Sada je Čet svi 28, 2020 3:10 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 56 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
W209 CLK270 CDI by riba1992 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1164
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
riba1992 napisao:
Nisam još, ali budem... Navodno neki otpornik na osvjetljenju ekrana, kad on bude pri kraju dešava se ovo što se dešava sve dok osvjetljenje skroz ne crkne...

ok pratim hvala

_________________
nas dva mercedes i ja


Pon sij 28, 2019 11:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 06, 2010 10:12 am
Postovi: 302
Lokacija: Zagreb
Ime: Berislav
Prezime: Topol
Godište: 1991
Moj auto: 1990. s124 om603
1994. w631 om616
1988. w201 m103
1972. w114 m110.981
Ribek, meni je tak lepo procitati to kaj ti napises, a tak ruzno gledati ove slike, ne zbog kvalitete vec zbog sadrzaja. :nezna: Nije do tebe, do mene je. :lol:
Daj ti radje koju sliku zaboravljenog druga, sigurno negdje cami cekajuci.


Uto sij 29, 2019 10:31 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Bero, prijatelj, znam da ovo nije tvoj đir i drago mi je da ti je barem pročitati ono kaj pišem lepo... :wink: :beer:
Kaj se tiče zaboravljenog druga, zaboravljen nije, ali da čami i čeka, bome da... U svakom slučaju nekaj od njega bude, propal ne bude, to budi siguran. Bit će i u toj temi update kroz određen period. Nema nekih novosti, ali budem napravil update čisto da pokrijem period od zadnjeg update-a do danas. :|

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub vel 02, 2019 2:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Bok škvadro, bok igrači, bok navijači i ostali majko***ači... :mrgreen: :bye:
Evo mene opet da s vama podijelim aktualnosti... :bonks:

Još na pregledu kod kupnje auta mi je mehaničar pokazal oko čega bi se trebalo pozabaviti tj. kaj nije onak kak bi trebalo biti. Upravo oko tih stvari sam se odlučil najprije angažirati... 8)
Kupljeno je sljedeće: prednja ramena donja SWAG, prednja ramena gornja SWAG, spone prednjeg stabilizatora SWAG, gumice prednjeg stabilizatora SWAG, spone stražnjeg stabilizatora SWAG, gumice stražnjeg stabilizatora SWAG, nosači motora Lemforder, nosač getribe SWAG, rolica remena fiksna SKF i rolica remena na napinjaču Optimal...
Evo i slike, isprika na kvaliteti slike i zmazanoći gepeka... :roll:
Slika

Osim toga, kupljene su i neke sitnice u ovlaštenome: dihtung senzora temperature, dihtunzi crijeva goriva, spužvasta podloška crijeva goriva i termostat hladnjaka getribe...
Slika

Nakon promjene dijelova ovjesa, većina zvukova na rupama i neravninama je nestala, a osjećaj u vožnji je baš nekak udobniji, uvjerljiviji i sigurniji :!: :snf: Novi nosači motora i getribe su me oduševili, prilikom prvog paljenja auta kod mehaničara sam se baš šokiral! :shock: Nisam mogal vjerovat koliko je motor tiši i uglađeniji u apsolutno svim režimima, baš ogromna promjena...
Mehaničar mi je napomenul da dihtung senzora temperature nije mijenjal jer je senzor u raspadnutom stanju i da ako ga i samo malo takne da se bude raspal u tisuće komadića... Kaj je bilo sljedeće? Pa nabavka novog senzora temperature, naravno... :smile:
Njega sam zamijenil sam jedno subotnje poslijepodne... Zamjena je bila dosta zaje*ana, plastični dio starog senzora se rasul dok sam otkapčao konektor, pristup senzoru je užasan, a ispod njega cijela mreža crijeva, žica, kopči i konektora u koju se može sakrit odbjegli senzor prilikom (de)montaže... :roll: Osim toga, može vas i antifriz pošpricat u oko ako je auto zagrijan i ako ne odvrnete čep na ekspanzionoj posudi... :banghead: Nakon cca. 400 psovki, 30 minuta i uz pomoć 2 para "špic-cangi", uspil sam ga zamijeniti... :bonks:
Evo ped*ra na slici, marka nije Bog zna kaj, ali kaj je-tu je... Uz njega je došal novi dihtung tak da ga zapravo nisam trebal ni uzimati u ovlaštenome... :nezna:
Slika

Od prvog dana se poklopac gepeka nije dizal sam kak bi trebal pa sam još prije pola godine kupil nove opruge u ovlaštenome...
Slika

Opruge se nisu htjele same zamijeniti pa sam se ja ulovil u koštac s njima tjedan dana nakon avanture sa senzorom temperature... :mrgreen: Kad sam raskopal tapicirunge u gepeku, skužil sam da ni opruge nisam trebal kupovat nove. Svaka opruga na jednoj strani ima prihvat sa 3 rupe i ovisno u koju rupu je zakačena, slabije je ili jače napeta. Moje opruge su bile zakačene u srednjoj rupi i kad sam ih zakačio u rupu di su najjače napete, gepek se dizal sam... Ipak sam stavil nove opruge koje je bilo dosta zakačiti u rupu di su najmanje napete... I tak ja to sve fino namontiram i zaklopim gepek, opruge vele škriiiiiip, a ja velim ne može! :lol: Spužva je original, a ovo na jednoj strani opruge je izolacija sa peterožilnog trofaznog kabela... Škripanja više nema, a opruge su ionak sakrivene iza tapicirunga...
Slika

Bilo bi glupo da usput nisam popravil i desni bočni tapicirung čije su rupe za kopče bile poderane zato kaj je netko nekad prenatrpal desnu kadicu... To kaj bočni tapicirung nije bil sfiksiran za središnju plastiku oko otvora me nebi toliko smetalo, zapravo nije se moglo nikak niti skužiti, da se onaj tapicirani poklopac desnog štopa nije stalno otvaral... :roll:
Po mjeri sam odrezal mali komad plastike na kojem sam izbušil par rupa: dvije veće i nekoliko malih...
Slika

Onda sam tu plastiku pozicioniral na tapicirung s unutrašnje strane, prenesao male rupe na tapicirung i kroz njih vezicama sfiksirao plastiku za tapicirung, a nakon toga sfiksirao bočni tapicirung za središnju plastiku kopčama koje su prošle kroz dvije velike rupe na plastici...
Slika

Vezice se s unutrašnje strane ne vide jer ih prekriva središnja plastika, a tapicirani poklopac desnog štopa se više nije niti jednom otvoril, tak da sam zadovoljan kak je to na kraju ispalo... :snf:

Nakon toga je uslijedila mala pauza od radova, samo sam se vozil i točil pa sam po prvi puta za pravo popratil potrošnju... Potrošnja mi je po "kalkulator" metodi bila 8.2 litre, a mjerenje potrošnje sam napravil na intervalu od 1600 kilometara. S obzirom u kakvim režimima vozim i da popriličan dio vremena auto radi u leru na mjestu, ja sam izrazito zadovoljan... :wink:

Onda smo proslavili dupli rođendan: godinu dana otkad je CLK na dvorištu i godinu dana otkad je 190tka u garaži...
Evo jedne slike koja bi se mogla svidit Beri... :mrgreen:
Slika

Ubrzo nakon rođendana sam se prebacil na ljetni set kotača... :wink: Budući da sam poprilično prčkao oko prednjeg ovjesa i da bi me ljetne gume trebale poslužiti još pokoju sezonu, odlučil sam napraviti špur!
Isprike na zmazanoći, ona je rezultat usr*nog vremena i prekovremenog rada nakon kojeg nemam ni volje ni vremena za pranje auta... :roll:
Slika

Špur zapravo nije bio uopće toliko loš, bio je jedino zatvoren za 1.5 stupanj, ali je svejedno sa sobom donio niz pozitivnih promjena! Prednji ionako previsok kraj je malo sjeo, osjećaj na volanu je mekši i precizniji, udarci na rupama i neravninama su praktički nestali, a zabacivanja na grbavom i mokrom asfaltu više nema... Ja zadovoljan! :snf:

Prije cca. tjedan dana sam imal manji problem sa tempomatom... Nakon kaj sam ga ugasio, na pokret ručice u bilokojem smjeru nije bilo reakcije. Prvo sam mislil da je riječ o izgorenom osiguraču, krepanom prekidaču štop svjetala ili nekakvim gremlinima, ali budući da nije izbacilo grešku, da je normalno proradil nakon kaj sam ugasil i upalil auto i da sam prije toga tempomat poprilično siloval, zaključil sam da problema u biti nema... :mrgreen:

U međuvremenu sam opet dao protupožarni aparat na godišnji pregled, a neki dan dok sam bio na poslu je počela padati tuča pa sam na brzinu improviziral garažu jer CLK pun udubina nije opcija... :smile:
Slika

Eto, to bi bilo to za sad...
Čujemo se! :bye: :beer:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto tra 09, 2019 9:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1164
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
lijepo lijepo 8)

_________________
nas dva mercedes i ja


Uto tra 09, 2019 10:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1479
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Imaš lijepe ruke.
Pravo magistarske.
:mrgreen: :beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Uto tra 09, 2019 11:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
@Bosna
Hvala druže :bye: :beer:

@camo33
Ne kužim. :bonks:
Jesu ruke čiste ko kod većine magistara ili su zmazane, a nebi trebale biti :?: Znaju biti puuuuuno gore, ko da radim u rudniku ugljena... :mrgreen:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub tra 13, 2019 3:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 02, 2013 4:48 pm
Postovi: 8
Lokacija: Lovran
Ime: Matija
Prezime: Sever
Godište: 1992
Kakav primjerak. Baš onakav kakav CLK W209 treba biti. Decentan. Čisti OEM :wink:


Sri svi 08, 2019 9:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1756
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Ribek help. https://postimg.cc/CBkvdh8x
Kako da pronađem kataloški zaokružene dijelove. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Sri svi 08, 2019 11:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
@Matijasever
Hvala! :beer: :bye:

@Mali_Svaler
Hajde u PP šalji broj šasije i malo mi preciznije pojasni što ti točno treba... :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pon svi 13, 2019 3:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Bok svima! :bye:
Došlo je vrijeme za, praktički godišnji, update... :mrgreen:

Za početak dvije random slike mokrog auta jer je crni auto, osim po mraku, najljepši dok je mokar... :bonks:
Slika

Slika

Još otkad sam kupio auto sam htio zamijeniti zimski set kotača. W209 je za mene poprilično kompliciran auto kad je odabir felgi i dimenzije guma u pitanju, tak da sam dugo planirao, kalkulirao i razmišljao... Da ne duljim previše, odlučio sam da je, za mene, najpametnije kupiti felge od 17'' i četiri gume u dimenziji 225/45-17. Budući da je većina originalnih setova felgi od 17'' u kombinaciji 7.5J/8.5J, a da su meni trebale sve četiri felge od 7.5J bilo je poprilično teško naći adekvatne felge. Strpljivo sam čekao da izleti oglas, a onda sam izgubio nadu i počeo razmišljati o kupovini dva identična seta felgi gdje bi onda sebi ostavio 4 prednje felge od 7.5J, a 4 stražnje felge od 8.5J preprodao kao zaseban set. Na svu sreću, pravovremeno je osvanuo oglas za felge kakve trebam i spriječio me da napravim glupost. :lol: Osim toga, felge koje sam našao su bile (vizualno) moj prvi odabir... Di ćeš bolje?! :snf: Tak da su prva stvar s kojom sam počastil auto, a i sebe :smile: , bile felge od 17''...
Slika

I tak ja fino nagradim CLK felgama, a on mene par dana kasnije nagradi sa krepanom polugom klapne ventilacije... :banghead: Ovo je učestali i općepoznat kvar na W203 i W209 tak da je bilo samo pitanje vremena kad će se desiti. W209 sa automatskom klimom ima 10 motorića i klapni za ventilaciju, a ja sam imao sreću da je krepala poluga klapne za ventilaciju kod suvozačevih nogu - jedina koja se može promijeniti bez skidanja kompletne instrumentne ploče... :snf: Taj kvar još uvijek nisam popravio, pola minute tuckanja ispod instrumentne ploče nakon svakog paljenja i gašenja motora me ispočetka izrazito jako smetalo, u međuvremenu sam se naviknuo i oguglao, ali svejedno planiram riješiti taj problem. :wink:

Osim kvarova i trošenja love generalno, nešto smo se i vozili... 8) Ovo je slikano nakon jednog roadtripa do Istre i nazad. Vozilo se od Jaske autocestom, kroz Učku i Istarskim ipsilonom sve do Poreča, od Poreča do Vižinade, onda od Vižinade do Momjana i na kraju od Momjana dolinom Mirne preko Buzeta do Lupoglava gdje sam opet ušao na ipsilon, prošao kroz Učku i opet se autocestom vratio u Jasku. U autu smo bili cura i ja, prtljage nije bilo, a tempo vožnje je bio normalan: nije bilo divljanja, ali niti stvaranja kolone... Izrazito sam zadovoljan udobnošću, osjećajem u vožnji i potrošnjom. :snf:
Slika

Izrazito me nerviralo nabijanje rezervnog kotača u gepeku pri nepažljivim prolascima preko većih rupa, neravnina i ležećih policajaca pa sam u Emil Frey-u kupio novi zavrtanj koji učvršćuje rezervni kotač za dno gepeka. Lijevo je stari zavrtanj sa strganom kopčicom u gornjem desnom uglu, a desno je novi...
Slika

Nažalost promjenom ovog dijela nisam riješio problem jer je greška zapravo u ženskom dijelu navoja tako da moram kupiti ovo... :banghead:
Slika

Budući da se u međuvremenu izlizala gumena obloga papučice kočnice do te mjere da se vidio metal na papučici i nju sam uzeo u Emil Frey-u. Cijena je bila simbolična, montaža jednostavna, a zadovoljstvo izrazito. Lijevo je stara obloga papučice sa (prave) 223 tisuće kilometara, a desno nova obloga papučice sa 0 kilometara... :wink:
Slika

Nakon toga mala pauza, a onda prilikom jedne dostave vina vrijednosti 950kn uništim prednju gumu od 625kn, a budući da moram kupiti dvije gume, sve vam je jasno... Dosta dobra računica! :masskill:
Slika

Najgora stvar u cijeloj priči je da sam uništio upravo jednu od prednjih guma koje su trebale izdržati cijelu sezonu i koje su bile u puno boljem stanju od stražnjih guma koje sam zapravo planirao i trebao zamijeniti u tom periodu... :roll: Polovne gume u prihvatljivom stanju ovaj put nisam uspio naći, a budući da mi Continental, Good Year, Dunlop i Michelin nisu bili financijski prihvatljivi i s obzirom da sam sa Fuldinim gumama na 190tki bio izrazito zadovoljan, odluka je pala na Fuldu SportControl 2 u dimenziji 225/40-18.
Slika

Nakon montaže mi je bilo drago da sam uzeo upravo nove gume jer je osjećaj u vožnji, pri kočenju, a posebno na mokroj cesti bio puno bolji i sigurniji... Baš zato sam par tjedana kasnije, na plaći, uzeo također nove stražnje gume koje su ionako bile za zamjenu. Opet sam uzeo Fuldu SportControl 2, ali u dimenziji 255/35-18... :wink:
Slika

Kako to obično biva, kad ja njega nagradim nečim novim, onda CLK mene nagradi novim kvarom... :shock: Ovaj put se pokvario vozačev sigurnosni pojas (pojas, ne dodavač pojasa :!: ) koji je na jednom ležećem policajcu iz čista mira ispustio zvuk pucanja plastike, onda se malo po malo odmatao te ispao u potpunosti van i više se nije htio namotati unutra. To je početak mojeg križnog puta koji je trajao punih 7 mjeseci... :|
Tražeći uzrok i rješenje problema na internetu sam skužio da je to također učestali kvar na W209 i da je samo pitanje vremena kad će se desiti da pojas otkaže poslušnost... :roll: Nažalost, to što je kvar bio učestao nije pomoglo u njegovom rješavanju! :banghead: Problem je u tome što pojas nije isti kao na W203 s kojim W209 dijeli jako veliki postotak identičnih dijelova, generalno je malo polovnih dijelova od W209 na hrvatskom tržištu kao i autiju za dijelove s kojih bi eventualno mogao skinuti ispravan pojas. Ukoliko je na autu za dijelove ispucan zračni jastuk, a na većini jest, sigurnosni pojas je neispravan jer ima naboj koji ispaljuje istovremeno sa zračnim jastukom. Treba paziti i na boju interijera, a ja sam u Hrvatskoj u tom trenu uspio naći samo preskupe pojaseve sive i krem boje... :x U međuvremenu sam čuo i za mogućnost reparacije sigurnosnih pojaseva s ovim simptomom, međutim, Mercedesovi pojasevi osim lisnate opruge koja najčešće puca ima i elastične niti u samom mehanizmu pojasa tako da mi je ta opcija brzo pada u vodu. Nakon 2 mjeseca potrage za pojasom, izrazito iznerviran cjelokupnom situacijom, ali i zbog sezonskog pritiska posla uzimam pauzu od rješavanja ovog problema...

Uzeo sam pauzu od pojasa, no ne i od auta generalno... :wink: Servisni interval se približavao kraju pa je trebalo odraditi redoviti servis, a budući da se približavao i tren kada bi trebalo napraviti servis na getribi, odradio sam i to. Promijenjeno je sljedeće: motorno ulje Mobil (5W-40), filter ulja Bosch, filter goriva Hengst, ulje u mjenjaču Febi, filter ulja u mjenjaču Hengst, dihtung kartera mjenjača Hengst i strujna utičnica na mjenjaču SWAG. Osim toga, po preporuci majstora sa prošlog servisa, zamijenjena je i: remenica alternatora INA, mikroremen Continental, napinjač mikroremena SKF te novo originalno crijevo goriva koje spaja filter goriva sa visokotlačnom pumpom goriva iz Emil Frey-a...
Slika

I na ovom servisu sam dobio preporuke od majstora, ali sam ovaj put bio ažurniji... 8) Dva tjedna nakon servisa zamijenjeni su vanjski seleni stražnje vilice Lemforder i vodena pumpa INA sa novim antifrizom, a visokotlačna pumpa goriva je na novo prebrtvljena...
Slika

Sve ovo mi je vratilo interes za auto, a i sezona je bila na zalasku pa sam se ponovno aktivirao oko neispravnog sigurnosnog pojasa... :mrgreen: Ovaj put sam se okrenuo eBay-u, a sreća se okrenula meni pa sam u Latviji uspio naći polovan sigurnosni pojas crne boje koji je koštao upola manje nego u Hrvatskoj... :snf:

Dok je pojas putovao iz Latvije prema Hrvatskoj, CLK je mene opet nagradio kvarom, na svu sreću banalnim i također učestalim... :wink: Prilikom jednog zatvaranja pretinca u naslonu za ruku, ukrasni poklopac kvake pretinca je otpao. Pričvršćivanje ukrasnog poklopca za kvaku je jako loše izvedeno tankim kopčama koje s vremenom otvrdnu, oslabe i na koncu popucaju... Poklopci za kvake su mi malo ofucani pa sam čak razmišljao o kupovini novih :bonks: , no budući da se kupiti može samo kompletan poklopac naslona za ruku, odustao sam od toga i na kraju napravio ono što su trebali napraviti još u tvornici: ZALIJEPIO sam stari ukrasni poklopac kvake jakim ljepilom... :mrgreen:

Približavalo se i vrijeme redovitog tehničkog pregleda pa sam odlučio srediti još par stvari prije toga... Prva stvar koja je odrađena je bilo poliranje farova, a rezultat poliranja je na slikama ispod... :wink:
Slika

Slika

Nakon toga je došao red za kupnju novih zimskih guma... Dimenzija je, kako sam već naveo na početku posta, 225/45-17, a odlučio sam uzeti Bridgestone Blizzak LM005 koji je odnio pobjedu na testu unutar dimenzije. 8) Gume izgledaju ovak...
Slika

...a namontirane na felgu izgledaju ovak!
Slika

Nakon odabira čepa za felgu, namontirao sam felge na auto pa okinuo par fotki... :smile:
Slika

Slika

Slika

Slika

U međuvremenu mi je stigao pojas iz Latvije... :snf:
Slika

A onda sam kupio ulje za kočnice ATE (DOT4) i set za dezinfekciju klime Total Care (preporučam :!: )...
Slika

Dezinfekciju klime sam odradio sam prateći upute proizvođača seta za dezinfekciju, a sa majstorom brzinski, par dana prije tehničkog pregleda, dogovaram termin za sve ostalo... Tu ja (kao Isus) na svojem križnom putu prvi put padam pod križem jer je pojas koji je stigao iz Latvije prije par dana, pazi sad ovo, neispravan, baš poput mojeg! :masskill: Majstor je ulje u kočnicama promijenio, provjerio je nivo ulja u mjenjaču i usput dotegnuo parkirnu kočnicu...
Istog trena sam kontaktirao prodavatelja pojasa radi neispravnosti, bio je izrazito fer pa smo dogovorili da ću mu ja vratiti pojas koji mi je poslao, a da će mi on poslati drugi ispravni pojas ukoliko utvrdi da je ovaj prvi pojas stvarno neispravan. :roll:

Nakon toga sam otišao na tehnički pregled na kojem nije bilo nikakvih zamjerki... :snf:
Slika

A ovo su rezultati ekotesta... Napominjem da je maksimalno dozvoljeno prosječno zacrnjenje 2.00 :!: :wink:
Slika

Par dana nakon tehničkog pregleda, na autocesti, oko 2 ujutro pri cca. 170km/h sam pokupio nekakvu nisku dugačku životinju! :shock: Ni sam neznam o čem je bila riječ, no udarac je bio izrazito jak i djelovao je kao da je došao odozdo, a ne sprijeda... Požurio sam do prvog izlaza s autoceste neprestano prateći hoće li se upaliti neka od lampica. Čim sam izašao s autoceste sam provjerio cijeli auto i za čudo, do danas, nisam pronašao apsolutno nikakvu štetu... :nezna: Jedino što mi je tada zaokupilo pažnju je zveckavi metalni zvuk u gornjem stražnjem dijelu motora. Nakon par stresnih dana sam pronašao i uzrok: metalni "L" nosač koji drži učvršćen snop kablova je bio labav... Stegnuo sam šaraf koji drži taj "L" nosač pa je zvuk nestao, a meni toliko laknulo da sam si popio jednu :beer: ...

U međuvremenu je Latvijac zaključio da mi je stvarno poslao neispravan pojas i poslao mi je drugi ispravan pojas koji je napokon, ravno 5 mjeseci nakon kvara prvobitnog pojasa, stigao na moju adresu... :snf: Poslikao ga nisam, ali sam zato nazvao curu i slavodobitno ju odveo na večeru, a onda kad sam došao doma s večere me oblio hladan znoj kad sam uočio ovo... :shock:
Slika

Slika

Lokvica ulja na mjestu gdje inače parkiram, masna kompletna zaštita ispod motora i kompletna lijeva strana motora... :roll:
Izmjerio sam ulje, količina je bila OK, zvao sam majstora i konzultirao se s njim, diskutirali smo o mogućim uzrocima i posljedicama, a on mi je rekao da redovito pratim nivo ulja i da mogu voziti auto u takvom stanju. Taman je bilo vrijeme Božića i svi su spajali blagdane ili imali kolektivne godišnje odmore tako da sam bio prisiljen koristiti auto u takvom stanju u kakvom je bio iako sam to maksimalno izbjegavao. :| Ništa mi nije bilo jasno, nijednog ulja nije falilo, a lokvica bi se pojavila svakih tjedan dana... Vrtio sam film i moguće uzroke, prisjetio se udarca u životinju na autocesti, no jedino što sam mogao je čekati termin kod majstora...

U tom kišnom periodu sam primjetio da mi je jedan od odvoda koji odvodi vodu sa vjetrobrana zaštopan, probao sam ga odštopati, no poprilično demotiviran i nervozan nisam nikako uspio pa sam i to ostavio majstoru. :masskill: Taj zaštopani odvod mi je skrenuo pažnju na zaštopane odvode kondenzata klime koji su vjerojatno uzrok magljenja kabine koje nije nestalo nakon dezinfekcije klime...
Majstor mi je uzeo auto prvi radni dan nakon blagdana, odštopao je odvod vode s vjetrobrana, odštopao je odvod kondenzata klime nakon čega više nisam imao problema s magljenjem i riješio je problem s curenjem ulja... :mrgreen: Riječ nije uopće bila o ulju nego o nafti koja je kapala na povratu nafte sa zadnje dizne na filter goriva. Kako se nafta cjedila niz blok motora, tako je ispirala prašinu sa motora, pocrnila i izgubila tipičan miris pa sam ja umislio da je ulje. Laknulo mi je što je problem bio banalan, no s druge strane poludio sam kad mi je majstor rekao da pojas koji sam nabavio, iako ima ispravan part broj, ne odgovara i nema veze s onim koji je u mojem autu. Isus pada drugi put pod križem. :|

Sad mi je već bilo totalno svejedno, praktički sam digao ruke od svega, s minimalnim interesom sam kontaktirao Emil Frey, zatražio ponudu za sigurnosni pojas po broju šasije i dogovorio mogućnost povrata pojasa u slučaju da ne odgovara. :roll: Otprilike tjedan dana kasnije sam skeptično u Emil Frey-u preuzeo kutiju sa totalno bezveznim part brojem u kojoj je bio sigurnosni pojas koji vizualno nije ličio niti na pojas iz mojeg auta, niti na pojaseve koji su stigli iz Latvije niti na bilokoji pojas koji sam imao priliku vidjeti na internetu... :nezna:
Evo misteriozne kutije...
Slika

U strahu da pojas neće pasati i da Emil Frey neće pristati na povrat pojasa ukoliko prođe određen broj dana, brzinski dogovaram termin kod majstora... Na opće iznenađenje pojas odgovara i ravno 7 mjeseci od kvara pojasa završavam ovu sagu! Osjećaj nikad bolji, vožnja nikad udobnija, bračni odnos s autom ponovno uspostavljen, zadovoljstvo na nivou... :bonks:
Najzanimljivije u cijeloj priči je to da je cijena novog pojasa u Emil Frey-u zanemarivo viša od cijene polovnih pojaseva u Hrvatskoj! Volio bih da sam prije to znao jer onda ne bih morao iz prve ruke iskusiti kako je to kad škrtac plaća dvaput... :lol:

Nakon toga nije više bilo nikakvih problema, samo sam točio i vozio, a onda se kilometraža, baš na samo Valentinovo, zaokružila... :mrgreen:
Slika

To je sve kaj imam za ovaj update, ima još stvari oko kojih se planiram pozabaviti, a nadam se da ću češće update-ati čisto da postovi ne budu ovoliko dugački... :beer:
Sve kritike i pohvale su dobro došle, za sva pitanja stojim na raspolaganju, a donacije (i tablete za smirenje) mi možete slati u PP, na mail, na tekući i žiro račun te poštom na adresu... :mrgreen: :bonks:
Over and out :!: :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto ožu 03, 2020 12:22 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1164
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
Zaslužio si "oskara" ali mislim da je bolje da ti poželim puno lijepih km bez kvarova

_________________
nas dva mercedes i ja


Uto ožu 03, 2020 12:55 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1479
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
:beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Uto ožu 03, 2020 8:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 25, 2017 12:03 pm
Postovi: 245
Ime: Marko
Godište: 1987
Moj auto: W204 C220 CDI AMG Plus
Kakav izvjestaj :mrgreen:

Moze pitanje, gdje si uzeo ljetne gume i koja cijena?


Uto ožu 03, 2020 9:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3280
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: Jaguar E-pace
Bas sam se nasmijal...identične probleme sam i ja imao na tim km, osim curenja nafte:):)
Nakon toga je otisao mali feder kaj povlaci capicu za zaključavanje vrata, onda centralni grijac motora i na 250.000km i 12god starosti su počele dizne.
Lijepo se brines za auto, dobro zgleda.


Uto ožu 03, 2020 10:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 56 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr