Sada je Pet ruj 18, 2020 3:46 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 99 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Sljedeće
undertaker's 190E 1.8 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
Litvan kakvo je ovo glupo pitanje jel se proizvodio u Njemačkoj i jel verzija za balkansko tržište, otkad to postoji verzija za balkansko tržište? taj 1.8 motor 110Ks je izašao 1990. god. i normalno se proizvodio u W201 i imao je 12Ks manje od 2.0 motora, ni za nikakva posebna tržišta nije rađen, što se opreme tiče ona nema nikakve veze s motorom nego s tim što prvi vlasnik želi od opreme prilikom naručivanja vozila..


Pet svi 01, 2015 2:17 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Avatar korisnika
Litvan napisao:
Kupivši ovakav auto, vjerujem da si svjestan tereta koji si preuzeo da auto i ubuduće ostane ovakav kakav je sada. A sve u spomen čovjeka koji ga je sve do danas održao u stanju kakvog si zatekao.

Auto je u savršenom stanju...nevjerojatno.....

Pitanje za poznavatelje linije W201. Koja je varijanta s ovim 1.8 modelom? Da li se to prodavalo i na ostalim tržištima ili je bio namjenjen samo za balkanskom tržište? Auto je stvarno "gol", nema čak ni 5 brzinsku getribu?
Da li se uopće proizvodio u D? Postoje i verzije 2.o tog godišta.

Pa nije baš gol gol, dekoder kaže da od dodatne ima električni šiber,centralno zaključavanje,električnu antenu...


Pet svi 01, 2015 4:11 am
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 23, 2007 11:05 am
Postovi: 311
Ime: ,
Godište: 1930
300E napisao:
Litvan kakvo je ovo glupo pitanje jel se proizvodio u Njemačkoj i jel verzija za balkansko tržište, otkad to postoji verzija za balkansko tržište? taj 1.8 motor 110Ks je izašao 1990. god. i normalno se proizvodio u W201 i imao je 12Ks manje od 2.0 motora, ni za nikakva posebna tržišta nije rađen, što se opreme tiče ona nema nikakve veze s motorom nego s tim što prvi vlasnik želi od opreme prilikom naručivanja vozila..


BMW je imao u E30 seriji model 316 koji u originalu ima 90KS, a za balkansko tržište je bio "prigušen" na 75 konja, pa sam pitao da li je to slučaj možda i kod MB. Moram priznat da je glupo pitanje s mjesto proizvodnje.... :smile:
:beer:


Pet svi 01, 2015 11:23 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 31, 2009 5:38 pm
Postovi: 406
Lokacija: Zagreb
Ime: Tomislav
Godište: 1973
Auto je krasan. Ja sam takav 1.8 benzinac imao prije otprilike 15 godina. Vozio sam ga oko godinu dana i ostao mi je u lijepom sjećanju.
1.8 verzija je bila napravljena kako bi bio što dostupniji kupcima. Da li je bila namjenjena samo Balkanu? Ne. Pogledaj po njemačkim internet stranicama za prodaju automobila. Ima ih masu.
Performanse su bile prosječne, na autoputu je bio tih do 160 km/h što mu je i bila putna brzina, a mislim da je maksimalno mogao oko 185 km/h. Meni je potrošnja bila od 8 do 11.5 l. U godinu dana nije se ništa pokvarilo.
Puno sretnih kilometara vlasniku želim.


Pet svi 01, 2015 2:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 25, 2009 3:26 pm
Postovi: 278
Lokacija: Zagreb
Ime: Jurica
Godište: 1976
Moj auto: W124 E280
undertaker napisao:
Auto je uletio totalno neplanirano.


Kako god je uletio, dobro je uletio :mrgreen:

Prekrasan je! Nevjerojatno kako je uščuvan.


Pon svi 04, 2015 6:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 149
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Malo se radilo ovih dana na autu pa da podijelim s vama.

Rekao sam prije da imam problema s paljenjem. Upali svaki put ali treba duže verglati (5-6 sec) što mi je totalno :yuck: Isto je i na toplo i na hladno.

Kad upali dalje je sve vrlo dobro.

Zbog toga sam odlučio napraviti alat za mjerenje tlaka goriva.
Slika
Slika
Slika
Slika

Brika za pumpu goriva. :wink:

Slika

Brikaju se pinovi 7 i 8 na podnožju releja za pumpu goriva.

Slika

Tako pumpu krećete sami po želji kad radite mjerenja.

Prema testovima iz Wis-a provjerio sam tlakove goriva. Sve je u tvorničkim okvirima.

Jedino mi je tlak u sistemu nakon pola sata bio sumnjivo mali (sa početnih 2,8 bara padne na oko 2,4 bara) ali već prije je Camo33 napisao da je to u redu.

Ovdje sam pričepio povrat iz akumulatora goriva da ga eliminiram kao sumnjivca. On mi je bio najsumnjiviji.
Slika

Kako je ovo sve u redu odlučio sam skinuti k-glavu i promjeniti gumice na klipu.

U samom kučištu klapne bilo je tragova benzina tako da je definitivno problem u gumici.

K-glava skinuta.

Slika
Slika

Ovo su gumice (18 i 48kn u Škoje):
Slika/img]
Slika
Slika

Matica koja drži gumicu i klip skinuta.

Slika
Slika

NARAVNO, OVDJE NAPRAVLJENA GLUPOST. Bio sam lijen ponovo pročitati upute i krivo sam izmjerio dubinu uvrtanja matice (vidi položaj šublera)

Slika
Slika


Dubinu matice treba mjeriti u odnosu na rub vanjske matice. Ja sam mjerio u odnosu na klip.
No nema veze. Bosch kaže da je osnovna mjera 0.6mm pa sam podesio tako kad sam vratio.
Slika

Klip
Slika

Nakon vraćanja k-glave, promijenio sam gumice na diznama. Naravno da su bile plastične pa sam ih morao izrezati skalpelom.
Slika

Kasnije sam sve pošarafio i malo testirao rad dizni
Slika
Sve bacaju jednako
Slika

Naravno kad je sve vraćeno trebalo je podesiti smjesu na leru jer sam drugačije ušarafio maticu ispod klipa. Uglavnom dobio sam duty cycle oko 50%. Nadam se da je dobro?
http://www.youtube.com/watch?v=HbGiECOTNak&feature=youtu.be

Naravno auto sad pali bolje. Snimit ću video sutra kod hladnog i toplog starta pa objavim. :mrgreen:


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 5:06 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Uto lip 23, 2015 11:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1488
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Bravo za radove!
Drago mi je da se još netko upušta u ove postupke. Moraš priznati da nije neka svemirska nauka, ali da uzima puno vremena, to bome da. Nadam se da ćeš odvoziti puno sretnih kilometara :bye:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri lip 24, 2015 8:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 149
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Evo, ovo je hladni start nakon izmjene gumica. Malo je loš ton

https://youtu.be/L9d7Rshi9Lo

Topli start je i dalje loš. Barem prema mojim očekivanjima. Znači motor upali unutar 4 sekunde anlasovanja (WIS kaže da je 4 sekunde normalno) ali prvih par sekundi motor radi na oko 500/min pa tek onda digne obrtaje na 1000/min.

Sve u svemu nisam zadovoljan. :cry:

Sutra ću ponovo premjeriti tlakove, provjeriti osnovni položaj klapne i potenciometar klapne.

Svakako u skoro vrijeme planiram promijeniti sva gumena crijeva i gumu ispod kučišta klapne.

Nakon toga auto ide na ugradnju plina. :mrgreen:


Zadnja izmjena: undertaker; Ned lip 28, 2015 4:34 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Sri lip 24, 2015 10:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Još jednom prekrasno auto,svaka čast na održavanju,izgleda kao da je sad početak 90-ih.
Čini mi se da sam krajičkom oka uhvatio oznaku P na auspuhu i čini mi se na oko da je ovo auspuh od Talijanske firme Pedol ,koja radi vrhunske auspuhe,kvaliteta je na razini one tvorničke. :beer:


Čitam neke komentare:"Balkansko tržište",pa zar su naša područja ikad bila interesantna Njemcima kad je u pitanju auto industrija,pa do 1990-ete,mogao si na par prsta izbrojiti Mercedese na ovim prostorima. :nezna:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Čet lip 25, 2015 1:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1488
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Obzirom da imaš slike prije skidanja vijka, predlažem da ga probaš pogoditi točno na isto mjesto natrag služeći se odokativnom metodom (brojanje okretaja pomaže) da ti bude u maksimalno pola kruga fulan. Naime, nije pametno mijenjati više toga odjednom kad se igraš sa ovim starim sistemima jer jednostavno nemaš mašineriju kojom bi to podesio ponovo kako spada. Kad kažem više toga odjednom želim ti skrenuti pažnju da si promijenio gumicu između k-glave i kućišta protokomjera. Time si neminovno promijenio i udaljenost k-glave od istoga, a to za posljedicu ima da je protokomjer niže nego što je bio za istu količinu ubrizganog goriva. Kada vratiš vijak na mjesto gdje je i bio, k-glava ostaje u ravnoteži sa svojim kontrolnim tlakom i onda trebaš samo na CO2 vijku poništiti ovu razliku koju si stvorio promijenom gumice.
Ja sam malo ('malo') eksperimentirao sa nultim položajem klipića, ali najbolje je kad je tamo gdje treba biti (za potrošnju/performanse). Ako ga premalo uvrneš, smjesa u višim obrtajima bude presiromašna bez smanjivanja kontrolnog pritiska, a ako ga preveć uvrneš, ler ti bude bogat, a pritisak ćeš morati toliko dići da ti ne bude primao gas iznad 3-3500o/min. Imaj u vidu da je razlika između previše i premalo u 1-1,5 zavrtaju vijka.
Ja za podešenja nisam koristio duty-cycle podatak, dapače, hidroaktuator sam ištekivao i mjerio lambdu (napon na sondi ide od 0-1V i treba paziti da ne pustiš struju kroz nju jer ćeš je ubiti, npr. mjerenje otpora je no-no). Naime, bitno je da radi dobro bez pomoći elektronike, a elektronika se miješa samo u određenim trenutcima (hladni i topli start, shutt off faza da se ne spali kat, konstantno opterećenje gdje se smjesa podešava zbog ekologije, a tu spada i ler gas).
Cilj je da ti zagrijan auto ima pri 80km/h u petoj po ravnome lambdu čim bliže 0,5V bez pomoći elektronike.
Pri radu na leru, opet bez elektronike, treba biti iznad 0,5V ili blizu toga, jer ako je manje, bude ti crkaval zato što elektronika ne intervenira isti čas, bolje je da bude i do 0,86V (ne znam zašto baš toliko, možda je to samo moja sonda tu imala prijelaz između OK i smrdi benzin), pa da ga spusti. To se ne osjeti.
Pri punom gasu ni u jednom trenutku ne smije pasti ispod 0,5V, a kod mene je uredno švrljalo između 0,86V i 0,92V.
Kad ovo sve postigneš bez uplitanja kompjutera, slobodno ponovo uštekaš hidroaktuator i isprobaš još dali ulazi u shutt-off fazu (da li puštanjem gasa u brzini dok se voziš iznad 2000 o/min lambda pada na 0). To bi onda trebalo biti to.
Uglavnom, poanta je da ne treba previše varijabli unositi odjednom, zato ponavljam, pokušaj prije nego što ideš dalje podešavati vratiti vijak na mjesto gdje je bio.
Ja sam svoj sustav uštimavao tjednima, vozio bih se prek tjedna na posao i uokolo i mjerio sve što me zanimalo, onda bi subotom sve širom i vršio podešenja dok na kraju nisam bio baš zadovoljan.
Zavidim ti na tvojoj igrački :beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Čet lip 25, 2015 2:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 149
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Beks napisao:
Čini mi se da sam krajičkom oka uhvatio oznaku P na auspuhu i čini mi se na oko da je ovo auspuh od Talijanske firme Pedol ,koja radi vrhunske auspuhe,kvaliteta je na razini one tvorničke.


Da, na loncu je slovo P. Ne znam jel to Pedolov znak. Nisam čuo za tu marku.

camo33 napisao:
Ja za podešenja nisam koristio duty-cycle podatak, dapače, hidroaktuator sam ištekivao i mjerio lambdu (napon na sondi ide od 0-1V i treba paziti da ne pustiš struju kroz nju jer ćeš je ubiti, npr. mjerenje otpora je no-no). N


Gdje si spojio multimetar? Pretpostavljam na šteker ispod suvozačevog sica?

Znam točno koliko sam odvrnuo maticu klipa. 5 puta. A i označio sam. Kad sam je vratio uvrnio sam 3.5 puta i ponovo izmjerio 8,3mm u odnosu na klip. Onda sam ponovo odvrnuo za oko 1,5 krug da dobijem 0,6 mm.

Sutra ponovo skidam dolje i uvrćem za 5 okretaja. Oznake su vjerojatno ostale. Nakon toga ću ponovo mjeriti lambdu.

Još me zanima kako se provjerava 0 položaj klapne LMM-a. Nije mi jasno ono iz WIS-a kad pokušam gledati na autu.
Posudit ću link iz mex190-ove teme. Nadam se da se neće ljutiti. :bye:
Slika

Dakle gornji brid klapne mora biti u ravnini gornjeg brida cilindričnog dijela kučišta. Koliko ja vidim cilindrični dio kučišta je visine cca 5mm. Tako da ja do gornjeg ruba imam barem 2-3mm. Ili ja krivo gledam ili ne razumijem šta i kako.

Inače, zaboravih se pohvaliti. Naime, nabavljene mjesečarke i kupljene ljetne gume 205/55R15.
Slika


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 5:07 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Čet lip 25, 2015 10:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 3:14 pm
Postovi: 250
Lokacija: Istra
Ime: Ivan
Godište: 1988
Moj auto: Mercedes 190e 1.8 1990g
Mercedes 190e 2.0 1984g automatik
Mozda sta pomogne onaj pin na kucistu ako nisi dirao nediraj to je tvornicki namjesteno sve mi se vise cini da treba zamjeniti senzor protoka zraka na vecinu starih mercedesa nakon te promjene oni se vracaju u svoje pravo radno stanje. https://www.youtube.com/watch?v=njs4-rAowrw

_________________
The best or nothing


Pon lip 29, 2015 3:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 149
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Meni je otpor na potenciometru klapne 4.3komha. Znači da je dobar.

Malo sam razmišljao i vjerujem da problem leži u pravilnom osnovnom položaju klipa.

Inače probao sam ciljati stari položaj prema Camo33-vim uputama i usput sam mjerio napon sa lambda sonde.

Vrijednosti mi nisu ni približno onome što je on napisao.

Ovo je pri vožnji na 2500/min, znači 69mV sa ištekanim EHR-om. To je sa maticom klipa ušarafljenom na 0,7mm.
Slika

Tada bi trebalo biti 450mV.
Onda sam uvrnuo maticu na 0,75mm. Malo je porastao napon, međutim sada auto jedva upali.

https://youtu.be/1sZoXxaEjQw

Pretpostavljam da je sad prazan hod između klipa i poluge klapne zraka prevelik i izvan dosega CO vijka.

Vratit ću zazor matice na 0,6mm i podesiti prazan hod. Tada je auto radio dobro, jedino je lošije palio.


Zadnja izmjena: undertaker; Uto kol 15, 2017 5:08 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Pon lip 29, 2015 4:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 3:14 pm
Postovi: 250
Lokacija: Istra
Ime: Ivan
Godište: 1988
Moj auto: Mercedes 190e 1.8 1990g
Mercedes 190e 2.0 1984g automatik
Dali si kad si skidao glavu iskljucio akumulator? Ako jesi onda se ECU (KEjetronic kompjuter resetirao) Kad si sve vratio na stanje koje je bilo ovo je procedura za podesavanje lera. Upalis auto i drzis ga na 2500okretaja oko 30 sekundi nakon toga ECU podesava ICV (regulator zraka) i treba ga podesit na tvornicke postavke ICV on je zadužen za okretaje motora u leru tako se podesava i EHA (regulator protoka goriva). Sto se tice podesavanje nulte pozicije leptira klapne onaj piston koj se vidi na kucistu trebao bi biti paraleran sa kucistem nesmije ni virit ni bit unutra. Za ovu maticu neznam jer ja nisam vadio taj klip koj zatvara i propusta gorivo.

_________________
The best or nothing


Pon lip 29, 2015 8:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 18, 2013 5:45 pm
Postovi: 149
Lokacija: Osijek
Ime: Zvonimir
Godište: 1979
Moj auto: Mercedes 190E 1.8
Nisam otpajao akumulator. Pin od klapne je unutra 0,25mm. To nisam dirao.

Inače maloprije sam opet rastavio sve i podesio sam položaj matice kao prije (recimo) gledajući položaj na slikama koje sam objavio ovdje.

Tada je matica uvrnuta na 0,55mm. Nakon toga sam CO vijkom podesio položaj klapne tako da ima oko 1,5mm lufta.

S tim podešenjem nije htio upaliti. Tek kad sam ištekao EHR je upalio jedva i onda sam uvrtao CO vijak da ga dobijem na leru. Međutim jedva radi i štuca kad dam gas. Znači premalo goriva.

Ostaje mi još 2 položaja za probati. 0,6mm - već sam imao tako i radio je ok jedino je loše palio. I 0,65mm.

Moguće je da imam falš zrak (čuo sam se s Camo33-om na PM). Cijeva i guma ispod klapne stižu do kraja tjedna.


Pon lip 29, 2015 9:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 99 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr