Sada je Sri vel 20, 2019 9:11 pm


Pravila foruma


Naslov teme mora biti u formatu - model,motorizacija,godište i ostali tekst po želji.



Odgovori  [ 37 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3
201.024 Vou Vou build 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Slika

_________________
Low & slow.


Ned sij 13, 2019 1:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Šalthebla na obradi.
One 2 retardirane gumice zamjenjene za broncom.
PREPOROD.
Vraćanje onih polugica mi trajalo ravno 2 i po sata. Grozno.
Sutra ću odlučiti hoću li rastavljati opet sve i produžiti polugice, jer se time dobiva kraći hod šalthable.

Slika

Slika

Slika

Ne mogu opisati koliko je bolje..
I nisam maknuo onu pločicu koja neda da 6. brzina bude rikverc.
Tako da imam R di je normlano i na mjestu 6. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=wNkmR8XOyl0

_________________
Low & slow.


Pet sij 18, 2019 12:53 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Slika

Kao što znamo, dobra guma čuva glavu..
Nankang AR1, dot konac '17 i početak '18.
Odvozile krug na Grobniku i ostatak došao k meni.
Šare ko u priči, isto kao i mirisa.

-- Ned sij 20, 2019 7:50 pm --

P01 napisao:
DELAT LISTA:
- LED bar ugradnja
- rezanje škrga kak TD ima na blatobranu, ali na obje strane
- širenje vilice i popratnog sadržaja, reparacija selena, jer je sve u camberu
- skidanje vodilica sa sjedala i prilagodba na školjka siceve, tapeciranje školjka siceva ( materijal sa stražnje klupe uzimam )
- 15" felge i semi slick gume
- varenje diffa
- hydro ručna
- ugradnja kočnica i ostalog 284mm, odmah i reparacija klješta
- veća prednja balans štanga
- opruge 300td 124
- čišćenje unutrašnjosti i stavljanje zvučne izolacije
- otvoren ispuh, će da puca
- kratka getriba 717.410 kratki diff 3.91 - od 2.0d, 5gang


crno - odustano
crveno - to be done
zeleno - odrađeno

_________________
Low & slow.


Ned sij 20, 2019 7:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Slika
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kroz tjedan ide do plastičara.
Će da bude ko nov! :beer:

-- Čet sij 31, 2019 6:33 pm --

Slika

..i tako završila priča sa brisačima.
Sa konačnim sam rezultatom jako zadovoljan.

_________________
Low & slow.


Sri sij 30, 2019 11:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Vou vou dalje..
Još u 7. mjesecu, kad sam bacio auto u stranu, izbila mi pločica iz cilindra kvačila.
Cure je propišalo, C osigurač se zagubio, ali sam našao pločicu.
Izbio je van klip ( onaj pin ) i u principu mogao sam još neko vrijeme šaltat brzine.
U petak sam si složio short shifter, iskreno, nakon što sam skužio da nemam svoju brusilicu, znao sam da će biti za ku***, ali ko ga jebe!
Složeno:
short shifter
cilindar kvačila
dampana vrata
unutašnjost 1/2

Nabaljen je crni sat ( iz stara tipa 190, nova tipa imaju smeđe boje što mi je odvratno i živciralo me ).
Malo sam se igrao sa kilometražom, i ostalime...probao sam si i outside temperature opremu ugradit, ali ekran nije bio ispravan pa sam poklopio frendu,
koji je meni poklonio ekran.
ugl. sat složen, kilometraža također, kazaljke u zlatno. Economy ostavio bez crijeva, čisto da je tu.
Nabavljen vrlo dobar trokut instalacije, prebacio tipku za odleđivanje na lijevu stranu ( lijevi mali trokutić ),
nabavio i duboku konzolu.
Složen short shifter, sve ugrađeno i razlika je primjetna.
Složen cilindar kvačila, odrzaceno i spremno za dalje.
Hydroručna je dobila postolje i sve, sutra se vari na tunel i samo ću probušiti rupice za cijevi i tjt, ugradnja krajem veljače.

Zasad me od svega maltretira KJET.
Auto kad se upali ima normalan rpm, ali kad se da gas bilo na hladno/toplo, rpm ostane na ~1100-1200.
Auto ću dopeljat na šlepi do Low budgeta pa neka se poigraju, oni su na dobrom glasu.

Slike;
Slika

Slika

Slika

Slika

Auto mora biti road ready do 5. mjeseca.
Onaj Creme de la Stance u Dubravi,
i veeeeeeeeeeeeliko okupljanje u Imotskom nakon 21.05.

_________________
Low & slow.


Ned vel 10, 2019 2:29 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1439
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Kako si složio short shifter?
Daj malo detalja.
Sviđa mi se napredak i ideja.
:beer:

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Ned vel 10, 2019 9:32 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 16, 2015 10:12 pm
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Prezime: R
Godište: 1996
Moj auto: bemzimca
Šalthebla se rastavi komplet.
One 3 nožice koje idu na štangice koje idu na getribu..
e one se produljuju.
2 nožice se produlje 24mm
1 nožica, kraća se produži 18mm.
Debljina pločica je 3 ili 4mm, a širina 18mm.
Prerežeš, navariš, navariš drugi komad i tjt.
Ja ću si još šipke naštelat da mi brzine budu više prema meni,
imam osjećaj ko da ću u 3. prešalat osim brzine i radijsku stanicu.
Sa svim ovim stvarima koje sam radio, u leru je getriba jako sirova, ali kada se vozi, osjećaj je fenomenalan.
zaje*** sam se sa skidanjem onog štitnika koji neda da 6. brzina bude rikverc. Nešto mi puklo, valjda? i mogu i u 6., a u normalan rikverc ne.
Mislim da ću skinut tu pločicu jeb***.
ugl. u vožnji, onako sportsko - agresivnoj, osjećaj je fenomenalan, sa međugasom, getriba klizi.
Ovo o međugasu, govorim o brzom šaltanju u niže brzine.
Kako sam si promjenio i cilindar kvačila, stvarno no problemo.

Dakle nakon štelanja štangica, mislim da je to definitivno to.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Unutrašnjost složena.
Ova svijetlost za noge je hladno bijela, ali je valjda šit led traka pa se tako slika..
ugl meni taman.

iduće?
Felge u zlatno, stavljanje polu slicka i vilice.
Iza sam stavio Koni štelajuće, od 124, neke sportke i kraće.
Tvrdoća na najjače i auto je ko skroz druga dimenzija. Preletio sam preko rupe, a auto ništa, ni mjau.

Drvo, plastikice od lijevog malog trokuta, skroz do kraja, drvo konzole i ostalo, ići će na hidrografiku u crno zlatni karbon.
To će biti brutalno.

Slika za PRIMJER. Čisto da se dobije dojam.

I isto, ove kazete idu van..to je malo preoldschool za mene.
ide pločica, sa 2 ćukice od napona alternatora i temperature ulja.
u sredinu prekidač za sva 4 žmigavca, tako da će kod mjenjaca biti samo za pomicanje retrovizora i prekidač prozora.
Moram još negdje smjestiti kutiju sa dodatnim osigruračima,
složit ću si dodatni ventilator za hladnjak,
za LED bar i još si moram smislit, ipak imam 5 slobodnih mjesta. :mrgreen: :mrgreen:


To je to od mene do daljnjega. Ispiti me tlače, ovo sam radio malo na pas mater.
Pozdrav i do tipkanja! :bye:

_________________
Low & slow.


Pon vel 11, 2019 2:30 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 37 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr