Sada je Pon kol 19, 2019 10:36 am


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 94 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sljedeće
undertaker's 190E 1.8 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Grijač ugrađen. Naravno bilo je problema pri ugradnji. Ćep u bloku se nije dao odšarafiti ispod usisne grane tako da sam je morao skinuti. Naravno sekskant na ćepu se izglodao tako da je radio i aparat za zavarivanje ali riješeno. :mrgreen:
[iSlika
Slika
mg]http://i.imgur.com/Eizw6If.jpg[/img]
Slika
Slika
Slika

Kako nisam imao krunu za razbušiti branik, utičnicu sam ugradio ispod poklopca ušice za šlepanje.
Slika
Slika

Uklopni sat na utičnici pali grijač svaki radni dan u 4:00 i u 5:55 gasi. Kazaljka temp. motora bude iznad oznake 40°C. Motor fino upali (na zub), grijanje kabine odmah počne raditi i motor je nakon 1km na 85°C

-- Ned pro 06, 2015 3:06 pm --

Nakon zajebancije s grijačem odlučio sam definitivno rasčistiti s plinom.

Kako sam već prije opisao majstor je prigušio usis da dobije dovoljan podtlak kako bi mikser radio. U takvoj kombinaciji auto je vukao kao 200D -> čitaj nije vukao. Svako pretjecanje, kao da vozim R4. Budući da sam 99% na otvorenoj cesti to mi jako smeta.

Probao sam ukloniti restrikciju ali tada jednostavno nije bilo dovoljno plina. Smjesa je jednostavno bila presiromašna bez obzira na pojačavanje osjetljivosti na isparivaču ili stavljanje stepera na ful otvorenost (240 koraka). U takvom režimu opsnost od detonacija je iznimno vellika.

Nakon ponovnog čitanja https://www.lpgboard.de/index.php foruma pribjegao sam vrlo učinkovitom ali nažalost iznimno skupom rješenju. Kupio sam original BRC miker.
Slika
Slika
Slika
Naravno promijenio sam i ulaz plinskog crijeva u kućište zračnog filtera da ima manje pregiba.
Slika
Slika

Suženi usis sam izbacio.
Slika


Prazne rupe na mikseru obavezno treba zasilikonirati jer svaka rupica pridonosi rušenju podtlaka u kušištu filtera što otežava rad miksera.
Slika

Sad, kad gledate sliku miksera jedan pored drugog pitate se gdje je razlika. Oba su izvana identična, čak i dimenzije (54,8mm promjer prigušnice). Jedino ih razlikuje BRC natpis i ravna uvodnica na originalu u odnosu na kutnu na kopiji.

Ali slika unutrašnjosti prigušnice sve govori.
BRC - ima stožac
Slika
Kopija - nema stožac
Slika

Uglavnom motor radi bez prigušenog usisa, samo je dodano koljeno istog promjera radi lakšeg fiksiranja crijeva.
Slika
Slika


Steper za plin sada radi u u rasponu 90-120 koraka (prije 50-80), vijak za osjetljivost isparivača sa pola kruga sam morao okrenuti za 2,5 kruga (ukupno 3). Motor vuče kao da radi na benzin. Ler gas jebački stabilan (nikad nije tako stabilno radio ni na benzinu).


Zadnja izmjena: undertaker; Sub kol 19, 2017 2:15 pm; ukupno mijenjano 3 put/a.



Ned pro 06, 2015 2:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ruj 02, 2008 2:36 am
Postovi: 3258
Lokacija: BiH
Ime: Nermin
Godište: 1989
Super posao,forumu treba vise ovakvih postova! :wink:


Ned pro 06, 2015 4:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Tko bi rekao da ono nije bio original mikser, a ja ti zavidio što si ga tako lako našao jer meni i tstrmi nije uspjelo nakon par mjeseci potrage.
Jel sad i manje troši? Trebao bi. :nezna:
Svaka čast na poslu što se tiče blok heatera. Malo tko (čitaj: ja nebih) bi imao volje skidati usisnu granu i toliko se angažirati.
Volim vidjeti da netko ulaže u ove motore, nekako sam emotivno vezan za m102.
:beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Ned pro 06, 2015 6:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 13, 2015 4:37 pm
Postovi: 1104
Ime: Đorđe
Godište: 1989
Moj auto: W203 C200CDI; W164 ML350CDI 4M
Auuu, kakav post, ovo zaslužuje svaku pohvalu! :beer: :beer:

Odlično odrađeno, i lijepo prezentovano. :bye:


Ned pro 06, 2015 7:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
camo33 napisao:
Tko bi rekao da ono nije bio original mikser, a ja ti zavidio što si ga tako lako našao jer meni i
tstrmi nije uspjelo nakon par mjeseci potrage.
Jel sad i manje troši? Trebao bi. :nezna:
Svaka čast na poslu što se tiče blok heatera. Malo tko (čitaj: ja nebih) bi imao volje skidati usisnu granu i toliko se angažirati.
Volim vidjeti da netko ulaže u ove motore, nekako sam emotivno vezan za m102.
:beer:


Ja sam bio totalno uvjeren da je original. Inače original ima kataloški broj 12MX0010003.

Kontakirao sam Thomgas i rekli su mi da mikser moraju naručiti sa sljedećom narudžbom. Čekao sam nekih 25 dana.

Cijena, paprenih 667kn. Za potrošnju još ne znam, vozio sam se tek 5 dana s novom konfiguracijom.

Sa starom sam uspio podešavanjima isparivača u par navrata spustiti s 12 na 10,9L/100km


Ned pro 06, 2015 8:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Svaka cast!
Daj snimi nam kako pali,prebacuje na lpg i radi :beer:


Pon pro 07, 2015 2:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
https://youtu.be/aZVW3tgbE54

Start na hladno nakon 9h stajanja vani na 3°C, bez grijača. Odmah nakon prvog turiranja preko 2000/min prebacuje na plin.

Na kraj filma kočenje motorom i zaustavljanje na semaforu.


Uto pro 08, 2015 9:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 273
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Baš me zanima da li ćeš s novom konfiguracijom smanjiti potrošnju plina jer bih onda i ja radio nekakve preinake, uglavnom krajem mjeseca planiram do Osijeka pa možemo na cugu, broj (naravno) nisam memorirao pa se javi kada stigneš da upišem brojčić, moj broj ima na pp


Sri pro 09, 2015 5:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Zadnji prosjek 9.9. Nikad do sada nisam prešao toliko puno km sa jednim punjenjem - 397.

Prvo punjenje nakon ugradnje plina sam imao za 320km. Nakon mojih podešavanja digao sam doseg do 338, 348km. Nikad dalje.

Ovaj mikser se pokazuje jako dobra investicija s obzirom na visoku cijenu.

-- Sub pro 12, 2015 2:03 pm --

Evo par slika za kolegu Ribu. Znam da sam davno obećao.
Slika
Slika
Slika
Tepih malo kliže na pedalu gasa ali ne smeta.
Slika


Šteker za grijač bloka diskretno ukomponiran.
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Sub kol 19, 2017 1:56 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Sub pro 12, 2015 11:24 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 12, 2013 11:10 pm
Postovi: 57
Lokacija: Osijek <--> Zadar
Ime: Juraj
Godište: 1993
Moj auto: Mercedes-Benz
W201 190 1.8E
W210 E300 Turbodiesel
Odličan je! Tek sad primijetih da imamo isti interijer. A pogonu na LPG se divim i priznajem, pomalo zavidim. :mrgreen:


Pet pro 18, 2015 3:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 24, 2008 10:38 pm
Postovi: 1596
Lokacija: Osijek
Ime: Denis
Godište: 1988
Moj auto: W220 S500
baš je lijep :mrgreen:


Pet pro 18, 2015 3:51 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Nisam dugo ništa pisao jer se vozim i uživam. Trenutno je 125 000km na satu.

Evo šta se radilo ovo ljeto. :mrgreen:
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Sub kol 19, 2017 1:57 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Ned kol 28, 2016 11:32 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
Koliko ima kemije za to sve uglazbit, jel se gasi na plinu? :mrgreen:


Pet ruj 02, 2016 2:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Za divno čudo, uglazbljivanje nije trebalo. Malo sam mu osiromašio smjesu na leru i sad ja stabilan.

Gasio se nije nikad. Ni sad s klimom, ni prije. Ama baš nikad.


Pet ruj 02, 2016 7:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 181
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W203 C 220CDI
Pregledao sam topic od početka i dajem ti pohvalu za trud koji ulažeš da bi auto bio u vrhunskom stanju, sve fino dokumentiraš i objasniš što radiš.
Sviđa mi se onaj dodatni grijač ulja koji si stavio u blok motora, imao sam sličnu stvar na VW-u al to se naljepilo direktno na karter i radilo je na 220V isto na timer utičnicu.


Pet ruj 09, 2016 4:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 94 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr