Sada je Pet kol 23, 2019 5:12 pm




Odgovori  [ 14 post(ov)a ] 
Ugradnja EFI ubrizgavanja na K(E)-Jetronic motor (M103) 300E 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Hvale vrijedan projekt. Lajkam i pratim.
Koji ćeš sustav odabrati? VEMS je dosta popularan u EU, ja sam proučavao Megasquirt MSIII, a Australci imaju Haltech...
Uglavnom koliko znam, ima za ls7 i slične amere razvijenih sustava, za m103 baš i ne. Preporučam malo štiva:
http://www.benzworld.org/forums/gtsearch.php?q=efi%20retrofit

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri vel 01, 2017 9:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Ja ne vidim poantu ni isplativost ovakvog zahvata kad postoji M104 sa tvorničkim elektronskim ubrizgavanjem koji je još k tome tvornički ugrađivan u tu šasiju pa nema potrebe za kemijanjem...
U svakom slučaju kad i ako projekt zaživi, pratit ću... Sretno! :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sri vel 01, 2017 10:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Ima i ovdje dosta korisnih stvari, doduše na njemačkom.

http://w201.com/index.php?page=Thread&threadID=76159&pageNo=1

Šta je povod za ovu konverziju?

K-jet ne radi? Dosadno ti je? Voliš izazove, kao ja?

Ja sam razmišljao o istome, čisto radi kasnije pregradnje na direktni plin. Međutim kad sam se malo pozabavio samim K-jetom, a kasnije malo više samim plinom ideja o EFI-ju je pala u vodu.

K-jet i LCS plin rade je**** dobro da nije za povjerovati. U normalnoj vožnji ne osjetim neki gubitak snage. Kad želim snagu, prebacim na benzin i opet dobro.

A sve to za puno, puno manje novaca.

Ako je auto daily rider onda se ne isplati. Ako je projekt onda o cijeni ne raspravljamo. U svakom slučaju, očekujem detaljan opis radova.

Što se tiče tvojih pitanja. Prilagodba sistema s drugog motora je komplicirana. Pogotovo programiranje ECU-a koji je zaključan i trebaš chip tuning da upucaš novu mapu. Bolje ti je uzeti stand-alone sustav tipa Megasquirt, Vems, i Poljaci polako razvijaju svoje (STAG). Ugl. rješenja ima.

Megasquirt ima dosta jaku zajednicu na forumima gdje možeš dosta odgovora dobiti. Ostale nisam baš proučavao.

Što se tiče hardware-a, impulsgeber treba napraviti ili preraditi iz nečeg postojećeg. Senzore pokupuješ tipski koji ti pašu. Paljenje možeš ostaviti original ili staviti statičko da ga ECU okida (uvjetno bolja solucija, ali više posla, a postojeće paljenje radi sasvim solidno).

Usisnu granu treba prilagoditi diznama (odnosno, obratno, naći dizne koje pašu u rupe od k-jet dizni, pa onda prema njihvom razmaku naći rail da paše na njih ili raditi custom rail). To su ti veći poslovi. Kasnije pospajat žice i sve izprogramirat je po meni lakša (brža) strana priče.


Sri vel 01, 2017 11:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 173
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Previše zajebancije sa tim po meni,
koliko sam ja upućen u to, sama ugradnja takve stuje na orginal elektoniku je jebada
( imao sam priliku sjest u e30 sa takvom strujom, m44 motor i 170ks, auto leti ko kuga ).
A kada bi se to ugradilo u M103, osmjeh od uha do uha.

Po meni je jednostavnije nać neki w124 sa 2.8, stavit 3.2 i plin. Motori isti, snaga nešto veća, još malo kombiniranja diffom da se nađe traženo ubrzanje i tjt.
Plin direktni i onda daljnje održavanje i sl, lijep projektić.
Treba shvatit da je ovo teška stvar i da sama po sebi nije jednostavna. Strujna shema je starinska i treba nać sheme, zatim prilagoditi mehaniku ( motor konkretno ), pumpe,
a konačno i sve mapirati.

_________________
Low & slow.


Sri vel 01, 2017 11:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Drago mi je da se jos neko odlucio za istu stvar kao ja,iako me kolega tstrma poprilicno ne podrzava u ovoj ideji :D
KE jet ide smece,jer u mom slucaju ne radi nikako,a injektori pisaju gorivo.Dok bi to sve osposobio izasla bi skuplje pita nego tepsija,a i dalje imam KE jet.M104 ne dolazi u obzir jer prelazi u skuplju tarifu registracije,ima probleme sa instalacijom i jos nekim stvarima,a morao bi raditi i atest.Ne da mi se zezati s time.


Sri vel 01, 2017 11:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Po meni je lakše, a i jeftinije napraviti novu instalaciju na M104 motoru nego ići u ovaj podhvat... Što se atesta tiče, ne vidim potrebu za time jer M104 izgleda pitomo i original u W124 što i jest, a na tehničkom pregledu neće nitko skužiti da je to M104 umjesto M103... Ja se vozim sad skoro 3 godine sa M111 u 190tki i nikada nisam imao nikakvih problema... Na kraju krajeva, ako se vodimo tom logikom, po meni bi trebao atestirati EFI na M103 što je, gotovo sam siguran, teže nego atestirati cijeli M104...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sri vel 01, 2017 11:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Kod nas u BiH je malo drugacije,ovde ne prolazi drugaciji motor,pogotovo sto m104 ne izgleda ni slicno kao m103.Ako imas originalni motor instalacija nije bitna,tj to njih ne zanima.A m103 je izdrzljiviji motor od m104,ako mi zatreba snage stavim turbo,jer m103 fabricki ima nisku kompresiju.Elektroniku cu spakovati i mapirati sam, jer mi je to struka.M104 bih mozda stavio ako utvrdim da je ovaj moj motor u losem stanju,sto cu vidjeti kad izmjerim kompresiju,iako mi se cini ok.


Sri vel 01, 2017 11:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
Najjeftiniji je arduino koji se moze programirati u ecu, moze raditi preko cts, map, tps senzora
Navodno pase i rail sa M104 kao i cijela instalacija i ECU ali treba i zamasnjak promjeniti jer je drugaciji senzor radilice, to podrazumjeva vadenje motora i par tjedana strpljenja.
Ako je automatik jos vece sranje..


Čet vel 02, 2017 8:09 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
I ide taj arduino,tj speeduino,rail sa m104 i dizne.Ostalo cu sklepat nekako :D


Čet vel 02, 2017 9:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
turbonetics napisao:
I ide taj arduino,tj speeduino,rail sa m104 i dizne.Ostalo cu sklepat nekako :D

NanoEFI jos bolje izgleda http://www.nanoefi.com/2017/01/04/2017- ... -direction

ja se ne bih mucio oko paljenja jer je EZL dobro izveden, te bi iz njega prosljedio signal broja okretaja na ECU koji bi upravljao spricama, doduse ne u sekventu ali radit ce, treba ti MAP i TPS umjesto idle/wot senzora na klapni gasa, nije preskupo


Čet vel 02, 2017 11:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Turbonetics je pobijedio KE jet i vozi se na full EFI ubrizgavanju :D


Sub vel 24, 2018 2:36 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri sij 03, 2007 8:29 pm
Postovi: 569
Lokacija: Mali Mihaljevec
Ime: Tomislav
Godište: 1976
Moj auto: w123 230ce bivši
W201 1.8
Moze vise informacija?
:beer:

_________________
viewtopic.php?f=113&t=6276


Sub vel 24, 2018 8:19 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Imas temu na mercedesklub.rs W124 300E,tu ima svega.


Sub vel 24, 2018 7:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri sij 03, 2007 8:29 pm
Postovi: 569
Lokacija: Mali Mihaljevec
Ime: Tomislav
Godište: 1976
Moj auto: w123 230ce bivši
W201 1.8
Čitam :beer:
http://mercedesklub.rs/showthread.php?tid=5293

_________________
viewtopic.php?f=113&t=6276


Sub vel 24, 2018 9:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 14 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr