Sada je Sub kol 17, 2019 12:58 pm




Odgovori  [ 51 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Mercedes w126 sustav grijanja kabine i šajbe 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5980
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Beks,
Sto se tice tog kabla na slici to je tocno da je to kraj strujnog kruga.Ako znas sta je RESO(sa spiralom )onda ti to mora da bude jasno.
Ova druga sema meni neodgovara sa tvojim podacima iz VIN-a

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon vel 29, 2016 8:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Zvonimire ja vam moram priznati da baš i ne razumijem kako ove žice griju brizgaljke ali mi je jedina utjeha što se ne moraju nigdje spajati osim gore na haubi i što je ovo njihov kraj,ali ne znam zašto ulaze u posudu s vodom,možete li mi objasniti kako se griju brizgaljke??
Zvonimire jeste li vidjeli šemu grijane posude vode ispod šajbe,na kojoj temperaturi otvara onaj ventil ako znamo da u njega dolazi topla voda i akumulira se u posudi,a s druge strane na kojoj temperaturi otvara termostat ove spirale kroz koju kola topla voda motora u posudi za pranje šajbe???
I da zaista imam neki prastari EPC pola brojeva i shema više ne vrijedi....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon vel 29, 2016 9:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5980
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Da ne ulaze u posudu za vodu,ta bi zica izgorila i dobio bi kratki spoj.Posto je zica jednim djelom pod vodom, zica nemoze da crkne(da tako kazem) jer je stiti voda.

A sto se tice te tvoje seme ona uopce nespada kod tebe za tvoj auto.Sta jos pise na toj semi osim skice ?

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon vel 29, 2016 9:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Zvonimire znači da spojim crijevo i žicu gurnem u posudu vode?

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon vel 29, 2016 10:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Evo našao sam ovaj monoventil za w126 i sad imam jedno pitanje,znam da on propušta vodu ovisno o tome na koju temperaturu postavimo onaj kotačić temperature.
E sad mene zanima kad je onaj kotačić temperature izgašen dali je ventil potpuno zatvoren ili mora imati mali zazor da svejedno malo vode kola,jer u mene na slici je ovaj ventil skinut i vidi se da nije potpuno zatvoren.
Ovaj specijalist za w126 mi kaže da on mora biti malo otvoren i kad je kotačić potpuno izgašen,može li mi to tko potvrditi Zvonimire?
Na slici se vidi da nije potpuno zatvoren.
Slika

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Uto ožu 08, 2016 10:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5980
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Beks
Tvoj VIN broj momentalno nemam tako da nisam siguran dali imas duo,ili mono ventil.Slika je lose kvalitete i drugi puta nemoj slikati pod tele objektivom nego slikaj kao standard fotogrfafiju i ako ima na tom dijelu neki broj napisi da se usporedi.
Ukoliko je klima iskljucena,ventil je otvoren kako bi voda cirkulirala do malog hladnjaka(Wärmetauscher)
Ukoliko je temperatura na tocku nastelovana na manju temperaturu nego sto je nutarnja temperatura tog momenta,ventil je zatvoren tako dugo dok se temperatura neizjednaci.
Taj ventil dobija svake 3 -4 sekunde jedan impuls kako bi se ventil zatvorio,odnosno otvorio.Raszavi sve komplet i pogledaj u kakvom je stanju membrana kao i dichtung i po potrebi zamjeniti ali zato mi treba VIN broj ili broj od pumpe.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri ožu 09, 2016 8:48 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Zvonimire poslat ću vam WDB, ovaj čovjek šta mi ga je prodao također mi je rekao isto, te objasnio da ovaj ventil "pulsira" ovisno o temperaturi, i da ovo nije klasičan sistem otvoreno zatvoreno.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri ožu 09, 2016 9:37 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Na stodvajstčetvorki ga zatvori kad dobije napon, a pritisak vode ga sam otvori kad je motor upaljen. Ima inače oprugu da spusti klipić na rupu kad nije u autu.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri ožu 09, 2016 10:26 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hvala vam svima volija bi da se još ljudi uključi, jer ovo je sistem koji se koristio 40 godina s malim promjenama princip je isti kod svih modela, znači Camo napon ga i zatvara,jer sam ja mislio da ga opruga tlači u donji položaj a špula podiže u gornji ovisno o regulaciji kotačića temperature.....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri ožu 09, 2016 11:15 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Testiraj, spoji na struju. Opruga je puno preslaba...
I da, nije konstantno otvoren, nego pulsira ovisno o potrebi za zagrijavanjem kabine.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sri ožu 09, 2016 4:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Idemo dalje,ovo je stvarno za poludit koliko je kompliciran ovaj sustav grijanja w126,danas mi je stiglo ovo crijevo od grijanih brizgaljki ma buni me ovaj kabel zaokružen na slici ,znam da je on kraj strujnoga kruga,ALI GDJE OVAJ KABEL ULAZI,U POSUDU S VODOM U VODU,ČEMU ON SLUŽI???
ILI SE CRIJEVO NAVUČE NA PUMPICU A KABEL OSTAVI VANI??
Kako funkcionira???
Zvonimire spominjali ste rešo?
Slika

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Sri ožu 09, 2016 11:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5980
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Napisao sam ti kako funkcionira taj kabel,ali kod tvog VIN-a nisak to nasao nigdje.Ako imas broj od kabla posalji da vidim i kao sto si jucer obecao posalji njegov VIN broj da ponovo pogledam.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet ožu 10, 2016 8:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Kaj ti je sad doslo da bi isal gurat ovaj kabal u posudu za vodu a imas grijanje posude preko vodene spirale?

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Čet ožu 10, 2016 4:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hej Nikola znam.. ali želim originalnost..
A ovaj sustav je izrazito zbunjujuć i kompliciran.

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Čet ožu 10, 2016 9:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ruj 02, 2008 2:36 am
Postovi: 3258
Lokacija: BiH
Ime: Nermin
Godište: 1989
To su grijane mlaznice pomocu napona iz auta,kablo na slici je takvo jer je novo i zasticenom izloacijom koja se skida prilikom montaze na auto.Rade na oko 200mA,novija auta imaju opciju da ako je vani ispod odredjene temperature (cca -15)dobijaju vecu struju tako da je nemoguce da zalede,u spoju su sa vanjskim temperaturnim senzorom.


Čet ožu 10, 2016 10:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 51 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr