Sada je Uto stu 20, 2018 10:31 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2
W124 500E 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2016 9:30 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Ime: Filip
Godište: 1989
Moj auto: W124 500E
Ono što sam najavio prije koji mjesec napokon smo pokrenuli jučer pa da i tu napišem par rečenica jer vjerujem da ima zainteresiranih. Uvozimo i tražimo za kupce vozila po njihovoj želji direktno s japanskih dražbi. Tamo je svakodnevno 20,000-50,000 autiju na dražbi pa se može svaki dan naći nešto. Imamo osobu u Japanu koja za nas detaljno pregledava i slika vozilo prije aukcije kako bi olakšala odluku kupcu koliko ponuditi.
Većina vozila ima jako malo km i u top su stanju. Znamo kakvi su japanci po tom pitanju. Proizvođača i modela ima koje god vam srce poželi.
Uglavnom da ne duljim više informacije možete vidjeti na www.top-classics.eu
Najzanimljivije svakodnevne aukcije ćemo objavljivati na facebook stranici Top classics
Trenutno ako je neko zainteresiran imamo u ponudi od Mercedesa G 500 2004g. 96,000 km i C 63 AMG 2008g 60,000 km s komplet povijesti servisa.
Ako imate želje oko nekog modela slobodno me kontaktirajte. Nadam se da ćemo vam ispunit želju i naći ga.
Admin ako želi može i napraviti grupu ili temu gdje mogu objaviti najzanimljivije šta se nudi.
Lp


Čet ožu 29, 2018 9:48 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5893
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
U Japanu su volami isto i na lijevoj strani.
Sto se tice uvoza,to se neisplati iako poneki kupci uvoze automobile iz Japana.Jedan od problema je i ovaj.Jedan od glavnih problema je da recimo kod R230 modela mora se komplet poklopac zamjeniti jer registarske tablice nepasu.Osim toga tko ima ugradjen NAVI,u Evropi nefunkcionira.Poneki japanci ugradjuju jedan modul od firme Pioneer koji slabo funkcionira i lose izgleda.Radio funkcionira samo do odredjene UKW frekvencije.Znaci,da radio stanice koje imaju veci frekvenciju od 95MHz radio u autu nemoze taj signal da primi.Osoba koja stvarno zeli da kupi auto iz Japana neka se dobro prije svega toga informira da nebi kasnije imala problema.O tehnickom stanju auta u to neulazim.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet ožu 29, 2018 11:31 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2016 9:30 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Ime: Filip
Godište: 1989
Moj auto: W124 500E
Sve aute koje dovozimo su s volanom na našoj strani lijevoj. Također auti koji su rijetki ili stariji su također s volanom na našoj strani jer se nisu proizvodili ili se nije isplatilo proizvoditi vozila s volanom na desnoj strani. Ovaj mercedes je rađen za japansko tržište pa mu je volan na našoj lijevoj strani. Nažalost neznam koja vam od 50 slika automobila ne odgovara da vidite unutrašnjost i na kojoj je strani volan.

-- Čet ožu 29, 2018 11:51 am --

Zvonimir napisao:
U Japanu su volami isto i na lijevoj strani.
Sto se tice uvoza,to se neisplati iako poneki kupci uvoze automobile iz Japana.Jedan od problema je i ovaj.Jedan od glavnih problema je da recimo kod R230 modela mora se komplet poklopac zamjeniti jer registarske tablice nepasu.Osim toga tko ima ugradjen NAVI,u Evropi nefunkcionira.Poneki japanci ugradjuju jedan modul od firme Pioneer koji slabo funkcionira i lose izgleda.Radio funkcionira samo do odredjene UKW frekvencije.Znaci,da radio stanice koje imaju veci frekvenciju od 95MHz radio u autu nemoze taj signal da primi.Osoba koja stvarno zeli da kupi auto iz Japana neka se dobro prije svega toga informira da nebi kasnije imala problema.O tehnickom stanju auta u to neulazim.


Kada uzmete u obzir cijenu automobila i uvoza dođete do cifre povoljnije nekoliko tisuća eura od one na njemačkim oglasnicima. A stanje i km je neusporediva. Normalno ne govorimo o novim modelima koji se kako vi kažete u većini slučajeva ne isplati uvesti jer se davanja daju na katalošku procjenu a ne na fakturu. Ne treba mijenjati poklopac na većini vozila jer imaju blendu koja se skida. Također ako nemaju blende moguće je naručiti kockastu tablicu kod nas tako da se u većini slučajeva taj slučaj izbjegava. Što se tiče radia ste u pravu. Njihova frekvencija je od cca 55-86 Mhz tako da ne radi kod nas. Samo zamijenite radio i stavite bilo koji europski. Instalacije ne treba dirati to sve radi. To je ujedno i jedina stavka izmjenjena na ovom automobilu.


Čet ožu 29, 2018 11:39 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5893
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Troskovi oko transporta i druge dadzbine kod uvoza jednog mercedesa za Njemacku.Kupovna cijena ca 8,000Euro.


mercedes Fahrzeug 1.000.000¥ 7.394€
Ostali troskovi- Japan: Speditionsgebühr / THC Hafengebühr in Japan / Container oder RoRo-Beladung / Export Bescheinigung 120.000¥ 869€
Seetransport / Verschiffung 93.000¥ 674€
Einfuhrzoll 10% 879€
Entladung / Speditionsgebühr / Verzollungskosten / Hafengebühr in Deutschland ca. 350€
Inlandstransport von Bremerhaven nach Düsseldorf–ca. 280€
Einfuhrumsatzsteuer 19% 1.947€
Provision pro Fahrzeug KFZONE inkl. 19%MwSt. 595€
Gesamtsumme 12.988€
Dali se takva trgovina uopce isplati ?Ja mislim da se neisplati.
Na ovom cjenovnku nije navedeno koliko kosta dekomtanizacija u Japanu niti dekomtanizacija u Njemackoj.Dekomtanizacija auta se obavezno vrsi prilikom transporta za Evropu.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet ožu 29, 2018 1:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2016 9:30 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Ime: Filip
Godište: 1989
Moj auto: W124 500E
Neznam o kakvim dekontamizacijama vi pričate. Neću polemizirati s vama oko toga kako jel se isplati ili ne pošto se prodalo zadnje 2 godine preko 100 vozila u EU preko naših partnera. Samo ću reći kako su kod nas ljudi koji su zaduženi uvoz govorili kako se taj auto uopće nemože uvesti, registrirati, homologaciju napraviti, da su carina i davanja 9-10 tisuća eura i slično. A na kraju ništa od toga nije točno. Ljudi pričaju i komentiraju stvari koje su negdje čuli, načuli,pročitali, kopirali neki tekst i tako dalje da ne nabrajam. Svi znaju sve, a neznaju ništa. U emil freyu voditelj homologacije kaže da se taj auto ne može registrirati u Europi, a 2 dana poslije je na Zg tablicama. A recimo na toj poziciji bi trebao znati neke stvari. Kada dođete s japanskim papirima za uvoz odjednom oni koji znaju sve moraju zvati okolo da pitaju kako to ide nekog tko zna. Jer su navikli na uvoz golf 6 i bmw 320d iz Njemačke. Mi smo specijalizirani za uvoz top modela. Recimo između ostalih 500Sec, 560 sec, c 36 amg, sl 500, sl 600, 500e, e55 amg, cl 65 amg, cl 500, cl 600, s 600c , g klase i ostalih top modela od mercedesa. Također i od drugih proizvođača recimo svih M modela, 850, lancia delta integrale, porschea, jaguara... svega šta nije uobičajeno i šta si zaželite. Normalno da iz japana nećete uvoziti mercedesa w124 250d i da to nikom ne pada na pamet. Ako vas interesira određeni model slobodno me nazovite provjerit ćemo koliko bi vas koštao do hrvatske ili njemačke kako god vam odgovara. Evo danas smo upravo kupili BMW 850i s 47.000 km pa ćemo i njega dovesti za prodaju jer se ne isplati i ima ih jako puno.


Čet ožu 29, 2018 2:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2016 9:30 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Ime: Filip
Godište: 1989
Moj auto: W124 500E
Nema tu nikakvih guranja papira nego se bez problema registrira auto, jedino što treba znati su zakonski okviri prema kojima ga možeš uvesti. I onda kad ovi koji ne znaju, a trebali bi znati jer rade taj posao, prouče to što im doneseš, provjere s centrom za vozila hr i onda odjednom ne postane da i auto se može registrirati. Samo kao i svi u Hr naučeni su reći Ne i ne može jer je to najlakše, pa smisle 100 razloga zašto da ne rade svoj posao. I onda ako ne znaš i nemaš koga pitati, stvarno misliš da je nemoguće uvesti i registrirati vozilo i kreneš okolo pričati drugima isto i tako ta priča nastane.


Čet ožu 29, 2018 4:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 08, 2008 6:10 pm
Postovi: 4878
Lokacija: Njemacka - Stuttgart
Ime: Danijel
Godište: 1985
8cilindara napisao:
Moguće da nije problem u autima sa volanom na lijevoj strani i koji su primarno rađeni za europsko tržište, pa naknadno odvezeni u Japan (jer SVI koji su inicijalno rađeni za japansko tržište imaju volan na desnoj strani, npr. Jaguaru je to i primarna strana, a svi ostali koji rade te luksuzne makine rade bez problema odmah i za desni volan... Japanci koji su si mogli priuštiti te europske egzote sigurno nisu kupovali sa volanom na lijevoj strani, nisu ni trebali).


Moram te ispraviti; Mercedes za japansko trziste nudi obadvije strane volana po zelji, ali japanci vole da naruce/voze evropska vozila sa volanom na ljevoj strani - japanski prestige. To je za nji statusni simbol voziti evropsko auto sa volanom na ljevoj strani. Svaki Mercedes ima svoj Code za svako trziste, tako i japanac ima Code 839L (Japan) kao i dodatni code opreme 498 (Japan-Ausführung).
(isto tako i u njemackoj mogu narucit auto za bilo koje trziste, pa makar to bilo za brazilsko trziste, to mnogi ne znaju).

_________________
1328 - dirli di di di dari dari da!


Čet ožu 29, 2018 4:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5893
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Filipe 5.0
Dali je jos taj zakon na snazi neznam,ali znam da je do prosle godine bio na snazi.Znaci posto se bavis tim Importom vozila iz Japana onda bi morao da znas.Da nebi prevodio ovaj text prevedi sam. Sto se tice malo predjene kilometraze bar za mene to neigra neku veliku logu da se auto mora bas iz Japana ili aus USA importirati.Najvise sto ubije jedan auto je njegova starost i tu najvise gubi na cijeni.Dali jedan auto ima 100 ili 150.000 km to uopce nije tako vazno.Naravno da se i to uzima u obzir prilikom kupovine ali to nije tako strasno.


W463
Zitat:



... Wird die Strahlung eigentlich noch gemessen bei Japanimporten ?

Grundsätzlich werden Strahlungsmessungen bei allen Importen nach Deutschland, insbesondere in den Containerhäfen und Zollstellen durchgeführt, aber auch z. B. bei Stahlimport.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet ožu 29, 2018 7:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2016 9:30 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Ime: Filip
Godište: 1989
Moj auto: W124 500E
... Je li zračenje još mjereno u Japanu uvoz?

U načelu, mjerenja zračenja provode se na svim uvozima u Njemačku, posebice u lukama i carinskim uredima, ali i z. B. pri uvozu čelika.

Ne razumijem kakav je to zakon jer prvi put čujem za njega. Auto dolazi posebnim brodovima vehicle carrierima do bremenhavena i tamo se carini i oporezuje ili po želji kupca se može oporezivati u zemlji gdje auto ide. Nikakva druga davanja se ne plaćaju tamo.

To je vaša privatna stvar i normalno da nismo svi isti glede stvari koje su nam bitne.
Ne bih se složio da starost ubija auto već održavanje i kilometri. Jer 25 godina stari model koji ima 50.000 km i isti model koji ima 250.000km sigurno nije isto potrošen zbog godina. A o kolekcionarskoj vrijednosti da i ne pričamo. Isti auto ima raspon cijene od 15.000 - 75.000 eura. Znači da ipak kilometri i stanje puno više znače tj utječu na cijenu nego što je vama bitno. Isto tako i prva boja, koji je vlasnik, servisna knjiga...Jer bi inače svi koštali u 2-3 tisuće eura razlike.
Sve na kraju priče ovisi o budžetu kupca. Jer mogu se nabaviti i jeftini primjerci s više km, ali na njima ima puno više za uložiti.


Čet ožu 29, 2018 9:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1656
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Ne zamjeri Zvonimiru (njih Angela tjera da brane Njemačku) :lol: Jedno je u svemu sigurno, automobili u takvom stanju, teško da se igdje u Evropi mogu pronaći. Temu definitivno nastavljam pratiti. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Čet ožu 29, 2018 10:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5893
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Mali_Svaler napisao:
Ne zamjeri Zvonimiru (njih Angela tjera da brane Njemačku) :lol: Jedno je u svemu sigurno, automobili u takvom stanju, teško da se igdje u Evropi mogu pronaći. Temu definitivno nastavljam pratiti. :beer:


Pajser,
Angela nema sa time nista.To je stvar ministarstva za saobracaj i drugih institucija koji se bave sa takvim slucajevima.E sad,dali je taj zakon za uvoz auta iz Japana jos aktivan to neznam. Taj zakon je morao da izidje jer zadnja katastrofa u Japanu se racuna kao jedna najgora katastrofa koja se nije smjela da desi.
Sto se tice starosti jednog auta to je uvjek najveci problem.Kao primjer moj 140 je jos uvijek u dobrom stanju ali vrijednost mu je opala jer je skoro 30 godina na cesti i ima samo 211.000 km.Danas ga je tesko prodati,jer potrosnja za danasnje doba je velika(12Lna 100 km.),tako da njegova vrijednost na trzistu je ca 1,500 Euro ukoliko ga Afganistanac ili Afrikanac nekupi.U Njemackoj stoji jedno pravilo za mercedesa koje glasi.Jedan mercedes nesmije da stoji stalno u garazi.On mora da bude na cesti.Kad covjek malo razmisli,ima tu i istine.Za kilometrazu to nije problem.Svi mercedesi mogu da izdrze i preko pola milijuna km.bez nekih velikih problema.
Osim svega toga danas je jako- jako malo ljudi koji zadrze jedan auto vise od ca.5 god.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ožu 30, 2018 8:35 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2016 9:30 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Ime: Filip
Godište: 1989
Moj auto: W124 500E
Jedno su kolekcionarski primjerci s malo km kojima vrijednost raste, a drugo obična vozila koja su proizvedena u stotinama tisuća komada s običnim motorima. Od w140 još vrijedi s 600 i s 7.0 amg kao neki kolekcionarski primjerci, ostali modeli su realno bezvrijedni kao kolekcionarski primjerak. Tako da miješamo kruške i jabuke


Pet ožu 30, 2018 2:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1656
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Zvonimire zezam te, ne zamjeri. Sve napisano stoji, a vrijeme w140 modela će sigurno opet stići. Situacija od jutros. Ulazim kod mehaničara i zezam ga kako francuzi ne hrđaju jer nemaju ništa metalno, odgovara lik, eto mercedesov karter pa gledaj (karter od plastike).

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pet ožu 30, 2018 4:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr