Sada je Uto ruj 17, 2019 10:15 am




Odgovori  [ 29 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
lose gorivo u splitu 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 22, 2014 12:18 am
Postovi: 26
Ime: stipe
Godište: 1990
Moj auto: Mercedes-benz clk 270 cdi
Mercedes-benz e klasa 280 cdi
Ljudi pazite se losega goriva.prije 2 dana mi clk stao na sred ceste i prvoje je neki zvuk kao da cekicem udara po motoru i onda bijeli dim iz auspuha. Odem u majstora i sta voda u gorivu.
Dok stojim u majstora nekolicina ljudi dosla s istim problemom.
Najvjerojatnije su mi otisle jedna od dizni . Gorivo uliveno na ININOJ postaji u splitu.


Pet tra 17, 2015 4:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Tesko da dobijes vodu u gorivu, zapravo nemoguce je, majstor ocito nezna da je voda teza od nafte te da se zbog toga odmah izdvaja i pada na dno, pumpe na benzinskoj postaji ne vuku gorivo sa samog dna nego par centimetara iznad a to znaci da 3-4 tisuce litara na dnu spremnika pumpa ne povlaci, nemoguce je da bilo 5-6 tisuca litara vode na dnu jer bi tada dobio samu vodu a ne naftu. Postoji jedino mogucnost da dobijes sasvim malu kolicinu vode rasprsene u gorivu pa se ta voda talozila u fitru i na kraju se filter napuni vodom ali to je jako dugotrajan proces pa u tom slucaju i neznas odakle je tocno gorivo.


Pet tra 17, 2015 12:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 22, 2014 12:18 am
Postovi: 26
Ime: stipe
Godište: 1990
Moj auto: Mercedes-benz clk 270 cdi
Mercedes-benz e klasa 280 cdi
Ma neznam nemora znaci jedino sta znan da je zadimio bijeli dim i biko ga je puno.auto je cdi motor nema sanse da izbacuje bijeli dim osim ako nesto nije u gorivu.neman pojma samo znanm da auto sad trenutno nije u voznom stanju nesto u njemu tuce i kad se upali trese se.

-- Pet tra 17, 2015 1:14 pm --


Pet tra 17, 2015 1:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 20, 2014 1:45 pm
Postovi: 564
Ime: Mladen
Godište: 1969
Moj auto: W 124 E320 95.g.
Ovo sa vodom je moguće. Znam za muljanje sa gorivom na Ininim postajama prilikom istakanja goriva iz cisterni u rezervoare.
Tako da se može voda (zajedno s gorivom) utočiti u rezervoar automobila i napraviti problem, tim vise ako je istog dana bilo vise vozila sa istim problemom koji su točili gorivo na istoj postaji. Račun od goriva i tužba :!:

_________________
Svoju Zvizdu slidin, lipo san ti reka


Pet tra 17, 2015 2:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Kolega Lam objasni kako je to moguce, bas me zanima???


Pet tra 17, 2015 4:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Kolega Lam objasni kako je to moguce, bas me zanima???


Pet tra 17, 2015 4:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 20, 2014 1:45 pm
Postovi: 564
Ime: Mladen
Godište: 1969
Moj auto: W 124 E320 95.g.
Pa ne znam koliko ću ti moći objasniti, ali krenimo ovako;
moj dugogodišnji prijatelj je bio šef Inine postaje na odmorištu Plitvice na obilaznici.
Kod dolaska cisterne na istakanje goriva obavezno ide komunikacija sa vozačem cisterne i djelatnikom na postaji na koliko se diže plovak u rezervoaru itd. itd.; sad bi Ti trebao donjeti daljnji sud o svemu tome, a trebaš znati da su od krađe svi skupa jako dobro živjeli, a kog briga za tvoje problem sa autom.
Svi skupa jako dobro živjeli; znači da su u ekipi bili i inspektori - prijatelju ovo je i dalje Balkan (na našu žalost) :bye:

-- Pet tra 17, 2015 4:16 pm --

Inače, jedan moj rođak je bio vozač cisterne još za vrijeme Juge, pa je uvijek imao viška goriva u cisterni koje je potom prodavao susjedima :bye:

_________________
Svoju Zvizdu slidin, lipo san ti reka


Pet tra 17, 2015 4:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 09, 2009 9:40 am
Postovi: 1031
Ime: Pipo
Godište: 1979
Moj auto: A124 Cabrio 240 dizel
Moguće je moguće. Ja sam u čist suh rezervar natočio gorivo sa benzinske, skinut i opran rezervar, novi filteri, sve isprano i osušeno. Donio sam gorivo u čistim kanistrima do radione. Sve super. Upalio auto i nakon 20-ak km pizdarija, auto nejde.
I niš, natrag u radionu, pregled, skinuli filter goriva, a kad ono filter pun vode. Pretočili smo to u flašicu i odnjeli frajeru na benzinsku i pokazali kaj prodaju.


Pet tra 17, 2015 4:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Kolega lam neznam iz kojeg razloga bi te tvoj frend sef pumpe lagao ali nazalost nije rekao istinu, postupak preuzimanja goriva nije ni slican kako ti je opisano. Svaka benzinska pumpa u spremnicima ima instalirane sonde koje izmedju ostalih mjerenja (kolicine, temperature) sluze i da bi utvrdile eventualnu prisutnost vode, znaci sonde izmjere sve vrijednosti prije istakanja zatim vozac cisterne zapocme s istakanjem preko svog volumetra na cisterni i kad se istoci cisterna volumetar na cisterni printa istocenu kolicinu u litrima, zatim sonda benzinske pumpe ponovno mjeri sve vrijednosti ukljucujuci i prisutnost vode te se poodatci usporede s volumetrom cisterne, znaci nema mjesta muljanju. Uostalom osim sondi na benzinskoj pumpi mora bit i posebna pasta za detekciju vode u gorivu, pasta se nanese na mjernu letvu i uroni se u gorivo, ako postoji prisutnost vode pasta promjeni boju, vrlo jednostavno, mislim da svi znaju da je voda teza od goriva te se za svega koju minutu izdvoji iz goriva i padne na dno.


Pet tra 17, 2015 5:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet vel 06, 2014 5:31 pm
Postovi: 500
Ime: Igor
Godište: 1988
Moj auto: w203
dario je u pravu, ljudi ne lupetajte gluposti, ina nije ničija prčija tako da to što pričate je nula bodova.


Pet tra 17, 2015 6:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 20, 2014 1:45 pm
Postovi: 564
Ime: Mladen
Godište: 1969
Moj auto: W 124 E320 95.g.
Kolega igor444, ti bi htio da je tako, ali na žalost daleko si ti od istine.
90-tih godina za vrijeme mog rada u Mađarskoj, puno sam se družio sa gospodinom Umičevićem, ako znaš tko je on?
Dalje nema potrebe da razglabamo o tim stvarima jer smo van zadane teme i nisi dovoljno upoznat sa poslovanjem INE :bye:

_________________
Svoju Zvizdu slidin, lipo san ti reka


Pet tra 17, 2015 6:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Davno su bile 90-e, davno je gospodin Jasminko otisao iz ine, i da istina je da se prije kralo gorivo ali ne na nacin da bi to nadoknadili vodom.


Pet tra 17, 2015 7:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 09, 2009 9:40 am
Postovi: 1031
Ime: Pipo
Godište: 1979
Moj auto: A124 Cabrio 240 dizel
Neznam kako se je onda Ini desilo da su prošle godine morali platiti kompletan popravak motora na jahti koja je ostala plutat nasred mora (navodno 200.000Eura popravak) + hrpi manjih brodova i brodica, također i mome prijatelju... Kako nisu senzori očitali da im se more ulilo u tankove.

Makar ja i dalje točim na Ini i svim ostalim pumpama, tak sve jedno koja pumpa.


Pet tra 17, 2015 7:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Dobro to je moguce, more je nagrizlo stjenke spremnika i prodrlo u spremnike, poznato mi je nesto o tome ali neznam detalje, vjerujem da te male pumpe na obali tada nisu ni imale instalirane sonde u tom slucaju bi se prisutnost vode trebala utvrditi mjernom letvom i pastom. Propust se dogodio ne zato sto su djelatnici ili vozaci cisterne dodali vodu u spremnik nego zato sto je more prodiralo u prastare spremnike


Pet tra 17, 2015 8:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 20, 2014 1:45 pm
Postovi: 564
Ime: Mladen
Godište: 1969
Moj auto: W 124 E320 95.g.
Gospon dario07, nisu bitne godine, dali su to 80te, 90te ili današnje vrijeme, jer danas se krade kako se nikad dosad nije i kako vrijeme odmiče tako se sve više krade(sofisticirano), pogotovo u naftnom biznisu, neovisno o sondama koje stalno spominješ. Sve u životu može se prilagoditi prema potrebi pa tako i mjerni uređaji, ako nije tako zašto onda nakon isteka garancije na tehničkim uređajima jednostavno dolazi do kvarova i grešaka , a za vrijeme garancije ne ili rijetko.
S gorivom dosta ljudi ima probleme pogotovo na našim područjima, htio ti to priznati ili ne, to su činjenice :bye:

_________________
Svoju Zvizdu slidin, lipo san ti reka


Sub tra 18, 2015 4:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 29 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr