Sada je Sub svi 30, 2020 2:05 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 194 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Sljedeće
W124 230E+LPG 1991. godina 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 280
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Vraćeno na 15 cola dok se ne istroše gume pa onda prelazimo na 16 s novim gumama,

danas zamjenjena sva četiri amortizera i kape amortizera, nije bilo toliko loše, a prijelaz je kao iz cipela u patike, mekano :lol: ,

sutra , ako stignem, mijenjam leitunge kočnica, novi antifriz te stavljam izolaciju haube koja je još 1993 uništena pa je eto i ona došla na red,

ostaju još sitnice koje me bodu (neki bi rekli picazla) vozačeva vrata škripuckaju, malo trese pri ler gasu (smjesa i dovod goriva eliminirani još ostaje probati kablove od svječica ili u najgorem slučaju valve timing poštelati to mi je objasnio moj dragi frend Camo33 (pozorno sam ga slušao ali da sam ga razumio baš i nisam :bonks: ),
nabaviti novi retrovizor sa automatskim zatamnjivanjem, negdje naći ATA sa kablovinom, nagodinu sa znalcem kolegom Jurgenom složiti nove zvučnike i radio and finally zadnje naslone za glavu u dezenu (kolega Beks misli da bi se mogli naći na južnom potezu)


Pon ruj 28, 2015 9:17 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hej Tstrma javim se sutra,vidio sam poziv,drago mi je za updejt...
Škripanje vrata vjerovatno graničnik,koji je ili otišao ili treba kvalitetno podmazivanje.
Ja imam u planu staviti retrovizor od w210 prihvat paše ali plastika malo strši.....
Slika

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon ruj 28, 2015 9:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Ne misliš da malo previše razbijaš glavu dimenzijom felgi? :mrgreen:
Sve su ti to nijanse, a najuočljivija i po meni najbitnija razlika u estetici... :wink:
Gume ionak ne kupuješ svake godine pa se nađe za tu razliku...

A kaj, zato kaj je 230E sa "samo" 100kW nesmije izgledat lijepo i atraktivno? :mrgreen:

Znam taj osjećaj kod promjene amortizera...
Podržavam i "lajkam" planove... :bye: :beer:

P.S. Obavezno sve fotodokumentiraj! :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto ruj 29, 2015 12:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 280
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Molio bih cijenjeno društvo za prijedloge otklona problemćića koji se pojavljuju

1. Već sam pisao kako dolazi do trešnje pri ler gasu, bez obzira da li je benzin ili plin, za sada smo provjerili smjesu i sustav goriva, svječice sam ove godine tri puta mijenjao radi eksperimenta i dalje isto,
pada mi još na pamet kablovi od svječica, razvodna kapa pa molim za ideje

2. vozačeva vrata "grebu" pri otvaranju i zatvaranju, rastavili smo oplatu i skinuli ju, načeo sam i foliju i kolko se moglo stavili toth masti i silikonske masti u spreju, nismo postigli baš neki napredak pa me zanima šta po iskustvu se može tu istrošiti ili pokidati

3. Cager brzinomjera zna biti nemiran odnosno nema onu finu crtu kretanja (znam da ne mogu očekivati kod 24 godine staroga auta da bude kao novi ali ne vidim razloga da nešto ne mora raditi ispravno bez obzira na starost) da li promjena sajle gasa sa bužirom što riješila?

4. centralno zaključavanje radi ispravno te normalno otključava osim kada se otključava na gepeku gdje nakon određenoga vremena otključa sva četvora vrata i to najćešće kada zatvorim gepek (zalupim)


Evo to je to zasada pa se slobodno uključite oko ideja :banghead:


Uto lis 06, 2015 8:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2011 7:01 pm
Postovi: 305
Lokacija: Siroki Brijeg
Ime: Filip
Godište: 1987
Moj auto: W123 240 D Bivši
-W168 a190 Bivši
trenutno bez mercedesa
2. nema pomoci od masti., jedino promjeniti onaj granicnik sto cuva vrata u odredjenim pozicijama., ..bar kod w123 je pasalo sa svakih vrata a sa zadnji su obicno u dobrom stanju


Uto lis 06, 2015 10:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hej Tihomire....
Za mehanizam graničnika,on je konstruiran tako da se sastoji od opruge na čijim se krajevima nalaze kugle,otvaranjem vrata povlači se klizač sa federom i kuglama te kugle upadnu u ležište kućišta tj položaj vrata 1 poluotvorena i položaj vrata 2 skroz otvorena.
Što je problem ovih svih mehanizama:
1.Nepodmazivanje
2.Vlaga
3.Loše izveden pristup podmazivanju-za podmazivanje je potrebno skinuti oplate te sam mehanizam a i onda je problem podmazati kugle......
Jedan problem ovih mehanizama je riješen 90-ih tako da se novi mehanizmi isporučuju isključivo sa plastičnim poklopcem tako da voda ne može ući u mehanizam.
Za titranje kazaljke možeš provati novom sajlom iako ja mislim da je problem u satu......
Dalje za ovaj nemiran rad ne znam u kakvom stanju ti je razvodna kapa i rotor(frtaljer već kako ga vi gore sjevernije zovete),ne znam kad si mjenjao kablove....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri lis 07, 2015 9:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 140
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Titranje kazaljke je zbog sajle. Poznati problem opisan u WIS-u.

Citat:
Complaint:

Speedometer needle jitters

Cause/remedy:

Speedometer shaft kinked.
Replace speedometer shaft.
Note On vehicles as of 05/88 a new speedometer shaft is installed which is enclosed over its entire length in a PVC sheathing (additional protection against kinking). These shafts have a modified part no. which should be read off on the shaft when ordering.


Sri lis 07, 2015 9:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 280
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Hvala što se uključili sa prijedlozima,



evo što mi je gospodin Zvonimir na mail poslao:


Tresnja motora na ler gasu moze da dolazi i od nedovoljnog dovoda goriva.Pokusaj komplet plinski sistem da iskljucis.Ako imas osjecaj da prekid motora prouzrokuje struja,onda je razvodna kapa ostarila kao i razvodna ruka.Na leru pod malim obrtajima razvodna ruka ima vise vremena da struze po razvodnoj kapi jer su obrtaji spori tako da i dolazi do tog prekida.Za kablove i lule na svijecicama mogu isto da prouzrokuju taj problem.

Sto se tice granicnika na vratima,neko podmazivanje ne pridonosi nista osim da sam granicnik komplet skines sa vrata i zamjenis sa novim.Granicnik nije tako skup.
Cajger od sata nema sa sajlomod gasa nista zajednicko.Vjerojatno da je sajla od km sata na krajevima izlizana.
Sto se tice ZV pumpe ja sam misljenja da brava od kofera se malo spustila prema dole tako da nemas pravi kontakt.Ako uzastopve nekoliko puta vrata zakljucajes i otkljucajes desava se da ZV pumpa daje slab pritisak.Pokusaj da motor radi,kako bi se stvorio odredjeni pritisak,a sa drugim kljucem zakljucaj i otkljucaj vrata.Dali se kljuc nalazi u koferu,ili u vratima neigra nikakvu ulogu.
Poslat cu ti seme i brojeve artikla za razvodnu kapu ,ruku kablove za svijecice kao i za granicnik.

Slika



Slika





Slika



Posalo mi je i kataloške brojeve samo jedino cijene koje navodi valjda su u njemačkom mercedesu jer na e bayu i čak kod nas se može dosta toga naći povoljnije (u svakom slučaju velika mu hvala na trudu)


Sri lis 07, 2015 10:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
1. Kaj se tiče problema sa trešnjom, ja bi promijenil kablove, a ako se ni onda niš ne promijeni, promijenil bi i kapu s rotorom... :wink:
2. Promijenio bih graničnik... Mislim da čak paše sa suvozačkih vratiju tak da polovan igra ulogu...
3. Ja sam poprilično siguran da je problem u sajli...
4. Nemam pojma... :roll:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet lis 08, 2015 10:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 280
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Kaže mi danas čovjek na tehničkom pregledu u Novoj Gradiški gdje sam išao registrirati drugi autić Smart (by the way Camo ga "jako" voli) da za dimenzije guma koje se mogu upisati u prometnu dozvolu prihvaćaju:
a: ono što piše u uputstvima auta,
b: one dimenzije koje imaju u evidenciji za isti auto ( znači i one koje je već netko atestirao).
c: one dimenzije koje ovlašteni serviser dopušta,
d: one dimenzije koje si voljan sam atestirati,

Konkretno u HAK-u u N.G. ima 8 komada 124 linije koje su aktivne većina je na 195/65 15 (uzgred budi rečeno to je dimenzija po papirima uz 205/60 16), ali imamo jednog dobrovoljca koji je atestirao 215/55 16 pa nema problema ako želim da mi i tu dimenziju upišu.

Nakon svega rečenoga priupitah , onako malo tulavo, kako uz sve to nema nigdje danas standardna dimenzija 205/55 16 koja je i cijenovno pristojna, a na to mi čovjek odgovori da odem primjerice u auto Gašparić i da samo na papir napišu da je to prihvatljiva dimenzija guma za W124 i da nema nikakvih problema.

Pitanje dragim kolegama kako to bezbolno izvesti ili ću probati prevesti na standardni hrvatski jezik da li netko negdje nekoga pozna da se papirić toga značenja može dobiti?


Pet lis 23, 2015 9:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 280
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Autić obučen u zimske gume i spremljen je na zimski san u garažu u Slavoniji pa se polako pripremaju radovi koji će uslijediti na proljeće,

trebao bih pomoć jer sam primjetio da lijevi retrovizor ne grije pa me zanima na kojemu principu radi i da li se može postojeći popraviti


Sri stu 18, 2015 9:31 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 14, 2007 5:31 pm
Postovi: 1772
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Tomislav
Godište: 1980
Moj auto: E220 W124, 94`g.
tstrma napisao:
Autić obučen u zimske gume i spremljen je na zimski san u garažu u Slavoniji pa se polako pripremaju radovi koji će uslijediti na proljeće,

trebao bih pomoć jer sam primjetio da lijevi retrovizor ne grije pa me zanima na kojemu principu radi i da li se može postojeći popraviti


i ja čekam odgovor na ovo

_________________
W124 i njemačka doga!........najbolji i najljepši od svoje vrste!


Sri stu 18, 2015 10:36 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6103
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Ja mislim da on radi onog momenta kada je zadnja sajba ukljucena.Treba pogledati putem WIS-a sta on kaze ali zato treba njegov VIN broj.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri stu 18, 2015 11:07 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6103
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Korektura
Vanjsko ogledalo nema sa zadnjom sajbom nista zajednicko.U samom ogledalu,nalazi se termo sensor koji se automatski ukljucuje ako je vanjska temperatura ispod -5 stepeni.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri stu 18, 2015 1:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1479
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Treba bacit oko na utičnicu da nije ispala iz ogledala, a u isti tren se provjeri i otpor grijača u ogledalu da nije izgoren.
I da, pali se ničim izazvano.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri stu 18, 2015 9:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 194 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr