Sada je Ned kol 25, 2019 8:19 pm




Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
kupovina W140,koji motor odabrati 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
Znači je moguće i normalno da nema nikakvih tih antenica na zadnjem dijelu za model iz 1996.-e?

===

Što kažeš na ovoga iz videa?


Uto svi 17, 2016 9:46 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Hammerless napisao:
Znači je moguće i normalno da nema nikakvih tih antenica na zadnjem dijelu za model iz 1996.-e?

===

Što kažeš na ovoga iz videa?



Nemogu vidim.Posalji ponovo.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 17, 2016 9:48 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
Pa to je link na Youtube. Samo slušaj fullscreen i glasno.

https://www.youtube.com/watch?v=uRN6vYY ... e=youtu.be

P.S. sada mi je bio kod mene prijatelj koji je inače vrhunski automehaničar, a nedavno je prodao svojeg S350 diesela... i veli da je to zaletavanje motora rezultat neispravnog MAF-senzora i motorića ler-gasa... i da se to ne čisti i ne popravlja, nego samo mijenja, a cijena je NN...


Uto svi 17, 2016 10:13 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Nevjerujem da je do MAF sensora.Ako ga i iskljucis motor radi i dalje bez problema ali zato trosi malo vise goriva.Ler gas isto tako nije dobar jer je malo nizak.Predpostavljam da problem lezi u auspufu t.j. katalizatoru.Ali i pored svega toga zasto neode na servis kod mercedesa,Takav kvar se brzo ustanovi.

Taj tvoj vrhunski mehanicar trebao bi da zna gdje tocno lezi problem a ne da nagadja.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 17, 2016 12:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
Taj moj prijatelj-mehaničar taj auto nije ni vidio, kao niti ja (da ga je vidio i pregledao - sigurno ne bi nagađao!!), sve što znamo je iz tog videa i što mi je čovjek koji ga prodaje rekao (u biti - ništa korisno u tom smjeru!). Inače je on nekada u Hrvatskoj imao veliki auto-otpad i servis za Fordove (iako je radio sve aute), a da "ne zna" dokaz je i što je slagao veliku većinu rallye auta za brzince i brdo koji su se natjecali u Kupu Hrvatske, osobito po pitanju motora i ovjesa. Tako da, ajde, nije čisti "Mercedes-mann", ali mehaniku svakog motora poznaje jako dobro, a tu principijelno i nema neke razlike...

Zašto vlasnik auta (jer to nisam ja!) ne ide kod mehaničara, ne znam, vjerojatno jer ga taj auto ni ne zanima i ne želi ulagati u njega, ionako ga je dobio pod račun i hoće ga se riješiti jer mu taj auto ne znači ništa, dok lova znači svakome.

Rekao mi je taj moj frend mehaničar (sada smo se vidjeli jer je na odmoru u Hrvatskoj, inače živi unazad dvije godine u Kanadi i tamo radi u jednoj velikoj tuning-garaži za terence kao automehaničar) i da bez MAF-a troši par litara više (isto što i ti rekao), da je taj motorić ler-gasa i MAF upravo sklop koji zajedno daje to zaletavanje motora, te da lijepo radi na plin jer plinska instalacija ima sve te sustave svoje i ne koristi MAF i ler-motorić od benzina, već direktno ubrizgava svoju smjesu... za moje redovito servisiranje auta imam drugog frenda, koji ovdje ima obrt i vlastitu radionu, i koji ne zna kakve ja paklene planove za slijedeći auto imam...

Po zvuku, motor mu je uglavnom u redu (iako veli da obavezno promijeniti sve filtere i ulja koji dosta štete i propadaju stajanjem), no tih nekoliko "detalja" koje treba kupiti i promijeniti mogu biti značajni obzirom ne zna koliko koštaju, ali zna da na tom autu uglavnom ništa nije baš jeftino... a najveća je nepoznanica što je lako moguće da još brdo dijelova treba mijenjati, ili su na pragu promjene, on je svojeg S350 diesela prodao nedavno za 4.000 eura nakon 4-5 godina vožnje sa njim - i stajanja na dvorišti zadnje dvije otkada je u Kanadi (i trošio mu je 12-14 litara diesela u prosjeku, a nije vozač koji bi pazio na svaku kap goriva i koji ne voli stisnuti).

Veliš da misliš da je problem u auspuhu ili katalizatoru? Ne znam zašto bi se zbog trulog auspuha ili zagušenog katalizatora motor ponašao tako kako se ponaša?


Uto svi 17, 2016 1:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
..pitaj tog mehanicara odakle ono dolazi signal o otvorenosti (benzinskih) injektora u plinski ECU..?


Uto svi 17, 2016 2:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Auspuf nemora da bude izvana trul.Ako na plinu radi bez problema, auspuf nije opterecen sa gasovima i motor radi bez problema.Predpostavljam da je do katalizatora jer je keramika u njemu popucala i zatvorila izlaz za gasove te se stvara takva buka.MAF je prikljucen na Steuergerät koji vrsi kontrolu ubrizgavanja goriva tako da smjesa goriva nemoze da bude debela ili tanka naravno ukoliko su dizne potpuno isparavne.Neki motoric na MAF-u to nije motor,nego kompletni sistem za ubrizagavnje i on izgleda ovako.

Ovo je moj MAF.,a druga slika je kompletni sistem na kojem MAF stoji.Dijagnoza kod mercedesa nije skupa bar kod vas u HR-u i taj vlasnik mogao bi da plati tih par Euro bar da zna gdje lezi problem bez obzira na popravak.

Slika

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 17, 2016 4:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
190Etka napisao:
..pitaj tog mehanicara odakle ono dolazi signal o otvorenosti (benzinskih) injektora u plinski ECU..?


Neću, to mi nije bitno, on je imao plinaše - ali nije sam majstor za plin, no ti mi zvučiš kao uvrijeđena baba jer nisam tebe prvo pitao, iako je tema otvorena svakome i tko ima volje - slobodno se uključi...

Zvonimir napisao:
Dijagnoza kod mercedesa nije skupa bar kod vas u HR-u i taj vlasnik mogao bi da plati tih par Euro bar da zna gdje lezi problem bez obzira na popravak.


Znam da bi mogao, no ja ga na to ne mogu prisiliti, čovjeka očito boli neka stvar, ja tu na žalost nemogu ništa, nego se ovako snalaziti i unaprijed probati doznati što više bez auta i uvida u stvarno stanje.

A možda lik i zna više od toga što priznaje o čemu se tu radi i koliko bi koštala ta igra, no ne spominje to jer bi mu to srušilo cijenu ili bi puno teže pronašao kupca...


Uto svi 17, 2016 5:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
U ovakvom stanju taj auto nece nitko kupiti.Popravak moze da kosta 100 Euro, a moze da predje i sumu od 1,000 Euro.Posto je vlasnik nepouzdan i ako je jos neka labilna osoba,najbolje dignuti ruku od svega toga.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto svi 17, 2016 6:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 25, 2015 3:39 pm
Postovi: 114
Ime: Kristijan
Godište: 1995
Moj auto: 190E 1.8-LPG Automatic
Citat:
Neću, to mi nije bitno, on je imao plinaše - ali nije sam majstor za plin, no ti mi zvučiš kao uvrijeđena baba jer nisam tebe prvo pitao, iako je tema otvorena svakome i tko ima volje - slobodno se uključi...

Meni je bitno kako spajam plinsku instalaciju jer drzim do funkcionalnosti i vizualne urednosti na tudim autima
Citat:
Znam da bi mogao, no ja ga na to ne mogu prisiliti, čovjeka očito boli neka stvar, ja tu na žalost nemogu ništa, nego se ovako snalaziti i unaprijed probati doznati što više bez auta i uvida u stvarno stanje.

Zato forum i sluzi, za diskusiju i razmjenu savjeta na temelju iskustva pojedinaca; ako nemas za dijagnostiku, dodes ovamo, Mate, Frane sa carobnom kuglom i Ante te savjetuju, malo pametujes pa im se zahvalis i odustanes od kupnje..nekst..


Uto svi 17, 2016 6:51 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
Zvonimir napisao:
U ovakvom stanju taj auto nece nitko kupiti.Popravak moze da kosta 100 Euro, a moze da predje i sumu od 1,000 Euro.Posto je vlasnik nepouzdan i ako je jos neka labilna osoba,najbolje dignuti ruku od svega toga.


Ja već jesam. Ali ne zato jer to možda i nije stvarno dobar auto, nego zato jer za ukupno ulaganje dobijem isto takav sa svime riješenim i bez ikakve muke...


Uto svi 17, 2016 6:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 16, 2012 8:33 pm
Postovi: 569
Ime: Dario
Godište: 1980
Moj auto: BMW E39 ///M 540 V8, W210-320, BMW E90 320d, BMW E60 530d, Honda 954RR Fireblade.
Koliko znam plinski ECU kopira sve podatke s benzinskog i na taj način mislim da nebi dobro radio ni na plin ako je maf neispravan. Moguće je da je do motorica ler gasa ali to sada više nije ni bitno.


Uto svi 17, 2016 8:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
Bitno je, kako nije? Pa ne radi se samo o nama osobno, ima gro ljudi koji tu potraže mišljenje i savjet... neka ljudi čitaju, gruntaju, uče...

BTW, pitao sam sa linkovima unazad dvije stranice za cca 3-4 auta, i nitko ništa o nijednom...

Pa da dodam još dva: prvi puca od ukusnih tunerskih delikatesa (volan mi je favorit!), drugi je propisno motoriziran sa 80 kW motorom.... taj ziher probija zvučni zid na autoputu... u tu namjenu je i spušten...

http://www.njuskalo.hr/auti/mercedes-kl ... s-18155890

http://www.njuskalo.hr/auti/mercedes-kl ... s-19177160


Uto svi 17, 2016 10:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
300-500$ za klapnu gasa, s tim da je upitno jel bude došla bolja od one koju imaš.
Ja nebih kupovao auto koji nije ispravan ni dok stoji.
Nijedan do sada nije vrijedan kupovine. Pitanje u temi je koji motor odabrati, ja bih rekao ispravan, ovo što se nudi nije ni na slikama primamljivo, stare kante...

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri svi 18, 2016 8:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub tra 07, 2012 9:52 am
Postovi: 229
Lokacija: Tu sam blizu, stvarno blizu!
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: Mercedes 190E 1.8 LPG
camo33 napisao:
Ja nebih kupovao auto koji nije ispravan ni dok stoji.

Nijedan do sada nije vrijedan kupovine. Pitanje u temi je koji motor odabrati, ja bih rekao ispravan, ovo što se nudi nije ni na slikama primamljivo, stare kante...


Sa onim boldanim se apsolutno slažem.

Ovo drugo je pitanje ukusa i jasno - cjenovnog razreda. Ali da ih ima lijepih, ima, tu se ništa dizajnerski nije promijenilo ni do onih od 10.000 eura... zašto nisu vrijedni kupnje - ne znam...

Što se tiče teme - nisam vidio da ima tema tipa "S-klase iz oglasnika", ili "S-klasa savjeti za kupnju" (ima o LOŠIM motorima), pa kako je takvih auta i inače malo - nije problem u ovoj temi raspravljati o svim aspektima S-klasa, i sa ovime je tema jedva tri stranice u tri tjedna... da ima posebno tema samo za savjete, pa samo motor, pa samo nešto treće - valjda bi bilo više tema negoli postova...

-- Sri svi 18, 2016 9:05 pm --

Seltik napisao:
320 benzin.

Smatram da dizeli tih godinu u tolkom autu su tromi zastarijeli i svi imaju po 900.000 km

benzin se jeftinije održava, a 320 je nekakav optimum po potrošnji i svemu.


To mi je savjetovao, točno tim riječima, i frend... veli da je benzinac 320 jedini motor koji tu ima smisla, sve ostalo je ili preslabo, ili besmisleno, ili debelo pretjerano...


Sri svi 18, 2016 9:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 48 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr