Sada je Čet tra 02, 2020 10:53 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 192 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
W124 230E+LPG 1991. godina 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Malo javljanja nakon nekog vremena, auto radi super, kilometri idu, sve kako treba biti

Nešto se sitno i radilo

Diskovi, pločice, čeljusti

Slika

Slika

Plastika od mjerača ulja pukla pa je usputno zamijenjem čep rasladne tekućine

Slika

Slika

Slika


vjetrobransko staklo naručeno i stiglo, naravno original, samo čekam da se sol i šoder isperu s ceste pa će u travnju zablistati

Slika


A sada jedan mali projekt: Grijana sjedala

ovo je popis dijela originalnih stvarčica potrebnih za ugradnju

Slika

Slika

Slika


prekomplicirano, srećom tehnologija je napredovala

Slika

grijaći umeci, ožićenje i termostat, ovaj kompletić za samo 100 kn (po sjedalu)

Kako bi sve lijepo izgledalo, idu originalni šalteri samo što kopči za drvenu policu u Europi više nema, iz USA moguće naručiti (taman mi frend tamo)

KAD IDEJA 3D printer, rezultat bolji nego original

Slika

Svjetla za bočna vrata su još davno stigla biti će prilike za ugradnju

Slika


i za kraj jedna zgodna fotka

Slika


P.S. U zadnjih par interval koristio sam Castrol magnetic 10w40, Shell helix HX7 10w40, Liqui moly 10w40 sada ću staviti mobil 2000

Po meni je sve to vrlo slično i ne primjećujem nekakvu razliku bitno ga je redovno mijenjati.

Kakva su vaša iskustva


Pet vel 15, 2019 5:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1472
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Oho, dobro je.
Čim se malo vrijeme stabilizira bit će šarafanja.
Drago mi je vidjeti da si se isprsio za original šajbu.
Respect.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Pet vel 15, 2019 7:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 177
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Oho eto tog 3D dijela! :mrgreen:


ostalo sve znaš,
držim fige! :beer: :snf:

_________________
Low & slow.


Sub vel 16, 2019 1:25 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Nakon jednog redovnog servisa primjtismo da dosta slini na prednjem semeringu getribe, pa kada već radimo izmjeniti ćemo sve potrošno na oriđiđi 4 gang getribici

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Detaljno očišćena, pregledana sve potrošno zanovljeno te vraćena na auto.

Kako nisam bio kući, kolega mi ga je dovezao , bolja usluga teško da može biti.

Slijedeće juto odem na posao i pri paljenju kada sam se krenuo kući BUM, TRAS, BANG :bonks:

naručih šlepu, čovjek rastavi kada unutra zdrobljeni župčanici, drugim riječima za baciti

No kako u svakom sranju postoji nešto dobro idemo dalje. nazovem kolegu koji ima dosta dijelova za w124 i on mi pošalje po više nego fer cijeni zamšnjak, kuplung, 5 gang getribu i kardan.

Mario složi no neće upaliti, nakon jednog zanimljivog popodneva kada smo iscrpili sve mogućnosti koji smo imali problem je riješen slijedeg jutra

Auto radi savršeno, življi je i trebao bi čak i manje trošiti.


No zašto sam krenuo ovo sve pisati, sve ovo prije napisano skoro je nebitno prema činjenici da stvarno ima dobrih ljudi.

Mario prije svega hvala na izuzetnom strpljenju,
Damire (Cammo) kakva volja i ustrajnost,
Bero, dobar osmjeh i ideje,
Enko uvijek se sve bzo pronađe,
Zvomimir (Undertaker) svi potrebni podaci u realnom vremenu,

Iskreno vam hvala na svoj pomoći


Pon srp 29, 2019 10:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1472
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Hvala na lijepim riječima :oops:
Za buduće znanje, ako kome bude trebalo,
plivajući zamašnjak ima nešto veći vanjski promjer od fiksnog zamašnjaka.
Senzor radilice je montiran na podlošku koja drži odstojanje.
Pobijedio me. Nakon svih pokušaja, mjerenja i swapanja dijelova,
samo je trebalo maknuti podlošku ispod senzora (koji je također swapan u jednom trenutku).

Inače, iako mi je žao što se raspala sasvim dobra getriba s 4 brzine,
da nije, nikada Štrumf ne bi vidio 5-u.
Svako zlo za neko dobro.
Baš me sad zanima kako će se potrošnja kretati...

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Uto srp 30, 2019 9:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Tijekom vremena dok forum nije bio u funkciji mi smo i dalje marljivo radili na održavanju i nadogradnjma
par fotki prilikom ugradnje novoga originalnoga vjetrobranskog stakla

Slika

-- Sub pro 28, 2019 1:03 pm --

Tijekom vremena dok forum nije bio u funkciji mi smo i dalje marljivo radili na održavanju i nadogradnjma



par fotki prilikom ugradnje novoga originalnoga vjetrobranskog stakla

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika



Zatim se pristupilo pripremi i ugradnji grijanih sjedala i svjetala u vratima kao u originalu

Zezancija je obraditi drvenu ploču iz razloga kada nisu u startu ugrađeni prekidači za grijane siceve jer mjesto gdje idu prekidači mora skoro biti na nuli, btw kopče od prekidača su napravljene na 3D printeru od boljeg materijala nego original

Slika

Slika

Slika



Ideja je bila napraviti DIY novu instalaciju međutim nije moguće napraviti kvlitetan spoj u relej od grijača

Slika

kupljena nova instalacija originalna za 500 kunića i spremni za ugradnju

Slika

idemo

Slika

Slika



problemćić

Slika

riješeno

Slika


Slika

Slika

Slika

prilika za očistiti podnicu

Slika

ugrađena svjetla uvrata

Slika

Kupljen novi teleskop automatske antene te servisiran motor antene

nova original km sajla btw nema razlike za 4 ili 5 brzina

Slika

Slika


rezultat

Slika

Slika


Plan za slijedeće razdoblje:

obojati prednji dio auta (u potrazi za dobrim lakirerom)

skinuti zadnji most i sve sredti , sve gumene dijelove zanoviti i pod dobro očistiti te zažtititi


Sub pro 28, 2019 12:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3828
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Tolko si vredan da te više nemrem ni pratiti... Totalno sam se pogubio u cijeloj priči... :bonks:
Sve pohvale za radove! Sve se radi po običaju pedantno i u rangu originala, baš onak kak bi se i trebalo... :wink: :beer:
Kad ćeš na "to do" listu nadodat kožni interijer i 5gang getribu? Mislim da je jedino to još preostalo za odraditi... :mrgreen:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub pro 28, 2019 3:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
5 gang getriba je vež ugrađena jer smo pri pri obnavljanju originalne nešto krivo napravili i smrvilo je zupćanike, pa sam imao sreće da je enko imao jednu baš za mene i super je ispalo, samojoš tražim ručicu koja će zadovoljiti standarde.
Što se tiče kože nisam fan, imao sam pilike voziti se u Infiniti u pa mi se svidjela nappa koža, a ako imam rezervna sjedal možda i probam kod Maria staviti pa probati


Sub pro 28, 2019 7:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1472
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Dobar update.
Ja isto nisam fan kože, eventualno kombinacija.
Ovaj je interijer besprijekoran i lijepo paše uz boju auta.
Na slikama se i ne vidi koliko je Štrumf ustvari dobar.
Uživo je na prvi pogled vidljivo da je riječ o ljubimcu.
Respect tstrma.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sub pro 28, 2019 9:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 25, 2017 12:03 pm
Postovi: 242
Ime: Marko
Godište: 1987
Moj auto: W204 C220 CDI AMG Plus
Bas lijep auto, svaka cast na trudu.

Ne znam jel zbog blica upada u oko, ali mogao si nekim smedim flomicem ili lakom proc ovaj izrezani dio konzole za prekidace od grijanja sjedala :)

Bas si vec neko vrijeme razmisljam da si nabavim w124 ali kaj god gledam trulez


Uto pro 31, 2019 4:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Ma nema potrebe za flonićem jer ide još jedan ili dva sloja laka, ali mora biti dosta toplo da se brzo suši , jos samo moram odgonetnuti zašto mi donja drvena konzola ispada savršeno dok vornja odnosno vertikalna gdje ventilacija ostaje s mjehurićima iako je isti postupak


Uto pro 31, 2019 5:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 279
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
U zadnjih godinu dana primjetio sam kako negdje prodire voda pri većim pluskovima, a ne pri pranju.
Kad smo ugrađivali grijana sjedala, unutrašnjost je bila izvađena te smo obilno zalijevali kako bi otkrili mjesta prodora vode.

Ispostavilo se od zadnjeg stakla na mjestu gdje vertikalono voda dolazi na vakum pumpu.
Kako je bilo, praktično, nemoguće zabrtviti diht masom poradi rasporeda gumenih obloga te napose skidanje i vraćanje kromiranih lajsni bez oštećenja jedino je rješenje bilo zamoliti ekipu iz carglassa da skinu staklo iznutra

Slika

probijanje te oblaganje izvana i iznura koncem za rezanje

Slika

proces skidanja stakla

Slika

staklo skinuto , oduševljenja jer je sve očuvano te su oštećenja minimalna, samo površinska hrđa

Slika

okvir stakla sređen (antikorozin, brušenje, decalin pasta, bojanje i lakiranje)

Slika

originalno staklo, kao novo

Slika

postavljanje

Slika

gotovo, sve sačuvano čitavo, osim plastičnih obloga iza zadnjih naslona

Slika

ali, nađeno nekoliko praktično neođtećenih te su obojani u potrebnu boju te sutra slijedi sastavljanje


Sri sij 29, 2020 8:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 192 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr