Sada je Ned kol 25, 2019 3:45 pm




Odgovori  [ 51 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Mercedes w126 sustav grijanja kabine i šajbe 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Pozdrav svima,evo već neko vrijeme nisam bio aktivan,i u međuvremenu sam kupio w126 300SE.
Naime auto je imalo opcionalno grijanje posude vode za šajbu,sustav grijanih brizgaljki pranja i sustav grijanja šajbe preko posebne posude koja je išla cijelom dužinom šofer šajbe,i prijašnjem vlasniku je otišao monoventil koji otvara vodu prema kabini tj malome kileru kabine i on je to direktno spojio tako da sad u kabini imam konstantno grijanje koje se može ručno zatvoriti.
Auto ima automatsku klimu i pomoćnu pumpicu koja tjera vodu kroz sustav i omogućava da auto ima što bolje grijanje u kabini pri radu na leru.
Dobro ja imam sve dijelove i planiram idući tjedan spojiti ovaj komplicirani sustav,nije problem jer treba samo ubaciti monoventil ,ALI ME UŽASNO BUNI SMJER KOLANJA VODE DALI VODA KOLA U OVOME SMJERU KAKO SAM NAZNAČIO NA SLICI ,AKO JE, A PODIJELJENA SU MIŠLJENJA OD VIŠE LJUDI PO OVOJ LOGICI SA CRIJEVA 56 NA SLICI VODA IDE DIREKTNO NA MALI KILER I IZ MALOGA KILERA SE RAČVA NA DVA DIJELA I IDE NA MONO VENTIL,A POMOĆNA PUMPICA SLIKA 26 JE SPOJENA NA POVRAT????
PA DOBRO ZAR OVOM LOGIKOM MALI KILER NEBI IMAO STALNO NAPAJANJE TOPLOM VODOM???
2.PO MENI JE LOGIČNIJE DA PUMPA VODE TLAČI VODU U SMJERU MALE PUMPICE NA MONOVENTIL I ONDA PROPUŠTA VODU PREKO MONO VENTILA NA KABINU,JELI MI MOŽE NETKO OBJASNITI OVO???
Slika
Na ovoj slici 2 je prikazana i zaokružena grijana posuda od vode....
Slika

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 28, 2016 1:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Drago mi je da si kupio W126,ali klima neradi onako kako si napisao.Onog momenta kad si ukljucio klimu,kao prvo voda cirkulira preko Duo ventila u mali hladnjak.Tog momenta opada temperatura motora jer u malom hladnjaku se nalzi hladna voda.Dali imas i Vrdampfer to neznam,jer bez VIN-a nemogu da vidim.Ova tvoja sema mi je malo sumnjiva.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned vel 28, 2016 1:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hej Zvonimire,e to je ona logika kojom i ja razmišljam tlačna strana ide sa male pumpice na duo ventil i onda u kabinu,ali EPC i još neki ljudi mi govore da je smjer ovakav kao na slici,poslat ću vam WDB jer ovo auto ima grijanu posudu vode od šajbe,grijane brizgaljke električni sustav,plus grijanu šajbu....

-- Ned vel 28, 2016 1:17 pm --

Zaista me buni ovaj smjer jer zaista 56 po EPC sustavu je glavni dovod vode i s njega ide račva na grijanu vodu šajbe i grijanu posudu za pranje a POVRAT SE VRAĆA NA MALU PUMPICU???
ALI AKO JE OVO OVAKO I IDE OVIM SMJEROM ŠTA SPRJEČAVA VRELU VODU DA NE GRIJE MALI KILER AKO PO OVOJ MERCEDESOVOJ SHEMI SE MONOVENTIL NALAZI IZA SVEGA???
NE ZNAM....
JELI IMA KOJI KOLEGA STROJAR OVDJE NA FORUMU DA OBJASNI SMJER KOLANJA VODE,GDJE I KAKO?

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 28, 2016 2:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Moram malo da prostudiram,ali koliko vidim taj je auto narucen u ono doba za Yugoslaviju,i to kolovoz 1990 god.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned vel 28, 2016 2:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Tako je,ovo je bilo službeno auto.....

-- Ned vel 28, 2016 1:25 pm --

Samo tražim SMJER KOLANJA VODE,ZANEMARIMO OVE DODATNE STAVKE ,JELI TO SA CRIJEVA 56 KOJE IDE IDE DIREKTNO NA MALI KILER I ŠTA SPRIJEČAVA TOPLU VODU DA NE GRIJE MALI KILER AKO SE MONOVENTIL U OVAKVOM SUSTAVU NALAZI IZA,NE ZNAM.....
Po meni je zdrava logika da glavna pumpa vode tijera vodu na malu pomoćnu pumpicu i onda na duo ventil ali po EPC sustavu to nije tako,i zvao sam specijalista w126 u Zagreb on je potvrdio ovu shemu s kemijskom i smjer

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 28, 2016 2:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Kao prvo pogledaj original semu od klime.Brojevi koji su markirani u crno,taj dio nepripada tvom autu.

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned vel 28, 2016 2:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Zvonimire ja vidim ovu shemu,i vidim glavni ulaz i dva izlaza(ili ulaza) vode,e oni idu na duo ventil,ali s koje strane dolazi voda??

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 28, 2016 3:02 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Pogledaj pod brojem 8 taj duo ventil odnosno njegov broj.Postoje dva broja.Jedan sa,i jedan bez klime.Sa klimom mora da bude broj 0008303784,a bez klime 0008303884Taj duo ventil sluzi istivremeno i za nutarnje grijanje kao i za prednju sajbu.Jedino jos pogledati u WIS-u da sevidi kako i na koji nacin je to sve ugradjeno.EPC je samo za rezervne dijelove dok u WIS-u stoji komplet montaza kao i demontaza klime.

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned vel 28, 2016 3:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma sve mi je jasno,duo ventil ima ulaz i povrat,ali mi definitivno nije jasna cirkulacija tople vode s motora....

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 28, 2016 3:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 15, 2014 2:58 pm
Postovi: 18
Lokacija: Zadar
Ime: Milan
Godište: 1963
Moj auto: Mercedes 190D
dobro si oznacio,radilica se vrti u desno,pumpa vode isto.znaci ne moze povrat nikako biti na desnoj strani.
kad se zatvori mono ventil prestaje cirkulacija vode kroz mali hladnjak i samozagrijavanje M.hladnjaka je jako malo kad nema protoka vode.
Za pomocnu pumpicu je sasvim svejedno jeli na povratu ili dovodu.


Ned vel 28, 2016 4:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5987
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
BEKS;
Koji ti uopce problem imas sa klimom,i dali znas koje funkcije imas u salterima od klime.Semu ti mogu poslati ako neznas.

Sto se tice ventila za prednju sajbu on funkcionira kad se voda vraca nazad u hladnjak.Ispod +15 stepeni ventil se otvara polako,a kod +4 t.j. ispod +4 ventil je komplet otvoren-Nadam se da si me razumijo.

Na semi cirkulacija vode

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Ned vel 28, 2016 4:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Lemi hvala na odgovoru također hvala Zvonimiru,Zvonimire ovo nisam razumio jer u ovu posudu dolazi topla voda također s glavnoga dovoda,ja sam mislio da se ovaj ventil otvara na većim temperaturama??
Slika
Slika


Još nešto dali je posuda vode za pranje šajbe konstanto grijana kao i ova posuda od grijanaj šajbe ili i njihovo grijanje ide regulacijom kotačića temperature i otvaranjem tople vode?

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Ned vel 28, 2016 5:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Vidim da je ovo malo teže štivo,evo iman još jedno pitanje naime ova w126 ima i električni grijane brizgaljke čije žice idu kroz crijevo od pranja,e sad sam u dvoumici gdje se spaja kraj zaokružen na slici koji se spaja na posudu od pranja šajbe tj na motorić,strani forumi tvrde da je ovo kraj strujnoga kruga i dasu žice međusobno spojene?
Slika
Slika

I doli na slici sam zaokružio ovaj termostat koji regulira dotok vode iz motora na spiralu,dali je to klasični termostat znači otvara zatvara toplu koja ide iz motora na spiralu,PA KOJA KOMPLIKACIJA ALI RIJEŠIT ĆU I OVO I ONDA OTVARAM MERCEDES SERVIS..... :mrgreen:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon vel 29, 2016 7:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
:) o decki moji

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Pon vel 29, 2016 7:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Ma idem Nikola do kraja,sve san naručija puka san ko cvrčak.....
Znan Nikola da se sad smiješ T E R M O S T A T,ma na ovome termostatu ima još jedan dodatni odvod ali on je samo oslonac ,nije nikakvo dodatno crijevo,milijun crijeva :smile:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Pon vel 29, 2016 7:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 51 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr