Sada je Pon kol 19, 2019 9:42 am




Odgovori  [ 2341 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 153, 154, 155, 156, 157  Sljedeće
S klase iz oglasnika 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lip 08, 2008 2:48 pm
Postovi: 2673
Lokacija: krapinske toplice
Ime: Josip
Prezime: Tomić
Godište: 0
Moj auto: w210 290td
ovaj Genscher je ko novi
https://www.index.hr/oglasi/mercedes-be ... id/1673512

_________________
Meglolizec

Pravi muškarac voli hladno pivo, velike sise i meso na roštilju, ali nitko ti ne brani da oženiš dasku, piješ neki šminkerski koktelčić sa 3% alkohola i budeš vegetarijanac ...


Pon ožu 18, 2019 2:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail AIM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5982
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
lincoln napisao:



Koliko se ja sjecam taj mercedes je prije nekoliko godina bio vec na prodaji.Sto se tice cjene,previse skup bez obzira na predjene kilometre.Proizvedeno je samo 98000 komada i samo 59 %je otislo na Daleki istok,ukljucujuci i Japan.Osoba koja ga kupi mora racunati sa najmanje 3000 Euro investicije da bi sa njim bio u saobracaju.Svi elektricni kablovi su propali i njih treba obavezno promjeniti.Taj auto dali stvarno potice iz Japana je malo tesko ustanoviti posto se auto nalazi u Poljskoj.Vlasni moze da bude i japanski konzulat,odnosno konzularno predstavnistvo u Poljskoj.Licno za mene taj auto nebi smio da kosta vise od 4000 Euro.Zasto u tehnickim podacima nestoji da ima ugradjen Tempomat neznam.
Postoji jos jedan problem a to je da radio nije original nego je zamjenit sa najjeftinijim modelom za Evropu.Original japanski Becker radio je radio samo na japanskoj frekvenciji.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon ožu 18, 2019 3:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prisutan
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1705
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Zvonimir napisao:
lincoln napisao:



Koliko se ja sjecam taj mercedes je prije nekoliko godina bio vec na prodaji.Sto se tice cjene,previse skup bez obzira na predjene kilometre.Proizvedeno je samo 98000 komada i samo 59 %je otislo na Daleki istok,ukljucujuci i Japan.Osoba koja ga kupi mora racunati sa najmanje 3000 Euro investicije da bi sa njim bio u saobracaju.Svi elektricni kablovi su propali i njih treba obavezno promjeniti.Taj auto dali stvarno potice iz Japana je malo tesko ustanoviti posto se auto nalazi u Poljskoj.Vlasni moze da bude i japanski konzulat,odnosno konzularno predstavnistvo u Poljskoj.Licno za mene taj auto nebi smio da kosta vise od 4000 Euro.Zasto u tehnickim podacima nestoji da ima ugradjen Tempomat neznam.
Postoji jos jedan problem a to je da radio nije original nego je zamjenit sa najjeftinijim modelom za Evropu.Original japanski Becker radio je radio samo na japanskoj frekvenciji.


U prodaji do sada ovaj nije bio. Auto je iz Japana 100% jer sam gledao japanski oglas. Ukoliko te interesuje auto imaš člana foruma kojem su uvezli w124 e500 iz japana. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pon ožu 18, 2019 4:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Koliko sam pratio do sada njihove oglase na facebook grupi to je neka firma koja se bavi kupovinom očuvanih primjeraka na aukcijama u Japanu, bude i novijih automobila u izvrsnom stanju, većinom youngtimeri i oldtimeri. Naravno, to što netko oglašava on-line ne mora biti istina, ali vjerujem da ljudi koji skupo plate takve auto dobro prethodno ih dobro provjere kao i dokumentaciju.

Da li je auto stvarno došao iz Japana vjerujem da se može provjeriti ako ima izvozne/uvozne dokumente i dokumente aukcijske kuće.

Slažem sa da je cijena pretjerana, iako je auto očuvan i sa jako malo kilometara iz iskustva znam da neke stvari na autu odu ne zbog eksploatacije nego propadnu protekom vremena. Pitanje je i gdje je taj auto skladišten i kako, je li vožen redovito ili je stajao godinama.

Da je S500 ili S600 u besprijekornom stanju možda bi bila opravdana cijena. Opet s druge strane možda nekome toliko vrijedi. Ima li takvih ne znam. Vjerojanto i tražena cijena nije fiksna.

Ono što mene muči kod auta koji nisu bili za europsko tržište, ne samo homologacija nego kako su ti auti podešeni, treba li reprogramirati elektroniku motora, jesu li neki drugi elementi bitno drugačiji. Ne znam ništa o tome pa ako netko zna više molio bih info. Znam da nisu isto konstruirani auti za dijelove svijeta u kojima je jako vruće i za hladne predjele, i nije sigurno razlika samo u jačoj klimi ili sustavu grijanja drugačijem. Sigurno ima kod laka, limarije, tko zna čega bitnih razlika.

Na primjeru iz oblitelji znam da je bila razlika u automobilu koji je kupljne nov i zbog nekih razloga je auto namijenjen za Belgiju preusmjeren u RH. Auto je bio "problematičan" po pitanju goriva odnosno užasno osjetljiv na naše gorivo (sredina devedesetih je u pitanju). Ako su različiti kontinenti sa različitim propisima i klimatskim uvjetima u pitanju, rekao bih da može biti elemenata o kojima valja razmisliti.

Kao što je rečeno imamo tu forumaša koji je od te ekipe kupio auto, možda bi neko njegovo iskustvo i info bilo korisno čuti, možda netko planira kupiti ovakav auto.


Sri ožu 20, 2019 10:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 24, 2013 7:47 pm
Postovi: 29
Ime: David
Godište: 1962
blue45 napisao:
Koliko sam pratio do sada njihove oglase na facebook grupi to je neka firma koja se bavi kupovinom očuvanih primjeraka na aukcijama u Japanu, bude i novijih automobila u izvrsnom stanju, većinom youngtimeri i oldtimeri. Naravno, to što netko oglašava on-line ne mora biti istina, ali vjerujem da ljudi koji skupo plate takve auto dobro prethodno ih dobro provjere kao i dokumentaciju.

Da li je auto stvarno došao iz Japana vjerujem da se može provjeriti ako ima izvozne/uvozne dokumente i dokumente aukcijske kuće.

Slažem sa da je cijena pretjerana, iako je auto očuvan i sa jako malo kilometara iz iskustva znam da neke stvari na autu odu ne zbog eksploatacije nego propadnu protekom vremena. Pitanje je i gdje je taj auto skladišten i kako, je li vožen redovito ili je stajao godinama.

Da je S500 ili S600 u besprijekornom stanju možda bi bila opravdana cijena. Opet s druge strane možda nekome toliko vrijedi. Ima li takvih ne znam. Vjerojanto i tražena cijena nije fiksna.

Ono što mene muči kod auta koji nisu bili za europsko tržište, ne samo homologacija nego kako su ti auti podešeni, treba li reprogramirati elektroniku motora, jesu li neki drugi elementi bitno drugačiji. Ne znam ništa o tome pa ako netko zna više molio bih info. Znam da nisu isto konstruirani auti za dijelove svijeta u kojima je jako vruće i za hladne predjele, i nije sigurno razlika samo u jačoj klimi ili sustavu grijanja drugačijem. Sigurno ima kod laka, limarije, tko zna čega bitnih razlika.

Na primjeru iz oblitelji znam da je bila razlika u automobilu koji je kupljne nov i zbog nekih razloga je auto namijenjen za Belgiju preusmjeren u RH. Auto je bio "problematičan" po pitanju goriva odnosno užasno osjetljiv na naše gorivo (sredina devedesetih je u pitanju). Ako su različiti kontinenti sa različitim propisima i klimatskim uvjetima u pitanju, rekao bih da može biti elemenata o kojima valja razmisliti.

Kao što je rečeno imamo tu forumaša koji je od te ekipe kupio auto, možda bi neko njegovo iskustvo i info bilo korisno čuti, možda netko planira kupiti ovakav auto.



Bio sam u Japanu. Zaista troše drugačije gorivo. Ne znam točno o čemu se radi, ali pripazite. Vjerojatno treba preštelat mašinu


Čet ožu 21, 2019 11:41 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5982
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
CTN962 napisao:
blue45 napisao:
Koliko sam pratio do sada njihove oglase na facebook grupi to je neka firma koja se bavi kupovinom očuvanih primjeraka na aukcijama u Japanu, bude i novijih automobila u izvrsnom stanju, većinom youngtimeri i oldtimeri. Naravno, to što netko oglašava on-line ne mora biti istina, ali vjerujem da ljudi koji skupo plate takve auto dobro prethodno ih dobro provjere kao i dokumentaciju.

Da li je auto stvarno došao iz Japana vjerujem da se može provjeriti ako ima izvozne/uvozne dokumente i dokumente aukcijske kuće.

Slažem sa da je cijena pretjerana, iako je auto očuvan i sa jako malo kilometara iz iskustva znam da neke stvari na autu odu ne zbog eksploatacije nego propadnu protekom vremena. Pitanje je i gdje je taj auto skladišten i kako, je li vožen redovito ili je stajao godinama.

Da je S500 ili S600 u besprijekornom stanju možda bi bila opravdana cijena. Opet s druge strane možda nekome toliko vrijedi. Ima li takvih ne znam. Vjerojanto i tražena cijena nije fiksna.

Ono što mene muči kod auta koji nisu bili za europsko tržište, ne samo homologacija nego kako su ti auti podešeni, treba li reprogramirati elektroniku motora, jesu li neki drugi elementi bitno drugačiji. Ne znam ništa o tome pa ako netko zna više molio bih info. Znam da nisu isto konstruirani auti za dijelove svijeta u kojima je jako vruće i za hladne predjele, i nije sigurno razlika samo u jačoj klimi ili sustavu grijanja drugačijem. Sigurno ima kod laka, limarije, tko zna čega bitnih razlika.

Na primjeru iz oblitelji znam da je bila razlika u automobilu koji je kupljne nov i zbog nekih razloga je auto namijenjen za Belgiju preusmjeren u RH. Auto je bio "problematičan" po pitanju goriva odnosno užasno osjetljiv na naše gorivo (sredina devedesetih je u pitanju). Ako su različiti kontinenti sa različitim propisima i klimatskim uvjetima u pitanju, rekao bih da može biti elemenata o kojima valja razmisliti.

Kao što je rečeno imamo tu forumaša koji je od te ekipe kupio auto, možda bi neko njegovo iskustvo i info bilo korisno čuti, možda netko planira kupiti ovakav auto.



Bio sam u Japanu. Zaista troše drugačije gorivo. Ne znam točno o čemu se radi, ali pripazite. Vjerojatno treba preštelat mašinu





Tvoj text

Bio sam u Japanu. Zaista troše drugačije gorivo. Ne znam točno o čemu se radi, ali pripazite. Vjerojatno treba preštelat mašinu


Neznam nasta mislis kad ovako nesto napises i kakvo prestelavanje motora mora da se izvrsi?Japanci koriste isto gorivo kao i u Evropi.Naravno da koriste i gorivo od 102 i 104 oktana ali isto tako koriste i 95 odnosno 98 i 100 oktana.Ja ponekad koristim 100 oktana gorivo i nemam problema osim sto je motor za ca.10 stepeni topliji nego kad koristim 98 oktana.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet ožu 21, 2019 7:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 24, 2013 7:47 pm
Postovi: 29
Ime: David
Godište: 1962
OK!
Moguče da sam nešto krivo čuo, ili mi je netko tamo dao krivu informaciju.


Pet ožu 22, 2019 9:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Zvonimire, možete li reći koji je razlog zbog koje ponekad točite 100 oktana? Pitam jer je u Hrvatskoj taj benzin značajno skuplji, pa me zanima ima li neki očiti benefit kod korištenja istog.

Doduše, kvaliteta goriva je u Njemačkoj sigurno puno viša, pa mi je i s te strane Vaše iskustvo i dojmovi s tim gorivom važno. Kod nas u RH kad natočim 95oktana pitanje je što sam zapravo dobio :smile: Tako da bi možda imalo smisla dio tanka točiti 100 oktana.


Sub ožu 23, 2019 8:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5982
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Kresimire,
Zasto ponekad trosim 100 oktana gorivo je cisto iz razloga da vidim kako se motor ponasa odnosno koja mu je i potrosnja goriva.Ustanovio sam da kod voznje na autoputu potrosnja goriva je manja za ca.1,5-2 litre goriva na 100km.Temperatura je malo veca za ca 5-10 stepeni gradske voznje,dok na autoputu pri brzini od ca 130 km temperatura je ca .80 stepeni.Motor je malo startniji prilikom palenja i prilikom kretanja.Sve u svemu 100 oktana gorivo se neisplati koristiti jer je jako skupo.Pitanje kod mercedesa u servisu sta oni misle o 100 oktana gorivu za M104 i 119 motore odgovor je 100 oktana gorivo dolazi do izrazaja samo onda,ako je motor CIPIRAN jer prilikom cipiranja mora se automatski i Motorsteuergerät ponovo programirati kako bi potrosnja goriva bila sinhronizirana sa novim cipom.98 oktana gorivo se moze i dalje normalno koristiti bez obzira sto je motor cipiran.
Znaci,cipiranje kao i koristenje 100 oktana gorivo se uopce neisplati.Momentalna cjena od 100 oktana je 1,70-1,83 Euro po litri.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub ožu 23, 2019 10:20 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Zvonimir napisao:
Kresimire,
Zasto ponekad trosim 100 oktana gorivo je cisto iz razloga da vidim kako se motor ponasa odnosno koja mu je i potrosnja goriva.Ustanovio sam da kod voznje na autoputu potrosnja goriva je manja za ca.1,5-2 litre goriva na 100km.Temperatura je malo veca za ca 5-10 stepeni gradske voznje,dok na autoputu pri brzini od ca 130 km temperatura je ca .80 stepeni.Motor je malo startniji prilikom palenja i prilikom kretanja.Sve u svemu 100 oktana gorivo se neisplati koristiti jer je jako skupo.Pitanje kod mercedesa u servisu sta oni misle o 100 oktana gorivu za M104 i 119 motore odgovor je 100 oktana gorivo dolazi do izrazaja samo onda,ako je motor CIPIRAN jer prilikom cipiranja mora se automatski i Motorsteuergerät ponovo programirati kako bi potrosnja goriva bila sinhronizirana sa novim cipom.98 oktana gorivo se moze i dalje normalno koristiti bez obzira sto je motor cipiran.
Znaci,cipiranje kao i koristenje 100 oktana gorivo se uopce neisplati.Momentalna cjena od 100 oktana je 1,70-1,83 Euro po litri.


Hvala na odgovoru. Nešto slično sam i mislio. Možda probam jednom natočiti 100tku iz znatiželje da vidim kako će se ponašati moj motor.


Sub ožu 23, 2019 4:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lip 08, 2008 2:48 pm
Postovi: 2673
Lokacija: krapinske toplice
Ime: Josip
Prezime: Tomić
Godište: 0
Moj auto: w210 290td
https://www.index.hr/oglasi/mercedes-be ... id/1697341

e sad, da li stvarno stanje odgovara ovom iz oglasa?

_________________
Meglolizec

Pravi muškarac voli hladno pivo, velike sise i meso na roštilju, ali nitko ti ne brani da oženiš dasku, piješ neki šminkerski koktelčić sa 3% alkohola i budeš vegetarijanac ...


Pon tra 01, 2019 7:19 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail AIM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5982
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Na prvi pogled nije los,ali ako je stvarno u dobrom stanju kao sto stoji u oglasu 8-9000 Euro bila bi cijena za akceptiranje.Mora se uzeti u obzir da je on 28 godina star,jako malo vozen sto je i to kod W104 motora jedna vrsta mane,i sto su elektricni kablovi skoro propali i njih treba obavezno promjeniti.Kablovi su jako skupi i neko krpanje kablova nepridonosi nicemu. Samo kablovi za svjecice, razvodna kapa kao i ruka kostaju oko ca 500 Euro.Njegov volan je previse naglanzan i kilometar sat je analog,a ne digital.Treba provjeriti dali dnevni km. sat salta svakih 1000 m odnosno dali je kompatibel sa predjenom kilometrazenom.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon tra 01, 2019 9:08 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Ne znam po kojim točno parametrima se određuju cijene youngtimera, ali mislim da kod ovakvih auta koji nisu rijetki modeli i s takvim tipom motora koji lako prelaze velike kilometraže činjenica ima li 35 ili 105 tisuća km ne bi trebala previše igrati ulogu (meni barem ne bi igrala) nego cjelokupno stanje i očuvanost automobila. Tako da mi se čine malo visoke cijene i onog prvog oglasa i ovog, ali cijena nikad nije fiksna pa je možda moguće spustiti do one koju Zvonimir navodi da je realna.

Po slikama se vidi samo vanjski dio, ono ispod i neke druge sitnice se vide tek inspekcijom uživo. Bilo bi zannimljivo kad bi netko od znalaca temeljito pregledao auto i dao svoju ocjenu. Aukcijske kuće sigurno znaju posao, ali nekako bih više vjerovao sudu dobrog i pouzdanog majstora.

I slažem se da je netko malo pretjerao s cockpit sprejem na volanu :smile: Trebali su mat sprej uzet, ovako je malo previše. Ali ako je to jedina mana auta naći će kupca uz nižu cijenu sigurno.


Sri tra 03, 2019 6:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5982
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
W140 sa M 104 motorom moze preci i 800.000 km,bez nekih velikih problema.Potrosni materijal se neracuna kao kvar vozila.Moj nekadasnji sluzbeni W140 presao je kod mene 650.000KM i takvog sam ga i ostavio kad sam napustio sluzbu.W140 iz oglasa nema sigurno nigdje hrdje jer sve do 1995 god.W140 je izlazio sa cinkovanom karoserijom.Od 1995 god.pa nadalje W140 je izlazio sa polucinkovanom karoserijom.Ti su modeli poceli polako da hrdjau ali nije bila tako kriticna situacija da se odmah moralo ici na popravak karoserije.Najvise kod njega treba obratiti paznju na diferencijal(mora da bude suh)getriba da je ispod suha,kuciste od uljnog filtera,karter, servo pumpa,remen motora kao i njegov mali amortizer i motor lageri dali su jos u dobrom stanju.Auspuf tako i tako mora se pogledati.Kod njega ima puno stvari koji bi se trebali promjeniti bez obzira na kilometrazu i to iz razloga sto on po starosti ima jako malo kilometara.Motorno ulje je za njega 10W40(polusinteticko ulje) ili 15W40(sinteticko ulje).Sva novija ulja nisu za njega.Ona su previse tanka i gube na viskozitetu.Promjena ulja,svakih 10-15000km.Potrosnja ulja se krece oko 05L. na 1000 km ovisno dali je puno vozen na otvorenoj cesti, autoputu,ili u gradu.Naravno treba da se promjeni i to pod hitno klima filter koji nije bas jeftin.(75 Euro).


Moram nesto da dodam.Prije ca 2 mjeseca izgubio sam sansu da kupim W140 za samo 200 Euro Auto je stajao u garazi godinu dana jer je vlasnik umro,i pocjepao je svu dokumentaciju od auta.Tako da je auto prodan bez ikakvih dkumenata.Inace auto je u tip-top stanju.Neki veliki izdatak za njega da bude u voznom stanju nebi bio veci od ca.1,500 Euro.Promjena ulja u motoru,ulje za getribu,nova baterija,mozda i nove gume,i to bi bilo sve.Kasno primjetio, tako da je otisao u druge ruke.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri tra 03, 2019 7:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 88
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Zvonimir napisao:

Moram nesto da dodam.Prije ca 2 mjeseca izgubio sam sansu da kupim W140 za samo 200 Euro Auto je stajao u garazi godinu dana jer je vlasnik umro,i pocjepao je svu dokumentaciju od auta.Tako da je auto prodan bez ikakvih dkumenata.Inace auto je u tip-top stanju.Neki veliki izdatak za njega da bude u voznom stanju nebi bio veci od ca.1,500 Euro.Promjena ulja u motoru,ulje za getribu,nova baterija,mozda i nove gume,i to bi bilo sve.Kasno primjetio, tako da je otisao u druge ruke.



Uh, to je šteta, pogotovo što je auto bio u dobro stanju. Jer ovi auti ako su održavani i u dobrom stanju mogu se voziti još jako dugo, a meni osobno ta stara škola iz 90ih je puno veći gušt u vožnji od novijih modela. Ne samo Mercedes nego generalno stariji ozbiljniji modeli. Noviji imaju više tehnologije i elektronike, ali više volim old school :smile:

Kod na je teško naći dobar W140 da je na prodaju jer većinom kad dođe u neke godine bude zapušten od novih vlasnika, promijeni ih puno itd., a iz Njemačke bi bio prevelik trošak dovest jer su to auti sa starom eko normom. Bojim se da će ih puno tamo uskoro završit u preši, a u ovim našim krajevima ima nas koji bismo se rado još dugo družili s nekim očuvanim primjerkom iz Njemačke.


Sub tra 06, 2019 7:43 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 2341 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1 ... 153, 154, 155, 156, 157  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr