Sada je Pon kol 20, 2018 5:49 am




Odgovori  [ 9 post(ov)a ] 
Kupnja W140 V8 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned svi 18, 2014 11:46 pm
Postovi: 8
Ime: Branko
Godište: 1980
Moj auto: Vespa PX150D
Pozdrav Mercedaši!

Planiram zamjenu vikend vozila pa mi je na pamet pala stara S-klasa (W140) aka. Genšer....
Proučio sam malo taj model i nekako iskristalizirao da bi mi najidealnije odgovarao neki V8 model...
Nisam nešto previše zahtjevan što se tiće opreme, bitnije mi je da je auto očuvan i u bezprijekornom stanju... Isto tako da nađem i I6 model a da je tip top mogao bih da uzeti u razmatranje... Jedino što ne bih su dizel modeli kao ni V12... Trenutno za vikend vozilo koristim BMW E34 525i koji me odlično služi i s obzirom na 27g starosti dobro je očuvan... Godišnje s njim prelazim do 5.000km tako da skoro više potrošim na redovno održavanje nego gorivo...

Bitno mi je da je vozilo skroz original bez nekih modifikacija i tunninga...
Malo što sam pogledao oglase kod nas ponuda je jako loša.... Jer vozila koja traže značajnija ulaganja me ne zanimaju... Tako da mi vjerojatno jedino preostaje opcija unosa iz EU.... Takva opcija je trenutno financijski poprilično nepovoljna radi obračuna davanja po emisiji CO2... Tako da bi bilo najpametnije pričekati dok se bude W140 mogao unesiti kao oldtimer....

Koliko po Vama vrijedi očuvani primjerak s manjom kilometražom (S420, S500).... 8.000€, 10.000€, više?

Koje su slabe točke kod w140, tj na što obratiti pažnju prilikom kupovine...

Najidealnije bi mi bilo da se negdje pojavi neki doktor s kraćom desnom nogom koji je prvi vlasnik i koji bi uzeo E34 uz moju doplatu pod račun :)

Svaki savjet je dobrodošao...

-- Pet srp 13, 2018 12:32 pm --

Zna li netko nešto o ovom primejrku:

Slika

Djeluje dosta očuvano ovako na slici, ali isto tako ima nekih detalj koje možda ukazuju na kamuflažu stvarnog stanja (navlaka na volanu npr.)
Takožer najslabija je motorizacija, što mi nije baš privlačno....


Pet srp 13, 2018 10:53 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5814
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
W140 kao oldtimer,njega jos nema na trzistu.Njegova proizvodnja je pocela pocetkom 1991god.Postoji jedna mala serija od 1990 pa do pocetka 91 god.ali ti modeli nisu imali klimu,niti automatasku getribu.Na trzistu ih tako i tako vise nema.V 8 motor nebi ti preporucio jer oni su jako osjetljivi i traze posebnu njegu motora a servis jednog V8 motora ili cjelog auta je jako skup.Najbolji su sestaci sa 230 KS.bez obzira koji je tip motora ugradjen.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet srp 13, 2018 4:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 78
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Očuvan primjerak ne bi smjeo koštati 8-10 tisuća eura, ali kod nas ljudi uvijek traže previše, pa je moguće. Pitanje je opet što je očuvan auto od 20+ godina. Ta cijena bi bila realna za primjerak koji usitinu nema mana, održavan je od prvog do zadnjeg dana redovito, nije promijenio 5 vlasnika i nije potrebno osim izmjene ulja i filtera prvih godinu dana ništa dodatno raditi. Bojim se da takvog primjerka nema ili se ne prodaje :smile:

Problem s takvim autima je što često padnu u ruke nekom nemarnom vlasniku nakon 10-15g starosti, pa poslije bude dosta skrivenih problema i troškova. Pogotovo ako je promijenio u kratko vrijeme više vlasnika, a svaki izbjegao popravak nečeg skupljeg jer ga planira prodati.

Imam V8 S500 coupe, dakle isti motor kao i standardna S klasa, i samo ulja ide 8 litara ili više :smile: I svaki dio je skup prilično, međutim prednost sedana je što, iako ih se proizvelo značajno manje od E klase, ima ipak za njih rabljenih karoserijskih dijelova i ostalog što nije potrebno ugrađivati kod zamjene novi dio (dijelovi interijera, retrovizori i ostalo). Ako ne kod nas nađe se na ebayu. Kod CL-a je druga priča, sad da ponovno uzimam W140 dobro bih promislio samo zbog toga, inače coupe ima svoje draži :mrgreen:

Obavezno auto na pregled kod nekog mehaničara koji je radio na W140, jer ih dobar dio nikad nije servisiralo taj model. Može biti problematično svašta, upravo zbog neadekvatnog održavanja. Obavezno treba dobro provjeriti soft close kako funkcionira, vrata i poklopac prtljažnika, jer to može biti velik problem. Pumpa se zamjenska nađe na ebayu za podnošljiv iznos, ali ako treba raskopavati slučajno nešto, vjerujem da ima puno posla.

Gledao sam po njemačkom oglasniku (autoscout.de) malo, nisu baš povoljni, sumnjam da se isplati uvoz, radije čekati dobru priliku kod nas. Jedino što se u Njemačkoj lakše može naći bolje uščuvan i održavan primjerak.

Za ostale stvari na što obratiti posebnu pozornost neka se jave iskusniji i znalci, ali kod auta te starosti rekao bih gledati detaljno apsolutno sve.

Unatoč Zvonimirovom mudrom i racionalnom savjetu tj. preporuci šestaka, ja bih preporučio ipak provozati osmaka pa usporediti, auto je težak, 90ks više se osjeti, a zvuk je ipak drugačiji. Ovo je sad emocija, ne razum, ali 8 cilindara ima svoje čari.

Želim uspješnu potragu za dobro očuvanim primjerkom.


Pet srp 13, 2018 6:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1627
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Imaš kolegu na forumu koji iste može uvesti iz japana. Pratio sam malo to tržište i definitivno ima strašnih strojeva.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pet srp 13, 2018 8:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 705
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Zvonimir napisao:
V 8 motor nebi ti preporucio jer oni su jako osjetljivi i traze posebnu njegu motora a servis jednog V8 motora ili cjelog auta je jako skup.

Najbolji su sestaci sa 230 KS.bez obzira koji je tip motora ugradjen.


Cijeneći ono što inače Zvonimir piše, tu mogu reći samo da je *sro motku...

Kao prvo, treba uzeti u obzir ZAŠTO se kupuje takav auto (za gušt - to je jedini i isključivi razlog), a onda se i postavljanja kojekakvih pitanja "smisla" mijenjaju iz temelja. Jer ako je gušt - onda 8 cilindara nema alternativu, njegove prednosti nad šestakom u takovom autu su neusporedive, od zvuka, elastičnosti, snage itd itd itd... održavanje isto ima svoju logiku - jasno, veći motor je skuplji za održavanje, ali je i trajniji i otporniji jer se manje napreže da nemalu težinu W140 drži u granicama performansi koje takav auto zaslužuje i za što je i napravljen.

Tu dolazim do onog drugog - motor sa 3200 ccm i 231 KS je tu minimum na koji treba ići, oni jesu pouzdani, trajni i izdržljivi, no težinu između 2090 i 2260 kg je ipak bolje gurati sa 280 konja iz 400 SE ili 320 konja iz 500 SE... potpuna perverzija je bijedni 300 SD diesel sa 3450 ccm i pišljivih 110 kW/150 KS, filozofija toga mi nije bila jasna ni prije 30 godina, a nije ni danas... jasno, to zaobilaziti u najširem mogućem krugu...

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Pet srp 13, 2018 8:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned svi 18, 2014 11:46 pm
Postovi: 8
Ime: Branko
Godište: 1980
Moj auto: Vespa PX150D
Kao prvo hvala na ovim odgovorima. S500 se u većini testova spominje kao bestbuy. Naravno iz iskustva sam naučio da je kod kupnje vozila, a osobito youngtimera ili oldtimera neusporedivo bitnije opće stanje nego oprema ili motorizacija. Naravno za neki S280 da bih ga uzeo u obzir morao bi biti tip-top stanje. Kao što sam već naveo trenutno već imam youngtimer vozilo tako da sam iu prve ruke upoznat što znači posedovanje takvog vozila. Istina bog w140 i e34 su različite klase i svakako treba znati da će w140 zahtjevati nešto više novca za održavanje. S druge strane w140 bih koristio kao i e34 do sada isključivo u ljetnom režimu i do max. 5000km godišnje. Sve je izglednije da ću za w140 kakav tražim ipak trebati ići na unos, a u zom slučaju je mudrije pričekati da postane oldtimer radi davanja.

-- Pet srp 13, 2018 11:50 pm --

W140 kakav tražim mora svakako biti u stanju kakav je e34 ili bolji.

http://autozona.rtl.hr/auti-i-ljudi/aut ... -525i-e34/


Pet srp 13, 2018 11:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5814
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Tomislave,
[color=#004080]mogu reći samo da je *sro motku...[/color]

Mozes malo objasnii sta znaci ovaj tvoj text ? Ako nesto pises ili komentarises onda pisi onako da te svatko razumije.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub srp 14, 2018 7:31 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 78
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Mali_Svaler napisao:
Imaš kolegu na forumu koji iste može uvesti iz japana. Pratio sam malo to tržište i definitivno ima strašnih strojeva.


Ovo je korisna info, nisam znao. Bilo bi zgodno kad bi netko stavio kolika je cijena uobičajena s tog tržišta za dobro očuvan w140, i koliko izađe kad se plati državi sve što treba.

Trenutno ne mislim kupovati, ali tko zna za koju godinu možda me pukne pa odlučim coupe zamijenit sedanom. Siguran sam da su Japanski auti dobro održavani, jer ta ekipa ima para, i vjerojatno tamo ne prolazi tehnički sve kao kod nas :smile:


Sub srp 14, 2018 9:51 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 08, 2016 6:58 pm
Postovi: 705
Lokacija: Ivanec Bistranski
Ime: Tomislav
Godište: 1966
Moj auto: W123 200D Žuta Podmornica
W201 190E 1.8 Micek
W210 E430 Herr Flick
W168 A170 CDI Bad Blue Boy
W202 C180 Silver
W163 ML 320 Fatty
Zvonimir napisao:
Mozes malo objasnii sta znaci ovaj tvoj text ? Ako nesto pises ili komentarises onda pisi onako da te svatko razumije.


Ja pišem hrvatski, no iako je hrvatski forum, ne mogu garantirati i još se prilagođavati ne znam čemu i komu da bi netko razumio. Rekoh jednu hrvatsku frazu koja znači - za tebe u prijevodu - da si, unatoč brojnim korisnim dobrim savjetima ovdje dao jedan netočan i pomalo besmislen savjet. To je osobito vidljivo sa aspekta gledanja i kupca i auta - tražiš nekakav smisao u kupnji skoro 30 godina starog auta, zanemaruješ zašto se taj auto kupuje, a time savjetuješ stvari koje u toj kupnji nemaju veze, nisu bitne i samo još i ruše kasniju vrijednost auta. Motor sa 3200 ccm i 230 konja je u tom autu veliki limit, osobito u sprezi sa četverobrzinskom automatikom (koja je najčešća, pronaći petbrzinsku automatiku je jako teško, manualan mjenjač u tom autu nema smisla i ruši mu dalje cijenu). Ako ti je do uštede, onda je taj motor sa tom automatikom sve - samo ne štedljiv.

blue45 napisao:
Ovo je korisna info, nisam znao.


Koristi tražilicu, jer je ta tema sa savjetima oko unosa iz Japana već bila obrađivana, ako se dobro sjećam, ja sam davao i linkove.

_________________
"A ako neovlašteni nije u mogučnosti unjeti promjene, tj. novi servis u auto...onda nije ni sposoban servisirati ga po tim nekakvim Mercedes zahtjevima!" - by bibos1w


Sub srp 14, 2018 10:31 am
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 9 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr