Sada je Uto ruj 17, 2019 10:20 am




Odgovori  [ 13 post(ov)a ] 
cl 500 ne diže stakla kod zatvaranja vrata 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Nakon neuspješne potrage za dobrim i uščuvanim primjerkom W124 naišao sam na cl500 u dobrom stanju, i nakon dosta razmišljanja (zbog skupljih dijelova od E klase) zbog (po meni) dobre cijene odlučio kupiti auto. Ali nakon jednog dana pojavio se problem sa prozorima.

Ne zatvaraju se prozori do kraja kod zatvaranja vrata. Dok je ključ u kontakt bravi na prvom položaju ili drugom (kad svijetle lampice) ili kad auto radi, kad otvorim lijeva vrata prozori se spuste, kad zatvorim lijeva vrata dignu se (kako i treba biti). Ali kad izvučem ključ iz kontakt brave i otvorim vrata prozori se ne spuste. Ako otvorim vrata dok je ključ u bravi i izvadim ključ, nakon izlaska iz auta i zatvaranja vrata prozori se ne podignu.
Također, prozori na desnim vratima se ne spuste kod otvaranja tih vrata ni kad je ključ u kontakt bravi.
Ručne komande podizanja i spuštanja prozora rade, dakle nije motor otišao.
Također, nakon pojave tog problema auto se više ne može zaključati na daljinski, ponekad samo žmigavci se aktiviraju nakon pritiska gumba na daljinskom, ali većinom se ne događa ništa.
Kada ručno zaključam lijeva vrata prozori se ne podignu, a trebali bi se dići.

Provjerio sam baterije daljinskog, nije do njih.
Zanimljivo da je sve funkcioniralo, prije kupnje auta nekoliko puta smo sjedali i otvarali lijeva i desna vrata, odvezli se malo pa opet van iz auta i unutra i sve je radilo. I dan poslije se javio ovaj problem. Jesam li takav pehist da je baš meni moralo krepat dan nakon kupnje, ili se elektronika zblesala pa treba resetirati možda?

Ako netko zna što bi moglo biti molio bih pomoć.

Usput ako netko ima neku sugestiju i savjet vezano za cl 500 neka slobodno kaže.
U auto je ugrađena plinska instalacija tartarini, to vidim po indikatoru sa lampicama za količinu plina koji se nalazi naprijed.


Čet svi 26, 2016 11:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3273
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Mislim da se trebas igrati s gumbom za podizanje prednjeg lijevog prozora. Spusti ga do kraja i prilikom podizanja stisni brzo dva puta prema gore...ili kad se prozor podigne stisni brzo 2 puta gore.
Pogledaj po internetu vec sam zaboravio kak ide. Imao sam slicnu situaciju na clk... vjerujem da tu radi na isti princip


Pet svi 27, 2016 9:27 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Probao sam tako, nasao sam googlajuci takav postupak, ali proradilo je na kratko i nakon toga vise ne pomaže.

Zato se nadam da nije kvar mehanicki nego nesto drugo, orobat cu saznati u servisu nekom kako se moze resetirati pa možda to pomogne.

Ako odspojim akumulator onda moram onaj kod u radio utipkavati pretpostavljam? Unutra je original radio. Srećom dobio sam kod zapisan.


Pet svi 27, 2016 10:16 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3273
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Jesi probao odspojiti akumulator pa ponovit postupak?
Obicno upali


Pet svi 27, 2016 1:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Breathe napisao:
Jesi probao odspojiti akumulator pa ponovit postupak?
Obicno upali


Nisam to pokušao jer sam u servisu bio danas da oni vide. U servisu su me poslali kod električara s kojim surađuju, čovjek ispitao neke elemente, izvukao pumpu odostraga u gepeku i provjerio je, pumpa radi. Kaže da na nekim modelima ima samo jedna na nekima dvije, a ako ima dvije ta druga je negdje pod sicom i morao bi raskopat sic da dođe do nje. Savjetovao mi je da odem kod bolčevića i još mi dao mi kontakt čovjeka koji također ima dijagnostiku za starije mercedese (nije OBD, za OBD i ovaj električar ima). Dogovorio sam kod Bolčevića pa ćemo vidjet što će sve pokazat dijagnostika. Mislili su i u servisu i električar da će možda trebat reprogramirat cijeli sustav.

Mislim da sam donekle dijagnosticirao problem i to nakon što sam se vratio kući s neriješenim problemom. Učinilo mi se da čujem zrak s desne strane pa sam išao pomicati desno prednje sjedalo naprijed nazad nekoliko puta. I nakon toga sistem je proradio i uredno spušta prozore kod otvaranja vrata i diže ih kod zatvaranja. Ali i dalje se čuje glasno šuštanje s desne strane. Tako da vjerujem da je to izvor problema, pa elektornika detektira grešku i isključi sve. Kad ne radi tada ne radi ni lijeva ni desna strana ni gepek se ne može zatvorit, ne radi zaključavanje preko daljinskog, sve je valjda povezano.

Sad da li je neko crijevo puklo, olabavilo, odspojilo se, vidjet ću u servisu.

Malo duža priča, ali toliko je i potrajalo :smile: Od jednog do drugog, pa trećeg i na kraju sam doma ustanoviš. Sad samo da majstori u servisu vide što je točno neispravno zbog čega šušti zrak pa će se riješit uspješno nadam se.

Breathe puno hvala na savjetima, lakše je kad vidiš da nisi sam i kad dobiješ kvalitetne savjete tu na forumu.


Pet svi 27, 2016 7:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 18, 2010 10:59 am
Postovi: 315
Ime: martin
Prezime: g
Godište: 0
Moj auto: zasad ništa još...
ako nije problem, mozes opisati kakav je auto? sto se tice voznje, startnosti, komfora, prostora, potrosnje itd :)


Sri lip 01, 2016 11:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
martinmg42 napisao:
ako nije problem, mozes opisati kakav je auto? sto se tice voznje, startnosti, komfora, prostora, potrosnje itd :)


Da prvo izvijestim da sam riješio problem, odspojila se nekakva utičnica kroz koju između ostalog prolazi zrak pa je zato šištao zrak, vjerojatno prilikom pomicanja sjedala. Sad sve funkcionira.

Vezano za opis auta, nažalost premalo sam do sada kilometara napravio za detaljniji opis i dojmove, ali ovako nakon kratkog druženja i vožnje po Zagrebu i okolici i nešto malo po autocesti mogu reći da je auto iznimno udoban, ništa ne lupa i ne krcka, fino "plovi" po cesti, užitak je voziti ga bilo 50-60 km/h po gradu bilo po autocesti.

Što se tiče startnosti više sam nego zadovoljan, zaista se osjeti snaga i fino povuče. Pri tom treba uzeti u obzir da auto ima preko dvije tone, točnije 2150kg (nešto više nego što sam našao na netu vjerojatno zbog plinske instalacije - spremnik i ostalo). Unatoč moćnom motoru to nije auto za jurcanje, ipak treba pokrenuti tu masu, ali odlično povuče i pri nižim i pri višim brzinama. Ni dvije tone nije problem 5.0L V8mici :smile:

Vrlo je prostran i iznimno se konforno voze putnici i sprijeda i straga, kao u foteljama kod kuće se sjedi odostraga, a prednja sjedala su također vrlo udobna, vozačko je malo više potrošeno i malo "upalo" što je razumljivo nakon 20 godina, ali ni blizu kao na nekim primjercima (doduše E klase) iz prve polovine 90-ih koje sam imao priliku vidjeti. Klima odlično hladi.

Ugodno sam iznenađen kako se auto lako vozi, ne samo zbog automatskog mjenjača koji spašava u gradskoj gužvi nego je mjenjač odlično podešen tako da se auto može skroz lagano voziti kroz grad, koliko mu se dozira gasa toliko i lovi, nije "živčan" motor i mnenjač, nema trzanja kod prebacivanja brzina, općenito lakše ga je voziti onako penzionerski nego neke puno slabije i manje gradske i obiteljske aute. Mjenjač do prve trećine lagano prima gas, nakon toga ozbiljnije, nakon polovice motor se ozbiljnije budi, a kad se pedala pritisne do kraja, uz kick down motor zaista "čupa" i ubrzava moćno.

Za tako dugačak auto ima vrlo mali krug okretanja, lakše se polukružno okrenuti na semaforu nego s astrom,focusom isl.

Za potrošnju još ne mogu dati neki prosjek, ali ako prijašnji vlasnik nije izveo neku foru tipa poništio brojač na nulu određeni broj kilometara prije tankanja plina da ipsadne više prijeđenih ali sumnjam, dakle nakon punjenja sam utvrdio da je potrošio ravno 10L plina (569km i 57L plina). S time da se čovjek vozio tu kilometražu u okolici Zagreba i možda nešto grad, dakle bez semafora većinom. Ali prema indikatoru od plina (lampice koje pokazuju količinu plina u spremniku) čini mi se da bi i meni mogla biti slična potrošnja. Prijašnji vlasnik tvrdi 12-15L u prosjeku, nadam se da će biti tako.

Auto kao stvoren za lagano krstarenje i za autocestu. Jedino je problem veličina, auto je zaista ogroman. Tako da ću izbjegavati parkiranje kod shopping centara i slična mjesta gdje me s normalnim autom svako malo netko ogrebe jer ljudi ne paze. Ova naša parkirna mjesta su sva preuska i za današnje prosječne automobile poput golfa, astre isl. i uz optimalno parkiranje sa svake strane ostane vrlo malo mjesta, a ljudi imaju običaj svakako se parkirati - preblizu crti, u koso i svakako, valjda kod nas još vrijedi neki standard parkirnih mjesta iz 80-ih za fiću i stojadina.

Teško mi je egzaktnije komparirati jer nisam prije vozio mercedes neki pa da mogu izravno usporediti, a kad drugi voze ne obraća se pažnja previše (iako opet rijetko sam se u mercedesima vozio).

Dakle, vrlo udoban, prostran, upravljiv, lagano se vozi, odlično ležanje na cesti, potrošnja plina vjerojatno jako dobra za ovako snažan motor, užitak je voziti ovaj auto, pogotovo lagano kroz grad ili van grada do 70 km/h, a na autocesti ne treba komentirati. Može on povuć itekako, ali nekako mi to nije smisao, snaga je ispod haube da se nađe kad ustreba. :smile:

I primijetio sam da se ekipa miče u desnu traku na autocesti/obilaznici i kad npr. ne vozim puno brže nego što ide desna traka. U situacijama kada bi se znali "nasaditi" u lijevu traku i usporavati one iza sebe miču se, osobito s manjim autima tipa clio i sl. :smile: Valjda kad vide grdosiju u retrovizoru očekuju da će neki krkan stisnut gas pa ne riskiraju :mrgreen:

Što još reći, jako lijep auto i iz vana i iznutra. Volim taj stari mercedesov klasični dizajn.


Zadnja izmjena: blue45; Sub lip 04, 2016 1:59 pm; ukupno mijenjano 1 put/a.



Čet lip 02, 2016 9:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 18, 2010 10:59 am
Postovi: 315
Ime: martin
Prezime: g
Godište: 0
Moj auto: zasad ništa još...
blue45 napisao:
martinmg42 napisao:
ako nije problem, mozes opisati kakav je auto? sto se tice voznje, startnosti, komfora, prostora, potrosnje itd :)


Da prvo izvijestim da sam riješio problem, odspojila se nekakva utičnica kroz koju između ostalog prolazi zrak pa je zato šištao zrak, vjerojatno prilikom pomicanja sjedala. Sad sve funkcionira.

Vezano za opis auta, nažalost premalo sam do sada kilometara napravio za detaljniji opis i dojmove, ali ovako nakon kratkog druženja i vožnje po Zagrebu i okolici i nešto malo po autocesti mogu reći da je auto iznimno udoban, ništa ne lupa i ne krcka, fino "plovi" po cesti, užitak je voziti ga bilo 50-60 km/h po gradu bilo po autocesti.

Što se tiče startnosti više sam nego zadovoljan, zaista se osjeti snaga i fino povuče. Pri tom treba uzeti u obzir da auto ima preko dvije tone, točnije 2150kg (nešto više nego što sam našao na netu vjerojatno zbog plinske instalacije - spremnik i ostalo). Unatoč moćnom motoru to nije auto za jurcanje, ipak treba pokrenuti tu masu, ali odlično povuče i pri nižim i pri višim brzinama. Ni dvije tone nije problem 5.0L V8mici :smile:

Vrlo je prostran i iznimno se konforno voze putnici i sprijeda i straga, kao u foteljama kod kuće se sjedi odostraga, a prednja sjedala su također vrlo udobna, vozačko je malo više potrošeno i malo "upalo" što je razumljivo nakon 20 godina, ali ni blizu kao na nekim primjercima (doduše E klase) iz prve polovine 90-ih koje sam imao priliku vidjeti. Klima odlično hladi.

Ugodno sam iznenađen kako se auto lako vozi, ne samo zbog automatskog mjenjača koji spašava u gradskoj gužvi nego je mjenjač odlično podešen tako da se auto može skroz lagano voziti kroz grad, koliko mu se dozira gasa toliko i lovi, nije "živčan" motor i mnenjač, nema trzanja kod prebacivanja brzina, općenito lakše ga je voziti onako penzionerski nego neke puno slabije i manje gradske i obiteljske aute. Mjenjač do prve trećine lagano prima gas, nakon toga ozbiljnije, nakon polovice motor se ozbiljnije budi, a kad se pedala pritisne do kraja, uz kick down motor zaista "čupa" i ubrzava moćno.

Za tako dugačak auto ima vrlo mali krug okretanja, lakše se polukružno okrenuti na semaforu nego s astrom,focusom isl.

Za potrošnju još ne mogu dati neki prosjek, ali ako prijašnji vlasnik nije izveo neku foru tipa poništio brojač na nulu nakon određenog broja prijeđenih kilometara nakon tankanja plina, nakon punjenja sam utvrdio da je potrošio ravno 10L plina (569km i 57L plina). S time da se čovjek vozio tu kilometražu u okolici Zagreba i možda nešto grad, dakle bez semafora većinom. Ali prema indikatoru od plina (lampice koje pokazuju količinu plina u spremniku) čini mi se da bi i meni mogla biti slična potrošnja. Prijašnji vlasnik tvrdi 12-15L u prosjeku, nadam se da će biti tako.

Auto kao stvoren za lagano krstarenje i za autocestu. Jedino je problem veličina, auto je zaista ogroman. Tako da ću izbjegavati parkiranje kod shopping centara i slična mjesta gdje me s normalnim autom svako malo netko ogrebe jer ljudi ne paze. Ova naša parkirna mjesta su sva preuska i za današnje prosječne automobile poput golfa, astre isl. i uz optimalno parkiranje sa svake strane ostane vrlo malo mjesta, a ljudi imaju običaj svakako se parkirati - preblizu crti, u koso i svakako, valjda kod nas još vrijedi neki standard parkirnih mjesta iz 80-ih za fiću i stojadina.

Teško mi je egzaktnije komparirati jer nisam prije vozio mercedes neki pa da mogu izravno usporediti, a kad drugi voze ne obraća se pažnja previše (iako opet rijetko sam se u mercedesima vozio).

Dakle, vrlo udoban, prostran, upravljiv, lagano se vozi, odlično ležanje na cesti, potrošnja plina vjerojatno jako dobra za ovako snažan motor, užitak je voziti ovaj auto, pogotovo lagano kroz grad ili van grada do 70 km/h, a na autocesti ne treba komentirati. Može on povuć itekako, ali nekako mi to nije smisao, snaga je ispod haube da se nađe kad ustreba. :smile:

I primijetio sam da se ekipa miče u desnu traku na autocesti/obilaznici i kad npr. ne vozim puno brže nego što ide desna traka. U situacijama kada bi se znali "nasaditi" u lijevu traku i usporavati one iza sebe miču se, osobito s manjim autima tipa clio i sl. :smile: Valjda kad vide grdosiju u retrovizoru očekuju da će neki krkan stisnut gas pa ne riskiraju :mrgreen:

Što još reći, jako lijep auto i iz vana i iznutra. Volim taj stari mercedesov klasični dizajn.

u hvala puno za opsiran opis :D nisam znao da si plin uzeo samo, ali to je pohvalno u svakom slucaju :) pisi jos dozivljaja kojih bude ;) ovo je super bome.


Čet lip 02, 2016 10:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 07, 2010 10:39 pm
Postovi: 1191
Lokacija: Zagreb
Ime: Matej
Godište: 2010
Moj auto: :
W169 200 CDI Avantgarde
W639 Vito - putni
W204 220 CDI Avantgarde
Jako lijepi opis automobila, postavi par slika ili još bolje otvori novu temu i predstavi auto :bye:


Čet lip 02, 2016 10:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 06, 2010 8:25 pm
Postovi: 257
Ime: deni
Godište: 0
Moj auto: E350
prijatelj ima cl 500,mislim da je 2003-2004 godina,plin,ima ga vec 4-5godina i sigurno 150-200 tisuca km prosao a koliko sveukupno ima nebih znao ali sigurno preko 300 tisuca i koliko znam nikakvih problema nije imao.


Čet lip 02, 2016 11:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 7:59 am
Postovi: 177
Lokacija: Karlovac
Ime: Boris
Godište: 1977
Moj auto: S500 (W220)
C200 (W203)
Reci gdje je bila ta utičnica, gdje je smještenai koja je godina tvoj CL500, koji model, nisam skužio točno)
Drago mi je da uživaš i ja pasem da ubodem jedan tamo negdje 2001-2003. Isto 500, jer mi baš paše ta makina nekako... :smile: :beer:

_________________
S500


Pet srp 01, 2016 3:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
borro napisao:
Reci gdje je bila ta utičnica, gdje je smještenai koja je godina tvoj CL500, koji model, nisam skužio točno)
Drago mi je da uživaš i ja pasem da ubodem jedan tamo negdje 2001-2003. Isto 500, jer mi baš paše ta makina nekako... :smile: :beer:


1996. godina, tako da ovaj koji gledaš je noviji model. nemam sad pri ruci prometnu da vidim koja je točno oznaka, mislim da je S500 C "neki broj" CL coupe 140.

Utičnica nekakava koja je dostupna kad se skine ona bočna plastika zaštitna na sjedalu prednjem, kad se skine vidi se gomila cjevčica. uglavnom tu je bilo otkvačeno.

Coupe je ljepši nego s 4 vrata, barem meni, ali ima manje mjesta odostraga za putnike, pa ako ti je to važno obrati pažnju na taj detalj. Možda kod novijeg modela nije tako.

Auto je odličan, ali su mi "problem" gabariti :smile: Garažu za parkiranje mogu prekrižit :mrgreen: To mi je jedino problem, nemožeš otić u grad s njim i sparkat se u garažu. Zapravo možeš ali pitanje u koju i kako ćeš izaći iz auta. Jer na coupeu su vrata jako dugačka.


Uto srp 26, 2016 3:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub lip 27, 2015 12:31 am
Postovi: 22
Ime: Marko
Godište: 1989
Moj auto: Opel Cherokee 1.9 TdCi
Ovaj mercedes mi je jedan od najljepših ikad!! Još kad je stock i očuvan.. Pravi eyecatcher.. Čestitam na autu, nek te dugo sluzi i da uzivas u pravom Mercedesu, po meni jedan od najljepsih na ovom forumu...

Ja sam imao ambicije takvo nešto kupiti, pravi muški coupe, pa cak i sa 420 motorizacijom.. Jednostavno je preljep iznutra a i izvana, ali me uvijek nešto kočilo... Em ima podosta godina, em reputacija vlasnika takvih vozila, dostupnost dijelova, naci pravog majstora za V8, razina očuvanosti većine CL-ova itd.. Tako da nikad nisam skupio hrabrosti ga kupiti.. A kad ga vidim na cesti, jednostavno ga oči prate... Ima jedan srebrni cl500 u odličnom stanju, mladji čovjek ga vozi.. Sta reci.. Auto za uživanje... :beer:

Molim još slika, da i mi malo uživamo :wink:


Uto srp 26, 2016 4:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 13 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr