Mercedes Forum Hrvatska
http://www.mercedesklub.net/forum/

Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103) 300E
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=51&t=25432
Strana 1 od 1

Autor:  camo33 [ Sri vel 01, 2017 9:04 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Hvale vrijedan projekt. Lajkam i pratim.
Koji ćeš sustav odabrati? VEMS je dosta popularan u EU, ja sam proučavao Megasquirt MSIII, a Australci imaju Haltech...
Uglavnom koliko znam, ima za ls7 i slične amere razvijenih sustava, za m103 baš i ne. Preporučam malo štiva:
http://www.benzworld.org/forums/gtsearch.php?q=efi%20retrofit

Autor:  riba1992 [ Sri vel 01, 2017 10:59 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Ja ne vidim poantu ni isplativost ovakvog zahvata kad postoji M104 sa tvorničkim elektronskim ubrizgavanjem koji je još k tome tvornički ugrađivan u tu šasiju pa nema potrebe za kemijanjem...
U svakom slučaju kad i ako projekt zaživi, pratit ću... Sretno! :bye:

Autor:  undertaker [ Sri vel 01, 2017 11:06 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Ima i ovdje dosta korisnih stvari, doduše na njemačkom.

http://w201.com/index.php?page=Thread&threadID=76159&pageNo=1

Šta je povod za ovu konverziju?

K-jet ne radi? Dosadno ti je? Voliš izazove, kao ja?

Ja sam razmišljao o istome, čisto radi kasnije pregradnje na direktni plin. Međutim kad sam se malo pozabavio samim K-jetom, a kasnije malo više samim plinom ideja o EFI-ju je pala u vodu.

K-jet i LCS plin rade je**** dobro da nije za povjerovati. U normalnoj vožnji ne osjetim neki gubitak snage. Kad želim snagu, prebacim na benzin i opet dobro.

A sve to za puno, puno manje novaca.

Ako je auto daily rider onda se ne isplati. Ako je projekt onda o cijeni ne raspravljamo. U svakom slučaju, očekujem detaljan opis radova.

Što se tiče tvojih pitanja. Prilagodba sistema s drugog motora je komplicirana. Pogotovo programiranje ECU-a koji je zaključan i trebaš chip tuning da upucaš novu mapu. Bolje ti je uzeti stand-alone sustav tipa Megasquirt, Vems, i Poljaci polako razvijaju svoje (STAG). Ugl. rješenja ima.

Megasquirt ima dosta jaku zajednicu na forumima gdje možeš dosta odgovora dobiti. Ostale nisam baš proučavao.

Što se tiče hardware-a, impulsgeber treba napraviti ili preraditi iz nečeg postojećeg. Senzore pokupuješ tipski koji ti pašu. Paljenje možeš ostaviti original ili staviti statičko da ga ECU okida (uvjetno bolja solucija, ali više posla, a postojeće paljenje radi sasvim solidno).

Usisnu granu treba prilagoditi diznama (odnosno, obratno, naći dizne koje pašu u rupe od k-jet dizni, pa onda prema njihvom razmaku naći rail da paše na njih ili raditi custom rail). To su ti veći poslovi. Kasnije pospajat žice i sve izprogramirat je po meni lakša (brža) strana priče.

Autor:  P01 [ Sri vel 01, 2017 11:14 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Previše zajebancije sa tim po meni,
koliko sam ja upućen u to, sama ugradnja takve stuje na orginal elektoniku je jebada
( imao sam priliku sjest u e30 sa takvom strujom, m44 motor i 170ks, auto leti ko kuga ).
A kada bi se to ugradilo u M103, osmjeh od uha do uha.

Po meni je jednostavnije nać neki w124 sa 2.8, stavit 3.2 i plin. Motori isti, snaga nešto veća, još malo kombiniranja diffom da se nađe traženo ubrzanje i tjt.
Plin direktni i onda daljnje održavanje i sl, lijep projektić.
Treba shvatit da je ovo teška stvar i da sama po sebi nije jednostavna. Strujna shema je starinska i treba nać sheme, zatim prilagoditi mehaniku ( motor konkretno ), pumpe,
a konačno i sve mapirati.

Autor:  turbonetics [ Sri vel 01, 2017 11:18 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Drago mi je da se jos neko odlucio za istu stvar kao ja,iako me kolega tstrma poprilicno ne podrzava u ovoj ideji :D
KE jet ide smece,jer u mom slucaju ne radi nikako,a injektori pisaju gorivo.Dok bi to sve osposobio izasla bi skuplje pita nego tepsija,a i dalje imam KE jet.M104 ne dolazi u obzir jer prelazi u skuplju tarifu registracije,ima probleme sa instalacijom i jos nekim stvarima,a morao bi raditi i atest.Ne da mi se zezati s time.

Autor:  riba1992 [ Sri vel 01, 2017 11:33 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Po meni je lakše, a i jeftinije napraviti novu instalaciju na M104 motoru nego ići u ovaj podhvat... Što se atesta tiče, ne vidim potrebu za time jer M104 izgleda pitomo i original u W124 što i jest, a na tehničkom pregledu neće nitko skužiti da je to M104 umjesto M103... Ja se vozim sad skoro 3 godine sa M111 u 190tki i nikada nisam imao nikakvih problema... Na kraju krajeva, ako se vodimo tom logikom, po meni bi trebao atestirati EFI na M103 što je, gotovo sam siguran, teže nego atestirati cijeli M104...

Autor:  turbonetics [ Sri vel 01, 2017 11:39 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Kod nas u BiH je malo drugacije,ovde ne prolazi drugaciji motor,pogotovo sto m104 ne izgleda ni slicno kao m103.Ako imas originalni motor instalacija nije bitna,tj to njih ne zanima.A m103 je izdrzljiviji motor od m104,ako mi zatreba snage stavim turbo,jer m103 fabricki ima nisku kompresiju.Elektroniku cu spakovati i mapirati sam, jer mi je to struka.M104 bih mozda stavio ako utvrdim da je ovaj moj motor u losem stanju,sto cu vidjeti kad izmjerim kompresiju,iako mi se cini ok.

Autor:  190Etka [ Čet vel 02, 2017 8:09 am ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Najjeftiniji je arduino koji se moze programirati u ecu, moze raditi preko cts, map, tps senzora
Navodno pase i rail sa M104 kao i cijela instalacija i ECU ali treba i zamasnjak promjeniti jer je drugaciji senzor radilice, to podrazumjeva vadenje motora i par tjedana strpljenja.
Ako je automatik jos vece sranje..

Autor:  turbonetics [ Čet vel 02, 2017 9:58 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

I ide taj arduino,tj speeduino,rail sa m104 i dizne.Ostalo cu sklepat nekako :D

Autor:  190Etka [ Čet vel 02, 2017 11:50 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

turbonetics napisao:
I ide taj arduino,tj speeduino,rail sa m104 i dizne.Ostalo cu sklepat nekako :D

NanoEFI jos bolje izgleda http://www.nanoefi.com/2017/01/04/2017- ... -direction

ja se ne bih mucio oko paljenja jer je EZL dobro izveden, te bi iz njega prosljedio signal broja okretaja na ECU koji bi upravljao spricama, doduse ne u sekventu ali radit ce, treba ti MAP i TPS umjesto idle/wot senzora na klapni gasa, nije preskupo

Autor:  turbonetics [ Sub vel 24, 2018 2:36 am ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Turbonetics je pobijedio KE jet i vozi se na full EFI ubrizgavanju :D

Autor:  mesko [ Sub vel 24, 2018 8:19 am ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Moze vise informacija?
:beer:

Autor:  turbonetics [ Sub vel 24, 2018 7:05 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Imas temu na mercedesklub.rs W124 300E,tu ima svega.

Autor:  mesko [ Sub vel 24, 2018 9:29 pm ]
Naslov:  Re: Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103)

Čitam :beer:
http://mercedesklub.rs/showthread.php?tid=5293

Strana 1 od 1 Vrijeme na UTC + 01:00 sata [LJV]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/