Sada je Ned kol 18, 2019 11:46 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
Mercedes 190 om 606 project 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 03, 2007 2:59 pm
Postovi: 139
Lokacija: Zagreb Dubrava
Ime: Ante
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes 190 Bmw e46
Naon dugo godina izbivanja s foruma odlučio sam se u slaganje svog mercedesa. Pošo je dugo vremena stajo a ja se vozao sa drugim autom doso dan kad sam prodo auto i vratio se na mercedesa. Prije par dana mi uletio mercedes w210 1999 godina 300 td sa orginalnih 290000km i odlučih ga kupit. Pošto je na mom mercedesu loš motor bile su dvije opcije slagat generalno na svom motoru ili stavit drugi motor. Do ljeta se nadam da budem motor prebacio u svoj auto a za sada slike mog mercedesa :)

Slika

Slika

Slika


screen shot on windows


Sub pro 03, 2016 7:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 18, 2015 8:20 pm
Postovi: 44
Ime: Ante
Godište: 1995
najlakse ti je da nabavis mehanicku pumpu od om603 motora i ugradis gore


Sub pro 03, 2016 9:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 06, 2010 10:12 am
Postovi: 302
Lokacija: Zagreb
Ime: Berislav
Prezime: Topol
Godište: 1991
Moj auto: 1990. s124 om603
1994. w631 om616
1988. w201 m103
1972. w114 m110.981
Pozdrav.

Podrzavam ideju i nebih ti htio kvariti veselje, ali nazalost zamjeniti motor nije samo tako kako si ti zamislio. Dobro se informiraj o cijelom postupku i svim dijelovima koje ces trebati prebacivati i kombinirati. Pumpa od om603 ce ti biti najmanji problem.


Sub pro 03, 2016 10:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1027
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
sretnooo :bye:

_________________
nas dva mercedes i ja


Ned pro 04, 2016 12:18 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 03, 2007 2:59 pm
Postovi: 139
Lokacija: Zagreb Dubrava
Ime: Ante
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes 190 Bmw e46
Na bosch pumpi sa om 603 elementi su 5,5 mm a na ovoj su 6 mm tako da ćemo probat složit motornu instalaciju od e klase. Danas se zbavila getriba zamasnjak i neke sitnice za početak

Slika

Slika


Ned pro 04, 2016 12:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 6:55 pm
Postovi: 413
Ime: Zvone
Godište: 1993
Moj auto: MK1 Golf, 1.6TD
Puno srece s time, obozavam ovakve stvari.
Imas kolegu na forumu koji je ubacivao 250 TD ako se ne varam iz w202 i ispalo je bomba bar po onome sto smo imali prilike vidjet


Ned pro 04, 2016 3:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1702
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
iskreno se nadam da će projekat dočekati realizaciju. w201 sa 177 ks. Eh to se traži. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Ned pro 04, 2016 10:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 03, 2007 2:59 pm
Postovi: 139
Lokacija: Zagreb Dubrava
Ime: Ante
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes 190 Bmw e46
Vidio sam od kolege sviđa mi se body kit i ljepo auto izgleda. Realizirat će se plan pošto je auto već kupljen nema povratka ali sporije će ici pošto doma radim mehaniku pa u međuvremenu kad ima slobodnog vremena radit će se na projektu. Uhvatio sam par brzinskih slika auta

Slika

Slika

Slika

Slika


Pon pro 05, 2016 6:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 23, 2012 7:52 pm
Postovi: 343
Ime: Milan
Godište: 1995
Moj auto: Mercedes Benz w201
Sretno sa projektom, koji kljuc je u okasu, skakavac ili kruska ?,

_________________
Zar i Bog vozi Mercedes ?? :O


Uto pro 06, 2016 12:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Sretno s projektom! Veselim se updateovima i pratim te... :beer:
Baš mi je drago da sve više i više 190tki doživljava ovakav preporod... :mrgreen:
Pozdravljam ideju da se zadrži originalna pumpa! Ljudi se najčešće neopravdano boje struje kod takvih zahvata pa onda kemijaju sa mehaničkim pumpama nesvjesni činjenice da su si time jače zakomplicirali nego da su zadržali struju... Osim toga, to nikada u tom slučaju nije to... :wink:
Inače, auto kao takav djeluje dosta uredan!
Kakav je generalni plan? Od čega je getriba, zamašnjak i kardan? Diff i poluosovine? Kiler i vezni lim? Nosači motora? Posuda za stakloper? Kučište filtera zraka? Hoćeš i klimu stavljati?
Pun sam pitanja... :mrgreen:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto pro 06, 2016 1:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 23, 2012 7:52 pm
Postovi: 343
Ime: Milan
Godište: 1995
Moj auto: Mercedes Benz w201
Riba , ja sam ostavio struju al zanima me zasto mislis da si ljudi sa mehanikom zakompliciraju zivot...... kad je poznato da ima milion takvih projekata, samo dieselmaken :) :beer:

_________________
Zar i Bog vozi Mercedes ?? :O


Uto pro 06, 2016 3:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Zato jer takav zahvat košta sigurno više nego prebacivanje kompletne instalacije, prepravak instalacije ili čak izrada nove instalacije...
Druga stvar je u tome da trebaš napravit nekaj novo kaj praktički ne postoji, a to nije sam tak, Mercedes ziher nije prek noći odlučil koju će i kakvu pumpu stavit, sve je to istestirano i pažljivo proračunato/konstruirano, a toliki trud, preciznost i efektivnost praktički nije moguće preko noći uložiti/stvoriti/postići u vlastitoj garaži kombiniranjem različitih dijelova...
Znam da je sam auto s tim motorom nekaj kaj praktički ne postoji, da sam kontradiktoran sam sebi, ali razlika u radu motora praktički ne postoji (izuzev boljih performansi zbog razlike u masi) ovisno o tome je li motor u W210 ili u W201... Dok će se razlika u radu itekako osjetiti ovisno o tome kakvu pumpu ima...
Na kraju krajeva, živimo u dobu kad je struja u autima uobičajena stvar pa se ovakve sad već zaostale i rudimentarne struje ne treba bojati...
Mislim da se ne trebaju spominjati ni veće mogućnosti koje pruža elektrika nad čistom mehanikom, a ne treba ni zaboraviti električne probleme koje treba nekako riješiti, a koji su opet posljedica prelaska na mehaniku (tu mislim da žice koje "ostaju u zraku" nakon eliminacije originalne pumpe)...
Što se dieselmakena tiče, svaka im čast, poznati su po svuda, sad su već renomirani brand, no neznam kakva im je pristupačnost tu kod nas, ali vjerujem da nisu jeftini tj. generalno mislim da su ipak precjenjeni... :nezna:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto pro 06, 2016 3:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 03, 2007 2:59 pm
Postovi: 139
Lokacija: Zagreb Dubrava
Ime: Ante
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes 190 Bmw e46
Ključ je kruška koja se nadam da će bit u mom :mrgreen: Odlučio sam slagat ovaj mercedes pošto sam drugi vlasnik auto je kupljen sa 140000km i nema truleži pošto sam to na vrijeme spriječio. Zašto neću kemijat sa bosch pumpom od om 603 iz razloga što će me povući da stavim veći turbo i otvorim pumpu. Najednostavnije je stavit bosch pumpu od om 603 ubacit motor i gas bez senzora samo čista mehanika. Ja sam se odlučio cijelu stelit cijelu struju abs,esp,tempomat,senzor za kišu, podizači prozora, instrument ploča, ključ i daljinsko zaključavanje. Pošto imam cijelog mercedesa 190 2,5 td-a od njega će se uzet getriba,kardan, diferencial ( imam tri komada pa ćemo vidjet šta će ići gore).Kileri , vezni lim nosači i te posude ćemo vidjet možda sa 2,5 td-a možda sa w210 kad dodjemo do tog djela kemijat ćemo. Ako uspijem nabaviti komplet od 190 klimu ide gore jer ovo nisam siguran dal se da zgurat. Ako neko ima body kit od 2,5 16v kupujem :)


Uto pro 06, 2016 9:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1702
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Polako sa gomilanjem dijelova (ostat ćeš sa garažom punom dijelova, a bez love)

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Sri pro 07, 2016 12:59 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 23, 2015 8:18 pm
Postovi: 19
Lokacija: Karlovac
Ime: Antonio
Godište: 1992
Moj auto: Mercedes Benz 190 w201
osobno sam isto u identičnom projektu, ja ubacujem om605 što je u mojoj glavi bolja opcija... om606 je malo težak motor za 190 po mojem ukusu, no podržavam ugradnju...

sve one koji su skeptični oko mehaničke pumpe na ovom motoru, zapravo motorima 60x nemoj slušat... elektronska pumpa ima prednosti jer ćeš bit na minimumu s dimom što kod mehaničke nećeš, imaš mogućnosti s prilagođavanjem(mapiranjem) dobiti na snazi. A ali ako ti je u 190 potrebno neka abnormalna snaga i moment onda tu pričamo o ulogu malo večem, slanje pumpe u Švedsku u Dieselmeken, turbo, interkuler, hladnjak ulja, itd. Ja sam na svoj motor 605 iz c klase stavio pumpu od 602 turbo motora, i ugrađene 6 milimetara elemente iz elektronske pumpe iz razloga što 5.5 mm ne može opskrbiti motor s dovoljnom količinom goriva da da originalnih 180 konja(606) ili 150 u mojem slučaju. a moguče je izvuć preko 50% od izvorne snage motora... Recimo na 605 motoru 6mm pumpa je za 280 ks... zamisli na 606 motoru s cilindrom više.. preko 300 konja... EVENtUALNO možeš ostaviti 5.5 milimetara elemente ali dobit češ najvjerojatnije pregrijavanje i krivu količinu goriva u motor.

edc pumpa komplicirana je za ugraditi i za one koji su to več radili.

s odabirom nas drži informirane, a ukoliko češ slagat elektronsku pumpu bilježi si sve doslovno!

Lijep pozdrav...

_________________
bolje biciklom u birtiju nego Mercedesom na posao!


Čet pro 08, 2016 12:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr