Sada je Čet lip 21, 2018 10:42 am




Odgovori  [ 12 post(ov)a ] 
ML 320 CDI održavanje 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet svi 08, 2009 2:01 pm
Postovi: 199
Ime: Mile
Godište: 0
Moj auto: c200cdi sport
Znate li kolika bi cijena bila ML W164, 320 CDI, 2009 god sa airmaticom i jel istina da troši kočnice i gume u godinu dana sa pređenih 20000 km godišnje,te da mu je preskupo održavanje,ako neko ima ML nek se javi.

_________________
Nicht Darinka,ANTE JE,ANTE.!!!


Pon vel 25, 2013 12:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lip 28, 2009 11:54 pm
Postovi: 766
Lokacija: VK
Ime: TT
Godište: 1930
Mile ti lagano sve klase izmjenja na forumu od facelifta C,GLK-a,ML-a..

što se tiče kočnica i guma možeš ti njih spržit i za mjesec dana a mogu trajat i par godina to je sve do tebe i načina vožnje valjda bi to trebao i sam znati

održavanje i cijenu necu komentirat onaj tko ima za šestaka valjda ima i za servis


Pon vel 25, 2013 12:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 28, 2008 10:04 pm
Postovi: 2402
Lokacija: Ljubuški
Ime: Nikola
Godište: 1984
Moj auto: CLS 350,W124 220CE, W211 320CDI Avantgarde
ja bi ti savjetovao da prvo posudiš ML-a na jedan dan od nekoga...pa ćeš brzo odustati od tog auta ;)


Pon vel 25, 2013 8:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet svi 08, 2009 2:01 pm
Postovi: 199
Ime: Mile
Godište: 0
Moj auto: c200cdi sport
Bujtar a kojeg bi ti uzeo mercedesa E,GLK ili ML i koji motor.

_________________
Nicht Darinka,ANTE JE,ANTE.!!!


Uto vel 26, 2013 12:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 28, 2014 5:34 pm
Postovi: 2
Ime: Tarik
Godište: 1973
Moj auto: Mercedes Ml 320 2008
Mercedes E220/250/350 dizeli od 2009 ja sam imao 250 prezadovoljan preopruka, a GLK je bacanje para jest da je mali potrosac ali ne bi preporucio ali vec ML je savrsenstvo na 4 točka evo vec godinu ga vozim 2008 nema dalje mjenjam ga samo za mladjeg.


Pon tra 28, 2014 6:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2837
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Znate šta mi je reka mehaničar iz Vrdoljaka u Splitu,prijatelju ML-a direktori u nas ne mogu održavat,ja osobno ne mogu,a ti prijatelju procijeni:osobna primanja-plus davanja za takvo auto sa redizajniranim 320 motorom,7 tronic getribom i airmaticom. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon tra 28, 2014 9:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 02, 2010 7:24 pm
Postovi: 949
Lokacija: Niksic
Ime: Branislav
Godište: 0
Moj auto: W211 220cdi
jedno je sigurno nit gume nit kocnice ne mozes sprziti za tako kratak period, ako normalno vozis.. sto se tice odrzavanja, najbolje ti je da se raspitas u ovlastenom koliko kostaju djelovi, koji su potrosni materijal, tipa jabucice, disk plocice, diskovi,ramena-stabiliztori itd, koliko je sat rada na njemu u ovlastenom servisu, i lako ces zakljuciti jel to za tebe ili ne.. licno ga ne vozim, znam ljude koji ga voze,i sa sigurnocu mogu reci da nije jeftino, barem ne za mene.. a i sam znas sta znaci airmatic, za nase puteve (mada, su mozda kod vas bolji), i koliko to kosta, moj burazer je vozio GL-a, sa tim motorom, i prodao ga je zbog airmatic-a..


Pon tra 28, 2014 11:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 02, 2013 2:27 am
Postovi: 111
Lokacija: Smederevo, Srbija
Ime: Nenad
Godište: 1972
Moj auto: Mercedes W212 E 250 CDI,
Mercedes W176 A 180 CDI,
Renault Capture 1,5 dci
Nisam dugo bio na forumu pa sam tek sad video tvoj post.

Ja vozim ML-a W164 320 CDI 2008 godište i lično za mene je taj auto i više nego odličan, bez obzira na neka događanja i vandrednih troškova.

Kako sam auto prestavio na forumu i pisao sve možeš videti tok održavanja i eventualnih kvarova.

Za AIRMATIC se slažem sa ostalima da je i suviše loše trpi naše ulice i da je skup za održavanje. Ima kod nas koji i repariraju vazdušne jastuke pa opet malo jeftinije prođeš. Moj savet je ipak da kupiš sa oprugama. Malo je neudobniji ali je dosta jeftiniji za održavanje.

Za pločice i gume su ti več kolege rekle. Kako voziš tako i trošiš.

Gume imam za zimu i za leto i guram sa oba seta dve sezone. Letnje sam zamenio polovnim, a zimske sam odmah kupio nove.
Pločice koristim već 53700 km. i još su dobre.

Mali servis sa svim filterima, 9 litara ulja MOBIL za DPF motore i radom me košta oko 200 EUR.

Veliki servis nema nego se menja samo varijabilni kaiš, Ima lanac i lančanike. Za kaiš nisam siguran ali mislim da je oko 45 EUR Continental.

Brava suvozačevih vrata i sad sam menjao bravu gepeka su me koštale po 100 EUR polovne.

Kompresor za AIRMATIC polovan 250 EUR

Set gumica za letvu volana 150 EUR nov original Mercedesov.

Oba AIRMATIC prednja amortizera cela sa jastucima sam reparirao za po 850 EUR po komadu. Novi original su oko 1700-1800 EUR komad.

Senzor na DPF filteru 100 EUR.

Evo ti adresa na moju garažu:

viewtopic.php?f=196&t=20739

Nadam se da sam ti malo pomogao,

Pozdrav!!


Ned svi 25, 2014 2:36 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 02, 2010 7:24 pm
Postovi: 949
Lokacija: Niksic
Ime: Branislav
Godište: 0
Moj auto: W211 220cdi
ljusasd napisao:



Brava suvozačevih vrata i sad sam menjao bravu gepeka su me koštale po 100 EUR polovne.

Kompresor za AIRMATIC polovan 250 EUR


a dje kupujes polovne djelove, neki pouzdan otpad za novija auta ili..?


Ned svi 25, 2014 6:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 02, 2013 2:27 am
Postovi: 111
Lokacija: Smederevo, Srbija
Ime: Nenad
Godište: 1972
Moj auto: Mercedes W212 E 250 CDI,
Mercedes W176 A 180 CDI,
Renault Capture 1,5 dci
Meni to mehaničar obezbedi i verujem da ima dosta u ponudi delova za ML-a. Čak ako brava zakaže brzo nakon ugradnje hoće da vrati novac ili da ti da drugu.

Znam za čoveka iz Belosavaca kod Topole da ima isto dosta delova. Uđi na sajt Polovni Automobili traži delove i kucaj Mercedes delovi i izbaci će ti "Auto Milan" Belosavci. Ja ga lično ne znam ali ga odlično zna moj prijatelj, Ako ti treba nešto napiši na PP pa ćemo videti.

Za 211 ima lično moj mehaničar dosta delova jer je od skora i on počeo da rastura vozila. Video sam mu u hangaru tri 211 -ce rasklopljene.


Pon svi 26, 2014 12:56 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ožu 11, 2014 9:35 pm
Postovi: 4
Lokacija: Sarajevo
Ime: ALFA
Godište: 1977
Moj auto: MERCEDES G
Pozdrav ,
ako netko zna da odgovori imam problem sa paljenjem kod ML 320 CDI 2008 kada se ne pali svaki dan ili prilikom hladnog vremena neće odmah da upali već vergla par sekundi i tek onda upali,, nekada potrebno više puta probati paliti.Nakon što upali taj dan svako sljedeće paljenje pali odmah povremeno se čuju neki čudni zvukovi kao neko zujanje koje traje desetak sekundi.

Dali je problem sa injektorom grijači su provjereni,ako je injektor kolika mu je cijena i jeli kompliciran kvar za odstraniti.
Koji su mogući eventualni kvarovi i eventualno potrebni servisi na 315.000 km.

U Mercedes servisu nakon dijagnostike su rekli da ima neki kvar na releju grijača, osim što oni sumljaju na dizne jer auto ponekad dimi previše na leru a navodno da nebi trebao voziti u takvom stanju jer postoji mogučnost da dizne preliju više goriva u cilindre i da ode motor.

Kakva su vam iskustva sa diznama dali reparacija ili nove kakve su cijene i šta je bolja opcija i smije li se auto voziti.


Hvala.


Zadnja izmjena: mercedes G/P; Pon ožu 09, 2015 7:04 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.



Sri ožu 04, 2015 1:08 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1382
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Možda štrajka pumpa niskog pritiska u rezervaru?
Bez spajanja na komp teško je bit pametan. Odmah ćeš znati i za injektore.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Sri ožu 04, 2015 2:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 12 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr