Sada je Pet ruj 20, 2019 6:37 pm




Odgovori  [ 4 post(ov)a ] 
W210 E290TD- Mjenjač pitanje 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 13, 2015 6:28 pm
Postovi: 3
Ime: Perica
Godište: 1965
Moj auto: Mercedes C270cdi
Pozdrav svima,prije svega želim vam svima čestitati sretne blagdane i zaželiti vam sve najbolje u novoj 2016 godini, a sada pitanje ako netko zna odgovor, naime auto mi super dobro radi sve funkcionira međutim povremeno mi se desi da mi auto jednostavno ne povlači onako kako bi trebalo, inače sve normalno radi mjenjač radi izvrsno, kao da negdje izgubi kontakt i onda dok se to dešava povlači kao da je 200disel onaj sporiji, a znate i sami kako povlači 290TD. Netko kaže da je možda vakum kod turbine a netko spominje struju na mjenjaču, još nisam išao na dijagnostiku, ali planiram , pa ako netko ima slično iskustvo da odgovori hvala svima. Pozdrav.


Čet pro 31, 2015 1:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 20, 2012 10:38 pm
Postovi: 5
Ime: Mercedes
Godište: 1977
Moj auto: E290 turbodiesel
Pozdrav @Perica!

Malo si nejasan, odnosno nepotpun u iznosenju svoga problema! Dali je problem s vozilom u motoru ili prijenosu, to moramo razluciti? Naime, mnoge vlasnike E290 TD-a mucio je problem da im je u pojedinim trenutcima motor jednostavno ubacio u "Safe mode" i samim time izgubio drasticno na snazi. Mene je u nekoliko navrata 2014. ostavio u Safe modu na auto cesti (iskljucivo na auto cesti, ne na lokalnim cestama). Na E290 Safe mode je kada motor ne vuce (osjecaj kao da mu ne radi turbina), ne vrti se preko 3000 rpm. Primijetio sam, sto je veoma indikativno, da se nikada ne pali (Safe mode) kada vozim lokalnim cestama ispod 2000 rpm ili na auto cesti na kracim relacijama (cca 10, 15 ili 30km zg. obilaznicom) kada su okretaji motora veci od 3000 u cetvrtoj brzini. Isti tren kada prebacim u petu okretaji padnu za cca 600-700 rpm i upali Safe mode, dakle, uvijek ga je palio izmedju 2000 i 3000 rpm, nikada ispod i nikada iznad toga.
Na svu srecu rijesio sam taj problem veoma brzo, a svar je bila u zacepljenim crijevima vakuuma koji idu na vakuum pumpicu na usisnoj grani. Moj motor ima tu pumpicu, a vidio sam da neki E290 nemaju. Takodjer, problem ti moze biti i u zacepljenom ili neispravnom Wastegate ventilu.

Naravno, ovo ti vrijedi ako je sve ostalo ispravno, ali najcesci problem je u ovom.


Pet sij 15, 2016 6:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 13, 2015 6:28 pm
Postovi: 3
Ime: Perica
Godište: 1965
Moj auto: Mercedes C270cdi
hvala na jako dobrom odgovoru u međuvremenu sam bio na dijagnostici i otkriveno je da na senzoru koji daje turbini komandu bila žica presječena pa kasnije samo izolirana pa navodno da nije bio dobar spoj na toj žici,ta žica je trenutno zalemljena, uglavnom sada mi je sve u redu. U svakom slučaju hvala na odgovoru i istina to mi je i majstor rekao da je odlazio u Safe Mode zbog zaštite motora jer je u momentu kad je primao gas prima strašno jako kao da ima duplo jači motor a onda se isključivao. Svakako lijep pozdrav i hvala na savjetima.


Sri sij 27, 2016 3:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Ja sam do sada takav problem imao dva puta na w211 kada naglo do kraja stisnem gas. Mjenjač napravi kickdown i ode na veliki broj okretaja i tad uđe u safe mode. Na dijagnostici piše da je prevelik napon (senzor papučice gasa)? Inače auto vozi sasvim normalno.


Sri sij 27, 2016 9:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 4 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr