Sada je Sub ruj 21, 2019 12:51 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 94 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sljedeće
undertaker's 190E 1.8 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 3:14 pm
Postovi: 250
Lokacija: Istra
Ime: Ivan
Godište: 1988
Moj auto: Mercedes 190e 1.8 1990g
Mercedes 190e 2.0 1984g automatik
Taj motor bi trebao radit sa ukljucenim ICV i EHA tek tada radi kako treba moze se nastelat da radi i bez al nije to to. Ja prvi put kad sam isao nes gledat oko motora ICV je bio iskopcan i imo je probusenu gumu ispod kucista kglave usto me je zezao i kabl svjecice kao i alternator (regulator napona) i jos kao vrhunac svega potenciometar (mjerac zraka) kad sam sve to zamjenio i podesio po uputama motor tek sad radi kako je trebao raditi bez greske :mrgreen:

_________________
The best or nothing


Uto lip 30, 2015 12:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Eto, konačno riješih probleme. Zahvaljujem Camo33-u s kojim sam komunicirao putem PM-a i čovjek mi je odmah sugerirao gdje je problem. Hvala ti kolega. Pravi si stručnjak, nema šta.

Dakle, nakon traženja prave pozicije matice kontrolnog klipa od 0.5 do 0.9mm auto više nije htio uopće upaliti. Tada sam na Camo33-ovu sugestiju odlučio promijeniti sva gumena crijeva na usisu. U samom demontiranju K-glave sm uočio da mi sa novom gumicom na kontrolnom klipu gorivo doslovno lije na klapnu gasa.

Matica je ponovo uvrnuta na original položaj. To je negdje između 0.55 i 0.6mm (rekao bih 0.58mm). Uglavnom rez na maticije u ravnini s utisnutim brojem 8 (iznad broja 14 na slici) na k-glavi.
Slika]

Pretpostavljam da sam gumicu sjebao silnim uvrtanjima i odvrtanjima. Kupio sam novu (čitaj: opet platio 48kn).

Znači sva crijeva i guma na kučištu senzora zraka su zamijenjeni. Sve je bilo plastično i jedva sam skinuo dolje.
Slika
Zanimljivo je da nigdje nema pukotina,dakle guma stara 23 godine izgleda ovako.
Slika
Slika

Cijeli sklop je očišćen brake cleanerom, usput je podmazan uređaj za štelovanje CO, očišćen mehanizam klapne gasa i podmazan.
Slika
Slika
Slika

Ovdje se vide tragovi dugogodišnjeg curenja benzina na gumici kontrolnog klipa.
Slika
Slika

Ovdje sam označio i uslikao za ostale da znaju šta treba gledati.
Slika
Dakle ovo je cilindrični dio venturija usisa. Klapna u baznom položaju treba biti u ravnini gornjeg pregiba (crte koju sam označio). Dozvoljeno je da bude do 0.2mm iznad(ne znam kako to izmjeriti).

Dakle treba stajati ovako.
Slika

Ako je ispod ili iznad onda treba podesiti izbijanjem štifta (vidi mex190-ovu temu).

Ovo je set guma koje sam izmjenio. Uključuje i brtvu ispod ler dizne i o- ringove EHR-a.
Cijena, prava sitnica - 900kn (uključujući 2 gumice kontrolnog klipa)
Slika
Nakon svega, auto ne pali. Zaboravio ubosti U crijevo koje ide s ler ventila u gumu ispod klapne senzora zraka.

Kad sam i to riješio, auto pali k'o mina. Podesio ler (duty 49,5 do 51%). Mjerio lambdu sa uštekanim EHR-om (nije mi se dalo skidati filter ponovo da ištekam). Skače od 400 do 650mV pri 80km/h (2500-2700/min). Znači to je to.
Motor na leru radi, nikad mirnije. Ne prekida povremeno kao prije.

Sad sam konačno zadovoljan.

Sutra ću poslikat kako izgledaju stara crijeva sa usisa.


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:05 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.



Pet srp 03, 2015 11:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1464
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
E pa baš mi je drago da si ga uštimao.
Mislim, drago mi je i da mi dižeš rejting, ali ti si taj koji si ga na kraju složio i poštelao. Svaka čast i na dokumentaciji. Ovo će pomoći mnogima u budućnosti koji budu u očaju tražili majstora, a majstora nema, pa onda kroz tvoju temu, mexovu, tstrminu i moju, budu dobili na kraju dovoljno informacija da si mogu sami pomoći.
Veselim se videu.
Evo piva, zaslužio si :beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sub srp 04, 2015 12:04 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 01, 2010 9:48 pm
Postovi: 194
Lokacija: Srb Inđija
Ime: Donald
Godište: 1973
Moj auto: w124 300d 85g
w123 200d 81g
w211 22ocdi t model 2008
Bravo Majstore

_________________
Mercedes fahrer


Sub srp 04, 2015 7:12 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto kol 26, 2014 8:15 pm
Postovi: 273
Ime: Tihomir
Godište: 1976
Moj auto: w124 230E
Evo, izrazito me veseli da si sve uspio složiti (neopisiv osjećaj kada sve ponovno dobro radi), ja sam uz to što si ti napravio preventivno zamjenio i OVP te akumulator goriva.

kada stigneš zamijeni servo tekučinu, ulje getribe i ulje diferencijala jer godine čine svoje uz ostali potrošni materijal kojemu je resurs istekao.

puno sretnih kilometara i lijepi pozdrav


Sub srp 04, 2015 4:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Ulja i diffu i getribi sam zamijenio kao i u kočnicama.

Sad planiram na 110tkm ponovo zamijeniti ulje u motoru (nakon 3tkm) radi lakšeg praćenja intervala po kilometar satu.

Također zamijenit ću i ulje i filter u servo posudi.

Inače prije 2 mjeseca odradio sam antikorozivnu zaštitu sa Biskor mašću (slično Mike Sander masti).

Nisam ništa slikao da ne upropastim foto-aparat. :mrgreen: Uglavnom, masti ima i po zidovima i podu garaže :roll:

Potrošio sam 6kg. Mast se prvo zagrije na rešou i onda specijalnim pištoljem sa sondom ubrizga u pragove, nosače i po podu.

Auto je sad doslovno waterproof.


Sub srp 04, 2015 4:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Evo unatoč pasjoj vrućini poslikao sam kako izgledaju gumena crijeva. Ona nisu bila uzrok nevoljama. Doduše jesu malo tvrđa ali ništa posebno.

Dva su brutalno oštećena pri demontaži.
Slika
Slika
Slika
Slika

Druga 2 su dobra.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Guma ispod klapne mjerača zraka isto dobra.
Slika
Slika
Slika
Znači jedini problem po meni je bilo curenje goriva na gumici klipa.

Ovo je hladni start (da hladni, vani je 40°C) u garaži otprilike 30°C. Auto nije paljen od petka.


Cviljenje koje se čuje potječe s alternatora. To se dosad nije čulo. Morat ću pogledati što se događa. :x
I nakon sat i pol stajanja je upalio dobro.

Sve u svemu sam zadovoljan.

-- Uto srp 07, 2015 11:44 am --

Jutros prije žege zamijenjeno ulje u volanu. Više nema škripe kad se mota u puni krajnji položaj.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:24 pm; ukupno mijenjano 3 put/a.



Pon srp 06, 2015 10:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Jučer izvršene zadnje pripreme za ugradnju plina sljedeći tjedan.

Stavljene nove dizne. Bosch - 200kn/kom
Slika
Slika
Slika

Nevjerojatno koliko sad radi mirno na leru. I pali super.

Nabavljene varalice za plin.

K-J stop
Slika
Slika

AEB 460- Emulator 200
Slika
Slika
Slika

Jedva čekam da vidim kako će to sve skupa šljakat.


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:29 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Čet ruj 03, 2015 9:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1464
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Za kaj ti je taj 460?
Pazi da ti ne budu napravili da ti isključuje pumpu benzina, uz par upozorenja majstoru koji je tstrmi ugrađivao, svejedno ju je isključivao pa je morao na reklamaciju. Koji sistem stavljaš?

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Pet ruj 04, 2015 9:00 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Ide Lovato. 460-ka lažira signal sa senzora temp. motora i vara EZL.

Pumpa ostaje u radu.
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:30 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Pet ruj 04, 2015 10:33 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Plin ugrađen danas. Lovato Loveco 4EU. Toro boca 45l. Cijena 4500kn.

Prvi dojam - ne primjetim razliku na plin i benzin. Pali na benzin i u roku 5 sekundi automatski baca na plin.

Nakon malo gradske vožnje primjetno je da slabije koči motorom jer ler gas bude na 1100/min. Tek kad se zaustavim i nakon 2-3 sek. pada na nekih 700/min. Jednom se dogodilo da se uzjebo na leru pa je radio osd 500-1000/min.
To će majstor podesiti u ponedjeljak, također i pokazivanje količine plina ne radi (gori rezerva). Pretpostavljam da je opet krivo spojio kao na prošlom autu. :mrgreen:

Flanđu je stavio polovnu pa mi je nije zaračunao. Bitno mi je da je ''BRC tip''.

Evo malo slika:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:34 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Sub ruj 12, 2015 8:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1464
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Uredno baš.
Neke te sitnice se vremenom riješe, treba ga podesiti kroz rad.
Svaka čast na flanđi.
Primjećujem da je usis zraka na svom mjestu, a trebao bi biti ili skinut ili okrenut prema natrag da ne gura zrak nutra u vožnji.
Drago mi je da se skida loš glas m102 motorima na plin, a cijena je zaista postala prihvatljiva tak da je isplativost postala neupitna.
Sad ga samo vozi.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sub ruj 12, 2015 8:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
I kod Tstrma-ine W124-tvorke je na svome mjestu. Možda kod LCS-a ne moraš zakretati. Pitat ću u ponedjeljak.


Sub ruj 12, 2015 9:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1464
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Je, ali ima redukciju kod ulaza u kućište filtera i ograničen protok u usisniku kod hladnjaka. Pogledal sam.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Ned ruj 13, 2015 1:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 138
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Evo, nije mi vrag dao mira pa sam išao pogledati. :smile:
Slika
Slika
Slika
Slika

Znači crijevo je zablindirano i izbušena je rupa s donje strane lijevka prema kućištu filtera.


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 8:37 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Ned ruj 13, 2015 4:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 94 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr