Sada je Pet kol 23, 2019 6:25 pm




Odgovori  [ 56 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
W201 Drift baby (M119 5.0) 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 18, 2007 5:24 pm
Postovi: 3090
Ime: Danijel
Godište: 1983
Moj auto: 190E 2.5-16,190D 2.5TD,W210 290TD
definitivno jeftinije i lakše ja za složit 230kompressora,ima ih se za relativno male novce,daju se otvorit relativno lako,po meni znatno bolji potencijal od 500,lakše stane u w201,vjerujem da gotovo na šeraf...


Čet svi 24, 2012 10:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 09, 2010 1:39 pm
Postovi: 617
Lokacija: Igrišće
Ime: Marko
Prezime: Hreščan
Godište: 88
Moj auto: w210 220CDI
300E napisao:
evo jedan video kako E500 drifta, al čini mi se da je u njemu manualna getriba....

Taj 500E je daleko od serije :mrgreen: Konkretno, u njemu je ovak slozeno :

Slika

Slika

Slika

Motor je pomaknut daleko u unutrasnost, radi balansa. Getriba je sekvencijalna ja mislim, al ne sjecam se vise.

_________________
w210 220CDI

www.FuelHunters.com

Flickr


Čet svi 24, 2012 10:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
Getriba nije sekvencijalna, a motor je pomaknut iza zbog tzv. ˝prevjesa˝ (što je motor više iza, bolja upravljivost) uz to ide omjer težine itd.. :wink:

Dac, jel znaš nekog da ima dobar 230 kompressor u zamjenu za M119? :smile:


Pet svi 25, 2012 1:05 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 18, 2007 5:24 pm
Postovi: 3090
Ime: Danijel
Godište: 1983
Moj auto: 190E 2.5-16,190D 2.5TD,W210 290TD
ne...


Pet svi 25, 2012 9:51 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
ne znam baš kako bi mogao 230 kompressor bit igdje blizu 500E po snazi....


Sub svi 26, 2012 10:55 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 18, 2007 5:24 pm
Postovi: 3090
Ime: Danijel
Godište: 1983
Moj auto: 190E 2.5-16,190D 2.5TD,W210 290TD
većina tih kockica je 200tinjak ks ak se ne varam,a kolko ima 500? plus kaj je u nosu dosta teži


Sub svi 26, 2012 4:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
pa nije jednako 200ks i 326ks + tuning...... a iz 230kompressora se teško može izvuć još dodatnih konja jer je i tako iskorišten motor....


Ned svi 27, 2012 2:45 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
Nije isto 200 ks iz BMW-a i Mercedesa. :twisted: :mrgreen:


Ned svi 27, 2012 4:26 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 19, 2008 11:44 pm
Postovi: 877
Lokacija: BG-SA-BD
Ime: Adis
Godište: 1976
Moj auto: B200 CDI 2008
ML55 AMG 2002
Ovo je vec preraslo u decije nadmetanje ko je jaci, Supermen ili Supermish :rotfl:

_________________
http://www.facebook.com/MercedesBenzW638Vito


Ned svi 27, 2012 10:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM YIM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
ovako odmah da ti kazem da se ne zanosis

to bez 10 000 eura slozit neces nikako mada sve imas

to ti je zacarani krug i kad jednom udjes samo te pocnu jest raznorazni neplanirani troskovi

mozes slozit sve nabrzinu sa svim djelovima koje imas i onda ti krenu problemi, pukne ti ovo, grebe ono, curi ulje, pa voda, pa se ne hladi, pa se pregrijava ulje volana, pa ti trebaju seleni, pa prekroji cijevi od kocnica i tako dalje i tako dalje i tako dalje

ove velike i vidljive stvari su ti najjeftinije u biti

mene je ovjes sa kocnicama izasao 10 000 kn po kotacu pa ti vidi dali si spreman na takve stvari :banghead:


Sri svi 30, 2012 7:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 18, 2007 5:24 pm
Postovi: 3090
Ime: Danijel
Godište: 1983
Moj auto: 190E 2.5-16,190D 2.5TD,W210 290TD
ma buxy je talent,on metne sam motor i gassss,nemaš beda,čupo je stupove prije nek je provozio sa vozačkom :mrgreen:


Sri svi 30, 2012 9:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
170s-cabrio napisao:
ovako odmah da ti kazem da se ne zanosis

to bez 10 000 eura slozit neces nikako mada sve imas

to ti je zacarani krug i kad jednom udjes samo te pocnu jest raznorazni neplanirani troskovi

mozes slozit sve nabrzinu sa svim djelovima koje imas i onda ti krenu problemi, pukne ti ovo, grebe ono, curi ulje, pa voda, pa se ne hladi, pa se pregrijava ulje volana, pa ti trebaju seleni, pa prekroji cijevi od kocnica i tako dalje i tako dalje i tako dalje

ove velike i vidljive stvari su ti najjeftinije u biti

mene je ovjes sa kocnicama izasao 10 000 kn po kotacu pa ti vidi dali si spreman na takve stvari :banghead:


Kao što rekoh, projekt nebi bio sklepan u godinu dana, nego bi lagano radio u periodu od 4-5 god. zavisno kak bi stajao s financijama. A neznam šta si radio na ovjesu i kočnicama ni na kojem autu da te je ispalo 40 000kn. :nezna: Gewinde su 1000 i nešto dolara, selene bi radio jer ih nema za kupit plastičnih, cijevi od kočnica nema potrebe mijenjat, stavio bi samo onaj dio koji je gumeni samo opletena crijeva. Ostalo što se tiče kočnica imam. Dječijih bolesti uvijek ima koje se dogode u ˝hodu˝, neznam čemu takva panika. :wink: :beer:

Dac napisao:
ma buxy je talent,on metne sam motor i gassss,nemaš beda,čupo je stupove prije nek je provozio sa vozačkom :mrgreen:


Sad sam još luđi, samo više ne razbijam. :mrgreen:


Sri svi 30, 2012 10:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 17, 2006 5:25 pm
Postovi: 3736
Ime: Tin
Godište: 0
Ovjes se da i jeftinije riješit a da bude dobar... ;)


Sri svi 30, 2012 10:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
sta sam radio

mjenjao glavcine (rs 500 - 200 e), cetveroklipna klijesta (200 e), diskove(150e), plocice(80 e), gewinde sa stelanjem(skoro pa 1500 e), ekscentricne ploce za stelanje gornjeg kuta amortizera(300 e), stelajuce vilice na unibale(400 e), izbacena balans stanga sa kitom na stelanje(400 plus e), powerflex seleni za iza(300 e), preradjivane zadnje glavcine, druge zadnje vilice, dvoklipna klijesta za iza + jos jedna obicna(200 e), kitovi za reparaturu klijesta na novo napred i iza(200 e), krajnici spona na unibale(150 e), svi novi lezajevi sa upresavanjem,distance(200 e), steering quickner (150 e) cijene koje nisam napisao se vise ne sjecam jer se kupovalo pomalo komad po komad

racunaj da su ti vilice i amortizeri skoro 2 000 eura pa ces vrlo lako doc do velike cifre ako ces kupovat kvalitetne stvari, a da se moze jeftinije - moze, ali auto radim jednom i radim ga kako treba po svojim zeljama i po svojim idejama i nije mi zao ni jedne kune utucene unutra

rezultat je taj da mozes sve nastelat kako ti srce hoce od 0-8.5 stupnjeva te pomcanje kotaca naprijed nazad po zelji, veci kut kotaca, rasiren trag kotaca za 5 cm


Čet svi 31, 2012 12:21 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 17, 2006 5:25 pm
Postovi: 3736
Ime: Tin
Godište: 0
spone za uniballe ti napravi tokar za 100kn sa materijalom(ako si dobar sa tokarom)... :roll:


Slika

A šta njemu treba i da hoće štelanje na unibalima treba mu ih 8 kom za angle i toe...to mu je relativno bitno...a Camber platese može dat napraviti....

Bremze mu pašu sa sa w140 i tak...sve se da jeftinije napraviti...nema to veze o tom dal ti očeš kvalitetnije...Ja ne znam po čem se razlikuje spona kupljena ili napravljena od nekog dobrog čelika...Nekad cijena ne opravdava kvalitetu...


Čet svi 31, 2012 12:58 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 56 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr