Sada je Ned kol 25, 2019 10:02 pm




Odgovori  [ 77 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće
Razvoj S klase 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned srp 01, 2007 4:11 pm
Postovi: 3538
Lokacija: Donji Miholjac
Ime: Matija
Prezime: Zetović
Godište: 1988
Moj auto: W210 E220D 1995.god. elegance - tatin
Slika
Četvrta generacija Mercedesovog top modela, S-klase, manja je, lakša i brža no ikad. Uz to, udobnost, kvaliteta i luksuz dosegli su, za konkurentne proizvođače, gotovo nedostižne razine. Neosporivo je da je Mercedesova S-klasa najbolji automobil na svijetu, jer je, između ostalog, najpotpuniji. Od munjevite brzine do ležanja na cesti, brilijantnosti inžinjeringa, luksuza i upravljivosti - niti jedan automobil na svijetu ne predstavlja mu izravnu konkurenciju. Usporediti S-klasu s Bentleyima ili Rolls-Royceima je poput uspoređivanja Van Goghovih slika sa spiljskim crtežima. Najbolji automobil na svijetu nije samo užitak u vožnji, već predstavlja i zadnju riječ tehnologije sa socijalnom podsvijesti. Proces smanjivanja, oštrenja, olakšavanja i uglađivanja je još fascinantniji kada se uzme u obzir povijest S-klase, koja seže 25 godina unatrag. Današnja S-klasa ne bi bila kakva jest da nije bilo modela W116 iz 70-ih, točnije prve S-klase.

W116
W116 je bila veličine nosača zrakoplova, a V8 motori su nevjerojatno puno trošili. Istina, upravljanje je bilo među najboljima na svijetu, a hidraulični automatski mjenjači trajali bi vječno, no vrhunska uglađenost nije bila na popisu serijske opreme. Golemi, Wagnerski 450SEL 6.9 bio je solidna jurilica, ali težio je dvije tone, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h, unatoč cilindrima veličine V-1 raketa, trajalo sedam i pol sekundi, a maksimalna brzina iznosila samo 224 km/h. Također, uživanje u komforu bi vam svako malo prekidale 'pauze' na benzinskim pumpama. Prva S-klasa bila je prenapuhana, pretjerana i preteška, ali posjedovala je golemu superiornost nad konkurencijom.
Slika
W116
Proizvodnja: 1972–1980
Motori:
Dužina: 4.960 (5.060) mm
Širina: 1.870 mm
Visina: 1.425 mm
Težina: 1.675 (1.700) k


W126
U osamdesetim godinama stigla je druga S-klasa, model W126, koja je također po uzoru na prethodnika imala apetit dostojan Rimskog cara. W126 dobila je nadimak 'konferencijski automobil', jer je bila korištena za prijevoz svjetskih vođa, diplomata, premijera pa čak i diktatora. Ipak, žanr luksuznog automobila odveden je korak unaprijed s drugom S-klasom. Naime, pojavila se elektronika: stigle su novotarije poput električnih sjedala s memorijom, grijanje stražnjih sjedala za umorne tajkune i električna zavjesa na stražnjem staklu za izbjegavanje paparazzija. ABS i ESR također su bile tehničke novosti, kao i vozački zračni jastuk te zatezači prednjih pojaseva. Uz sve to top model 560 ubrzavao je do 100 km/h za sedam i nešto sekundi i postizao maksimalnu brzinu od 232 km/h. Doduše, potrošnja je i dalje bila zastrašujuće visoka. Ukupna težina od dvije tone najmanje je pomagala neutaživoj žeđi S-klase. Moćna, veličanstvena i samouvjerena, S-klasa je bila najuspješniji luksuzni automobil u povijesti Mercedes-Benza s gotovo milijun prodanih primjeraka. W126 definitivno je obilježila osamdesete godine u automobilskom pogledu. Dok su W116 i W126 odražavale socijalne i ekonomske prilike svojeg doba, sljedeća S-klasa, W140 ili 'Diana mobil', kako je odnedavno prozvana, to nikako nije činila.
Slika
W126
Proizvodnja: 1979–1991
Motori:
Dužina: 5.020 (S/SE)
5.160 (SEL/SDL)
4.935 (SEC) mm
Širina: 1.820 (SE/SEL)
1.828 (SEC) mm
Visina: 1.437 (SE)
1.441 (SEL)
1.446 (560 SE/L)
1.407 (SEC) mm
Težina: od 1.510 kg


W140
Stuttgart je nacrtao novog 'Genschera' sredinom osamdesetih misleći da se svijet neće promijeniti, ali promijenio se više nego što su Nijemci ikada očekivali. Berlinski zid je srušen, demokracija je počela odmjenjivati socijalizam. Dimenzije nove S-klase postale su zabrinjavajuće. Uz to, predstavljanje golemog W140 1991. godine poklopilo se s globalnih ekonomskim slomom. Pola tone teža od prethodnog modela i gotovo za trećinu skuplja, W140 bila je najteža, najšira, najduža i najskuplja S-klasa dotad. Odjednom je svjetski luksuzni automobil po kojemu su mjerili sve ostale prestao biti predmetom žudnje mnogim ambicioznim biznismenima. Javno sramoćenje lagano se moglo izbjeći u Lexusu, Jaguaru ili BMW-u serije 5, ali ne i u milijunerskom Mercedesu - model je propao na tradicionalnim, zapadnim tržištima, ali tajkuni iz bivših socijalističkih zemalja zauzvrat su ga obožavali. Dužina od preko pet metara i širina od dva metra značili su da su postojala mnogobrojna mjesta i ulice u prometu po kojima se golema S-klasa jednostavno nije mogla voziti. Manevriranje uskim, preparkiranim ulicama uzrokovalo je, gotovo doslovno, jako znojenje i nervozu vozača. Naciljali biste, zatvorili oči i molili Boga da ne oderete bokove pet-šest parkiranih automobila. Prilaženje mjestu za parkiranje bilo je poput kormilarenja Titanicom. Mercedes-Benzovi dizajneri su shvatili, doduše prekasno, da su pretjerali s dimenzijama novog automobila pa su u zadnji trenutak postavili dvije male 'antene' s obje strane stražnjeg dijela S-klase kao pomoć pri parkiranju unazad, koje bi se aktivirale pri ubacivanju ručice mjenjača u položaj R. Velike dimenzije W140-ice zamaskirale su njene istinske sposobnosti. U pogledu brzine, tišine i uglađenosti, model 600SEL V12 nije samo pobijedio konkurenciju, već ih je doslovno uništio. Čak su i slabije izvedbe bile opremljene najnovijom opremom. Bočni zračni jastuci, ABS, BAS, elektronska kontrola stabilnosti, stražnje staklo koje se samo čistilo, mnogobrojni elektromotori, samozatvarajuća vrata i poklopac prtljažnika te dvostruka zvučna izolacija činili su W140 tehnološkim draguljem. No, tehnologijom se ne mogu prodavati automobili. U svijetu je prodano tek 400,000 primjeraka, što je upola manje od prodanosti prethodnog modela. Dok se ne bi moglo reći da je W140 bio veliki neuspjeh, u Stuttgartu su shvatili da su 'prekuhali' S-klasu. Kao što je Bruno Sacco, odgovorni dizajner, jednom rekao: "Nikada više nećemo napraviti automobil sličan S-klasi." I nisu.
Slika
W140
Proizvodnja: 1991–1998
Motori: Benzin: 2,8-6,0 Liter, 142-300 kW
Dizel: 3,0 l-3,5 l 110 kW-130 kW
Dužina: 5.113 (5.213) mm
Širina: 1.886 mm
Visina: 1.486 mm
Težina: 1.890–2.250 kg



W220
Nova S-klasa možda dijeli onu nenametljivu impozantnost linije sa svojim prethodnicima, možda još uvijek posjeduje više elektronike od NASA-e, možda je i dalje najluksuzniji automobil na svijetu i možda još uvijek utjelovljuje sve tradicionalne Mercedesove kvalitete... No, razlikuje se od stare S-klase kao što se nova Ferrari 360 Modena razlikuje od stare Daytone. Nova S-klasa je jednostavno najudobniji, najmekši, tehnički najsofisticiraniji i najuglađeniji automobil koji je ikada napravljen. To je automobil u kojem nema niti jednog atoma kompromisa. Mogli bismo vam pričati o 150 elektromotora, zračnom ovjesu, opcijskim električnim ventilatorima koji vam griju ili hlade stražnjicu, prednjim svjetlima i brisačima koji se uključuju automatski, genijalnom Distronic tempomatu, snažnim motorima, vrhunskim elektronskim peterobrzinskim automatskim mjenjačima ili čak o funkciji gašenja četiri od osam cilindara u svrhu štednje goriva. No, na taj način biste propustili najvažniju značajku Mercedesove S-klase. Ono što uistinu nevjerojatno jest postignuće i uspjeh projekta. Zadatak se inžinjerima i dizajnerima zasigurno činio nemogućim - uzmite automobilskog dinosaura na rubu izumiranja i pretvorite ga u najbolji automobil na svijetu. Stručnjaci iz Stuttgarta stvorili su automobil koji je tako zasljepljujuće superioran prema konkurenciji da će globalnoj industriji trebati puno vremena da postigne ono što je Mercedes napravio s novom S-klasom.
Slika
W220
Proizvodnja: 1998–2005
Motori: Dizel: 3,2 Litre & 4,0 l, 150 kW & 191 kW;
Benzin: 3,7 l-6,0 l, 180 kW-450 kW
Dužina: 5.038 (5.158) mm
Širina: 1.855 mm
Visina: 1.449 mm
Težina: 1.810 (2.135) kg



W221
Mercedes-Benz S-klasa pripada najvišem razredu velikoserijskih automobila, a glavnu konkurenciju ovom modelu čine BMW serije 7, Audi A8, VW Phaeton i Jaguar XJ – type.
S ovim modelom, Mercedes nastoji kupcima ponuditi komfor na najvišoj razini, a kako bi u tome uspio, uložene su velike količine novaca, vremena i znanja u razvoj tog modela. Trenutno je S-klasa tehnološki najnapredniji automobil na svijetu i samo ga BMW sa serijom 7 uspijeva pratiti u stopu. Ono čime se S klasa posebno ističe je sigurnosni sustav koji predviđa neizbježni sudar (Pre-safe) te automobil dovodi u stanje najmanjeg rizika za ozljede putnika (automatski zateže prednje sigurnosne pojase, zatvara prozore i namješta sjedala u najbolji odnosno najsigurniji položaj).Brake Assist PLUS, radar-senzor, sjedala sa proširenim opcijama masaže. Također, tu je i napredni sustav infracrvenog radara koji u noćnoj vožnji povećava vidljivost prikazivanjem digitalne slike na zaslonu automobila i time ukazuje na skrivene opasnosti na cesti. Prvoklasno uređena unutrašnjost također pruža još veću razinu udobnosti za baš svakog putnika. Povećao je se obujam prtljažnika, sada broji 550 litara prostora za prtljagu.
Ispod 'haube' nalaze se četiri agregata, od kojih su tri novorazvijeni i pojavljuju se po prvi puta u S-klasi. Redom, benzinski: 3.5 V6 sa 272 KS, novi V8 snage 388 KS i 530 Nm dostupnih pri samo 2800 okretaja. S ovim motorom S500 ubrzava za 5.4 s do 100 km/h. Te iz društva visoke klase, V12 sa 517 KS i 'monstruoznih' 830 Nm pri 1900 okretaja.
Slika
Slika

W221
Proizvodnja: 2005–danas
Motori: Benzin: 3,5–6,0litre 200–450 kW
Dizel: 3,0-4,0litre 173–235 kW
Dužina: 5.076–5.206 mm
Širina: 1.871 mm
Visina: 1.473 mm
Težina: 1.880–2.180 kg


Zadnja izmjena: Zeta; Pet ruj 14, 2007 7:39 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.



Čet ruj 13, 2007 6:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 19, 2006 12:37 pm
Postovi: 1418
Lokacija: RS
Ime: Dusko
Godište: 0
Moj auto: W204/W164/sprinter/smart
Post 
Nije los text, super sto si ga izvukao sa vidiauto. Trebalo bi negdje naci neki test W221 pa sve sloziti u cjelinu. Inace ovo mi je najjace:

,,Pola tone teža od prethodnog modela i gotovo za trećinu skuplja, W140 bila je najteža, najšira, najduža i najskuplja S-klasa dotad,,

Najmocniji, i jedan od najbolje izradjenih mercedesa ikad.


Čet ruj 13, 2007 7:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 17, 2006 5:25 pm
Postovi: 3736
Ime: Tin
Godište: 0
Post 
super....nek se samo skupljaju ovakvi textovi....samo da je malo više slikica....ugodnije je oku....inaće svaka čast.... :wink:


Čet ruj 13, 2007 7:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 24, 2006 10:05 am
Postovi: 3516
Lokacija: Split
Ime: Ivan
Godište: 1986
Moj auto: w220 - S320, w220 - S500, W215 - CL500, W140 - CL500, Kombi MB 208 D, w168 - A170CDI
Post 
Citat:
Najmocniji, i jedan od najbolje izradjenih mercedesa ikad


slazem se !


Pet ruj 14, 2007 1:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 30, 2007 7:13 pm
Postovi: 1216
Lokacija: zagreb
Ime: Alan
Godište: 1980
Moj auto: w124 e280
Zeta napisao:
stražnje staklo koje se samo čistilo_____
e,a kaj je ovo? kak se samo čistilo? jel se to odnosi na odmagljivanje ili?

_________________
c/p
"Isuse bože,kako je auto ružan,nekakva kombinacija Blanke Vlašić i poziva za vojsku"
...veli čovjek za w123 200d-240d..."jer nisu baš tako tromi kao što svi pričaju"


Pet ruj 14, 2007 1:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM YIM AIM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned srp 01, 2007 4:11 pm
Postovi: 3538
Lokacija: Donji Miholjac
Ime: Matija
Prezime: Zetović
Godište: 1988
Moj auto: W210 E220D 1995.god. elegance - tatin
Post 
Evo malo sam uredio tekst, ako sam negdje pogriješio, molio bih da kažete pa da ispravim...
A što se tiče slika, nisam imao bolje, tražim u googlu i uvjek završim na našem forumu... :|
A jel bi to mogli moderatori stavit pod važno ak nije problem??


Pet ruj 14, 2007 7:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 04, 2007 5:14 pm
Postovi: 333
Lokacija: Zagreb
Post 
evo jedne interesante slike :

Slika

_________________
Slika


Sub ruj 15, 2007 8:54 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 19, 2006 12:37 pm
Postovi: 1418
Lokacija: RS
Ime: Dusko
Godište: 0
Moj auto: W204/W164/sprinter/smart
Post 
NAJVECI :beer: Ne znam da li vam je poznato ali na pltformi W140 je pravljen Maybach, cak su i test primerci maybacha kruzili na testiranjima u karoseriji od W140


Sub ruj 15, 2007 3:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet stu 30, 2006 9:26 pm
Postovi: 72
Lokacija: Opatija
Post 
Jedino si izostavio prvu S klasu, mislim da je bila w113 ili w114, ona sa dva okrugla svjetla jedno ispod drugog naprijed i tankim lampama iza. Brdo kroma na njemu ne treba ni spominjati.

Glede konkurencije, po meni je eski, a i mercu uopće jedino može parirati bmw, audi je priča za sebe. Je...š auto od xxxxx € sa prednjim pogonom, a o završnoj obradi da ne govorim.


Čet ruj 20, 2007 9:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku ICQ
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 08, 2006 6:22 pm
Postovi: 5999
Lokacija: Nedelišće
Ime: Nikola
Prezime: Grahovec
Godište: 1986
Moj auto: W123-240D
Post 
tomi napisao:
Jedino si izostavio prvu S klasu, mislim da je bila w113 ili w114, ona sa dva okrugla svjetla jedno ispod drugog naprijed i tankim lampama iza. Brdo kroma na njemu ne treba ni spominjati.

Glede konkurencije, po meni je eski, a i mercu uopće jedino može parirati bmw, audi je priča za sebe. Je...š auto od xxxxx € sa prednjim pogonom, a o završnoj obradi da ne govorim.


w113 ti je pagoda..ili mali coupe/cabrio..w114 ti je inačica w115 koja je bila u coupe izadnju ...dok se kao prva s klasa prije w116,a koju zeta nije naveo postavlja model w108 odnosno kasnije modificirani w109.. :wink:

Slika


Čet ruj 20, 2007 9:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned srp 01, 2007 4:11 pm
Postovi: 3538
Lokacija: Donji Miholjac
Ime: Matija
Prezime: Zetović
Godište: 1988
Moj auto: W210 E220D 1995.god. elegance - tatin
Post 
Tražio sam po googlu W108/109 al ništa, tj. ima na njemačkom... Ak neko ima tekst na hrv...


Pet ruj 21, 2007 2:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned tra 29, 2007 1:21 pm
Postovi: 139
Lokacija: Osijek
Ime: Radoslav
Prezime: Gacinovic
Godište: 1975
Moj auto: W212 E200 CDI Elegance
Post 
Fali jedan detalj o W220 liniji.. 2003 izlazi modifikacija.. Do duše malo detalja, ali znatno ga uljepšavaju..


Ned pro 16, 2007 10:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Post 
Koliko god mi je W123 omiljeni auto, E klasa, ne moguće je da ne zastane dah od ovih...


Ne znam koji mi je bolji: W112, W109, W116, W126, W140 ili W220. Svaki je priča za sebe... W221 mi je pre BMW-ast

btw, prije W109 je bila S klasa W112
Slika

Slika

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Pet pro 21, 2007 8:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Post 
Koliko sam ja upučen prva S klasa je bila na bazi pontonca 220S oko 55, 56 godine, neznam koje oznake, W1??. Zatim repaš w111 220s ili se od 65 230s a paralelno i w112 300se/ L, slijede w108/109, w116, w126, itd.


Pet pro 21, 2007 11:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri sij 02, 2008 1:46 am
Postovi: 1660
Lokacija: zagreb
Ime: nikola
Godište: 1985
Moj auto: w140 Genscher, c126 500 SEC
CL 500, w211 AMG optik, A klasa, CLK cabrio..
strašan text, bez obzira sto je prepisan, šaljem ga svima!!!!

_________________
mercedes u srcu


Čet sij 22, 2009 1:23 am
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 77 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr