Sada je Uto lip 19, 2018 8:53 am




Odgovori  [ 3 post(ov)a ] 
Mercedes w140 350TD Misljenje ? :) 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 14, 2016 6:19 pm
Postovi: 33
Lokacija: Požega
Ime: Franjo
Godište: 1995
Moj auto: Mercedes 190 [W201] 2.0d 55kw
Mercedes E 220 CDI [W210] 105 kw
Ovako ekipa zanima me vase misljenje o Mercedesu w140 S klasa 350 TD 110KW...Dali ste imali iskustava jesu li skupi za odrzavanje,kolika je potrosnja,dali su motori dobri,jel se kvare.... nasao sam jedan uredan pa se dvoumim.....


Pet ruj 29, 2017 10:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon lis 10, 2016 7:31 pm
Postovi: 145
Ime: Marin
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes E 220 cdi (w211), 2008god, automatic i Mercedes E290 TD (w210), 1996god, automatic
Teško je naći taj auto sa stvarnim kilometrima i da nije ubijen. Inace to je nepoderivo. Djelovi su nekad bili skupi, sad kada je star vec 20 godina se nađe koje gdje. Što se tiće mašine tu nema problema, ali taj auto vec ima mnogo elektronike, svega i svačega što bi prije moglo zezat od same mašine i getribe. Znam jednog tipa koji ga vozi i vozi i nikako da stane,


Pet ruj 29, 2017 11:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet stu 25, 2011 2:41 pm
Postovi: 26
Lokacija: Split
Ime: Joke
Godište: 1985
Moj auto: Mercedes-Benz W126 300 SEL (300TD), Mercedes-Benz W140 S350TD
Pozz voja666,
Ovako, ja imam to auto i vozim ga gotovo svaki dan iako bi se mnogi s menom slozili da to nije "daily car" :)
W140 S350 sa motorom OM603.971 (L6,3.5L) je nelos auto s tim da im se motori nisu iskazali posto su lose dizajnirani za razliku od OM603.961 (L6, 3.0L) 300 TD motora iz w124, tako da sam ja taj motor izbacio i ugradio malo noviji OM606.962 iz W210 1998. god. koji je jedan od najboljih i najrobusnijih mb motora jos dok su radili kvalitetne masine!
Ukoliko gledas model stariji od 1994. znaci prefacelift treba svakako obratiti paznju na nekoliko stvari od kojih bi naveo samo neke (elektroventili grijanja, otpornik ventilatora kabine, mehanizam vozacevog brisaca, PSE pumpa) uz naravno kontrolu getribe i motora, dok kod novijeg modela koji ima vise "struje" treba obratiti pozornost na elektro-komponente (moduli ABS, ASR, base module N9 i slicno). Takodjer treba obratit paznju da nema ruzine ispod lajsni na prednjim blatobranima te na lukovima zadnjih kotaca sto im je inace losa tocka.

Eto nadam se da sam "malo" pomogao!

_________________
Diesel 4 Life


Pon lis 16, 2017 11:06 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 3 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr