Sada je Čet lip 21, 2018 10:38 am




Odgovori  [ 11 post(ov)a ] 
Problem sa zaključavanjem ML 320 W163 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 18, 2015 1:42 pm
Postovi: 41
Ime: Haris
Godište: 1980
Moj auto: W163 2001 i E200 CDI 2001
Pozdrav ekipi!
Imam problem na ML-u W163 2001.god. da nije moguće zaključati auto. Zamjenio sam baterije u ključu, uradio sinhronizaciju ključa kako je navedeno u dokumentacijij i na samom kraju postupka sinhronizacije sva vrata se zaključaju , što je koliko sam shvatio uredu. Medjutim, dok sam u vozilu ne mogu da otključam vozilo, jedini izlaz je da stavim ključ u bravu i upalim vozilo, jer ako na silu otvorim vrata upali se alarm. Ne znam šta bi mogao biti problem, neki govore da je neki AAM modul (all-activity modul) i da ovi ML-ovi imaju tih problema inače. također, pregledao sam i osigurače i čini mi se da je sve ok. Također, prije nekih cca. godniu dana počeli su problemi i sa gepekom, tj. kad na daljinski zaključam vrata, gepek ostane otključa pa ga moram sa unutrašnje strane manuelno zaključati da bi vozilo bilo potpuno zatvoreno. Ako je neko imao sličnih iskustava molim za pomoć. Hvala svima. Pozz


Uto svi 22, 2018 8:25 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5756
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Nevjerujem da AAM modul koji kosta ca.300 Euro moze da bude problem kod tebe.Pokusaj iskljuciti akomulator na ca.5 min. i ponovo prikljuci.Ukoliko nepomogne,onda izmjeniti komplet elektroniku u kljucu,ili otidj i na dijagnostiku.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 22, 2018 9:09 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 18, 2015 1:42 pm
Postovi: 41
Ime: Haris
Godište: 1980
Moj auto: W163 2001 i E200 CDI 2001
Isključio sam akumulator, ali opet isto. Obzirom da imam 2 ključa ne radi ni jedan, tako da ne znam da li je do elektronike u ključu. Dijagnostiku nisam radio. Hvala Zvonimir.


Uto svi 22, 2018 9:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5756
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Onda nije do kljuca.Postoji jos jedna varijanta a to je nova kontakt brava ali se onda kljucevi moraju ponovo programirati.Najbolje vidjeti sta kaze dijagnostika nego nesto napamet mjenjati.Ja predpostavljam da greska moze da lezi u toj kontakt bravi jer u njoj ima jedan takozvani kljuc.Ali to je sad samo nagadjanje.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 22, 2018 10:45 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 619
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Imam iste probleme kao i Haris i riječ je samo i isključivo o AAM modulu, kojeg treba ili preprogramirati, ili kompletno zamijeniti, sve ovisi o tome koje i koliko funkcija su krepale...

Zvonimir napisao:
Onda nije do kljuca.Postoji jos jedna varijanta a to je nova kontakt brava


Kontakt brava nema veze sa time, kao niti sustav centralnog zaključavanja, jer ne rade ni neke druge funkcije, a centralna brava radi mehanički kada se otključava ključem (kod mene isto ne lovi vrata gepeka, već samo sva 4 putničkih vrata - i to samo u smislu otključavanja, ne i zaključavanja!).

Kao drugo, to što ti predlažeš ne samo da nema nikakve veze i koristi, nego je to i puno skuplje od zamjene ili preprogramiranja AAM modula, koji jesu njihov problem.

Haris, što ti još od vanjskih, nemotornih (onih koje nemaju veze sa motorom) funkcija ne radi (prozori, pokazivač količine benzina, putno računalo, centralna brava...)??

Haris, imaš i temu koju sam na isti problem pokrenuo već prije, a ne da otvaraš novu temu o tome, koristi tražilicu... viewtopic.php?f=36&t=26499

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Uto svi 22, 2018 11:12 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 18, 2015 1:42 pm
Postovi: 41
Ime: Haris
Godište: 1980
Moj auto: W163 2001 i E200 CDI 2001
Sve drugo mi radi bez problema, prozori, pokazivači sve je ok. Znači kad zaključavam moram iznutra ručno zaključati sva vrata uključujući i gepek koji, kako rekoh, od ranije ima problema. Ako hoću da vozilo otključam onda se sva vrata otključavaju, kako je i rekao 8cilindara.

-- Uto svi 22, 2018 1:36 pm --

Vrlo vjerovatno da je problem u AAM modulu i da ga treba preprogramirati kako je rekao 8cilindara. Zna li neko gdje bih to mogao uraditi???

-- Uto svi 22, 2018 1:38 pm --

Ovo kad sam rekao da u slučaju otključavanja se sva vrata otključaju, to sam mislio na ručno otključavanje, znači ključ u bravu i onda je ok.


Uto svi 22, 2018 1:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 619
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Ako ti iskazuje samo te minorne probleme, lako moguće da će samo preprogramiravanje određenog modula u AAM-u biti dovoljno. Meni je na to tako napisano na izvješću dijagnostike kod Mercedes Gašparića.

A gdje bi mogao to napraviti - da si pročitao moju temu iz linka, tamo ti sve piše, adrese, telefoni itd.

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Uto svi 22, 2018 2:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 18, 2015 1:42 pm
Postovi: 41
Ime: Haris
Godište: 1980
Moj auto: W163 2001 i E200 CDI 2001
Ok. Pročitao sam ali poslije slanja poruke vama. Sorry. Međutim, obzirom da sam iz BiH zna li neko gdje da odradim ovo reprogramiranje ili da odem prvo na dijagnostiku pa se javim sa informacijama.Hvala.


Uto svi 22, 2018 3:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 619
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Pa odi na dijagnostiku, iako ne znam što ćeš sa njom postići, moguće ti iskaže kao i meni, moguće i nešto drugo, uglavnom dijagnostikama ne vjerujem baš previše... meni je kod Gašparića napisao da se sumnja (ne i da je) vjerojatno greška u AAM modulu, pa kada ti tako iskazuje službeni Mercedesov dealer i zastupnik i serviser, jasno je da se kod ostalih nemaš čemu previše nadati... osim što je njima sve "možda, vjerojatno i moguće" - kao da sam kod gatare - jasnu, nedvosmislenu dijagnozu nećeš dobiti, no dobit ćeš jasan i nedvosmislen račun sa satnicom dijagnostike od 320 kuna, pa sam smiješan A4 papir sa par smiješnih rečenica nagađanja platio 100 kuna...

Na nedavnom problemu u kojemu se radilo o crknutoj pumpi za benzin, dijagnostike su iskazivale prvo senzor bregaste, pa onda senzor radilice, pa da je sve u redu - a nije bilo točno dijagnosticirano niti jednom. Niti jedna dijagnostika od tri koje je prošao nije rekla da je crkla pumpa goriva. Kod Mercedesa na Star dijagnostici nisam bio otkad je pumpa crkla (jer nisam ni mogao), no kod starijih auta kao što je naš model ima puno pitanja koja su u zraku, od kompatibilnosti tih novijih programa sa računalom u autu, do toga da ti crknut sam senzor i ne može iskazati neispravnost, nema podrške za puno tih sklopova, sučelja (interface) spojeva su drugačijih standarda i podataka itd itd...

Na kraju smo kvar pumpe zaključili starom domaćom metodom "na žgance", iliti logičkim zaključivanjem eliminacijom mogućih uzroka, da bi Camo utvrdio da na ulazu u motor, u cijevi u kojoj bi trebalo biti gorivo pod tlakom (skineš onu veliku maticu na gurneš prema unutra sa imbusom ili nečim sličnim, i gorivo bi trebalo špricati van...), nema ni benzinske pare, kamoli benzina, pa su sva verglanja i kresanja bila prdež u prašinu... kada smo istestirali i struju koja ide do pumpe, ali ne i benzin iz nje, stvar je bila jasna...

Gdje ćeš na dijagnostiku, ne znam, kao ni gdje to u BiH ima netko tko se bavi programiranjem tih modula i uopće "finom" elektronikom auta (računala u vozilu), no možda ti dijagnostičar ima koga za preporučiti, oni uglavnom znaju ekipu koja se bavi njima sličnom djelatnošću...

-- Uto svi 22, 2018 9:40 pm --

Haris, jesi probao na https://mercedesklub.ba/ ?

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Uto svi 22, 2018 6:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 18, 2015 1:42 pm
Postovi: 41
Ime: Haris
Godište: 1980
Moj auto: W163 2001 i E200 CDI 2001
Nisam ni znao da postoji post. Hvala ti, sad sam se registrovao pa ću pokušati i tamo doći do odgovora.
8cilindara hvala tebi i Zvonku na informacijama i pomoći koju ste mi dali.
Razgovarao sam jučer sa jednim likom koji mi kaže ako ne uspijem riješiti problem sa AAM modulom da ima rješenje u smislu da se montira doatni sistem za centralno zaključavanje sa 2 daljinska koji košta ca. 100 eur, tako da ima i ta solucija.


Sri svi 23, 2018 7:42 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 619
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Ima i ta kombinacija - koju ne preporučujem, jer moraš znati da je postojeći sustav centralne brave vezan na AAM modul i ne znaš kako će se početi ponašati ako centralnu bravu izbaciš iz kombinacije, jer kontakt centralne brave puno funkcija zaključava i isključuje, ili ih dozvoljava. Ako ti isključiš uopće taj dio, pitanje je kako će se ponašati AAM modul bez centralne brave. A AAM modul ne možeš izbaciti iz "igre". U biti, možeš, jer isti ne utječe na rad motora, no utječe na sve ostale nemotorne funkcije, tada ti je auto više Fićo koji ima volan, sic i mjenjač, no ne i išta drugo.

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Sri svi 23, 2018 10:26 am
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 11 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr