Sada je Uto stu 20, 2018 9:45 pm




Odgovori  [ 1 post ] 
Mercedes SLK: evolucija 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 17, 2006 5:25 pm
Postovi: 3732
Ime: Tin
Godište: 0
[center]Mercedes SLK[/center]

Slika

Stigao je Sportlich Leicht Kurz koncept druge generacije. I ono što se na prvi pogled može zaključiti jest – novi je SLK još ljepši i elegantniji s jasno izraženim sportskim štihom. Dodajte još AMG-ov V8 od 360 KS i zabava može početi!

Prošlo je osam godina otkako je Mercedes-Benz lansirao automobil koji je pokrenuo svojevrsnu kabrio revoluciju. Tvrdi sklopivi krov u potpunosti je preokrenuo poimanje automobila bez krova, a kao što znamo konkurencija nije dugo čekala pa taj koncept možemo vidjeti na sve većem broju automobila. Uglavnom, kada su u pitanju inovacije onda je ovdje Mercedes definitivni lider čiji svaki novi model ili koncept biva «skeniran i sniman» špjiunskim tehnikama od strane konkurenata.

Po uzoru na genijalnu braću

S početkom 2004. godine iz Stuttgarta su stigle i prve oficijelne fotografije tzv. Sportlich Leicht Kurz koncepta druge generacije. I ono što se na prvi pogled može zaključiti jest – novi je SLK još ljepši i elegantniji s jasno izraženim sportskim štihom. Jasno, dizajn je uvelike određen većim i izuzetno uspješnim modelima, dizajnerskim ikonama, SL-om te fantastičnim SLR-om. Prvenstveno se to odnosi na prednji kraj s naglašenim nosom koji podsjeća na strijelu. Time je i mali Mercedesov kabrio dobio vrlo agresivnu facu koja je od strane mlađe publike uglavnom bila kritizirana kao suviše jednostavna. Bočna silueta otkriva sportski klinasti dizajn s jasno izbačenim blatobranima. Inače, novi je model 72 mm duži te 65 mm širi od prethodnika. Stražnji je kraj vrlo kratak, kako i dolikuje jednom ozbiljnom roadsteru, a inače cjelina je puno oblija u odnosu na prethodnika. Upravo ta bočna i stražnja projekcija otkrivaju veliku sličnost malog SLK-a s gore spomenutom braćom. Sve u svemu, novi je SLK prepun vizualnih aduta koji će osvojiti mnoga srca.

Slika

Zračni šal za uživanje i na 0°C

Naravno, Mercedes ne bi bio Mercedes kad ne bi ponovno pred konkurenciju postavio neka nova mjerila. Tako je novi SLK automobil s najboljim otporom zraka u klasi (samo Cd 0.32), ima najčvršću strukturu karoserije (jedan od razloga zašto na ovome automobilu nemate problema sa škripom i brtvljenjem sklopivog krova za razliku od konkurencije, a što je i jedan od razloga zašto je SLK automobil koji nabolje održava vrijednost), najveći kapacitet spremnika goriva od 70 litara, te spremnika prtljage od 300 litara (sa podignutim krovom). Kad smo kod krova valja napomenuti kako su Mercedesovi stručnjaci napravili potpuno novi sistem koji osigurava i više prostora u prtljažniku kada je krov spušten (63 l više u odnosu na prethodnika), a po prvi je puta njime moguće upravljati i putem daljinskog upravljača. Novost je i AIRSCARF sustav koji će vlasnicima SLK omogućiti uživanje u open-top vožnji i pri hladnim uvjetima. Naime, u naslonima za glavu smješteni su posebni otvori kroz koje se istiskuje topli zrak i tako grije ramena, vrat i glavu. Sustav radi putem elektronike tako da je moguće podesiti željenu temperaturu ili će sam sustav podešavati temperaturu i utjecati na intenzitet upuhavanja toplog zraka obzirom na brzinu vozila i vanjsku temperaturu. Naravno, za potpuni doživljaj potrebna je i adekvatna glazba – 380 Watta koje reproducira 11 zvučnika biti će dovoljno i za najzahtjevnije…

Od 0-100 km/ za samo 4.9 s!

I po pitanju motorizacije SLK ponovno pred konkurenciju postavlja nova mjerila. Tako će se najjači model s AMG-ovim potpisom opremati snažnim 5.4 l V8 motorom od 360 KS i 510 Nm okretnog momenta. Ovo je prvi puta da se V8 motor pojavljuje u tako kompaktnom automobilu. Performanse su izuzetne: 0-100 km/h = 4.9 s (!), 250 km/h. AMG model će biti serijski opremljen novim sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem 7G-TRONIC s mogućnošću manualnog mijenjanja brzina putem tipki na volanu. Novost je i V6 motor koji donosi 25 % više snage u odnosu na prethodnika. 272 KS i 350 Nm (maksimalni obrtni moment je dostupan već od 2400/min pa sve do 5000/min) u SLK 350 vozaču će pružati također vrhunsku zabavu: samo 5.6 s do 100 km/h (5.5 s sa 7G-TRONIC-om). Inače, ovo je prvi Mercedesov V6 motorom s promjenjivim radom bregaste osovine. Obzirom na ovaj i još neke detalje SLK s ovim motorom uspijeva trošiti manje od prethodnog V6 motora unatoč samom povećanju snage. Entry-level je SLK 200 K sa 163 KS. Moderan četverocilindrični agregat s kompresorom također se prvi put pojavljuje u SLK gami.

Po nove rekorde

Prethodnik se prodao u više od 308.000 primjeraka diljem svijeta što ga čini jednim od najuspješnijih modela svoje klase. Hoće li nasljednik uspjeti ponoviti ovaj uspjeh? Definitivno.


Pon lis 29, 2007 10:31 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 1 post ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr