Sada je Pon ruj 24, 2018 1:06 pm




Odgovori  [ 20254 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 1347, 1348, 1349, 1350, 1351
Chat.... 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 08, 2008 6:10 pm
Postovi: 4858
Lokacija: Njemacka - Stuttgart
Ime: Danijel
Godište: 1985
Ne brini ti za bateriju, ne bitno jel Teslina ili Mercedesova. :beer:

Slika


Znaci za tebe: vrlo brzo se izgubi 5% kapaciteta, ali se onda stabilizira. Moras >300.000km vozit da bi izgubio 10%.
Sad slobodno nastavljaj tipkati stvari o kojima nisi bas nesto upucen.

_________________
1328 - dirli di di di dari dari da!


Čet ruj 06, 2018 2:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5852
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Kujko,
Ostavi se te tvoje matematike.Ja nisam bas dobro dobro upucen u tu novu tehniku ali se baziram na mog susjeda koji vozi Teslu skoro dvije godine i sad nije u stanju da kupi nove baterije niti ima nekoga tko ce kupiti taj auto i preuzeti troskove.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet ruj 06, 2018 2:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 770
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Zvonimir napisao:
Tesla auto koji kosta ca.80.000 Euro za njega kosta izmjena baterija nakon 100.000 km.samo ca. 8-10.000 Euro.Znaci i mercedes nece imati neku vrijednost nakon 100.000 predjenih km.Malo ce biti vlasnika koji ce investirati u polovni auto recimo ca.5.000Euro za nove baterije.


Mercedes će imati vrijednost, ti pričaš o cijeni izmjena baterija kod Tesle i vučeš paralelu sa cijenom cijelog Mercedesa nakon 100.000 km.

Iako to politika nameće i inzistira na - u biti političkim - pritiscima određenih interesnih skupina (koje u biti baš briga za ekologiju, ali ih zato itekako briga za njihovu zaradu, izbacivanje iz igre određenih lobija i preustroja cijele geopoličko-gospodarske karte u svoju korist), tehnologija tih elektro-auta nije još niti izbliza na zadovoljavajućoj razini.

Proizvodnja baterija je, u biti, vrlo skupa i vrlo prljava (čak i skuplja i prljavija od naftnih tehnologija - mnoge stude govore da je prljavost proizvodnje baterija i rudarenje i prerada litija koji treba za proizvodnju baterija tolika da su sadašnji benzinci, bez ikakvih ograničenja u eksploataciji, ekološki čišći prvih 5-6-7 godina korištenja od bilo kojeg elektro-auta!), takovi auti su i sigurnosno opasniji (sjetimo se Rimac Concepta 2 koji je izgorio u potpunosti kod incidenta sa izlijetanjem, a i ostali elektro-auti nerijetko isto posve izgore kod sudara, dok se o incidentima sa visokonaponskim dijelovima i putnicima u vozilu pri sudaru niti ne spominju!), baterije imaju prihvatljive domete kretanja samo u najoptimističnijim testovima proizvođača, vrijeme njihove nadopune (i u biti doslovno ponovne sposobnosti kretanja, bez obzira na potrebe vozača i putnika i njihovu žurbu) je neusporedivo lošije od klasičnih tekućih goriva...

Kada se zbroje ekološki neprihvatljivi elementi u cijelom nizu da bismo od rudokopa koji kopa aluminij, litij, bakar i još neke metale (koji služe za baterije i električne veze unutar auta) došli do konačnog proizvoda, slobodno se može reći da ti elektro-auti nisu ekološki prihvatljiviji od sadašnjih klasičara diesela i benzina, a sve suprotno rečeno je samo još jedna u dugom nizu laži kojima se šopa čovječanstvo od određenih moćnih interesnih krugova, koji nas uvjeravaju da je to za "naše dobro", no tako su nas uvjeravali i za EU, imigrante, diesel-skandal, GMO hranu, špijuniranje naših života u javnosti i u privatnosti i na poslu, kao i internetske povezanosti, a sve šatro "zbog naše sigurnosti" itd itd itd...

Osobno, dozvolio bih samo hibride koji se sami pune pri korištenju benzinskog/dieselskog motora i čija je vrijednost pri stani-kreni gradskoj vožnji, jer tada jesu čišći, tiši, jeftiniji i povoljniji. Sve ostalo je još debela "na vrbi svirala"...

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Čet ruj 06, 2018 2:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 08, 2008 6:10 pm
Postovi: 4858
Lokacija: Njemacka - Stuttgart
Ime: Danijel
Godište: 1985
Zvonimir napisao:
Kujko,
Ja nisam bas dobro dobro upucen u tu novu tehniku


Ljepo da priznajes, i zato se ostavi tih tema.

_________________
1328 - dirli di di di dari dari da!


Čet ruj 06, 2018 5:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 20254 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 1347, 1348, 1349, 1350, 1351

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr