 |
|
Sada je Ned tra 18, 2021 12:39 pm
|
Pogledaj neodgovorene postove | Pregled aktivnih tema
Pravila foruma
Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.
Autor |
Poruka |
mex190
Mercedes entuzijast
Pridružen: Ned vel 17, 2008 3:14 pm Postovi: 250 Lokacija: Istra
Ime: Ivan
Godište: 1988
Moj auto: Mercedes 190e 1.8 1990g Mercedes 190e 2.0 1984g automatik
|
Taj motor bi trebao radit sa ukljucenim ICV i EHA tek tada radi kako treba moze se nastelat da radi i bez al nije to to. Ja prvi put kad sam isao nes gledat oko motora ICV je bio iskopcan i imo je probusenu gumu ispod kucista kglave usto me je zezao i kabl svjecice kao i alternator (regulator napona) i jos kao vrhunac svega potenciometar (mjerac zraka) kad sam sve to zamjenio i podesio po uputama motor tek sad radi kako je trebao raditi bez greske 
_________________ The best or nothing
|
Uto lip 30, 2015 12:23 pm |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Eto, konačno riješih probleme. Zahvaljujem Camo33-u s kojim sam komunicirao putem PM-a i čovjek mi je odmah sugerirao gdje je problem. Hvala ti kolega. Pravi si stručnjak, nema šta. Dakle, nakon traženja prave pozicije matice kontrolnog klipa od 0.5 do 0.9mm auto više nije htio uopće upaliti. Tada sam na Camo33-ovu sugestiju odlučio promijeniti sva gumena crijeva na usisu. U samom demontiranju K-glave sm uočio da mi sa novom gumicom na kontrolnom klipu gorivo doslovno lije na klapnu gasa. Matica je ponovo uvrnuta na original položaj. To je negdje između 0.55 i 0.6mm (rekao bih 0.58mm). Uglavnom rez na maticije u ravnini s utisnutim brojem 8 (iznad broja 14 na slici) na k-glavi.  ] Pretpostavljam da sam gumicu sjebao silnim uvrtanjima i odvrtanjima. Kupio sam novu (čitaj: opet platio 48kn). Znači sva crijeva i guma na kučištu senzora zraka su zamijenjeni. Sve je bilo plastično i jedva sam skinuo dolje.  Zanimljivo je da nigdje nema pukotina,dakle guma stara 23 godine izgleda ovako.   Cijeli sklop je očišćen brake cleanerom, usput je podmazan uređaj za štelovanje CO, očišćen mehanizam klapne gasa i podmazan.    Ovdje se vide tragovi dugogodišnjeg curenja benzina na gumici kontrolnog klipa.   Ovdje sam označio i uslikao za ostale da znaju šta treba gledati.  Dakle ovo je cilindrični dio venturija usisa. Klapna u baznom položaju treba biti u ravnini gornjeg pregiba (crte koju sam označio). Dozvoljeno je da bude do 0.2mm iznad(ne znam kako to izmjeriti). Dakle treba stajati ovako.  Ako je ispod ili iznad onda treba podesiti izbijanjem štifta (vidi mex190-ovu temu). Ovo je set guma koje sam izmjenio. Uključuje i brtvu ispod ler dizne i o- ringove EHR-a. Cijena, prava sitnica - 900kn (uključujući 2 gumice kontrolnog klipa)  Nakon svega, auto ne pali. Zaboravio ubosti U crijevo koje ide s ler ventila u gumu ispod klapne senzora zraka. Kad sam i to riješio, auto pali k'o mina. Podesio ler (duty 49,5 do 51%). Mjerio lambdu sa uštekanim EHR-om (nije mi se dalo skidati filter ponovo da ištekam). Skače od 400 do 650mV pri 80km/h (2500-2700/min). Znači to je to. Motor na leru radi, nikad mirnije. Ne prekida povremeno kao prije. Sad sam konačno zadovoljan. Sutra ću poslikat kako izgledaju stara crijeva sa usisa.
Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:05 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.
|
Pet srp 03, 2015 11:42 pm |
|
 |
camo33
Mercedes ovisnik
Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm Postovi: 1517 Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
|
E pa baš mi je drago da si ga uštimao. Mislim, drago mi je i da mi dižeš rejting, ali ti si taj koji si ga na kraju složio i poštelao. Svaka čast i na dokumentaciji. Ovo će pomoći mnogima u budućnosti koji budu u očaju tražili majstora, a majstora nema, pa onda kroz tvoju temu, mexovu, tstrminu i moju, budu dobili na kraju dovoljno informacija da si mogu sami pomoći. Veselim se videu. Evo piva, zaslužio si 
_________________ MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g. MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g. MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g
|
Sub srp 04, 2015 12:04 am |
|
 |
donaldk
Mercedes štovatelj
Pridružen: Pon stu 01, 2010 9:48 pm Postovi: 197 Lokacija: Srb Inđija
Ime: Donald
Godište: 1973
Moj auto: w124 300d 85g w123 200d 81g w211 22ocdi t model 2008
|
Bravo Majstore
_________________ Mercedes fahrer
|
Sub srp 04, 2015 7:12 am |
|
 |
tstrma
Mercedes entuzijast
Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm Postovi: 296
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
|
Evo, izrazito me veseli da si sve uspio složiti (neopisiv osjećaj kada sve ponovno dobro radi), ja sam uz to što si ti napravio preventivno zamjenio i OVP te akumulator goriva.
kada stigneš zamijeni servo tekučinu, ulje getribe i ulje diferencijala jer godine čine svoje uz ostali potrošni materijal kojemu je resurs istekao.
puno sretnih kilometara i lijepi pozdrav
|
Sub srp 04, 2015 4:14 pm |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Ulja i diffu i getribi sam zamijenio kao i u kočnicama. Sad planiram na 110tkm ponovo zamijeniti ulje u motoru (nakon 3tkm) radi lakšeg praćenja intervala po kilometar satu. Također zamijenit ću i ulje i filter u servo posudi. Inače prije 2 mjeseca odradio sam antikorozivnu zaštitu sa Biskor mašću (slično Mike Sander masti). Nisam ništa slikao da ne upropastim foto-aparat.  Uglavnom, masti ima i po zidovima i podu garaže Potrošio sam 6kg. Mast se prvo zagrije na rešou i onda specijalnim pištoljem sa sondom ubrizga u pragove, nosače i po podu. Auto je sad doslovno waterproof.
|
Sub srp 04, 2015 4:46 pm |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:24 pm; ukupno mijenjano 3 put/a.
|
Pon srp 06, 2015 10:12 pm |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Jučer izvršene zadnje pripreme za ugradnju plina sljedeći tjedan. Stavljene nove dizne. Bosch - 200kn/kom    Nevjerojatno koliko sad radi mirno na leru. I pali super. Nabavljene varalice za plin. K-J stop   AEB 460- Emulator 200    Jedva čekam da vidim kako će to sve skupa šljakat.
Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:29 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.
|
Čet ruj 03, 2015 9:11 pm |
|
 |
camo33
Mercedes ovisnik
Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm Postovi: 1517 Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
|
Za kaj ti je taj 460? Pazi da ti ne budu napravili da ti isključuje pumpu benzina, uz par upozorenja majstoru koji je tstrmi ugrađivao, svejedno ju je isključivao pa je morao na reklamaciju. Koji sistem stavljaš?
_________________ MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g. MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g. MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g
|
Pet ruj 04, 2015 9:00 am |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Ide Lovato. 460-ka lažira signal sa senzora temp. motora i vara EZL. Pumpa ostaje u radu. 
Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:30 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.
|
Pet ruj 04, 2015 10:33 am |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Plin ugrađen danas. Lovato Loveco 4EU. Toro boca 45l. Cijena 4500kn. Prvi dojam - ne primjetim razliku na plin i benzin. Pali na benzin i u roku 5 sekundi automatski baca na plin. Nakon malo gradske vožnje primjetno je da slabije koči motorom jer ler gas bude na 1100/min. Tek kad se zaustavim i nakon 2-3 sek. pada na nekih 700/min. Jednom se dogodilo da se uzjebo na leru pa je radio osd 500-1000/min. To će majstor podesiti u ponedjeljak, također i pokazivanje količine plina ne radi (gori rezerva). Pretpostavljam da je opet krivo spojio kao na prošlom autu. Flanđu je stavio polovnu pa mi je nije zaračunao. Bitno mi je da je ''BRC tip''. Evo malo slika:      
Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:34 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.
|
Sub ruj 12, 2015 8:28 pm |
|
 |
camo33
Mercedes ovisnik
Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm Postovi: 1517 Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
|
Uredno baš. Neke te sitnice se vremenom riješe, treba ga podesiti kroz rad. Svaka čast na flanđi. Primjećujem da je usis zraka na svom mjestu, a trebao bi biti ili skinut ili okrenut prema natrag da ne gura zrak nutra u vožnji. Drago mi je da se skida loš glas m102 motorima na plin, a cijena je zaista postala prihvatljiva tak da je isplativost postala neupitna. Sad ga samo vozi.
_________________ MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g. MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g. MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g
|
Sub ruj 12, 2015 8:59 pm |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
I kod Tstrma-ine W124-tvorke je na svome mjestu. Možda kod LCS-a ne moraš zakretati. Pitat ću u ponedjeljak.
|
Sub ruj 12, 2015 9:12 pm |
|
 |
camo33
Mercedes ovisnik
Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm Postovi: 1517 Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
|
Je, ali ima redukciju kod ulaza u kućište filtera i ograničen protok u usisniku kod hladnjaka. Pogledal sam.
_________________ MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g. MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g. MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g
|
Ned ruj 13, 2015 1:54 pm |
|
 |
undertaker
Mercedes štovatelj
Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm Postovi: 176 Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: MB W204 C 350 CDI 4MATIC
|
Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:37 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.
|
Ned ruj 13, 2015 4:26 pm |
|
|
Tko je online |
Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost |
|
Ne možeš započinjati nove teme. Ne možeš odgovarati na postove. Ne možeš uređivati svoje postove. Ne možeš izbrisati svoje postove. Ne možeš postati privitke.
|
|
 |