Sada je Uto kol 20, 2019 2:33 am




Odgovori  [ 56 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće
W201 Drift baby (M119 5.0) 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
Već neko vrijeme mi se po glavi mota jedna ideja o 190-tki s M119 5.0 motorom. Nakon CDC-a u nedjelju sam ozbiljno počeo razmišljat o tome, jer se među najezdom bmw-a nije pojavio ni jedan merc. Znam da za merc fahrere govore da su djedeki, ali nije valjda da je to i surova realnost. :mrgreen: Stoga bi volio ubit monotoniju na drift sceni i složit jedan W201 za takve prilike. Koncept bi se bazirao na minimalnim troškovima (naravno). S obzirom da imam jedan M119 5.0, te jedan ford mondeo koji starom više ne treba zamjenio bi ga za 190E u limarski zdravom stanju. Trebao bi preporuke majstora i poznavalaca 201 serije. Neznam otkud počet, ali idemo redom čega se sjetim pa ću nadodat ako nešto bude falilo... Dakle, M119 motor s 240tkm (stvarnih) imam servisnu knjigu iz austrije, motor dakle ima hladnjak ulja i visco (koji su potrebni u takvim režimima rada), dovoljno snage i momenta da bi bacao 190-tku po boku. E sad neznam kakav je motor s obzirom na opterećanja koja se javljaju, znam da su dobri motori za kilometraže i da nije bilo većih problema s pucanjem glave, bloka i sl. struja im je slabija karika, ali to i nije neki problem. Taj motor mi je bio u autu za dijelove pa sam prodao par sitnica oko motora, ali ništa što se nemože opet nabavit da bi motor mogao upalit. Konkretno nedostaje mi razvodna kapa, kablovi svjećica, bobine (možda, ali mislim da ih imam), hladnjak vode, posuda za vodu, instalaciju imam ali bi je trebao dat ˝osvježit˝ (100e me je koštalo za genšera koji sam slagao) na ebay-u se da nać i jeftinije ali opet upitno u kakvom je stanju. Razmišljao sam možda čak i o VEMS-u, Autronicu i sličnim ali neznam kakve su cijene, znam da je VEMS u zg s ožićenjem, mapiranje.. princip ˝ključ u ruke˝ 1300e (što mi je puno, ali trpi više nego OEM instalacija), s ostalima neznam kak se kreću cijene ako neko zna i ima iskustva bio bi zahvalan na info.

Što se tiče ovjesa, nisam imao priliku vozit 190-tku ali navodno ima dobar ovjes, McPherson ako se ne varam. Znam i da ima dobar kut nagiba prednjih kotača, da li su postojale 190-tke s mehaničkom letvom volana, ako ne koliko je precizna servo letva? Da li previše ˝zagušuje˝ kontakt kotača s podlogom, koliki su namotaji volana? Kakva je situacija s gewindama, da li postoje u bilo kakvoj izvedbi, proizvođači? Da li ima selena od poliuretana (nebitno na marku, znam da poweflex ne proizvodi ništa za merc), to i nije toliko bitno s obzirom da se mogu istokarit, ali opet materijal koji se može kupit u pojedinim trgovinama vjerujem da nije jednako kvalitetan kao što ga dobiva tvornica koja je specijalirana za izradu istih.

Što se tiče pogona, za drift bi morao mijenjat getribu, naravno svi jači mercedes imaju automatsku getribu što mi neide u korist, iako imam i getribu. Neznam koliko je ljudima poznato ali mađar (Amon Oliver) koji je driftao s genšerom S600 je stavio getribu od bmw-a 750 E38, trebao bi stupit u kontakt s njim, ili ako znate da li bi istu getribu mogao pripasat na M119? Da li bi morao nabavit i od bmw-ovog motora i zamašnjak? Vjerojatno bi morao radit neki distancer da bi se mogla prišarafit za blok? Kardan će se morat kratit i centrirat. E sad dolazimo do onog važnijeg dijela, o kojem neznam ništa što se tiče W201, diferencijal od genšera mi je predugačak jer mislim da njegov omjer iznosI 2 i nešto. Kakvi su dolazili šper diferencijali na 201 (omjeri, lock)?? Jesu mehanički ili?

Što se tiče kočnica, također bi išli diskovi i čeljusti od S500, sve imam, samo neznam koje su dubine diskova (s unutrašnje strane) vjerujem da je na pojedinima modelima drugačija veličina diskova (zavisno o jačiniji), vjerojatno bi se morali radit distanceri da bi pripasao disk od W140, ali bar ih neću morat bušit jer je raspon rupa isti. I postavio bi iza još dodatne čeljusti samo za hidroručnu, tako da je neovisno s nožnom kočnicom.

To bi ugrubo bilo to za sad, što se tiče samog ubacivanja motora i mjesta pod haubom nebi trebalo bit većih problema jer su već neki to izvodili, malo rezuckanja, varenja i preinaka će bit, ali s obzirom da estetika neće igrat veliku ulogu u tome tak mi je svejedno. Također imam nosače i most od genšera pa će se oni ispilit i navarit (no to se riješava ˝u hodu˝). Kabel za akumulator ću provest i stavit aku u bunker, cilindar i bubanj će se valjd negdje moć uglavit. Evo to su neki moji planovi, zamolio bi da odgovorite konkretno što mislite, po mogućnosti i na pitanja koja sam postavio (zamolio bi ako može provjerene informacije, a ne po principu ˝ja sam čuo˝). Pišite i dojmove na samu ideju. Hvala :beer:


Uto svi 08, 2012 1:23 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
Jedna slikica...
Slika


Uto svi 08, 2012 2:21 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 26, 2011 12:11 pm
Postovi: 594
Lokacija: Dubrovnik
Ime: Tedi
Godište: 1984
Moj auto: W168 A 170 CDI Classic (2001) W140 S class 350 TD (1995)
W211 320 CDI
Velika je to lova za nesto kvalitetno napraviti a i kad se napravi ide puno love jer se to auto vise trosi u svakom pogledu..kupi odmah 10 pari guma xD uglavnom, zanimljiv projekat svaka cast. Ja oko tehnikalija nemam pojma ali pratit cu temu jer je jako zanimljiva. Svaka cast

_________________
Mercedes-Benz


Uto svi 08, 2012 9:02 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM YIM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon srp 12, 2010 3:45 pm
Postovi: 581
Lokacija: Hercegovina
Ime: Josip
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w124 250d, Suzuki swift
Uživam čitajući ovo, još kad pođe projekt slaganja+slike... jedva čekam.

_________________
sve na svijetu je sranje, osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišate u vjetar


Uto svi 08, 2012 10:19 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ožu 10, 2009 1:31 pm
Postovi: 2125
Lokacija: Split
Ime: Nenad
Godište: 1972
Moj auto: W204 Avantgarde
Pa vidim par prepreka, nisu nerješive ali ....

Motor: osmak u W124 ima jaako malo mjesta u W201 :banghead: :bonks: :arrow: :!:

Upravljać za drift: trebao bi biti što direktniji, na W201 nemaš letvu več glavu volana s sistemom spona, konforan sistem ali volan se vrti beskonačno i dosta je "mekan"

Ma samo sretno, pratimo te u projektu, kad je ekipa uspjela s W123 dizelom zašto ne bi i ti?


Uto svi 08, 2012 10:38 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
Jedan problem riješen, amerikanac je stavio letvu od W210, navodno je volan direktan s nekim nižim i širim gumama...
Slika


Uto svi 08, 2012 1:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
jako dobra ideja, al za taj projekt ti treba puno više novca nego računaš u početku, a i treba se napravit dosta preinaka na samom autu i pitanje je kako bi se ponašalo auto s tolikom motorom prilikom driftanja...... možda bi jednostavnije bilo ubacit 320E i nabrijat ga, nešto kao kod Žutog sa foruma....


Uto svi 08, 2012 2:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 25, 2011 2:25 pm
Postovi: 38
Ime: Darko
Godište: 0
Moj auto: W201 sportline
Joj ako ovo uspes napraviti da funkcionise , ja dolazim sa mojom 190e da pravimo isto samo za ulicu za svaki dan :twisted:


Uto svi 08, 2012 4:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
300E napisao:
jako dobra ideja, al za taj projekt ti treba puno više novca nego računaš u početku, a i treba se napravit dosta preinaka na samom autu i pitanje je kako bi se ponašalo auto s tolikom motorom prilikom driftanja...... možda bi jednostavnije bilo ubacit 320E i nabrijat ga, nešto kao kod Žutog sa foruma....


Pazio bi i na raspodjelu težine, vjerojatno bi zadnja vrata ˝zatvorio˝ te napravio distancer za volan i smjestio školjku više iza. A ako mi možeš nabavit sređen motor 24V u zamjenu za M119 zamjenio bi ga, a možda i NE. Jer šestak bi morao držat na okretajima i blokadi da bi izvukao snagu, dok V8 ima razvnomjerniju raspodjelu snage, i puno više momenta i na nižim okretajima. :wink:

P.S. M119 5.0 ima 480Nm na 3900okr/min, a M104 3.2 ima 310Nm na 3750okr/min. Ovaj motor koji imam je 92. god, 240kW, koji ima full throttle enrichment - ubrizgavanje veće količine goriva na punom gasu, što je kasnije maknuto, vjerojatno zbog potrošnje i emisije ispušnih plinova.


Zadnja izmjena: buxy; Uto svi 08, 2012 5:21 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Uto svi 08, 2012 4:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5984
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Što se tiče kočnica, također bi išli diskovi i čeljusti od S500, sve imam, samo neznam koje su dubine diskova (s unutrašnje strane) vjerujem da je na pojedinima modelima drugačija veličina diskova (zavisno o jačiniji), vjerojatno bi se morali radit distanceri da bi pripasao disk od W140, ali bar ih neću morat bušit jer je raspon rupa isti. I postavio bi iza još dodatne čeljusti samo za hidroručnu, tako da je neovisno s nožnom kočnicom.

Nevjerujem da ce to sve da klapa kako si zamislio.Neko rezanje,varenje i slicno tome,to je jako kriticno.Ali svjedno.Sto se tice diskova moras obratiti paznju dali je promjer 320,300 ili 290mmi dali sa hladjenjem ili ne jer zato moras imati i odredjene celjusti.
300mm imaju debljinu od 22mm.Iznutra mora da bude 164 mm.
Imas tabelu pa pogledaj.

http://www.autoteile-guenstig.de/catego ... 3wodCxFvXA

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 08, 2012 4:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
Zvonimire, išle bi čeljusti i diskovi sa S500 W140, znači zato sam i pitao kakve si dimenzije diska na W201. Da bi bilo malo jasnije, napravio sam u paintu shematski prikaz koje su mi dimenzije potrebne, kolika je ˝dubina˝ (onaj dio dje se oslanjaju pakne od ručne kočnice, prikazano na ljevoj slici) diska na W201 recimo na 2.0E? Ova dimenzija na desnoj slici vjerujem da bi trebala bit ista, jer je raspon rupa 5x112 na oba diska, ne i nemora bit isti i to nije neki problem. Ukoliko je dubina diska veća (vjerujem da je) napravio bi distancer, prikazan na slici i stavio par manjih šarafa na distancer, za svaki slučaj iako to drže šarafi felge koji bi bili duži naravno, čime bi promjenio ET. Ali što širi razmak kotača, to bolje. Naravno za čeljusti bi se isto napravili adapteri.

P.S. Zvonimire da li mi možeš izlistat dimenziju diskova od W201?

Slika


Uto svi 08, 2012 5:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 27, 2007 12:36 pm
Postovi: 846
Lokacija: zagreb
Ime: Petar(Pero)
Godište: 1973
Moj auto: W124 500E i W123 300TD
Sve se to da složiti,ali uvijek ispadne preskupo!


Uto svi 08, 2012 5:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5984
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Za W201 prednje imaju dimenziju 262X11,zadnje 258X9 mm.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 08, 2012 6:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 12, 2010 2:46 pm
Postovi: 60
Lokacija: Bjelovar
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Bmw E30
A dubina diska, dimenzija prikazana na lijevoj slici?


Uto svi 08, 2012 6:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5984
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Postoji debljina sajbi za W201 i od 22mm.Pogledaj foto.
Slika

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 08, 2012 6:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 56 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr