Sada je Ned tra 05, 2020 9:44 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 18 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
W210 E55 AMG 2000 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Iako se ne mogu pohvaliti da sam se sa prethodnim autom rastao uz podrhtavanje brade I vlaznih ociju, opet sam odlucio da ostanem na mercedesima.

Otkako sam imao problem sa lancem ja sam se zadubio I trazio nasljednika jer sam znao da necu ostati na tom autu, povjerenje je nestalo posebno kada je mjenjac zadnjih 6-7 mjeseci svakih par stotina kilometara ima mini epizode gdje nije radio kako treba, a mijenjao sam mu ulje na 80.000 e to je prelilo casu. Da sam ja stedio na njemu, da ga nisam odrzavao bolje nego sebe imalo bi mi smisla, a ovako…… ne znam.

Odmah da kazem da kada sam otisao ovog da pogledam, ocigledno je bilo da ce se morati raditi komplet limarija. To sto je neko slampavo sredjivao hrdju na rubovima I dnu vrata sad odmah uocio. jeb** ga, lim se da srediti, dobio sam ga za trecinu para za koliko sam prodao W212, tako da imam sredstva za tu operaciju na ljeto I na to sam racunao. Doci cu na isto dok na njemu uradim ono sto sam planirao, ali cu znati sta imam. Rijetko se pojave u oglasima, jos brze nestanu, ovom je bilo sudjeno kod mene da zavrsi.

Jos je lakse bilo staviti hrdju u drugi plan kada sam vidio u kakvom je stanju unutra. Sve ispravno, sve radi, nema ostecenja, poderotina, cak svi pikseli na instrument tabli rade. Koza svud okolo, jedino je nema na plafonu. Kad smo kod plafona, I tu je sve tip top, nema nikakvih fleka, nista ne visi, siber se uredno otvara-zatvara.

Posto je dosao na nekim seljo-beljo 19” felgama koje trenutno prodajem u oglasima, nabavio sam ove koje su trenutno na njemu. Originalne AMG na kakvima je I izasao iz fabrike, siroki set, njih tek kako je zajebano naci, drama. Onda novi dugacki sarafi I anti-lopov sarafi I nove gume naprijed 8J 235/40/18 nazad 9J 265/35/18.

Da ne prdim vise, evo par slika:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Pet sij 03, 2020 12:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1735
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Sa srećom. Tih 2000 tih mercedes je dobro kuburio sa limom. Udoban je pravo. I zaključak po meni. Prateći znalce i mehaničare zaključio sam da se novijih auta ne treba držati. Tvoj slučaj je samo potvrdio ove navode. Sa srećom i zavidim ti. :beer: :beer: :beer: :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pet sij 03, 2020 12:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 03, 2008 3:35 pm
Postovi: 368
Lokacija: Zg
Ime: Tomislav
Godište: 1982
Moj auto: W212 Avantgarde
Ovo izgleda vauu!, :shock: :shock:
Puno sreće sa autom i radovima!
Lijepo i pohvalno kad prevlada srce a ne razum! :wink:


Sub sij 04, 2020 12:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet tra 28, 2017 10:04 pm
Postovi: 4
Ime: Josip
Godište: 1995
Moj auto: N/A
Super vozilica...
Rijetko se danas neko odlučuje za ovakav pothvat,većinom se kupuje što novije
Čestitam !!!
Nego ono što me najviše interesira dal je W212 puno udobniji naspram W210 ?
Dal W212 ima više mjesta u kabini ?
I nakraju koji je veći gušt za vozit ?


Pon sij 06, 2020 9:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
love560sec napisao:
Super vozilica...
Rijetko se danas neko odlučuje za ovakav pothvat,većinom se kupuje što novije
Čestitam !!!
Nego ono što me najviše interesira dal je W212 puno udobniji naspram W210 ?
Dal W212 ima više mjesta u kabini ?
I nakraju koji je veći gušt za vozit ?


W212 ima bolju zvucnu izolaciju i ima nekako utegnutiji osjecaj i za nijansu je udobniji kao auto generalno ali su u ovome bolja sjedista. W210 je generalno grublji auto. W212 ima veci/dublji gepek, i to nije za nijansu nego poprilicno. A prostora za sjedenje sto se tice W212 ima za nijansu vise sto se tice prostora za noge/koljena nazad ali je nepregledniji od ovoga i imam osjecaj da ovaj ima vise prostora za ramena i glavu naprijed i nazad. To je moj utisak.

Ako vjerujes, u ovome se osjecam dosta opustenije, to sad tek primjetim, da me apsolutno boli guzica za sve. To je meni jedan od elemenata gusta. W212 je okretniji po gradu, W210 je udobniji na otvorenoj cesti. Dok se osmak malo ne zagrije, sav je mrzovoljan, treba oprezno sa gasom, zacas blinka ESP na tabli - ovo redovno kad se hocu uvaliti na brzinu u kruzni tok, redovno se potpisujem. Vise o gustu cu moci pricati u vise detalja kad pregazim Njemacku i prije svega Austriju :mljac: , sto je plan za ljeto 5-6.000 km za mjesec. Sada sam najdalje dobacio 200km u komadu, nema se gdje.....

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Uto sij 07, 2020 4:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Administrator
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 08, 2012 5:00 pm
Postovi: 355
Ime: Dragan
Godište: 1987
Jako uredno izgleda, zanimljiv izbor
Sretno :beer:


Čet sij 09, 2020 7:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Hvala kolega Spijlski :beer:


Poslije praznika se sopingovalo.

Slini malo ulje na poklopcima ventila iza prema kabini, te sam se zakopao u tu temu I narucio set dihtunga. Po tome su poznati, jednom u 100.000 zamijeni I cao. Nije to sad nijagara niz blok, vise se radi o tome da je pomijesano sa prasinom I onako ruzno izgleda a brate I ne valja ako slini. Tu sam isao na original Mercedes dio, u njihovom pakovanju, trenutno putuje iz USA, pa cemo da mijenjamo kad stigne.

Dalje, kablovi nisu u bas ruzicastom stanju, pa sam odlucio da taj cijeli sistem osvjezim nakon sto sredim dithunge poklopaca ventila.

8X Bobina Bosch 0221 503 035

16 Svjecica Bosch 7422/FR8DPP33+

16 kablova Bosch – breakdown:
9 pieces of MB Wire # 112 150 01 18
4 pieces of MB Wire # 112 150 02 18
2 pieces of MB Wire # 112 150 03 18
1 piece of MB Wire # 112 150 04 18

Slika

Samo da kazem da auto radi normalno, ne prijavljjuje nikakve greske, nemam neke “misfire” ili trokiranja, kad ga pritisnem on skace I to je ukratko to. Ovo mijenjam zbog mirne savjesti, planiram na ljeto balkansku turneju, pa da ne bude u sred Austrije ili jos gore Bosne da mi neka banalna glupost kvari odmor.

Trenutno kilometraza prema satu, ja se nadam da je prava hahaha
Slika

Posto ne znam kada je zadnji put I da li je uopste mijenjano ulje u mjenjacu, krenem ja da vidim kolika je to stavka u budzetu, sve u svrhe planiranja. I tako jedno po jedno, hop-hop, nadjem ja reparacijske kitove, nisu ni skupi, ukljucuju taj senzor brzine koji je integriran u tu plocu, trazim malo dalje I naletim na nekom forumu prica ide kao prije nego krenes trositi pare, pokusaj resetovati ECU mjenjaca.
Dalje citam I to se moze uraditi. Nesto sto oni zovu jbga soft reset ili resetovanje upravljacke jedinice mjenjaca. To se preporucuje nakon servisa mjenjaca, kao brisanje gresaka. Pored toga, navodno ovaj 722.6 mjenjac ima tu adaptivnu funkciju gdje on tu mjeri parametre kako ti vozis, ubrzavas/kocis I tako programira rad mjenjaca. Ne znam da li sam ovo dobro opisao, ima brdo materijala koga zanimaju detalji.

I tako vele oni:

-daj kontakt da se popale lampice, ne verglaj
-pritisni gas do daske, znaci savladaj I kickdown prekidac
-drzi tako desetak sekundi
-vrati kljuc u polozaj nula, kao tek kad ga stavis u bravu - NE VADITI IZ BRAVE
-pusti pedalu gasa I sacekaj pola minuta.

Eto kaze tako, ja se smijem, “ma naravno, da da”. Svi koji su probali kazu razlika primjetna, brze ljepse salta, bla-bla, odaziv na gas bolji ma drama. Vecina njih je takodje prijavila da poslije odredjenog vremena ako si cesto zaglavljen u gradskim guzvama mjenjac se adaptira tom stilu voznje I opet se “ulijeni”. Takodje, ovi koji uglavnom gaze otvorenu cestu nisu primjetili veliku razliku.

Krenem sa posla sinoc, I naravno sta – idem ja da to probam. Sve procedure ispostovao, pritisni-okreni-uvrni.

Auto koje je jako zivo je jos vise ozivjelo! Kao da je neko dodao jos 100 konja ispod haube. Kao kad gledas top-shop I sva ona marketing sranja su stvarna. Strasan odaziv na gas! Ne znam koliko ce to da potraje, bas cu da pratim koliko ce mu trebati da se vrati na staro.

Uzivam u svim ovim novim stvarima koje otkrivam, pa vidjecemo do kad ce medeni mjesec da traje.

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Sri sij 15, 2020 11:53 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 08, 2008 6:10 pm
Postovi: 4927
Lokacija: Njemacka - Stuttgart
Ime: Danijel
Godište: 1985
Taj soft reset nije samo zajebancija, to je definitivno ispravno. Slicno ko kad na Windows napravis Format C: pa se onda poslje instalacije cudis, kako brz Windows zna bit (dok je nov :mrgreen: ).

Sve u svemu je bitno da uredno zavrsis proceduru inicijalizacije. Ima tu neke uvjete koje moras ispunit, mislim da je to neko ubrzavanje od 60 do 100km/h, vozit nekoliko kilometara itd… Kratko: da getriba prodje neke standardne situacije.

Pravo receno sam to sve i zaboravio, ali trebao bi naci nekog sa WIS, tamo bi moralo pisat. Procackaj to malo i po internetu.

_________________
1328 - dirli di di di dari dari da!


Sri sij 15, 2020 2:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Da, u pravu si za ovo post-reset.
Ima raznih misljenja, jedni tvrde da bi idealno bilo provrtjeti ga do crvenog kroz prvu i drugu brzinu, pa onda jos gaziti da se nakupi informacijama. Pa ja cu osam puta poginuti dok ga zabijem drugom u crveno, ne zivim ja na aerodromu :rotfl:. sa druge strane je ovo sto si ti opisao kao kulturniji oblik. Tako da ce mu biti ovako kako ce mu biti - penzionerski.
On dobro radi, to je sve sto me zanima. Nisam htio da pretrpavam informacijama onaj prvi post, svakako je kao Ilijada jbte, ali evo na kraju sam i to napisao :rotfl:

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Sri sij 15, 2020 2:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Prodje vikend, stigla cetiri crijeva, jedan konektor za crijeva i dihtunzi poklopaca ventila:

Slika

Slika

Iz prethodnog kontigenta imam bobine, svjecice i kablove, jos ovo sada..... ima dosta da se radi, jedino ne znam kada cu to sve..... te hajde na plivanje te vozi na gimnastiku, ja kao taxi radim hehe

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Pon sij 20, 2020 12:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 08, 2008 6:10 pm
Postovi: 4927
Lokacija: Njemacka - Stuttgart
Ime: Danijel
Godište: 1985
Vidices da ce ti ovaj ostat kao Hobby, kojeg ces stalno popravljat, a imat pokraj ovoga jos jednog daily drivera. :beer:

_________________
1328 - dirli di di di dari dari da!


Pon sij 20, 2020 6:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Joj, da ti kazem, tokom procesa trazenja mi je svasta prolazilo kroz glavu, ukljucujuci i ovo sto si napisao.

Ja sam nekako dosao do zakljucka da mi ima vise "smisla" da kupim auto za manje para koje cu da dovedem u tip-top stanje, nego da kupim za duple pare auto koje je u "tip-top" stanju i "bez ulaganja" na kojem cu opet morati da mijenjam komponente i dijelove obzirom da sam gledao +-15 god stara auta.

Ono sto jos zelim da uradim na njemu je da zamijenim serpentina remen sa spanerima rolerima i tim klincima plus vodena pumpa, servis mjenjaca onako preventivno, servis klime.

Pred ljeto zelim trapove da pretresem i zamijenim sta treba. Auto vozi ravno, nista ne lupa i ne kuca, uradicu detaljan pregled pa cu vidjeti sta od ovoga sa slika ispod treba da se mijenja i tako individualno narucivati, bilo samo elasticne spojeve/cahure ili citave elemente:

Komplet elementi naprijed:
Slika

Komplet elementi nazad:
Slika


U mojoj glavi, kad to privedem kraju cu biti blizu onoga sto zelim da imam.

Sto se tice korozije - pricam sa jednim od oceva cija djeca plivaju sa mojom kcerkom, i on ima W202 karavan koji ce da vozi na pjeskarenje i te stvari kod nekog starijeg gospodina koji mu je vec radio ranije pjeskarenje nekog BMW kupea i on je pun superlativa kako taj covjek radi. Pa cu vidim kako ce to ispasti, mozda se i ja odlucim da to radim na istom mjestu.

Uzbudljivo, nema sta :beer:

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Sri sij 22, 2020 12:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 08, 2008 6:10 pm
Postovi: 4927
Lokacija: Njemacka - Stuttgart
Ime: Danijel
Godište: 1985
Ja licno bi to radio doli u BiH ako mene pitas. Ima doli (pogotovo oko Grude/Posusje) vrhunski majstora za limariju. Ove ostale djidje poput trapova itd. se moze sve kod lokalni majstora radit. Ma da je mozda pametnije odma sve odradit i jednom platit za stelovanje spure, nego stalno se zajebavat.

Ali nadam se da ce te ovaj bolje sluzit nego bivsi w212. :beer:

_________________
1328 - dirli di di di dari dari da!


Sri sij 22, 2020 10:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Pa, sve su opcije u igri, neću ništa odbacivati, gledacu da to ovaj put uradim kako treba :mrgreen:

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Sri sij 22, 2020 11:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2053
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W210 E55 AMG
Prosle sedmice sam konacno uhvatio vremena da odvezem kantu da se promijene ovi dijelovi koje sam nabavio….sva crijeva, bobine, dihtunge glava i svjecice.

Trebao bih osjecati razliku posto su svjecice bile u qurtzu skroz…..ali ja bas I ne osjecam, isto pali, isto ide….cetiri su bile Beru i 12 Bosch. Presao sam mozda stotinjak kilometara, nekako imam osjecaj da kazaljka goriva sporije pada prema nuli, ili mi se cini.

Uglavnom, drago mi je da je to spakovano, idemo dalje.

To je taj seljakluk:
Slika

Slika

Beru jeste pravio svjecice za E55, ali to nije ovaj model iznad…… to je daj-sta-das princip, pljuc!

Slika

Slika

Narucio sam vodenu pumpu I termostat prema kataloskim brojevima, kasnije cu serpentina remen I spaner/roler pa to planiram u aprilu da sredim.

Sad razmisljam da li da radim trapove prvo ili da mjenjac pretresem. Najgore mi je se logisticki organizovati posto moje radno vrijeme bolje odgovara zbog skole tako da uglavnom ja radim transport, zivim na jednom dijelu grada, radim na skroz drugom, a majstor je na trecem dijelu grada a ne radi vikendom, vremena nizasta.

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Uto vel 11, 2020 11:30 am
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 18 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr