Sada je Pet tra 03, 2020 9:26 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 192 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Sljedeće
W124 230E+LPG 1991. godina 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 13, 2015 4:37 pm
Postovi: 1104
Ime: Đorđe
Godište: 1989
Moj auto: W203 C200CDI; W164 ML350CDI 4M
Mozes ti ocitati boju, ali na autu je malo izblijedila, od sunca, tako da ce svjeza boja na pragu znatno razlikovati od ostatka auta! :)


Sri kol 19, 2015 8:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1472
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Broj boje je 348
http://www.landiss.com/paintcodes.htm

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri kol 19, 2015 9:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Hvala SESA ali ionako planiram kroz godinu ili dvije dati ga kompletno ofarbati, a sada je najbitnije sanirati štetu kako se ne bi dalje širilo


Sri kol 19, 2015 10:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hej Tstrma...
Ništa strašno,ali moram dati kritiku na inžinjere i široke lajsne,u mene je uska lajsna i nema traga ruzine,a također i pragovi su bez ovih fancy plastika,te su kao novi.
Inače viđao sam w124 gdje su potpuno istrunile površine vrata između lajsni...a pogotovo na malim djelovima lajsni na prednjim blatobranima.....
Ma ništa dobar limar,dobra zaštita i miran si. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri kol 19, 2015 11:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1472
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Meni je prednji desni blatobran ispod lajsne nestao od truleži a da se ništa nije vidlo dok ga nismo skinuli. Ovo je super stanje, čak su i rupe za dizalicu na razini drot kefe, netreba ništa rezuckati.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Čet kol 20, 2015 5:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
ježi ga, danas naručio u AH novi lijevi prag cijena 280,00 kn jer sve rabljene s kojih bi rezali su u puno lošijem stanju nego ovo moje, pa ga prebojamo jer nemam srca prekriti plastikom ovakvo stanje,

by the way sa herr Zvonimirom sam debatirao o kopčama za lajsne valjda sam dobre naručio?! :bonks:


Čet kol 20, 2015 10:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Auto ti je u vrhunskom stanju pogotovo unutrasnjost,apoteka. Koliko ima kilometara?
Sto se tice ruzine beks sve je do podrucja di se auto vozilo moj je 89 sioka lajsna i nema ni milimetra ruzine rupe za dizalicu ko da su sad obojane :smile:


Pet kol 21, 2015 10:12 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
km 215 000, od toga barem 120000 autocesta


Pet kol 21, 2015 5:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Sicevi,rucica mjenjaca i drvo je u vrhunskom stanju steta sto ga je napala ruzina ali nista strasno!


Pet kol 21, 2015 6:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
na sicevima su bile od janječe kože (ne previše lijepo ali korisno) pa su sačuvani kao novi, kožu oko ručice mjenjača sam skinuo i stavio novu od prave kože po kroju originalne (nije problem ručica je na kontra navoju odvojiš kožu od plastičnog okvira kod drveta, pazi na drvo! i odneseš po kroju da ti naprave kožu)


imaš temu, ako trebaš na E klasse, restauracija drveta gdje je detaljno objašnjeno kako se to može napraviti,


Pet kol 21, 2015 8:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
meni nije koža nego guma koja je bila ispucala pa sam kupio novu orig 100kn a ručka je ko nova jedino je drvo iza mjenjaca malo ispucalo,to je crna boja a nema garaže :banghead: ;pokrijem ga ali nije to to.


Pet kol 21, 2015 8:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
na originalnom nanosu imaš od 6 do 8 slojeva laka to i je razlog zašto sitno puca kada je dugotrajno izloženo suncu, ako su samo ispucali slojevi laka to se može dosta jednostavno restaurirati,

industriskim fenom se polako, ne preblizu skida sloj po sloj laka dok ne dođeš do dobroga dijela te onda ponovno prelakiraš vrlo tankim slojevima u boji u kojoj ti je drvo, pa onda poliranje grubo suho pa vodeno fino


Pet kol 21, 2015 10:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Evo malo ću se ubacit ode,svi koji žele pravu zaštitu podvozja preporučam 4cr bitumene, ovo je stvarno vrh, radio sam zaštitu na dva auta,toliko dobro prianjaju i štite da je to za poludit kapljica vode ne ostane na njima....
I nema pucanja i ljuštenja nakon godinu dvije.....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sub kol 22, 2015 8:46 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Evo slikica današnjih radova (punih 12 sati, moram li uopće reći da mi se brak trese zbog autića?!)

pa krenimo redom:

Slika

stigao novi prag, zamjenski napravljen u Danskoj cijena 282,00 kn,

Slika

odrezani dio,

Slika

novi dio praga, ostatak iskorišten za druge korisne stvari,


Slika,

početak brušenja, turpijanja, nanošenje antikorozina,


Slika

problemi, najveći vidljiv u sredini fotke,

Slika,

od ostatka praga iskorišeno za popravak i sanaciju,

Slika,
podebljanje težista sa debljim limom dok ne dođe na red skidanje mosta, osovine te mjenjanje selena ali to će malo pričekati dok se ne skupi lova za pregled, zanavljanje dijelova mosta i bojanje cijelog auta više poradi zaštite nego estetike,

Slika

Slika,

Slika

Slika

Zaštita masom za brtvljenje decalin od Selesa, vrhunsko sredstvo za 50 kn

Slika,

Slika

Slika,

Slika,

Nakon što se masa za brtvljenje osušila 20-25 min, bojanje špricom prvo originalnom bojom te nakon toga lakom,


Slika

Slika


završni rezultat današnjeg rada, nisam fotkao sređivanje podvozja i detaljno punjene svih šupljina tekućim voskom GRAVIT 640 ali i to se stiglo


Slijedi saniranje dijelova limarije ispod haube, nakon toga kada stignemo ugradnja novih amortizera i leitunga kočnica te stavljanje izolacije haube za koji trebam savjet koje lijepilo U SPREJU jer nažalost nije samoljepljivo


Sub kol 22, 2015 9:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 139
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Gravit 640 i nije neka sreća. Koristio sam ga prije 5 godina kod zamjene pragova na BMW-u. Lijepo se razlijeva, ugodnog mirisa i to je to. Upitno je kako izgleda nakon par godina. Nekako sam dojma da se to vrlo brzo osuši jer se predobro razlije pa je sloj pretanak.

Na Golfu sam koristio HB Body 900. On ostaje onako u finom sloju na mjestu nanosa i bude mekan. Gušći od Gravita pa se ne razlijeva toliko. Miris ubija na kilometar ali se izgubi nakon 10 dana.

Na Mećki koristio Biskor mast za šupljine. Brutalno apliciranje. Griješ na rešou, opečeš se, ušpricaš u pragove, udišeš vreli aerosol, pretjeraš s količinom pa ti pola iscuri van. Nema mirisa. Zamjerka - na brutalnim vrućinama (38 C) curi na drenažama pragova - talište je malo prenisko. Mike Sander nema tih problema.


Sub kol 22, 2015 10:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 192 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr