Sada je Pet kol 23, 2019 8:09 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 44 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3
W124 230E ´89 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet stu 30, 2012 12:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Novi Vinodolski
Ime: Saša
Godište: 1970
Moj auto: W 124 250 disel
Stvarno je sačuvan,vidi se da ga je mazilo i pazilo.Vidim da i ti nastavljaš tako što to auto i zaslužuje.Zanima me jesi ga istestirao kolika mu je potrošnja?


Uto tra 02, 2013 5:50 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lip 24, 2008 10:38 pm
Postovi: 1596
Lokacija: Osijek
Ime: Denis
Godište: 1988
Moj auto: W220 S500
kolko vidim, već je na njuškalu ?


Uto tra 02, 2013 11:20 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Već san napisa koliko troši!
Na njuškalu je ali čisto sumnjam da će prominit vlasnika,cijena je paprena spuštam samo za troškove trajekta :rotfl: ,ko voli nek izvoli.
A nije mi sad baš da ga moram prodat,auto je uredan ne zajebava,ali ako ode kupujem opet 124 redizajn šestak s klimom :mljac:


Uto tra 02, 2013 6:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Nakon bezbroj pokušaja da se riješi problem dizanja okretaja i nemirnog rada na kraju i sve češćeg gašenja motora, sve od navodno dobrih majstora koji znaju sve o ke-jetronicu,a mislim da najbolje znaju kako ti izvuć novce i to im je jedina preokupacija a ne riješavanje problema...,izgubio sam volju i živce tako da sam po isteku registracije auto odjavio,a prije toga naravno kupio drugi za svakodnevnu upotrebu dok w124 čeka u garaži i kupi prašinu otprilike godinu dana.
Dosta sam pratio forum i temu od kolege Damira "Camo" dok je vozio i igrao se sa svojom w124 ali se nisam usudio sam prčkat po svome jer moj popravljaju navodno dobri mehaničari koji su radili u mercedes servisu itd.,i dalje tu po forumu a vjerujem i šire ke jetronic još jako dobro služi i vidim da se ekipa upustila u samostalno održavanje i popravljanje i da nema zapreke,sve se riješi kad se ima volje,w124 od Tihomira "tstrma ,w201 od Zvonimira "undertaker" i w201 od Ivana "mex190"-ekipa čije sam teme zadnje vrijeme pratio i evo sad ode svaka čast vama i ekipi na forumu jer nemam baš naviku upadat u temu i komentirat,ja samo mudro pratim i učim,tako da je došlo vrime da se upustim u avanturu naravno uz vašu pomoć ako zapne a virujem da neće baš sve bit glatko...
Kako financije budu dopuštat mislim sredit sve ali baš kako treba da kad ga upalim mogu napravit 1000km bez da se mislim hoće li popizdit okretaji ili će se gasit kad pritisnem kuplung kad mislim stat...
Auto je stvarno u dobrom stanju,limarija nema grama ruzine,unutrašnjost je apotekal,tako da se isplati uložit koju kunu(ponovo),ali ovaj put ću znat da sam ono što sam platio i promijenio a ne da platim dijelove i ruke a ustvari se ne napravi ništa stave se stari dijelovi a budu naplaćeni za nove itd..,ovo pišem jer sam počeo rastavljat tako da se vidi da su majstori lupeži ,svaka čast iznimkama
Eto ekipa stavit ću par slika sad kroz koji dan što je već rastavljeno i onda se nadam da ćete se uključit dok vratim u život ovog "starca" za 1 godinu oldtimer


Pon stu 27, 2017 9:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Mercedes je ponovo u pogonu,godinu ipo je bio u garazi 5x3 bez kanala samo njegova dizalica puno vrimena strpljenja i volje,potroseno je puno ali na kraju sam zadovoljan! Imam dosta slika,trebalo je bit vise ali nemam naviku pa sam zadovoljan i s ovoliko,pomalo cu otpocetaka stavljat slike kako se pocelo a zavrsit nemozes nikad jer uvik ima posla,sve sam radio sam pa je na kraju zadovoljstvo jos vece..
Evo za pocetak jedna s puta
Slika


Sub kol 25, 2018 3:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Najveće zadovoljstvo meni osobno i je u tome da sve radi kako treba, a ja sam to napravio.
Svaka čast.
Svakako stavi slike o projektu -kako, što, problemi...

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sub kol 25, 2018 8:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Posto je glavni problem bio sto je motor nekad radio dobro a nekad dizao okretaje vecinom kad je bio u leru na mjestu a znalo se dogodit da dok vozim npr u drugoj na 1500 okretaja on pocne sam dizat i vuce tako do 3000- ko da me zeli ubit :bonks:
Radovi su krenuli u tom smjeru da nadem di je problem a nije bilo lako,bilo je i odustajanja i nervoze i razbit cu ga ali dobro je zavrsilo!

Slika
Za pocetak je skinut mjerac zraka i odma sam vidio da je guma ispod pukla,stavljena je druga polovna u dobrom stanju,nova je 600kn kad vec imam polovnu nisam uzeo novu

Slika
Onda sam odvojio glavu s mjeraca


Slika
Izmjerena je udaljenost matice od ruba

Slika

Slika
Klip izvaden i stavljena nova gumica,vratio sve nazad,kontakt,auto upali ko mina sve u redu radi ko sat i nakon par minuta opet okretaji na 2500-popizdim,hauba dole,odustajem... Ma da,vratim se nazad upalim auto iskljucim zice sa motorica ler gasa motor se smiri,ukljucim nazad on opet popizdi.
Odma mi je bio sumnjiv motoric ler gasa,nabavljen je drugi,i on polovni zamjenjen i sad stvarno upali i odradi hladni start nakon pola min smiri okretaje i radi na otp 750 .
S ovim je problem dizanja okretaja rijesen,vise po jetronicu nista nisam radio-nemam alat za mjerenja pritiska goriva na glavi mada bi bilo pozeljno i to provjerit.
Moram napomenut da sam jos prije sam mijenjao potenciometar protoka zraka novi bosch i njega sam nastelovao na 0.7v ,mijenjao sam i sve 4 dizna i njihove podloske nemam slike jer je to radeno prije!

Slika
Relej pumpe goriva-
E sad upozorenje da vam se ne dogodi sto i meni,posto se relej pali svaki put kad se da kontakt a posto sam ja taj da mozda 30 40 puta dao kontakt upalio i ugasio auto u 10min relej se pregrijao i odjedanput se ne cuje zujanje punpe -relej kaput..
Slika
Novi mislim oko 2000kn,ne sjecam se,stavim oglas na forum da trazim taj relej,netko od vas je napisao da se moze popravit,posto volim rastavljat odma idem u garazu rastavim relej i vidim da je jedno 2-3 milimetra progorilo.
Pravac servis elektroniku,momak zalemi na plocicu dio koji je nestao,montiram nazad -kontakt pumpa zuji motor pali trosak 20kn volja se vratila idemo dalje...

-- Ned kol 26, 2018 4:05 pm --

Slika

Slika

Slika
Krenulo je rastavljanje,skinuti amortizeri koji su stvarno dotrajali pogotovo prednji,straznji i nisu bili toliko losi!

Slika

Slika

Slika
Skinuta kociona klijesta,mada je bilo u planu mijenjat samo plocice,ali posto sam bio raspolozen za rastavljanje isli su dole i diskovi na kojima je bilo dosta ruba,pa kad vec klijesta idu na full reparaciju moraju doc i novi diskovi.



Slika

Slika
Pun gepek kocnica,novi prednji i straznji diskovi plocice i pakne rucne,senzori potrosenosti samo prednji jer nazad ih nema,gumice za reparaciju straznjih klijesta a za prednja u cijeloj hrv od ate proizvodaca nema gumica za reparaciju prednjih klijesta,moram cekat misec dana i dupli set 240kn,zovem u ovlasteni mislim 180kn za 3 dana tu,kupljeni i novi klizaci ate za prednja klijesta sa manzetama,sve u setu
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Ociscena sa celicnom cetkom rucno i malom flexom odmascena i pospricana,cak sam ih i pekao na 150 u pecnici :rotfl:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Straznja isto

Slika
Imao sam i nadzor da sve ispadne kako treba
Slika

Slika
Montirano nazad,iman samo ove 2 slike :banghead:

Slika
Novi amortizeri bilstein b4,manzete i ublazivaci. Casice mijenjane nedavno tako da njih sad nisam trebao

Slika
Centralna spona sa krajnicima i pomocnim volanom,znaci sve novo osim amortizera volana on je jos uvijek dobar

Slika

Slika
Nove gumice balans stange,nisu stare bile lose ali nije neka investicija pa eto

Slika

Slika

Slika
Nosac getribe,stari isto nelos,moram napomenuti da svi ovi gumeni dijelovi su vjerovatno otkad je auto jer svi su original mercedes i za 30god jos su uvijek u jako dobrom stanju
Slika
Promjenjeni su nosaci motora jer je prosle mehanicar moj bivsi stavio ruville i bili su dobri 2 mj,a onda su bili gori nego prethodni,a naplatio ih za navodno bolje,mislim da jeftinijih od ovih nema,zato je sad bivsi...
Ima jos dosta ali dosta je za danas..


Ned kol 26, 2018 4:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Svaka čast.
Sad je malo jasnije zbog čega je trajalo toliko dugo.
Dobar posao.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Ned kol 26, 2018 7:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 08, 2018 4:45 pm
Postovi: 143
Lokacija: Island Rab - Croatia
Ime: Dražen
Godište: 1973
Moj auto: Mercedes C Class (w203), 220 CDI, T model Classic
E ovo se zove ljubav! Bravo majstore, svaka čast :)


Ned kol 26, 2018 9:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
A i nije trajalo toliko dugo s obzirom da sam radio sam i da sam na otoku sto je jako veliki problem!
Počelo je u 11. mj prošle godine ,prije 15 dana sam ga registrirao!
Dosta stvari sam naručivao s ebay-a,pa je dosta vremena potrošeno na traženje dijelova.
Neke dijelove sam kupovao u ovlaštenom u splitu kod vrdoljaka gdje mi je dosta pomogao momak koji tamo radi!

-- Pon kol 27, 2018 12:40 pm --

Slika
Lambda sonda promijenjena,stara je bila neka no name i aktivirala se tek kad bi temperatura dosla na 100

Slika
Pumpa goriva

Slika
Promjenjen je i filter goriva,akumulator je dobar,hladan pali na zub,topal zavergla sekund-dva to je u redu

Slika
Novo,nije ni skupo mislim oko 180kn

Slika
Skinut je poklopac ventila i sreden,pjeskaren i obojan mislim neka plastifikacija,mijenjana je i brtva. Na slici je kriva brtva-od motora s koji ima pumpu za nivelaciju zadnjeg kraja ali je brzo zamjenjena,njihova greska..

Slika
Plastike da bude uredno

Slika

Slika

Slika
Ovako to izgleda ispod haube!
Poklopac filtera zraka je isto sreden,fali naljepnica ali i to ce se nabavit.
Pumpa vode je minjana prije 3god,termostat i kuciste!

Slika

Slika
Gumice poluzja mjenjaca,jedna manja je falila pa sam promijenio svih 6
Slika
Nosaci filtera zraka

-- Pon kol 27, 2018 12:59 pm --

Zaboravio napisat da sam mijenjao flexibilne cijevi kocnica prednje i straznje i promijenio kocionu tekucinu u sistemu.
Tu sam imao problem,na prednje celjusti sam odzracio brzo,ali straznje su me izj..... A caka je bila u tome da posuda gdje se nalazi kociona tekucina ima 2 komore,prednja veca je za prednje kocnice straznja koja je manja je za straznje kocnice a tekucina u nju moze doc samo ako je tekucina u posudi napunjena do cepa jer se rupa koja ide iz prve komore nalazi skroz gore ispod cepa,ja to nisam znao,a i ne vidi se kad je sito na posudi pa su mi stzraznje kocnice ostale bez tekucine.
Mozda je to banalna stvar ali posto nisam mehanicar po struci to nisam znao,covjek uci dok je ziv!

Slika


Pon kol 27, 2018 10:50 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Slika
Centralni lezaj kardana nakon 30god

Slika
Novi lezaj manzeta i guma oko lezaja-nosac

Slika

Slika

Slika
Novi auspuh,nema slike zadnjeg lonca! Srednji i zadnji lonac walker,katalozator neki njemacki,uglavnom sve je savrseno doslo na mjesto!

Slika

Slika
Elektricni dio brave,ova stvarcica mi je stvarala velike probleme,toliko da na kraju nije uopce bilo kontakta i nije ni mogao verglati.Sve je raskopano kupljen je novi dio i otad sve funkcionira! Ovaj dio ima veze sa grijanjem i hladenjem u kabini,zadnje vrijema stalno je puhalo toplo i na najnizu temperaturu,nije ni centralno zakljucavanje funkcioniralo,zakljucavalo je samo vozaceva ili suvozaceva vrata. Otkad sam promijenio svi su problemi nestali!
Slika

Slika

Slika
Ode se vidi mehanizam koji ponistava kilometre,onaj donji brojac!
Tu je jedan plasticni dio koji drzi jednu malu osovinu puknuo tako da brojac nije radio,tu sam malo improvizirao pa sam vezao tankom zicom,nemam sliku kad sam popravio uglavnom funkcionira sada,mogu se ponistit kilometri i brojac radi,to je bitno!


Slika
Na slici livo stari volan,desno mogu rec novi jer stvarno je ko novi!
Znaci ne pretapicirani nego original kozni volan koji uopce nema tragove koristenja!
Na starom se na gornjem dijelu guma skroz odvojila

Slika
Zvucnici dotrajali,skroz je nestala membrana

Slika

Slika
Slika
Kupljeni novi,upali u otvor savrseno,original prikljucci,ovo je islo brzo!
Sad je zvuk malo bolji!
To je uglavnom to,moram jos napomenut da sam smjesu probao sam sa multimetrom,funkcioniralo je ali me mucilo jer nisam bio siguran da je dobro pa sam bio u Gradac,covjek ima ovlasteni servis,dogovorio termin i kad sam dosao covjek je odma donio jednu malu kutiju sa prikljuckom na x11 uticnicu. Sprava je analogna,vidi se da je stara(zao mi je sto nisam slikao) smjesu je malo obogatio,stvarno je pomalo okretao u desno i kad je kazaljka dosla na sredinu i oko sredine varirala to je bilo to. Znaci malo je smjesa bila siromasna,nakon ovog stelanja -100kn auto bolje vuce,bolje pali,bolje radi,uglavnom razlika je.
Za neke stvari treba imat alat mada se puno toga moze napravit samo treba imat volje...
Ja sam sad prezadovoljan.. Ima jos planova,ali pomalo... Stavit cu koju sliku u kompletu kad ga operem..


Sri kol 29, 2018 2:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Slika

Slika

Slika
Novi lezaj i selen blok,nema ga na slici ali nema ni starog


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Pet kol 31, 2018 6:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 16, 2010 4:48 pm
Postovi: 159
Ime: ante
Godište: 0
Moj auto: W124 230E
Imam u planu nabavit 16 mjesecarke e sad ima 8j et34 i et35 ili 7.5j et41,sto je bolje koje da trazim?


Uto ruj 11, 2018 4:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Administrator
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 08, 2012 5:00 pm
Postovi: 337
Ime: Dragan
Godište: 1987
Moj auto: w202
Stvarno si uložio vremena i novaca :cigareta:


Uto ruj 11, 2018 9:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 44 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr