Sada je Ned kol 25, 2019 7:42 pm




Odgovori  [ 51 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Mercedes w126 sustav grijanja kabine i šajbe 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Nermine ovo se ne skida ovo je tvornički ovako,ovaj dio zaokružen je kraj strujnoga kruga.....
JELI ITKO OVO IKAD VIDIO I GDJE IDE OVAJ KRAJ??

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Čet ožu 10, 2016 10:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ruj 02, 2008 2:36 am
Postovi: 3258
Lokacija: BiH
Ime: Nermin
Godište: 1989
Ovaj konektor sa jedne strane je za mlaznice ?
Po vama onda je ovo nesto tipa opticko kablo? Zica prenosi toplotu vode i grije mlaznice ?
Ma da,sigurno...


Pet ožu 11, 2016 7:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Pa jebenti samo tražim da mi se objasni,Nermine ovaj zaokruženi dio se ne spaja nigdje,dva konektora sa druge strane idu na napajanje,ALI GDJE IDE OVA IZOLIRANA ŽICA ONA SE NE SPAJA NIGDJE.......

A čini mi se da san skužija,Zvonimire plus i minus su spojeni i u žici se stvara otpor i tako se grije sam kabel???
REŠO ahaaaa....

Zvonimire kako mogu nabaviti WIS za w126,ima li kakav torrent link? :wink:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pet ožu 11, 2016 9:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Mozes kupiti knjigu za W126 a WIS na njemackom,ili engleskom jeziku mozes direktno putem ovog linka da kupis.
http://wiki.mercedes-benz-classic.com/i ... _Klassiker

http://images.google.de/imgres?imgurl=h ... oQ9QEITDAH

Ako ti je potrebna knjiga za popravak ,mozes ovdje da nabavis.
http://www.ebay.de/bhp/reparaturanleitung-w126

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub ožu 12, 2016 8:27 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Zvonimire hvala...
ALI još nisam od nikoga dobio odgovor gdje idu ove dvije žice šta predstavljaju kraj strujnoga kruga:
1.U POSUDU S VODOM?
2.ILI VAN?
NE ZNAM,iako razumijem da su žice međusobno spojene da bi se u njima stvorio otpor i da tako griju samo crijevo.JOŠ JEDNOM "UNUTRA ILI VANKA" ovo je vječna dvojba nas muških :wink:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned ožu 13, 2016 8:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Da se nebi oko toga puno natezali,napisi koji je broj od tog grijaca.Koliko ja znam taj kabel mora da bude u posudi za vodu.Da se nalazi van posude,voda bi bila hladna.Ali jedan problem postoji a to je tvoj VIN broj koji je kod mene izbrisan a dok sam ga imao,nisam nigdje nasao da taj kabel pripada tvom autu.Za svaki slucaj posalji jos jednom njegov broj.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned ožu 13, 2016 9:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ali Zvonimire,kako kabel može biti u vodi,voda u mene je grijana također i preko spirale tj motora,rekli ste i sami sustav REŠO znači otpor se stvara u kabelu koji ide kroz crijevo i dodatno zagrijava samo crijevo,benti ma da nisam kupija sve orginal dijelove sve bih prepravija na obični sustav,pa ovo je za poludit iskomplicirano...
Zvonimire u mene je sve grijano šajba,posuda vode i brizgaljke.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned ožu 13, 2016 9:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Sve sam pregledao ali nista od svega toga.Mene sad interesira samo taj kabel,i kako si dosao do njega ? Taj kabel mora da ima i mercedesov broj jer u pozadini se vidi kutija od mercedesa.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon ožu 14, 2016 9:37 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
A sad je gotovo auto je odvezeno u mehaničara a dio u epc se nalazi pod sustavom pranja šajbe....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon ožu 14, 2016 7:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Pod brojem 35 grijac za prednju sajbu.Pod brojem 80 tu se prikljucuje tvoj kabel.Broj 101 je povratni ventil od pumpe.Broj 38 je isto ventil.


Slika
Na linku mozes da vidis kako to sve izgleda.

http://www.w126-forum.de/read.php?1,382085,382085

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon ožu 14, 2016 9:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Zvonimire hvala vam, broj 101 je moje crijevo od pumpice do ventila.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon ožu 14, 2016 10:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Ja ne kuzim u kakvu bi ti posudu zagural kraj gijaca iz crijeva?

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Sri ožu 16, 2016 10:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Nikola ovaj kraj žica ću ostavit vani,a crijevo ću staviti na pumpicu a drugi kraj ću staviti na mjesto gdje prdviđeno gore u haubi,još nisam ništa radio jer sam naišao na probleme pri pronalasku dijelova i za prednji i zadnji trap,dijelove a posebno čahure ovdje u Splitu je gotovo nemoguće pronaći,tako da sam prisiljen na duga čekanja, velike cijene i dijelove u ovlaštenom,a i u njih treba već radit zamolbe za Mercedes classic centar kad su u pitanju pojedini dijelovi w126.
Jedna stvar je sigurna Mercedes je povisio cijenu rezervnih dijelova a to sam iskusio pri pokušaju nabavke graničnika vrata koji je prije dvije godine koštao nekakvih 240Kn a sad traže 380Kn za isti dio.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri ožu 16, 2016 11:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Evo mali updejt,danas sam sve spojio ALI mora biti neko ali,,,,,benti
SUSTAV GRIJE KONSTANTNO.....
Ovaj monoventil sam testirao i on pulsira i čuje se klik kad se spoji,također sam unimerom mjerio napon,sad prema Nik Jani nisam dobro mjerio,minus unimera sam spojio na bateriju a plus unimera na plus džeka monoventila,dobro nije bitno napon je 12V na grijanju znači kad okrenem kolce na grijanje,a isto tako napon je 12V i kad je ugašeno kolce znači klik ispod minimuma.
ZAKLJUČAK DŽEK IMA NAPAJANJE KONSTANTNO 12v TJ VENTIL JE OTVOREN ili ja nisam dobro mjerio A ventilić unutar monoventila je zahrđao s popucalim gumicama,NE ZNAM....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sub ožu 19, 2016 8:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Vidim da ova tema nije naišla na veliki odjek,ali svejedno ću reć da mi je sad ispravno grijanje posude vode,rade mi prskalice na šajbi,međutim monoventil mi je konstantno u otvorenom položaju,sumnjam na ventil unutra samoga kućišta,i još nešto za sve koji se budu bavili problemom duo i monoventila evo jedna zanimljiva stvar kada ispitivate ispravnost napona na samom monoventilu kada okrenete kotačić temperature na minimum unimer mora pokazivati 12V i dotok vode je zatvoren,dok kada stavite kotačić temperature na maksimum unimer mora pokazivati 0V tj ventil je otvoren i ima protoka vode.(Nik Jana obrnuto je)
Još nešto za sve vlasnike w116,123 i 126 sa automatskom klimom novi monoventil dođe 2700Kn,sama igla ventila dođe 1050Kn ORGINAL,dok na e bayu postoji proizvođač kvalitetnih zamjenskih dijelova MTC koji za ovu iglu traži nekih 250KN,a koliko vidim po komentarima kupaca,dio je dobar.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Uto ožu 22, 2016 8:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 51 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr