu 10, 2009 1:31 pm
Postovi: 2133
Lokacija: Split
Ime: Nenad
Godište: 1972
Moj auto: W204 Avantgarde
I BMW i VW i Toyota itd...

Nova generacija inžinjera koji se ravnaju po autocadu i onda je jednoredni lanac dovoljan.

Da su ućili iz iakustva znali bi da su poćetkom 80-ih s M102 motorima i simplex lancima imali problem.

Na sreću dekla su bila dovoljno široka da stane dupli lanac i lančanici.


Uto pro 15, 2020 2:02 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 26, 2020 5:08 pm
Postovi: 55
Ime: Ivo
Godište: 1965
Neno2 napisao:
I BMW i VW i Toyota itd...

Nova generacija inžinjera koji se ravnaju po autocadu i onda je jednoredni lanac dovoljan.

Da su ućili iz iakustva znali bi da su poćetkom 80-ih s M102 motorima i simplex lancima imali problem.

Na sreću dekla su bila dovoljno široka da stane dupli lanac i lančanici.


Ima puno motora,naravno ne mercedes nego mislim na japance, koji nemaju nikavih problema sa simplex lancima..

Nije toliko problem u lancu koliko u hidronatezuacu,iako istina je da je i lanac losije kvalitete.
Ulje iz hidronatezaca preko noci iscuri i pri svakom hladnom startu lanac nije nategnut ,pa klempeta po vodilicama prvih nekoliko sekundi.
Svako to klempatanje dodatno ostecuje lanac,povecava njegovo trosenje.Zato kazem da najvise volim hidronatezace sa mehanickom blokadom protiv vracanja(imaju zubice),oni se ne mogu otpustit preko noci dok nema tlaka ulja...

U puno slucajeva samo promjena hidronatezaca rjesava problem,ali ako je lanac previse rastegnut onda ni novi natezac ne uspije nategnuti lanac do kraja pa se opet cuje lupanje na hladnom startu,tako da je potrebno mjenjati i njega..

Znaju puknut i vodilice jer lanac lupa po njima,e onda treba vaditi motor i rastavljati pol motora,to je onda posao od minimum 1000eura.
Plus ,kad je vodilica puknuta postoji velika mogucnost da ce lanac preskociti i sjebati cjeli motor....
.


Sri pro 16, 2020 8:18 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3979
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
camo33 napisao:
Varijatori faze na bregastim vratilima imaju lock poziciju koja služi tome da zadrže pomak bregaste na fiksnoj vrijednosti prilikom startanja motora prije nego pritisak ulja preda upravljanje ECU.
Zbog habanja tog sklopa dolazi do klepetanja pri paljenju, a onda brzo i do havarije

Ovo je problem na benzincima M271... :beer:

camo33 napisao:
To je kvar za koji zbilja moraš imati sreće da te pogodi, mislim da je za njegovu popularnost zaslužna činjenica da onoga kome se posreći ima potrebu to obznaniti svima.

Apsolutno točno! Dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje... :mrgreen:

Mecka44 napisao:
Zato kazem da najvise volim hidronatezace sa mehanickom blokadom protiv vracanja(imaju zubice),oni se ne mogu otpustit preko noci dok nema tlaka ulja...

Nije mi jasno zašto taj mehanizam nisu uklopili u redizajniran natezač lanca na koji su nadodali još 2 rupe za ulazak ulja kako bi se koliko-toliko skratilo vrijeme ulaska ulja u natezač. Još jedna mogućnost je stavljanje nepovratnog ventila koji pušta ulje u natezač, međutim ne dopušta iscjeđivanje ulja iz samog natezača lanca. Davno sam naletio na stranicu jedne firme koja se specijalizirala za OM651, bave se samo razvodom na OM651 i dizajnirali su svoj natezač koji ima u sebi integriran nepovratni ventil... Ne sjećam se više kako se firma zvala, međutim, adresa stranice je bila nešto u stilu "om651.com"...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub pro 26, 2020 4:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 12 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 5 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr