Sada je Pet lis 19, 2018 2:55 am




Odgovori  [ 12 post(ov)a ] 
30 godina G klase 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri sij 02, 2008 1:46 am
Postovi: 1660
Lokacija: zagreb
Ime: nikola
Godište: 1985
Moj auto: w140 Genscher, c126 500 SEC
CL 500, w211 AMG optik, A klasa, CLK cabrio..
30 godina G Klase

Nastao kao vojno vozilo, Mercedesov se robusni terenac u gotovo neizmjenjenom izdanju održao na tržištu već tri desetljeća i za života ušao u legendu!
Iako bi se preci G klasi mogli naći u terencima koje je Daimler-Benz proizvodio još prije drugog svjetskog rata, prva prava ideja o takvom tipu automobila došla je tijekom šezdesetih godina prošlog stoljeća, kad se povećavao trend uporabe vozila s pogonom na sva četiri kotača za slobodno vrijeme. U svojoj povijesti je dotad već imao neka vrlo uspješna vozila, poput Unimoga, no odlučeno je da se u projekt krene zajedno sa Steyr-Daimler-Puchom, i to vjerojatno zbog činjenice da je švicarska vojska na jednom natječaju za svoje vozilo izabrala Puchov Pinzgauer umjesto Benzovog Unimoga. Ideja je bila da se proizvede automobil lako prilagodljiv svim uvjetima korištenja na svim terenima, od vojnog do civilnog, od teškog terena do asfalta. Osnovana je zajednička tvrtka nazvana Gelandefarhzeuggesellschaft (GFG), u kojoj je svaki partner imao točno pola udjela. Inicjalno ime projekta bilo je H2, što je značilo Haflinger 2, jer je automobil trebao imati siguran ‘korak’ i izdržljivost istoimene vrste konja, no Mercedes je bio protiv njegova korištenja zbog snažne povezanosti sa Puchom.
Na kraju je odabrano ime Gelandewagen, koje na njemačkom jeziku označava vozilo sposobno za kretanje po svim vrstama terena. Prototip je izgrađen 1974., a prvi model (serija 460) stigao je u salone iz Puchove tvornice u Grazu 1979. No, njega možda ne bi nikad bilo da sredinom sedamdesetih proizvodnju nije pogurao Šah od Perzije, tada veliki dioničar Mercedes Benza, i to narudžbom od 20 000 primjeraka. Netom poslije njegove, stigle su i narudžbe njemačke federalne granične policije, Argentinske i norveške vojske. Civilna prodaja odvijala se pod značkom Mercedesa u većini država, dok je u Austriji, Švicarskoj i zemljama bivšeg istočnog bloka, pa tako i bivšoj Jugoslaviji, ovaj automobil imao Puchovu oznaku. Kada je stigao na tržište, bio je opremljen motorima snage od 72 do 150 KS, te četiri različite karoserijske izvedbe, s kratkim ili dugim međuosovinskim razmacima. Aktualna serija nudi se u tri izvedbe: kabriolet s dvoja vrata, klasična s troja te produžena s petora vrata. Sami vrh ponude čini model G55 AMG, čiji osmerocilindrični motor razvija 507 KS.
Dakako, moguće je naručiti i posebne izvedbe, po želji vlasnika, dok vojne i policijske službe svaka ponaosob određuje oblik, opremu. Iako se to ne vidi izvana, G-klasa drži korak s tehnološkim napretkom u autoindustriji i prati sve trendove. Još 1981. u ponudi je bio automatski mjenjač i klima uređaj, a od 1990. u standardnu opremu ulaze stalan pogon na sve kotače i čak tri blokade diferencijala, što dovoljno govori o karakteru vozila, spremnog za borbu s najekstremnijim terenskim uvjetima. Zasad se zna da će u civilnom izdanju ostati u proizvodnji i poslije 2010. godine, a neke neslužbene informacije govore kako će vojna proizvodnja, na izričit zahtjev NATO-a, opstati sve do 2025 godine.

Slika
Slika

_________________
mercedes u srcu


Zadnja izmjena: big_bad_benz; Pon ožu 02, 2009 7:51 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.

Uredio malo text.



Čet sij 22, 2009 1:58 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 24, 2008 12:21 am
Postovi: 71
Lokacija: Osijek
Krasan pocetak jedne odlicne teme. Ja bih je malo dopunio sa korisnim linkovima i nešto podataka uz napomenu da se proizvodnji sada ne vidi kraj zbog velikih narudjbi diljem svijeta (vojska, policija, specijalne namjene, cak i civilne narudjbe) jer "nasljednik" GL nije nikako prihvacen kao dostojna zamjena, a niti to moze bit zbog tehnickih ogranicenja na terenu.
Izvjesno je da G nije do sada dobio dostojnog nasljednika, a jedan od razloga je to sto je on od nule konstruiran kao vojno vozilo, a naknadno je priveden svrsi kao civilno, dok se gotovo svi ostali rukovode obratnom logikom.

Postoje nedoumice vezane za Puch G i Mercedes G. Primjetio sam da se ljudi redovno bune između ova dva (marke) auta i pričaju o nekim radnim ili civilnim verzijama.
Istina je samo jedna a to je da su to dva POTPUNO ISTA auta koja se razlikuju po tome kojoj SERIJI pripadaju, tako da postoji:

460 radno i prvo vozilo iz serije G
461 radno vozilo, nasljednik
462 proizvodnja u Turskoj po licenci- nikad vidio (nepoznati podaci)
463 luksuzna serija, sa trajnim 4x4 pogonom

460 dobija nasljednika u obliku 461, a 463 se proizvodi paralelno sa oba ranije navedena modela, a tek se nedavno 461 povlači iz proizvodnje za civilna tržišta, dok ostaje za vojsku sa modelom 463, ukljucucjuci americku.

Sve izvedbe postoje (osim 462) kao MERCEDES i PUCH, zavisno za koje su tržište i NIKAKOVA druga razlika ne postoji (osim značke).
U ovo ne uključujem specijalne izvedbe za vojsku i slične službe (nosač oružja, ambulanta, veza, vatrogasno vozilo....) ali i oni počivaju na jednom od navedenih tipova.

Također postoji verzija kao francuska licencna proizvodnja sa peugeotovim motorima.

Linkovi:

Wiki G Klasa
Kratka povijest modela
Odgovor na pitanje zašto su bitne blokade diferencijala i kako to da je G kralj terena - Klikni "tehnical info".
Korisni savjeti za održavanje G klase


Zadnja izmjena: max1101; Pon ožu 02, 2009 7:40 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.

Uredio linkove.



Pon ožu 02, 2009 2:53 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet tra 24, 2008 12:21 am
Postovi: 71
Lokacija: Osijek
Povodom proslave 30 godina G klase mercedes je izdao 2 jubilarna modela u cast ovog neunistivog bezvremenskog terenca i to G-Class EDITION30 i EDITION30.PUR.

Prvi je vec poznati 463 G500 sa specijalnom kozom, bojom ....

Drugi model PUR je 461 G280 CDI, odnosno druga 2 modela, jer PUR ima 2 nivoa opreme "Off-road package 1" i "Off-road package 2", su pravi povratak korjenima i oslanjaju se na provjerenu tehniku za hard off road i radnu unutrasnjost 461 modela, osim neprimjetnog djela karoserije koji su posudili od 463 (poklopac za gorivo, usis). Ovi modeli su prava poslastica za sve ljubitelje izvorne G kase i ljubitelje istinskog off roada.

Koji mjenaci ce se naci u ponudi jos nije sigurno, ali je vjerovato da ce za G500 to biti samo automatic, a za G280 CDI automatic i ako bude srece i manualni mjenjac, sukladno njihovoj primjeni.

Svi modeli su duge verzije sa 5 vrata i vjerovatno ce se naci u prodaji u prvoj polovici ove godine po orjentacionim cijenama od 59000 € za 461 i 97000 € za 463 model, ali jos ih nema u prodaji, a pitanje je hoce li ih uopce biti kod nas.

Evo nekoliko djelova iz teksta koje sam smatrao zanimljivim, te slike i na kraju linkove o ovoj temi.

Citat:
The EDITION30 is the more premium of the two, a special G-Class based on the W463-chassis G500 and spec'd out with a unique leather and wood interior and Platinum Black paintjob. The EDITION30.PUR is more hard-core, based on the older W461 chassis with G280 CDI running gear, and decked out with off-road tires, headlamp guards, flexible wheel arches and a hood that can support the weight of a human, allowing access the optional roof rack. Inside the EDITION30.PUR it's all business, with a wash-down interior upholstered in heavy-duty fabric or synthetic leather. Between the two versions, neither poseur nor trekker should be left out, as the G-Wagen proves yet again that it can be all things to all people... probably for another 30 years and then some.

Last year both the comfort-oriented 463 series and the utility-oriented 461 series of the G-Class held their own outstandingly throughout the world. There are currently no plans to bring this success story spanning three decades to an end.

The two special models can be ordered from mid-February 2009. The "EDITION30.PUR" from the 461 series costs from 59,381 Euro incl. VAT, while the "EDITION30" based on the long-wheelbase G 500 Station Wagon is priced from 97,461 Euro incl. VAT.


EDITION30

Slika



EDITION30.PUR Off-road package 1

Slika


EDITION30.PUR Off-road package 2

Slika


Zajedno EDITION30.PUR Off-road package 1 i 2

Slika


Na kraju linkovi sa vise detalja i slika.

http://www.autoblog.com/2009/02/17/merc ... l-edition/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=142649" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autoblog.com/2009/02/27/fore ... least-201/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.uncrate.com/men/cars/suvs-wa ... tion30pur/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forum.mercedes-benz-clubs.com/vi ... hp?t=20141" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.emercedesbenz.com/Feb09/17_0 ... 0_PUR.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.conceptcarz.com/vehicle/z166 ... ION30.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2 ... 70624.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Čet ožu 05, 2009 4:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 20, 2010 2:39 pm
Postovi: 695
Lokacija: Zagreb , Centar , Klaićeva
Ime: Bruno
Prezime: Sedak
Godište: 1964
Moj auto: G 300D cabrio,
G 300TD cabrio,
A124 cabrio,
Sprinter nije cabrio ;-)
Dečki ...nemam riječi ....svaka čast ...sjedi 5...
A ja mislio da nitko pojma nema ...
Eto to je odgovor zašto taj auto ima 31 godinu , a kolko vidimo ,proizvodnja ide dalje ..Za sad ja ih osobno imam 2 . I nebum stal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kad se sretnemo častim rundu :beer:


Pon stu 22, 2010 8:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 15, 2010 6:27 pm
Postovi: 2083
Lokacija: Slavonija, Našice
Ime: Danijel
Godište: 1984
Moj auto: W201, 190 D 2.5
Šta reći nego se samo nakloniti ovom modelu, a ona slika EDITION30 je čista perverzija . . . :beer:

Molim moderatore da se izbriše ovaj post ispred, bio sam nešto krivo stisnuo . . .

_________________
Moj Mercedes - Benz:

W201 190D 2.5 '91


Pon stu 22, 2010 8:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 05, 2006 7:35 pm
Postovi: 1537
Ime: Mladen
Godište: 1958
Obnovljena unutrašnjost G-klase:

Slika

Prenijeto sa SLO MB Foruma i Fejsa !

_________________
Replika nije original !


Sri tra 11, 2012 6:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 20, 2007 5:20 pm
Postovi: 103
Ime: Boris
Godište: 0
Moj auto: Mercedes G 300D
Mercedes G 300TD
Mercedes E 270CDI
Mercedes Sprinter
Mercedes 308
vise slika ima na ovome linku
http://www.topgear.com/uk/photos/new-me ... imageNo=10


Sri tra 11, 2012 10:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2012 7:19 am
Postovi: 3
Ime: Milan
Godište: 1975
Sledi prevod engleskog teksta preuzetog sa:
http://www.edmunds.com/mercedes-benz/g- ... story.html


1979-1989

Rođen iz zajedničkog ulaganja u 1979 između Mercedes-Benza i dve druge kompanije, Štajera i Puha iz Austrije, Štajer-Daimler-Puh Gelaendewagen je bio (i još uvek jeste) praktično ručno izrađen u Austriji. To je bilo prvo i pre svega teške off-road vozilo favorizovano od strane različitih armija i Safari fanatika. Bukvalno prevedeno, Gelaendewagen znači „teško terensko vozilo“. Poznavaoci ovog vozila obično ga zovu po nadimku, G-wagen. Obično pokretan dizel motorom, G-Wagen nije bio luksuzno vozilo po bilo kom kriterijumu ( ručno otvaranje prozora i platnena obloga na sedištima ), ali su stvorili reputaciju da su u stanju da prođu preko bilo čega, kroz bilo šta, bez obzira koliko podmukao ili strm teren bio.

Ovi „radni konji“ su bili ponuđeni sa različitim, relativno skromnim benzincima i dizel motorima.Kao i kod drugih Mercedes-Benz modela, brojevi i slova označavali su veličine motora i da li je motor na benzinski ili dizel pogon, npr, 230 g (benzin) i 240 GD (dizel). Dva benzinska modela (sa četiri cilindra - 230 i šestocilindrični - 280) i dva dizel modela (240 i 300) su bila na raspolaganju sa snagom u rasponu od 72 do 150KS. Postojala su tri oblika karoserije koje ste mogli odabrati, par sa kratkim međuosovinskim rastojanjem i dvoja vrata (sa čvrstim krovom i kabriolet) i sa dužim međuosovinskim rastojanjem i četvoro vrata.

I ako je G-Wagen nije bio ponuđen za prodaju na tržištu SAD-a, takozvano "sivo tržište" iz 1980-ih učinilo ih je dostupnim Amerikancima sa dubokim džepovima. Sivo tržište sastojalo se od kompanija koje su uvozile vozila sa evropskim specifikacijama i modifikovale ih kako bi se prilagodili bezbednosnim standardima SAD i važećim emisijama izduvnih gasova. Jedna od takvih kompanija, Evropa International postala je toliko uspešna u ovome da je sačinila sporazum sa G-Wagen ljubiteljima da pravi vozila po američkim standardima - na taj način Evropa International ne bi morala da se više bavi prepravkama vozila. Oglašavanjem u kataloškim publikacijama kao što je „Robov izveštaj“, Evropa International izgradila je lep posao, isporučujući razne vrste G-Wagen vozil ( sa dvoja vrata hardtop, sa dvoja vrata ragtop i četvoro vrata hardtop ), prilagođavajući ih za svoje klijente i prodajući ih za oko 135.000 dolara.

„Vizit karta“ G klase je njena neverovatno grubijanska priroda: 1983 godine 280 GE ( sa Džeki Iksom i Klodom Braserom pod šlemovima ) osvojio ono što je možda najnapornija trka na planeti, Pariz-Dakar reli. Nije bilo mnogo promenia za narednih par godina, ali u 1986. godini 50.000-ti G-Wagen sišao je sa linije. Te godine su takođe viđene manje izmene u kabini koji povećanu udobnost, dodavanje katalizatora koji smanjuje emisiju štetnig gasova i zamena 240 GD motora sa motorom 250 GD. Naredne tri godine prošle su bez ičega interesantnog, osim za 10. rođendan G-a u 1989. godini.
1990-1996

Revidirana šasija nađena je ispod poznate (neki bi rekli klasične) karoserije za 1991. Par high-tech dodataka našlo se na vrhu liste poboljšanja a koji nisu bili očigledni na prvi pogled. ABS sistem i tri elektronski kontrolisana zaključavanja diferencijala učinile su „G-a“ bezbednijim na putu i sposobnijim van njega. Pored standardnog centralnog blokirajućeg diferencijala viđenog na većini kamionski baziranih SUV-ova, „G“ se hvalio blokadom prednjeg i zadnjeg diferencijala koji mu je dao držanje i agilnost planinske koze kada se suoči sa opasnim terenima.

Prepoznajući da je G-Wagen „bio u razmatranju“ nekih ljudi koji brinu više o moći, luksuzu i vremenskim uslovima, nego ultimativnim terenskim sposobnosti, Mercedes je proizveo ograničeni broj modela naoružanih moćnim V8-motorom, model 500 GE za 1993. godinu. Pošto je usmeren ka toj pomenutoj klijenteli, 500 GE imao je „samo“ blokadu centralnog i zadnjeg diferencijala, s obzirom da je prednji bio obično zaposlen samo u najtežim terenskim uslovima. Sa 240 konjskih snaga i kabinom ukrašenom u orahovinu i pliš kožu, 500 GE je bio preteča onoga što će doći u Ameriku deceniju kasnije. Kao i kod svih drugih Mercedes-Benz modela, G-Wagen je uveo novi sistem imenovanja modela za 1994. godinu. Od ove godine, naziv „G“ će doći pre nego što je broj modela ( to jest, „G500“, nasuprot „500 GE“). Za 1996. godinu G300 turbo dizel je debitovao, zamenjujući G350 turbo dizel. Iako je model 300 imao manji motor, njegova snaga ( 177 KS ) je zapravo veća od većih motora koje je zamenio.

1997-2004

Nekoliko novih modela debitovalo je 1997. godine. Jedan od tih je novi kabriolet koji je imao novi način pogon kabriolet krova. Drugi je bio 290 GD Turbo Diesel (120 KS), koja je zamenio ne-turbo model 290 GD. Model G320 takođe zadržao svoje ime, ali je dobio novi motor, 215 KS V6. Nakon što se kratko pojavio u 1993. i 1994. godini, V8 motor G500 načinio je povratak u 1998. godini, i postao šire dostupan. Ta godine je takođe videla i spajanje Mercedes-Benza i Chrislera, što je doveo do stvaranja komapnije Daimler-Chrisler.

Da proslavi G-Wagenov 20. rođendan u 1999. godini, Mercedes je izbacio specijalno izdanje G500, koje je nazvao G500 Classic. Ove godine takođe je uvedena oprema u obliku multifunkcijskih komandi montirane na volanu koje su upravljale, između ostalog, audio sistemom i putnim računarom. Godina 2000. obeležila je prekretnicu za dizel pogon verzije „G“. Predstavljajući najnoviju dizel tehnologiju ( kao što je komon rejl motor sa direktnim ubrizgavanjem ), moćni G400 CDI pružio je oštre performanse jednake ( ili čak i bolje ) nego ekvivalentan benzinski motor. Tehnološka dostignuća nastavila su se i u 2001. godini, kada je elektronska kontrola stabilnosti ( koja se zove ESP ) debitovala u G-klasi.

Konačno, u 2002 godini nakon godina potencijalnog smanjenja prodaje u Americi, G-Wagen je došao u Ameriku. Zapravo, samo jedan model je izabran za prodaju snage i luksuza gladnim Amerikancima – G500. Za skoro 75.000 dolara, G500 sigurno nije bio jeftin, ali s obzirom da je sivo tržište naplaćivalo skoro duplu sumu unatrag 10 godina (za šestocilindrični modela, ni manje ni više), onda mora da je ovo izgledalo džabe za G-Wagen fanove. Blago zatezanje bora, uključujući i ogledalo montiranje novih migavac i svetala, takođe je došlo te godine.

Mercedesov '“kućni tjuner“, AMG, obavlja svoju magičnu nadogradnju na G-Klasi za 2003. godinu i rezultat je bio 349KS u modelu G55 AMG. G55 je imao inženjerska i dizajnerska podešavanja i dorade u odnosu na standardni G500 koja jsu uključivala neznatno veći i modifikovani V8 (sa 57 konjskih snaga više i 51 Nm više obrtnog momenta), sa strane izlazne izduvne grane, i jedinstvene 18-inčni točkove sa velikim 285/55VR18 performansnim gumama.

Vreme je bilo za slavlje. Da bi obeležili 25. rođendan G klase, Mercedes je izbacio „Classic 25“ model za 2004. godinu, u suštini G500 sa posebnim felnama, bočnim lajsnama od brušenog aluminijuma, rešetkom srebrne boje i naravno značkom sa brojem. Kasnije u toku godine, proslave u pogledu povećanja konjskih snaga dotakla je i G55 koji je primio isti kompresorom pojačan 5.4-litarski V8 motor presađen iz vrelomg E55. Procenjeno je da ima neverovatnih 476 konjskih snaga, pa mišićav V8 katapultira G55 do 60 milja na samo 5.5 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 130 mph, više nego dovoljno za teški SUV. Ostale promene u ovoj godini su tri dodatne standardne karakteristike - multikonturna prednja sedišta, Harman Kardon audio sistem i zadnji senzori za parkiranje.


Pon kol 06, 2012 10:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2837
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma nema šta,najbolji terenac ikad napravljen.Lipo je vidit razvoj tehnologije kroz trideset godina,i kako su je primjenjivali na G-klasu počevši od motora i unutrašnjosti dok je karoserija ostala ista.Šteta šta nisu još neki modeli doživjeli ovoliku starost.Bezvremenski klasik i auto koje daje pravo značenje riječi terenac. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon kol 06, 2012 10:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ožu 02, 2010 11:50 am
Postovi: 163
Lokacija: Plitvička Jezera
Ime: maxo
Godište: 1979
Moj auto: A160 Avantgarde W168
Dobar topic, svaka čast! Ali mene zanima i nešto malo detaljnije pa se raspišite ili me uputite na kakav link gdje to ima. Zainteresiran sam za 463jku SWB. Motor koji mi se vrti po glavi je 300 benz, jer je to kod nas najčešće. E sad mi recite koji bi trebao biti unutra tvornički jer sam viđao 103 i 104. Po knjižici vozila se ne mogu ravnati jer su to većinom uvožena vozila pa su podaci (ne znam ni sam zašto, valjda razne homologacije ili osiguranje) šareni i dosta puta netočni. Po netu se po raznim tržištima spominju razni motori 3.0 i 3.2L. Može li mi tko probati objasniti što je tvornički (i za koja tržišta)?
Nebih htio uzeti auto 1996. godinu s motorom iz '86. Tj. ako je tako, da bar dobrano skidam cijenu i imam otkud za tu raziku naci motor da sve slozim u original.
Ne znam jeli pitanje bas jasno, nadam se da jest. Hvala unaprijed na odgovorima!


Sri vel 12, 2014 3:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 09, 2009 9:40 am
Postovi: 1031
Ime: Pipo
Godište: 1979
Moj auto: A124 Cabrio 240 dizel
U w463 su ugrađivana tvornički obadva motora. 320 je noviji motor. Ta dva motora nisu ugrađivana u modele prije 90te (w460). Ako si stvarno zagrijan za kupovinu i imaš pitanja slobodno pošalji u PP.


Sri vel 12, 2014 4:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ožu 02, 2010 11:50 am
Postovi: 163
Lokacija: Plitvička Jezera
Ime: maxo
Godište: 1979
Moj auto: A160 Avantgarde W168
Hvala kolega zasad. Virnut ću mu pod haubu pa se javim kad budem malo pametniji ;)


Sri vel 12, 2014 8:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 12 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr