Sada je Pon kol 19, 2019 9:37 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 94 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Sljedeće
undertaker's 190E 1.8 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Posto sam nabavio 300E dobio sam gratis i probleme sa K jetom,pa tako i plinom :D .Razmisljao sam o BLOSu,sta mislis o tome? Naravno tek kad sredim benzinski dio.


Sub pro 17, 2016 3:09 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Vidio sam ga uživo na jednoj 124-vorki. Radi dobro.

Jedino mi se ne sviđa što moraš izbaciti original filter zraka i kućište pa onda moraš kemijat s dovodom zraka od drugih auta (mislim od Audija) i gljivom.


Sub pro 17, 2016 12:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
Di ga kupit, potrosnja, performanse, buka, topal start...?
Koliko znam pase sa golfa keca GTI i ostalih (VAG) auta sa K-jet pogonom i jako lijepo izgleda motor bez onog pleha, a i ko bi ga skida svaki dan :rotfl:

-- Ned pro 18, 2016 9:33 am --

Di ga kupit, potrosnja, performanse, buka, topal start...?
Koliko znam pase sa golfa keca GTI i ostalih (VAG) auta sa K-jet pogonom i jako lijepo izgleda motor bez onog pleha, a i ko bi ga skida svaki dan :rotfl:


Ned pro 18, 2016 9:33 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Tu

http://nagaz24.pl/mixer-brc-blos,s,5163,p,pl.html


Ned pro 18, 2016 11:13 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Upravo pravim reda po mobitelu pa nađoh ove slike koje nisam još objavio.

Ugrađen tempomat prošle jeseni.

Pa krenimo redom.

Uređaj je Waeco MS-50. Polovni Oem je jednostavno preskup, upitne ispravnosti. Ovo me izašlo 1200kn u Conradu.

Slika

Sastavni dijelovi.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Sistem je jednostavan i sastoji se od vakumskog aktuatora sa sajlom i računala. Može se instalirati na svaki auto koji ima kontrolu gasa preko sajle.
Slika

Ako auto nema signal brzine, moguće je ugraditi magnete na kardan ili poluosovinu da se taj signal dobije. Moj auto ima signal brzine sa kilometar sata tako da to nisam morao ugrađivati.

Za spajanje vakuuma sam iskoristio postojeći priključak na usisnoj grani pored lerlauf ventila.
Slika

Vakuumski aktuator sam postavio na lijevu muldu iza fara.

Slika

Spajanje sajle na gas. Ima više raznih načina spajanja i konektora. Ja sam izabrao ovaj način.
Slika

Motorni dio ugrađen brzo. Nakon toga u kabini treba kilometar sat van i spojiti žice, ugraditi senzor na pedalu kvačila i sve spojiti.

Slika
Slika

Budući da nisam htio ugraditi ružni Waeco prekidač za upravljanje tempomatom, kupio sam original MB ručicu u Škoje (350kn) i ugradio na volan.
Slika
Slika

Naravno, original logika upravljanja MB ručicom je drugačija od Waeco prekidača (4 položaja u odnosu na 3) pa onda nikad ne znaš kad je tempomat upaljen ili ugašen. To sam riješio ugradnjom kontrolne lampice u instrument tabli putem malog releja.
Slika
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Sub kol 19, 2017 2:13 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Ned vel 05, 2017 2:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
Skidam kapu, vidi se da auto nije vožen, čuvaj ga :beer:


Uto vel 07, 2017 10:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Evo i ja otvorio sezonu radova ove godine.

Tokom zime na debelim minusima pukla kilometar sajla - reparirana. Također pukao teleskop antene - zamijenjen originalnim.

Što je dolazilo toplije vrijeme auto je sve teže palio. Naročito na toplo. Nakon mjerenja tlakova znamo i zašto. Akumulator goriva kaput.

https://youtu.be/Ybal8V3dp_M

Kupljen novi. Cijena sitnica. 1500kn :banghead:

Stari:

Slika
Slika
Slika

Novi:

Slika
Slika



Tlakove nisam stigao danas premjeriti jer sam išao na tehnički i prošao ko iz p...

Uglavnom auto pali k'o mina na toplo i hladno. Za vikend ću provjeriti tlakove.

:bye:


Zadnja izmjena: undertaker; Sub kol 19, 2017 2:25 pm; ukupno mijenjano 3 put/a.



Sri ožu 22, 2017 9:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 07, 2011 7:01 pm
Postovi: 305
Lokacija: Siroki Brijeg
Ime: Filip
Godište: 1987
Moj auto: W123 240 D Bivši
-W168 a190 Bivši
trenutno bez mercedesa
ovo s tempomatom je odlican posao!


Pet ožu 24, 2017 4:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 07, 2010 10:39 pm
Postovi: 1191
Lokacija: Zagreb
Ime: Matej
Godište: 2010
Moj auto: :
W169 200 CDI Avantgarde
W639 Vito - putni
W204 220 CDI Avantgarde
Genijalno za tempomat, sve pohvale!


Pet ožu 24, 2017 7:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Konačno provjeren tlak goriva. Zamjena akumulatora goriva je bila pun pogodak.

Slika

Tlak po gašenju motora dugo ostaje na 3 bara.

Usput sam se pozabavio sa podešavanjem EHA-a.
Slika
Slika
Slika

Naravno ovo se ne treba radit okvirno nego uz mjerenje struje.

Slika
Slika

I tlaka donje komore koji treba biti 0.4 bara niži od sistemskog tlaka ( u mome slučaju 5.3 vs 5.7 bara)

Slika

Struja na leru odnosno 2000/min treba biti 0+/-3 mA.

Prvi video pokazuje promjenu struje od hladnog starta. Ispravan EHA daje 20 mA kad se da kontakt. Kako motor starta i prolazi faze starta i warm-upa tako struja mora padati.

https://youtu.be/ZOIVYgCt_tg

1. mjerenje nakon što je motor zagrijan na 80 C

https://youtu.be/QycxkcIPkbk

Nakon podešavanja

https://youtu.be/EQrhTqFeS9E

Pa nakon još jednog podešavanja

https://youtu.be/0Usrd_kjvkE

Duty cycle oko 50%

https://youtu.be/NsfFMTk6vRk


Ned tra 02, 2017 10:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Gle, godinu dana nisam ništa objavio na temi. Samo se vozim i uživam.

Nedavno napravljeno 150 000km
Slika

Budući da već neko vrijeme slini ulje na brtvi glave ispod ispušne grane, a što je bila i primjedba na zadnjem tehničkom pregledu odlučio sam to sanirati.

DIY izvedba, naravno.

Da se skine usisna grana, najlakše je prvo skinuti K-jet
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

DIY izvlakač pinova vodilice lanca
Slika
Slika
Slika

Ispušnu granu nisam skidao iako s u WIS-u preporuča. Kasnije sam spoznao zašto. :mrgreen:
Slika

Glava skinuta
Slika
Stari vijci su još u dozvoljenoj toleranciji duljine, ali ipak sam stavio nove.
Slika
Blok motora
Slika

Najviše vremena izgubljeno na skidanje dihtunga usisne grane koji je doslovno srastao sa granom.
Slika

Blok očiščen šmirglom i WD40 kao i usisna grana.

Kad je već sve rastavljeno odmah sam promijenio gumice ventila, očitio stabla ventila i izbrusio sjedišta.
Slika
Slika
Slika
Slika

Glava je očišćena šmirglom i WD40 i provjerena je ravnost.
Slika

Tu sam koristio lajsnu za keramiku. Naravno, glava je ravna. Motor nikad nije pregrijan.

Nova brtva stavljena.
Slika
Slika

Glava vraćena.
Slika
Naravno puno muke oko ispušne grane. Morao sam vaditi brezone i kasnije ih vraćati kroz rupe na ispušnoj grani. WIS zato kaže da se grana otpusti na auspuhu i zajedno vadi s glavom.
Naravno meni se činilo nezgodnije popuštati zahrđale matice na auspuhu. Za drugi put ću znati.

Vraćena bregasta i klackalice.
Slika

Stara brtva
Slika

Auto sastavljen i fino vozi. Motor opran i više ne curi.

Zanimljivost oko plina. Do sada 37 000km odveženo na plin. Problema nula.


Sub tra 21, 2018 9:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 02, 2007 6:09 pm
Postovi: 2030
Lokacija: NL
Ime: Amir
Godište: 1977
Moj auto: W212 E200 CGI meckaaaaaa
Pored velikog aplauza za posljednje radove, da te pitam otkud izlacis vrijeme za sve ovo? Imas moje divljenje :beer:

_________________
Gubi mi se signal, ulazim u tuneeeee......


Pon tra 23, 2018 2:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Za hobije čovjek uvijek nađe vremena. :wink:


Pon tra 23, 2018 5:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Jako lijep posao.
Vrlo čiste iznutrice, očito se nije štedilo ulje...

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Pon tra 23, 2018 8:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Svakih 10 000km Ina Millenium. :mrgreen:

A plin samo pomaže čistoći.

Nego, kad ćeš predstaviti Dietricha? Bio bi red.


Pon tra 23, 2018 10:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 94 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr